ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από danirifle »

θα το έβλεπες και με παναιτώλα, αν δεν τρώγανε την κόκκινη.

άντε ρε βλάντοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από Yiankos »

Κρίμα!
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από zoomgr »

όταν παίζεις με την Κέρκυρα Β' εθνικής και με σοβαρές απουσίες... και το πρώτο σουτ το κάνεις στο 18' λεπτό...
τι να λέμε ρε παιδιά....
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από danirifle »

καλά ρε είναι δυνατόν????? έκανε σπριντ ο ίβιτς και του την πετάς στην 4????? ε ρε αμπαλίαση
Άβαταρ μέλους
seon4
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από seon4 »

ρε παιδια κανενα λινκ δν παιζει που να μην κολλαει συνεχεια?
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Αυτό το sprint του Ίβιτς, ίσως θα είναι το μόνο που θα μου μείνει απο αυτό το ματς :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Rivelinho
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:54
Τοποθεσία: Leeds UK

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από Rivelinho »

Κατω η μπαλλααααααααααααααααααααα
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από danirifle »

αν το έβαζε ο γεωργιάδης πρέπει να μετρούσε
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Μέτρα το ρε γμτ. Κάνε μας μια χάρη και λυπήσου μας :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από Falegkos »

ε κανα τετοιο να φτάσει η μπαλα καταλαθος στον σκορερ μπορει να βαλουμε
αρκει να τα αφηνει και ο επόπτης γιατι ο ΠΑΟΚ κανει μονο 30 οφφ σαιντ σε καθε ματς.


με το χάιδεμα αυτιών κανεις δεν πήγε μπροστά.
Besuch
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από Besuch »

Ο Παναιτωλικος ειναι ομαδα α' εθνικης και μαλιστα οχι απο τις χειροτερες..........η κερκυρα ειναι ομαδα β εθνικης.
Απο αυριο, ασχτως αποτελεσματος σημερα, πρεπει να ανοιξει το κεφαλαιο επομενη μερα...
ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΚΕ ΜΠΟΛΟΝΙ) ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Γ@μω τα γεμισματα μου μεσα! Κρατηστε κατω τη μπαλα αφου εχουμε κοντους επιθετικους!
Άβαταρ μέλους
Rivelinho
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:54
Τοποθεσία: Leeds UK

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από Rivelinho »

καθε φαση ειναι replay της προηγουμενης
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Προσπαθώ να βρω ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ για αυτό που βλέπω και δε την βρίσκω.

Ας τελειώσει το ματς και τα λεμε..... :evil:
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας

Δημοσίευση από theoPAOK »

Μαμω τα ταμπούρια μου μαμώ...!!!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”