Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από sourmenetes »

Photis έγραψε:Πάντως το άλλο αποτέλεσμα είναι άσχημο.Διότι αν δεν κάνει κανά μαγικό η ομάδα και πάρει αποτέλεσμα στο λονδίνο τότε θα θέλουμε μόνο νίκη στο τελευταίο παιχνίδι.
:pano:
Το ζητημα ειναι οτι επειδη ειμαστε λογικα πρωτοι σημερα, οι αγγλιδες θα κατεβουν πολυ σοβαροι...Και δε νομιζω να κατεβουν με δευετεροτριτα..
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από markos4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Από τη στιγμή που η ομάδα αποφάσισε να βάλει τη μπάλα κάτω και να παίξει σωστό ποδόσφαιρο, η Σάμροκ ήταν τελειωμένη. Ο Σαλπι επιτέλους είναι εντός περιοχής (το έχουμε πει 100.000.000.000.000 φορές ότι δεν είναι εξτρέμ) και μάλιστα σκοράρει δις, Ο Σναου πολύ καλός δεξιά και πολυ καλή η δυνεργασία του με τον Γεωργιάδη. Όταν παίζουν σωστά τα εξτρέμ, ο ΠΑΟΚ έχει το πάνω χέρι.
Το κέντρο στέκεται πολύ καλά. Πολύ καλή η συνεργασία Αρίας - Λάζαρ.
Φώτη θα διαφωνήσω 100% μαζί σου. Ο Κώστας ακόμη και όταν κάνει λάθος πάσες φαίνεται ότι είναι ο κυρίαρχος του κέντρου. Ο Φωτάκης παίζει καλύτερα σαν επιθετικό χαφ.
Μ' αυτή τη σύνθεση ο Παναθηναϊκός δεν είχε τύχη στην Τούμπα.
αρα ειναι ασχετος ο μπολονι?
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από karl »

Μπράβο ρε! Βάλσαμο. Εξαιρετική εμφάνιση! Ο,τι πρέπει για την ψυχολογία όλων. Αυτό το παιχνίδι μπορεί να μας βγει σε παιχνίδι κλειδί για την μετέπειτα πορεία.
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Kevin »

ABOLEYTOI έγραψε:και παρόντος του Κλάους έτσι πρέπει να παίζουμε
Ναι αλλά κάποιος δεν θα πρέπει να παίζει, εκτός κι αν παίξουμε με δύο φορ και δύο στο κέντρο!
Άβαταρ μέλους
keeper4
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Δευ 22 Μαρ 2010, 13:11

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από keeper4 »

Αν βαλουμε πιο πολλα γκολ παιζει ρολο σε ισοβαθμιες και τετοια???
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Parolos »

Δεν υπάρχει σενάριο με ισοβαθμία..
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Equalizer »

Ας φάμε κάνα γκολ απο φαουλ ρε γαμώτο γιατί τα πιάνουμε όλα;
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Ας φάμε κι ενα, για να μη πολυ-χαλαρώνουμε :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από moican4 »

Παίζει ο Χαλκιάς...
Μην ανησυχείτε..

Θα βάλουμε και άλλο.. 8-)
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Argonaut4 »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Parolos »

Διαβασμένος από την Κυριακή ο Ιρλανδός... Μπράβο του.. :evil:
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από markos4 »

αδιαβαστος ομως ο χαλκιας... ;)
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Boksic4 »

Parolos έγραψε:Διαβασμένος από την Κυριακή ο Ιρλανδός... Μπράβο του.. :evil:
100% ειλικρινα...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Λίνο, Βιερι οι χειρότεροι του ΠΑΟΚ. Ο διαιτητής πάιζει 70-30 εναντίον μας!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από moican4 »

Με 0-3 από ημίχρονο δεν έχεις λόγο να ξεσκιστείς στο Β...
Ένα ακόμα και τέλος.. 8-)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”