Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
ΠΟΙΟΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΓΑΜΩ??????????????? ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΝΕ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΣΟΥΤΑΡΕΙ Ο ΛΕΤΟ
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Λαικό δικαστήριο εδώ και τώρα σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.......... Και μην μπήτε στον κόπο να μου απαντήσετε!!!
Είμαστε άκρως απαράδεκτοι..... Δέν υπάρχει δικαιολογία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τα λαϊκά δικαστήρια ποτε δε βοήθησαν χαλάρωσε!
Argonaut4
Είμαστε άκρως απαράδεκτοι..... Δέν υπάρχει δικαιολογία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τα λαϊκά δικαστήρια ποτε δε βοήθησαν χαλάρωσε!
Argonaut4
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!
Αντε μου στο διάολο κυριακάτικα..
Αντε μου στο διάολο κυριακάτικα..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Και στον μπόλονι!!!!!!theoPAOK έγραψε:ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!
Αντε μου στο διάολο κυριακάτικα..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Τωρα ειναι αργα.....nikolasf έγραψε:Λαικό δικαστήριο εδώ και τώρα σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.......... Και μην μπήτε στον κόπο να μου απαντήσετε!!!
Είμαστε άκρως απαράδεκτοι..... Δέν υπάρχει δικαιολογία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τα λαϊκά δικαστήρια ποτε δε βοήθησαν χαλάρωσε!
Argonaut4
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Βλεπω και την επομενη αγωνιστικη να αναστενουμε και την τριπολιτσα.........
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
να το βαλει ποιος;;;theoPAOK έγραψε:ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!
Αντε μου στο διάολο κυριακάτικα..
αυτος που άφησε γυμνη την ομάδα;;;
Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Πρόστιμο σε απλήρωτους ;
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Sent from my iPhone using Tapatalk..
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
ρε σιγα χαλαρωστε και θα μαστε καλυτερα. ολα και ολα
Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
+1000000baneprelevic361 έγραψε:ρε σιγα χαλαρωστε και θα μαστε καλυτερα. ολα και ολα
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Βρείτε μου τι να πω στον κάφρο τον αδερφό μου???
Θα με πρίζει όλο το 2012...
Θα με πρίζει όλο το 2012...