PARASANDALOS έγραψε:Με Σάλπι στη κορυφή (VIDEO)
02 Νοε 2011 22:47, Από Σταύρος Κόλκας
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΔΟΥΒΛΙΝΟ: Η προπόνηση ολοκληρώθηκε πριν από λίγο και ο Λάσλο Μπόλονι δεν άνοιξε όλα τα χαρτιά του. Έδωσε όμως το στίγμα των σκέψεών του.
Σύμφωνα με αυτά που έδειξε στο οικογενειακό διπλό ο Μπόλονι, υπάρχει μία σκέψη του που δεν αποκλείεται να γίνει πραγματικότητα. Και αυτή αφορά την τοποθέτηση του Σαλπιγγίδη στη κορυφή της επίθεσης σε μία προσπάθειά του να λειτουργήσει η επίθεση πιο αποτελεσματικά αφού αυτή η αλλαγή σημαίνει πως στο αρχικό σχήμα θα μπει και ο Γιώργος Γεωργιάδης.
Ουσιαστικά δύο είναι τα σενάρια με δεδομένο πως ο Λίνο θα αγωνιστεί. Το πρώτο, είναι αυτό με Χαλκιά κάτω από τα δοκάρια, τους Έτο – έστω και με ένεση – Μαλεζά, Τσιρίλο και Λίνο στην άμυνα, Αρίας, Λαζάρ και Φωτάκη στη μεσαία γραμμή και Γεωργιάδη, Σαλπιγγίδη και Βιεϊρίνια στην επίθεση.
Αν ο Σάλπι παίξει στα πλάγια, τότε ο ΠΑΟΚ αναμένεται να αγωνιστεί με τον Παπάζογλου στη κορυφή.
Εχει ενδιαφερον η τριαδα σαλπι βιερι γεωργιαδη...ελπιζω να τη δουμε αυριο...