Καζούρα σε αλλόθρησκους
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Εκείνη η φωτό με τον οδηγο και τα δελτία υπάρχει πρόχειρη? Θα ξαναζήσουμε τέτοια μεγαλεία.
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
αυτο πρεπει να μπει στην κεντρικη να το δει ολη η ελλαδα
ρεεεεεεεεεεε τους απιστευτους
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
ρε τι κανει τουτος?! εχουν χαζεψει τελειως ...κι ακομα ο κατηφορος δεν εχει τελειωσει!
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Clopy - paste:
ΟΕΟ-ΟΕΟ-ΟΕΟ,
ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΠΑΛΙ ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΕΛΛΙΔΗ, ΓΙΑΚΟΜΠ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΙΤΤΑ,
ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΡΦΩΤΟ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΒΗΤΑ
ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΩ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΙ ΑΠ' ΤΗ ΔΡΑΜΑ
ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΘΑ ΛΙΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΛΑΜΑ
ΖΟΡΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΖΟΡΙ ΚΛΑΝΩ,
ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΩ ΑΛΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ...
ΟΕΟ-ΟΕΟ-ΟΕΟ,
ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΠΑΛΙ ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΕΛΛΙΔΗ, ΓΙΑΚΟΜΠ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΙΤΤΑ,
ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΡΦΩΤΟ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΒΗΤΑ
ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΩ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΙ ΑΠ' ΤΗ ΔΡΑΜΑ
ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΘΑ ΛΙΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΛΑΜΑ
ΖΟΡΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΖΟΡΙ ΚΛΑΝΩ,
ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΩ ΑΛΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ...
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
kataramenos5 έγραψε:Εκείνη η φωτό με τον οδηγο και τα δελτία υπάρχει πρόχειρη? Θα ξαναζήσουμε τέτοια μεγαλεία.

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Ρε τι φρούτο είναι αυτός στο βιντεάκι?
Α ρε ΠΑΟΚαρα , ζημιά που τους έχεις κάνει..
Α ρε ΠΑΟΚαρα , ζημιά που τους έχεις κάνει..


