5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Ειμαστε στο ημιχρονο, η ομαδα κενταει, το κορακι μας σφαζει...αλλα θελω να πω το εξης:
Παμπλο Γκαρσια - ΘΕΟΣ - ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ - ΗΓΕΤΗΣ.
Πεντε μαγικες μπαλιες, πεντε φασεις, πεντε ολοκληρωσεις.
Παμπλο Γκαρσια - ΘΕΟΣ - ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ - ΗΓΕΤΗΣ.
Πεντε μαγικες μπαλιες, πεντε φασεις, πεντε ολοκληρωσεις.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
και απο αυτους τους αντιπαλους 2 κλασεις πανω δειχνει
δεν υπαρχει ο τυπος
δεν υπαρχει ο τυπος
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Στη μέρα του είναι απ' τους καλύτερους πασέρ στην Ευρώπη... Τέλος.
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
ΕΙΣΑΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΩΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Το συγχρονο ποδοσφαιρο χρειαζεται παικτες με πνευμονια, που να μπορουν να τρεχουν επι 90 λεπτα, να πρεσαρουν τον αντιπαλο και να βγαινουν οσο γινεται πιο γρηγορα στην επιθεση απο την αμυνα. ΜΠΕΕΕΕΕΕΕ
Αμα την ξερεις την π%@τανα την μπαλα ρε φιλε...
απο αλλο πλανητη αγορι μου. Το μεγαλυτερο χαφ που περασε ποτε απο την Ελλαδα ...ΤΕΛΟΣ
Αμα την ξερεις την π%@τανα την μπαλα ρε φιλε...
απο αλλο πλανητη αγορι μου. Το μεγαλυτερο χαφ που περασε ποτε απο την Ελλαδα ...ΤΕΛΟΣ
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
trelopaoki444 έγραψε:Το συγχρονο ποδοσφαιρο χρειαζεται παικτες με πνευμονια, που να μπορουν να τρεχουν επι 90 λεπτα, να πρεσαρουν τον αντιπαλο και να βγαινουν οσο γινεται πιο γρηγορα στην επιθεση απο την αμυνα. ΜΠΕΕΕΕΕΕΕ
Αμα την ξερεις την π%@τανα την μπαλα ρε φιλε...
απο αλλο πλανητη αγορι μου. Το μεγαλυτερο χαφ που περασε ποτε απο την Ελλαδα ...ΤΕΛΟΣ
το συγχρονο ποδοσφαιρο χρειαζεται 9 παικτες που να τρεχουν επι 90 λεπτα με πνευμονια και εναν γκαρσια στο κεντρο...
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
με Γκαρσια μεσα κερδίζω και άνετα τον ΘΕΟ (όποιος και αν είναι αυτός) Με 8 παίκτες.
Ειναι απλα ενας ήρωας.
Ειναι απλα ενας ήρωας.
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm