14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Mπράβο Σάκη. Περιμένουμε ανάλογη συνέχεια !
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από eorptol »

Σακη μπράβο ρε συνέχισε έτσι.....
Άβαταρ μέλους
nninik
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 19:03
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από nninik »

Συγχαρητηρια στον Σακη, και credits πανε και στον Αποστολη που
τον πιστεψε και τον πιστευει, σε στιγμες που ισως και ο ιδιος ο Σακης ειχε παψει να πιστευει
στον εαυτο του..

υγ: κι επειδη σε αυτο το μπ@ρδελο το κρατος, ολοι κ ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος,
ΠΡΩΤΟΣ ΜΑΓΚΑΣ ο Λαζλο..
Η "αλλοπροσαλη" ενδεκαδα που μας ελεγε ενας μπαναρισμενος, ειχε 2 νεα προσωπα..
το ενα του βγηκε, το αλλο οχι..
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Ο Τσορμπατζο μόλις είπε ότι ο Σάκης μαζί με τον Νίκο Καρύδα που πανηγύρισε χθες,προ της προετοιμασίας,έκανε επί ένα μήνα ατομικό πρόγραμμα στην Βέροια..Αν ισχύει,μπράβο και στους 2,αναμένουμε τα αποτελέσματα της..Πρώτο δείγμα θετικό.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από joshua »

Το θέμα είναι να αποφασίσει η τεχνική ηγεσία αν πραγματικά έχει θέση στην ομάδα και του αξίζουν ευκαιρίες.Αν ναι τότε πρέπει να εγκαταλειφθούν οι σκέψεις απόκτησης φορ αλλα συγχρόνως να αποκτήσει ενεργό ρόλο στην ομάδα και να τον ξαναδούμε σύντομα και όχι σε κανά 2μηνο και μόνο απο ανάγκη.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ειναι λιγο παραξενη η περιπτωση του.Εχει ενα σωματοτυπο το οποιο αμα δουλευτει μπορει να σου φερει ευκολα γκολ.Σεντρουλα ωραια οπως χθες και μεσα.Απλα τα πραγματα.Εχει ενα συν οτι μπορει να βοηθησει και στα στημενα που εχουμε προβλημα.Χθες μετα το γκολ που φαγαμε μολις κατεβαινε για στημενο ο σανκαρε του πηρε τις κεφαλιες.Εχουμε κοντυνει ως ομαδα και ενας ψηλος χρειαζεται στα στημενα.Απο κει και περα δεν ειναι ο τεχνιτης που σου πεταξει τη μπαλα,θα κανει δυο τριπλες και θα το καρφωσει.Αν και χθες εκανε καποιες περιτεχνες ενεργειες.Παντως αμα δουλευτει οπως εδειξε χθες θα ειναι μια καλη λυση.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από navigator11 »

ρε με 2-3 εμφανίσεις σαν τη χθεσινή θα αφήσει εποχή σας λέεεεεεωωωωωωω. :lol:
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Έμενα προσωπικά δεν με χαλάει να "σπαταλήσει" η ομάδα την χρονιά για να δουλέψουμε και να πιστέψουμε σε νέους ποδοσφαιριστές και κορμό.Με τον ίδιο προπονητή του χρόνου θα κάνουμε παπάδες.Χωρίς γκρίνια και με υπομονή.Το σύνολο θα είναι πολύ δυνατό.
Έτσι κι αλλιώς ,του χρόνου είμαστε μείον Γκαρσία,Λίνο,Ιβιτς και ίσως Βιειρίνια ,Κοντρέρας.Τα κενά πρέπει να καλυφθούν φέτος και ΟΧΙ το καλοκαίρι..Για να μη χαθεί ΚΑΙ η επόμενη χρονιά.

Συγνώμη για το οφ τόπικ.
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Steenage »

μπραβο το καλυτερο του ματς με την φανελα του ΠΑΟΚ .. ο κλαους φετο τετοιο ματς δεν εκανε ..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η άποψή μου είναι πως δεν χρειαζόμαστε άλλο φορ. Έχουμε έναν κοντό (Σαλπι), που ΚΑΚΩΣ παίζει εξτρέμ ενώ δεν είναι, έναν κανονικό (Αθανασιάδης) και έναν ψηλό, τον Σάκη, ενώ από πίσω έρχεται και ο Γιάννου. Εάν θέλουμε να πάρουμε έτοιμο φορ-γκολτζή, πρέπει να δώσουμε κανένα μύριο, όπερ ξεχάστε το. Μ' αυτούς τους 4 πρέπει να δουλέψουμε και όπως έγραψα και πιο μπροστά και σωστά ανέφερε ο Χάρης (moican) ο Σάκης έχει τον σωματότυπο που μας λείπει...
Το αν θα αποδειχθεί το φορ που μας έλλειπε είναι κάτι κάτι που θα το δούμε, αλλά εγώ πιστεύω ότι έχει τις δυνατότητες να φθάσει μέχρι και Εθνική Ελλάδος.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από joshua »

Ειναι η μερα σου σημερα οποτε να μην στη χαλασουμε. :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από kataramenos5 »

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

joshua έγραψε:Ειναι η μερα σου σημερα οποτε να μην στη χαλασουμε. :opaokara: :opaokara:
Να μην μου τη χαλάσετε Δημήτρη. Thx. Κρατηθείτε μόνο σε φόρμα γιατί έρχονται κι άλλες ...τούμπες.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μακαρι αλλα πρεπει να υπαρξει και συνεχεια.....στο σκουληκιδης ειχε και αλλα κινητρα για να αναδειχθει...κερδισε το δικαιωμα και αλλης ευκαιριας παντως
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από george aspromayros »

αυτο ακριβως θα εγραφα κ γω....

Χωρις να θελω να χαλασω τη μερα του Αποστολη...Ελπιζω να τον βοηθησε ο Καρυδας με τις ατομικες που εκανε!
Μπραβο κ στους δυο τους..
Μεσα μου πιστευω οτι δεν θα παρει πολλες ευκαιριες αν σαλπι-αθανασιαδης ειναι γεροι..αλλα δεν μπορω παρα να αναγνωρισω την προσπαθεια που απεφερε το γκολ κ τον βαθμο!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”