5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Όταν σε ένα τέτοιο γήπεδο με τέτοιους αντιπάλους κανείς αυτά που όλοι είδαμε σήμερα τότε γίνεται κατανοητό το μέγεθος της ποιότητας σου.
Η διάφορα σου με όλους τους παιχταραδες που έχω δει στην ζωή μου είναι η απίστευτη ψυχή σου.
είσαι παίχτης παγκόσμιας κλάσης ιδίως όταν φοράς την ασπρόμαυρη.
Αυτήν έπρεπε να φοράς από μωρό !
Κάλιο αργά παρά ποτέ ομως!
Η διάφορα σου με όλους τους παιχταραδες που έχω δει στην ζωή μου είναι η απίστευτη ψυχή σου.
είσαι παίχτης παγκόσμιας κλάσης ιδίως όταν φοράς την ασπρόμαυρη.
Αυτήν έπρεπε να φοράς από μωρό !
Κάλιο αργά παρά ποτέ ομως!
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
η πάσα στον Γεωργιάδη στο δεύτερο γκολ με το εξωτερικό, απλά δεν υπάρχει
και το θέμα είναι ότι δεν ήταν ούτε η πρώτη φορά που έκανε τέτοια πάσα, ούτε η τελευταία
και το θέμα είναι ότι δεν ήταν ούτε η πρώτη φορά που έκανε τέτοια πάσα, ούτε η τελευταία
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Δεν θα γραψω σε κανενα αλλο τοπικ για την νικη μας σημερα θα πω ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολη την ομαδα ΑΛΛΑ
1 ΤΕΡΑΣΤΙΟ RESPECT ΣΤΟ ΜΕΓΑ ΑΥΤΟΝ ΠΑΙΚΤΗ
ΠΑΜΠΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΦΟΡΑΣ ΤΗΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ

1 ΤΕΡΑΣΤΙΟ RESPECT ΣΤΟ ΜΕΓΑ ΑΥΤΟΝ ΠΑΙΚΤΗ
ΠΑΜΠΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΦΟΡΑΣ ΤΗΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Απλά RESPECT....
Eίσαι ο ηγέτης μας....
ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

Eίσαι ο ηγέτης μας....
ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
5. Pablo Gabriel García Pérez
παμπλο τον διάδοχο σου βρες γρήγορα οταν σταματήσεις θα σε νοσταλγουμε χρονια.....obanebane έγραψε:Εισαι ο μεγαλυτερος παιχτης που εχει φορεσει τη φανελα του ΠΑΟΚ.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Όταν γεννήθηκα ή πρώτη μου λέξη ήταν ΠΑΟΚ.Οταν γεννηθούν τα δικά μου παιδιά να είσαι σίγουρος πως μετα τα 4 γράμματα θα πουν Pablo Garcia....ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33920
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
ΣΩΩΩΣΤΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Alastor έγραψε:trelopaoki444 έγραψε:Το συγχρονο ποδοσφαιρο χρειαζεται παικτες με πνευμονια, που να μπορουν να τρεχουν επι 90 λεπτα, να πρεσαρουν τον αντιπαλο και να βγαινουν οσο γινεται πιο γρηγορα στην επιθεση απο την αμυνα. ΜΠΕΕΕΕΕΕΕ
Αμα την ξερεις την π%@τανα την μπαλα ρε φιλε...
απο αλλο πλανητη αγορι μου. Το μεγαλυτερο χαφ που περασε ποτε απο την Ελλαδα ...ΤΕΛΟΣ
το συγχρονο ποδοσφαιρο χρειαζεται 9 παικτες που να τρεχουν επι 90 λεπτα με πνευμονια και εναν γκαρσια στο κεντρο...
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Οσο ζω θα σου λεω ενα μεγαλο ευχαριστω!!!!!!
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΠΟΛΙ!
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΠΟΛΙ!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
για την κλάση του δε γίνεται να αντιλέξει κανένας.μεγάλης πάστας ο άνθρωπος.κι η δική μου αίσθηση είναι πως είναι σαν να έχει ήδη υπογραφεί το νέο του μονοετές συμβόλαιο.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Falegkos έγραψε:με Γκαρσια μεσα κερδίζω και άνετα τον ΘΕΟ (όποιος και αν είναι αυτός) Με 8 παίκτες.
Ειναι απλα ενας ήρωας.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Πως λεγεται το βαλσαμωμα στα Πορτογαλικα????
Παμπλοοοοοοοοοοοο σαν κι εσένα κανένας!!
Παμπλοοοοοοοοοοοο σαν κι εσένα κανένας!!