ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
θα το έβλεπες και με παναιτώλα, αν δεν τρώγανε την κόκκινη.
άντε ρε βλάντοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!
άντε ρε βλάντοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
όταν παίζεις με την Κέρκυρα Β' εθνικής και με σοβαρές απουσίες... και το πρώτο σουτ το κάνεις στο 18' λεπτό...
τι να λέμε ρε παιδιά....
τι να λέμε ρε παιδιά....
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
καλά ρε είναι δυνατόν????? έκανε σπριντ ο ίβιτς και του την πετάς στην 4????? ε ρε αμπαλίαση
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
ρε παιδια κανενα λινκ δν παιζει που να μην κολλαει συνεχεια?
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
Αυτό το sprint του Ίβιτς, ίσως θα είναι το μόνο που θα μου μείνει απο αυτό το ματς 
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
ε κανα τετοιο να φτάσει η μπαλα καταλαθος στον σκορερ μπορει να βαλουμε
αρκει να τα αφηνει και ο επόπτης γιατι ο ΠΑΟΚ κανει μονο 30 οφφ σαιντ σε καθε ματς.
με το χάιδεμα αυτιών κανεις δεν πήγε μπροστά.
αρκει να τα αφηνει και ο επόπτης γιατι ο ΠΑΟΚ κανει μονο 30 οφφ σαιντ σε καθε ματς.
με το χάιδεμα αυτιών κανεις δεν πήγε μπροστά.
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
Ο Παναιτωλικος ειναι ομαδα α' εθνικης και μαλιστα οχι απο τις χειροτερες..........η κερκυρα ειναι ομαδα β εθνικης.
Απο αυριο, ασχτως αποτελεσματος σημερα, πρεπει να ανοιξει το κεφαλαιο επομενη μερα...
ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΚΕ ΜΠΟΛΟΝΙ) ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.
Απο αυριο, ασχτως αποτελεσματος σημερα, πρεπει να ανοιξει το κεφαλαιο επομενη μερα...
ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΚΕ ΜΠΟΛΟΝΙ) ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
Γ@μω τα γεμισματα μου μεσα! Κρατηστε κατω τη μπαλα αφου εχουμε κοντους επιθετικους!
Re: ΠΑΟΚ - Κέρκυρα 26/11 - 17.15 Γήπεδο Tούμπας
Προσπαθώ να βρω ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ για αυτό που βλέπω και δε την βρίσκω.
Ας τελειώσει το ματς και τα λεμε.....
Ας τελειώσει το ματς και τα λεμε.....