Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Άντε ρε για πλάκα τους έχουμε..
Τουλάχιστον να ξεμπουκώσουν ψυχολογικά οι παίκτες..
Τουλάχιστον να ξεμπουκώσουν ψυχολογικά οι παίκτες..
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Δεν θελω να γινω μιρλας, αλλα μέχρι τώρα είναι σαν να παιζουμε μεσα στο καραισκακη. Ο διατητης προστατευει σκανδαλωδως τους ασχετους... Οκ, τα παιδια μην στεναχωρηθουν και δεν μπορουν να κοψουν τα ξυλα μετά!
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Maximus έγραψε:Δεν θελω να γινω μιρλας, αλλα μέχρι τώρα είναι σαν να παιζουμε μεσα στο καραισκακη. Ο διατητης προστατευει σκανδαλωδως τους ασχετους... Οκ, τα παιδια μην στεναχωρηθουν και δεν μπορουν να κοψουν τα ξυλα μετά!
Κλαίω από τα γελια.......!!όντως έτσι είναι!!
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
κάτσε ρε φώτη, 20 λεπτά παίζουν έβγαλες και συμπέρασμα?
σε τι δεν πάνε καλά δηλ..?
έλεος
σε τι δεν πάνε καλά δηλ..?
έλεος
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Έχουν ανεβεί μετά τις λάθος πάσες που έκαναν πριν το 20λεπτο χωρίς πίεση.Πάμε καλά..moican4 έγραψε:κάτσε ρε φώτη, 20 λεπτά παίζουν έβγαλες και συμπέρασμα?
σε τι δεν πάνε καλά δηλ..?
έλεος
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Ήταν εντός ή εκτός περιοχής;Argonaut4 έγραψε:Κι άλλο χέρι που δεν είδε το κοράκι ΕΛΕΟΣ!!