Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από gpaok »

PARASANDALOS έγραψε:Με Σάλπι στη κορυφή (VIDEO)


02 Νοε 2011 22:47, Από Σταύρος Κόλκας


ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΔΟΥΒΛΙΝΟ: Η προπόνηση ολοκληρώθηκε πριν από λίγο και ο Λάσλο Μπόλονι δεν άνοιξε όλα τα χαρτιά του. Έδωσε όμως το στίγμα των σκέψεών του.



Σύμφωνα με αυτά που έδειξε στο οικογενειακό διπλό ο Μπόλονι, υπάρχει μία σκέψη του που δεν αποκλείεται να γίνει πραγματικότητα. Και αυτή αφορά την τοποθέτηση του Σαλπιγγίδη στη κορυφή της επίθεσης σε μία προσπάθειά του να λειτουργήσει η επίθεση πιο αποτελεσματικά αφού αυτή η αλλαγή σημαίνει πως στο αρχικό σχήμα θα μπει και ο Γιώργος Γεωργιάδης.

Ουσιαστικά δύο είναι τα σενάρια με δεδομένο πως ο Λίνο θα αγωνιστεί. Το πρώτο, είναι αυτό με Χαλκιά κάτω από τα δοκάρια, τους Έτο – έστω και με ένεση – Μαλεζά, Τσιρίλο και Λίνο στην άμυνα, Αρίας, Λαζάρ και Φωτάκη στη μεσαία γραμμή και Γεωργιάδη, Σαλπιγγίδη και Βιεϊρίνια στην επίθεση.
Αν ο Σάλπι παίξει στα πλάγια, τότε ο ΠΑΟΚ αναμένεται να αγωνιστεί με τον Παπάζογλου στη κορυφή.

Εχει ενδιαφερον η τριαδα σαλπι βιερι γεωργιαδη...ελπιζω να τη δουμε αυριο...
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από xristos14 »

Χαλκιάς
Αποστολόπουλος Μαλε Τσιρίλος Σταφυλίδης
Λάζαρ Αρίας
Βιέρι Φωτάκης Γεωργιάδης
Σάκης
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Και γω θα ήθελα να δω σχήμα με Σαλπιγγίδη κορυφή και Βιέρι-Γεωργιάδη εξτρέμ. Και γιατί πιστεύω ότι ο Σαλπιγγίδης χαραμίζεται στα άκρα (αν και έχω αμφιβολία για το κατά πόσο μπορεί να παίξει μόνος στην κορυφή και όχι σε 4-4-2) και γιατί δε πιστεύω καθόλου στον Παπάζογλου δυστυχώς. Ούτε εμπάθεια έχω ούτε τίποτα. Πήρε τις ευκαιρίες του και με το παραπάνω. Νομίζω ούτε ο Μπόλονι έχει σε υπόληψη τον Παπάζογλου παρόλο που δουλεύει (όπως λέει) σκληρά στις προπονήσεις.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Δε φταίει το ρόστερ.......
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από theoPAOK »

Γιατί πρέπει να έχω φροντιστήριο απο τις 7 μέχρι τις 10??
Γιατί????????
Μπορεί να πάρει κανείς τηλ στο φροντ. να τους πεί για καμια βόμβα κλπ κλπ.. ωστε να μας διώξουν να ρθώ να δω την ΠΑΟΚάρα?? :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΘεοΠΑΟΚ χωρις να υποννοησω κτ που θα χαλασει και το διαβασμα σου.....κυκλοφορουν πολλες ιωσεις τωρα
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Odi »

Οσον αφορά την φυσική κατάσταση της ομάδας,δεδομένο είναι οτι ο ΠΑΟΚ φέτος έκανε πάρα πολύ βαριά προετομασία που πολλοί από τους παίκτες δεν είχαν ξανακάνει ή δεν είναι αρκετά αθλητικοί για να την βγάλουν χωρίς προβλήματα.Αυτό είχε 2 συνέπειες:Πρώτον η ομάδα βρήκε γρήγορα ρυθμό όπως φάνηκε και στα ευρωπαικά παιχνίδια και δεύτερον κλάταρε απότομα και χρειάζεται χρόνος για να επανέλθει ο οργανισμός των παικτών (εκτός αν είναι θλάσεις που δεν φαίνονται με μαγνητική κύριε Κοντρέρας).Είναι καρμπόν δηλαδή η προετοιμασία του Σάντος. Θυμάστε όλοι ότι μέχρι Οκτώβρη σερνόμασταν,αλλά αργότερα όταν όλες οι Ελληνικές ομάδες σέρνονταν,εμείς ανοίγαμε σε ρυθμό.Εκτίμηση μου είναι οτι μετά το ματς με την Τρίπολη θα δούμε τελείως άλλο ΠΑΟΚ όσον αφορά την φρεσκάδα των παικτών.

Και επειδή ξέφυγα γιατί ΠΑΟΚ είσαι ( :opaokara: :opaokara: ) όσον αφορά το σημερινό ματς πιστεύω ότι είναι σωστό που θα ξεκινήσει ο Σάλπι κορυφή για να τον δούμε και στην φυσική του θέση.Κατα τα άλλα είμαστε πολύ πιο ποιοτική ομάδα και οι Ιρλανδοί στην έδρα τους παίζουν χειρότερα απ ότι εκτός.Οπότε..1-3. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από sourmenetes »

theoPAOK έγραψε:Γιατί πρέπει να έχω φροντιστήριο απο τις 7 μέχρι τις 10??
Γιατί????????
Μπορεί να πάρει κανείς τηλ στο φροντ. να τους πεί για καμια βόμβα κλπ κλπ.. ωστε να μας διώξουν να ρθώ να δω την ΠΑΟΚάρα?? :opaokara: :opaokara:
Για στειλε το τηλεφωνο.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Υπαρχει και αλλη λυση..8 παρα δεκα πας για νερο (ταχα μου ταχα μου) και παιρνεις εσυ τηλεφωνο...

Απλα πραγματα...Σε μια κουταλια νερο πνιγεσαι... :lol: :lol: :lol: :lol:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από kataramenos5 »

καλα τα εβαλε ο καραμπιλ μονο αυτοι με τα μπολντ παιζουν ...3 on 3 μπασκετ
:oops: Sorry karabill
Doomlord4 έγραψε:Ας κάτσουμε να χάσουμε τότε με την λογική σου.Η ας βάλουμε την ομάδα των νέων.
Για το συμφέρον μας....
Δεν είναι η λογική μου.Είναι η λογική κάποιου..Καρπουζα τη χρονιά που κόντεψε να πάρει πρωτάθλημα.
Εγω προτιμώ το rotation με νέους που έχουν όρεξη ,τσαμπουκά,και κίνητρο.
Αν δεν ήταν και τα φράγκα στη μέση..
karelias έγραψε:Κι εν πάσει περιπτώση, οι μεγάλες ομάδες δεν ξεχωρίζουν διοργανώσεις, παίζουν πάντα για τη νίκη οπουδήποτε
Πες το στον προπονητή της Τοτεναμ.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από sourmenetes »

Και οταν κοντεψες να παρεις πρωταθλημα ανοιξαν οι πυλες για τον ΠΑΟΚ...

Αδελφε ολοι μας θελουμε να το παρουμε και πολλοι πιστευουμε οτι ειναι εφικτο γιατι σαν ομαδα πληρης δε ζηλευεις τιποτα απο γαυροβαζελους αλλα οταν θα ερθει η ωρα θα παιξουμε στα ισα???
Αυτο φοβομαστε...

Επομενως ας φτασουμε οσο πιο μακρυα μπορουμε στην ευρωπη και οσο πιο κοντα γινεται στους πρωτους στο πρωταθλημα, αν και τιποτα δεν εχει κριθει ακομα...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Προσωπικά μετά απο τόσα χρόνια δε πιστεύω οτι ο ΠΑΟΚ ή οποιαδήποτε ομάδα εκτός ΠΟΚ, μπορεί να χτυπήσει πρωτάθλημα.Για μένα, και το χω ξαναπεί ο ΜΟΝΟΣ εφικτός στόχος, που μπορεί να βοηθήσει την ομάδα να
αλλάξει επίπεδο ωστε να νικάει και ΠΟΚ και τα κοράκια είναι η έξοδος στο CL και πρόκριση στους ομίλους.
Στην επίτευξη αυτού του στόχου πιστεύω οτι πρέπει να επικεντρωθούμε.Το να μιλάς για πρωτάθλημα με την υπάρχουσα κατάσταση ειναι τουλάχιστον ουτοπικό.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

+1926
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από theoPAOK »

sourmenetes έγραψε:
theoPAOK έγραψε:Γιατί πρέπει να έχω φροντιστήριο απο τις 7 μέχρι τις 10??
Γιατί????????
Μπορεί να πάρει κανείς τηλ στο φροντ. να τους πεί για καμια βόμβα κλπ κλπ.. ωστε να μας διώξουν να ρθώ να δω την ΠΑΟΚάρα?? :opaokara: :opaokara:
Για στειλε το τηλεφωνο.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Υπαρχει και αλλη λυση..8 παρα δεκα πας για νερο (ταχα μου ταχα μου) και παιρνεις εσυ τηλεφωνο...

Απλα πραγματα...Σε μια κουταλια νερο πνιγεσαι... :lol: :lol: :lol: :lol:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Χαχαχαχαχα :lol: :lol: :lol:
Θα με ψιλιαστούν άμα το κάνω εγώ... :opaokara:
Το ξέρει, όχι μόνο όλη η γειτονειά οτι είμαι ΠΑΟΚ..αλλα και όλος ο Πειραιάς να πούμε.. (Γιατί άραγε?? :lol: )
Και άμα φύγω απ την τάξη, και παράλληλα πάρουν τηλ για βόμβα, την στιγμή που αρχιζει το ματς, κάνει μπαμ..
Δεν έχει και wifi ρε γμτ..
Τέσπα, θα έχω λαιβ ενημέρωση απο αδερφό ΠΑΟΚτζή με μνμ λεπτό προς λεπτό... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Δε περνάν κι αυτές οι ώρες ,να ξεχάσουμε κανα 2ωρο την κατάθλιψή μας..

ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ!!

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Maximus »

kataramenos5 έγραψε:Προσωπικά μετά απο τόσα χρόνια δε πιστεύω οτι ο ΠΑΟΚ ή οποιαδήποτε ομάδα εκτός ΠΟΚ, μπορεί να χτυπήσει πρωτάθλημα.Για μένα, και το χω ξαναπεί ο ΜΟΝΟΣ εφικτός στόχος, που μπορεί να βοηθήσει την ομάδα να
αλλάξει επίπεδο ωστε να νικάει και ΠΟΚ και τα κοράκια είναι η έξοδος στο CL και πρόκριση στους ομίλους.
Στην επίτευξη αυτού του στόχου πιστεύω οτι πρέπει να επικεντρωθούμε.Το να μιλάς για πρωτάθλημα με την υπάρχουσα κατάσταση ειναι τουλάχιστον ουτοπικό.
Συμφωνώ. Ισως για αυτο να ριχνουμε τοσο πολυ βαρος στην ευρωπη. Για να μαζεψουμε οσο το δυνατόν περισσοτερους βαθμους και να ειμαστε δυνατοι στις κληρώσεις.

Απο την άλλη, όσο βγάζουμε 2 ομαδες στο Τσου Λου ειναι και πάλι πολύ δύσκολο να βγεις Τσου Λου με εναν εκ των δυο βρυκολακων αντίπαλο στα πλει ωχ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”