Καζούρα σε αλλόθρησκους
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
παντως χ τσιμπησανε....θα διαμαρτηρηθω στον οηε
[youtube]s1jIIFXm4UE[/youtube]
5 36
[youtube]s1jIIFXm4UE[/youtube]
5 36
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
KΛΑΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
[youtube]dSJW9wLUpLA[/youtube]

[youtube]dSJW9wLUpLA[/youtube]
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
ΑΗΔΙΑ : Σκουλήκι σε γυναικείο σερβιετάκι !!!

Δεν συνιστούμε στις γυναίκες να δούνε αυτές τις φωτογραφίες....





Δεν συνιστούμε στις γυναίκες να δούνε αυτές τις φωτογραφίες....




Κώδικας: Επιλογή όλων
http://araxtoikailight.blogspot.com/2011/10/blog-post_662.html#ixzz1c7HqQKbJ- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
τωρα την κατσαμε με τον παπαναστασιακο
τωρα που πηρανε τον καλητερο προπονητη της πολωνιας ξεχαστετα ολα
πρωταθληματα κυπελα ευρωπα τσουλου σουπερκαπ σουπερ3....οπ συγνωμη με ξεφυγε....απο την τριτη εως την πεμπτη θεση θα τα σαρωσουν ολα
τωρα που πηρανε τον καλητερο προπονητη της πολωνιας ξεχαστετα ολα
πρωταθληματα κυπελα ευρωπα τσουλου σουπερκαπ σουπερ3....οπ συγνωμη με ξεφυγε....απο την τριτη εως την πεμπτη θεση θα τα σαρωσουν ολα
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Eπρεπε να παρουν τον Νταου(ν)μ...
Την κατηγορια την ειχε σιγουρη (στις πτωσεις ειναι πρωτος μαστορας!)
Την κατηγορια την ειχε σιγουρη (στις πτωσεις ειναι πρωτος μαστορας!)
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
abg12d34 έγραψε:απο κατω το πανερι κιλοτες εχει;;;;
![]()
![]()
![]()
ακριβώς
Είσαι τυχερός που είσαι Γιαννιώτης γιατί η "προσφορά" είναι από τα Carrefour στα γιάννεναGI4NNEN4 έγραψε:Έχουν μείνει κομμάτια; Προλαβαίνω;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
χαχααχαα
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Συνέπραξαν με το Carrefour και κάνουν οπαδικό άνοιγμα στη Δυτική Ελλάδα. 
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Αχ βρε παιδιά...τίποτα δεν καταλαβαίνετε..
Είναι μια κίνηση του τμήμα μαρκετινκγ της ομάδας του αρεως...ετσι ώστε και να διαφημιστούν τα carrefour, αλλα και να δώσει την ευκαιρία στα μιλούνια οπαδούς της στην Β.Ελλάδα να αγοράσουν τον ρουχισμό της, γιατί απο την μπουτικ δεν προλαβαίνουν..φεύγουν χωρις να το καταλάβεις..
Αυτα κανουν οι μεγάλες ομάδες!! Τέτοιες κινήσεις κάνει η ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ Β. ΕΛΛΑΔΟΣ, τέτοιες κινήσεις που θα ζήλευε ακόμα και η μπάρτσελόνα..
Κατάλαβες κ. Ζαγοράκη?? Γι αυτό τρέχα στα ΙΚΕΑ και μοίραζε κασκόλ, και άσε τα αεροπλάνα και τις μακακίες..

Είναι μια κίνηση του τμήμα μαρκετινκγ της ομάδας του αρεως...ετσι ώστε και να διαφημιστούν τα carrefour, αλλα και να δώσει την ευκαιρία στα μιλούνια οπαδούς της στην Β.Ελλάδα να αγοράσουν τον ρουχισμό της, γιατί απο την μπουτικ δεν προλαβαίνουν..φεύγουν χωρις να το καταλάβεις..
Αυτα κανουν οι μεγάλες ομάδες!! Τέτοιες κινήσεις κάνει η ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ Β. ΕΛΛΑΔΟΣ, τέτοιες κινήσεις που θα ζήλευε ακόμα και η μπάρτσελόνα..
Κατάλαβες κ. Ζαγοράκη?? Γι αυτό τρέχα στα ΙΚΕΑ και μοίραζε κασκόλ, και άσε τα αεροπλάνα και τις μακακίες..
