Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Pegasus »

Μετά τους χαμένους βαθμούς σε μια σειρά παιχνιδιών όπου δεν ήμασταν αισθητά κατώτεροι από τον αντίπαλο αλλά αφελείς ή νεκροί σε κρίσιμα τέταρτα, η νίκη στο ντέρμπι είναι απαραίτητη και για λόγους ουσίας πέρα από το γόητρο. Γιατί αυτά είναι τα ντέρμπι, εναντίον του ΠΟΚ, όχι εναντίον των υποκαταστημάτων όσο κοντά στην Τούμπα και αν έχουν έδρα. Ελπίζοντας στο καλύτερο. Εμπρός ΠΑΟΚάρα μου.

Ελπίζω να πάρουν εισιτήρια.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από MANIAKOS »

πρεπει να παμε στο -5...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Τι απουσίες θα έχουμε γιατι έχω χαθεί στο μέτρημα?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ισως ο φωτακης επιστρεψει....κατα τα αλλα δε νομιζω αλλος
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Karelias »

Δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα εκτός της νίκης.
Θα μας δυσκολέψει ο βάζελος αλλά θα ηττηθεί, τι σκατά, δεν θα κερδίσουμε τον Οκτώβριο, καθόλου;
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από sourmenetes »

Το θεωρω πιο ευκολο παιχνιδι απο το χθεσινο.Μεσα στην Τουμπα θελω κατι σαν αυτο που επαθε η αεκ.Ισως και κατι παραπανω.Με την επανακαμψη του φωτακη,φορμαρισμενο λαζαρ το κεντρο θα ισχυροποιηθει.Ας μπει ο σαλπι μπροστα και ο γεωργιαδης με το βιερι στις πλευρες.Κατω η μπαλα,παιχνιδι κατοχης και παιρνεις το ματς.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Θα είναι πολύ πιο δύσκολο απ'οτι με άεκ.Ο βάζελος αυτή την στιγμή έχει τρομερή ψυχολογία,είναι ξεκούραστος και δεν έχει τρανταχτές απουσίες.
+ ότι έχει σε δαιμονιώδη φόρμα τον πρώτο σκόρερ της λίγδας ,τον λέτο.
Η κούλα δεν είχε τπτ από αυτά !

Το ματς είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και πρέπει να προσεγγιστεί με μεγάλη προσοχή από τον προπονητή και τους παίκτες. ΑΝ περάσει από εδώ, δεν βλέπω λόγο να μην κρατήσει επαφή με τον γκέι μέχρι αργά στο πρωτάθλημα.Το προγραμμά του είναι πολύ εύκολο.
Μπορούμε να το πάρουμε το ματσάκι ,αλλά μην ακούω βλακείες πάλι για 3 και 4 μπαλάκια.Τα μυαλά μας μέσα στο κεφάλι.

Επιπροσθέτως,ΑΝ πάρουν τελικά εισιτήρια,πρέπει να προσέξουμε και εμείς στα τσιμέντα γιατί έχει πάρα πολλά χρόνια να έρθει αντίπαλος (μισητός) οπαδός στον Ναό,κι όσο να ναι,μια ένταση σίγουρα θα υπάρχει στον αέρα ...


ΥΓ. Γ@μήστ3 τον φούστη τον Βοταναϊκό.
Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από karabill »

ΞΕΧΑΣΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!

Την κυριακη απ`το πρωι, ακομα πριν μπειτε στον αγωνιστικο χωρο, θα πρεπει να εχετε ηδη αντιληφθει οτι απο αυτο το παιχνιδι νικητες θα φυγετε μονο εσεις!

Πρεπει να ΞΕΡΑΣΕΤΕ οτι εχετε και δεν εχετε και να ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ!!!

Ειναι απ`τις στιγμες που δεν μετρανε ουτε οι εμφανησεις ουτε η προσπαθεια ουτε τιποτα αλλο αν δε συνοδευονται απο το τριποντο...
Ειναι η σκληρη πραγματικοτητα του "δοκαρι και μεσα" Vs "δοκαρι και εξω"!!!!

ΝΙΚΗ ΕΣΕΙΣ Ή ΚΑΝΕΙΣ!!!

ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΛΙΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ!!!

ΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΑΝ ΠΑΟΚ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Με τόσες απουσίες ,δύσκολο το ματσακι.Ο λαγος δεν είναι ρούλης.
Κι αν έχει και κοράκι...
Γι αυτό πρεπει να βράζει το καζάνι ;)
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από sourmenetes »

Για να μην παρεξηγηθω εγω δεν ειπα οτι θα ειναι ευκολο το ματς.Απλα θεωρω λογω εδρας πιο ευκολο απο το χθεσινο.Συναμα λεω οτι θα ηθελα μεγαλο σκορ.Αλλα οχι οτι παμε για 3αρες.Δεν ειμαι τετοιου στυλ και παντα σε ενα ντερμπι ολα ειναι πιθανα..

Απλα αμα κατσει καλη βραδια δε θελω να τον λυπηθει κανεις...Οσα πιο πολλα..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Photis »

PARASANDALOS έγραψε:το ματς δεν ειναι δυσκολο αλλα θελει προσοχη τπτ παραπανω ....
Τι δεν είναι???Άσε ρε Parasandale..Πολύ δύσκολο είναι.Δυσκολότατο!Αν κερδίσουμε θα είναι πολύ καλά..
:pano:
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Είπαμε αισιοδοξία παιδιά αλλά ο βάζελος έχει τρομερή ψυχολογία, επαναλαμβάνω...
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από adamroxas »

Παμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ γερα και δεν φοβομαστε τιποτα!

ΥΓ Μην λεμε οτι θελουμε, απο τα δυσκολοτερα παιχνιδια φετος
markos4
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από markos4 »

αν μαθουμε μεσα σε μια βδομαδα να κανουμε σωστες πασες στα 4-5 μετρα
τοτε το ματσακι ειναι αχαστο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πριν δυο χρόνια που είχαμε κερδίσει τον Παναθηναϊκό με 2-1 (ήμουν μέσα) τον Λέτο τον είχε εξαφανίσει ο Σνάου. Φέτος δεν γνωρίζω γιατί δεξιά παίζει ο Εττό που δεν νομιζω να έχει τύχη πάνω στον Αργεντίνο!

Χαλκιάς
Εττο - Κοντρέρας - Μαλεζάς - Σνάου
Αρίας - Λάζαρ
Σαλπι - Φωτάκης - Βιερι
ΣΑΚΗΣ (2η κωλοτούμπα)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”