ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
καλά πάμε θα τον τσιμπήσουμε τον Βαθμό, έλα λίγα λεπτά ακόμα το πήραμε το Χ
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
φίλε αργοναύτη, αυτοί είμαστε φέτος. αυτοί που βλέπεις. αν ο αντίπαλος κλειστεί στοιχειωδώς, δε βγάζουμε σοβαρή φάση. και αυτό γιατί έχουμε να πάρουμε παίκτη υψηλού επιπέδου χρόνια. η "χρυσή εποχή" σάντος με μουσλίμοβιτς, κονσεισάο, γκαρσία, κοντρέρας, σορλέν, λίνο, βιτόλο, πριν 2-3 χρόνια πέρασε....
2-3 χρόνια λοιπόν η διοίκηση χωλαίνει σε προγραμματισμό και "εμφανίζει" συνεχώς προβλήματα ρευστού. αυτή είναι η αρχή του κακού για μένα. αυτή είναι η δικαιολογία.
ας ανοίξουμε τα μάτια μας και ας μην εθελοτυφλούμε
2-3 χρόνια λοιπόν η διοίκηση χωλαίνει σε προγραμματισμό και "εμφανίζει" συνεχώς προβλήματα ρευστού. αυτή είναι η αρχή του κακού για μένα. αυτή είναι η δικαιολογία.
ας ανοίξουμε τα μάτια μας και ας μην εθελοτυφλούμε
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
3 παικτες θελουν να παρουν το ματς.
κοντρερας: που θελουμε να τον διώξουμε γιατι δεν εχουμε να του πληρώσουμε ουτε τα δεδουλευμένα και εχουμε βαλει ολους τους ΑΡΔ να λενε πιπες στον κοσμο οτι θελει να φυγει.
Σταφυλίδης : 17 χρονών παιδι.
σπαντασιο: που μεχρι χθες τον είχαμε ξεγραμμένο.
με 3 παίκτες δεν παίρνεις ματς.
κοντρερας: που θελουμε να τον διώξουμε γιατι δεν εχουμε να του πληρώσουμε ουτε τα δεδουλευμένα και εχουμε βαλει ολους τους ΑΡΔ να λενε πιπες στον κοσμο οτι θελει να φυγει.
Σταφυλίδης : 17 χρονών παιδι.
σπαντασιο: που μεχρι χθες τον είχαμε ξεγραμμένο.
με 3 παίκτες δεν παίρνεις ματς.
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
Με πεσμένο τερματοφύλακα και στο μισό μέτρο από το τέρμα δεν μπορούμε να βάλουμε γκολ.
Καληνύχτα σας.

Καληνύχτα σας.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
Ειναι δυνατον μετα απο λαθος αποκρουση να καλυπτει ο Κλαους την μπαλα και να μην μπορει να σουταρει ο Σαλπι;;;;;;
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
ρε τρελα μας πουλατε ρε?
ΤΗ ΠΕΦΤΕΙΣ ΡΕ ?
ποιος γαμημένος σας τα εμαθε αυτα?
ΤΗ ΠΕΦΤΕΙΣ ΡΕ ?
ποιος γαμημένος σας τα εμαθε αυτα?