14. Αθανάσιος Παπάζογλου
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Συγχαρητηρια στον Σακη, και credits πανε και στον Αποστολη που
τον πιστεψε και τον πιστευει, σε στιγμες που ισως και ο ιδιος ο Σακης ειχε παψει να πιστευει
στον εαυτο του..
υγ: κι επειδη σε αυτο το μπ@ρδελο το κρατος, ολοι κ ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος,
ΠΡΩΤΟΣ ΜΑΓΚΑΣ ο Λαζλο..
Η "αλλοπροσαλη" ενδεκαδα που μας ελεγε ενας μπαναρισμενος, ειχε 2 νεα προσωπα..
το ενα του βγηκε, το αλλο οχι..
τον πιστεψε και τον πιστευει, σε στιγμες που ισως και ο ιδιος ο Σακης ειχε παψει να πιστευει
στον εαυτο του..
υγ: κι επειδη σε αυτο το μπ@ρδελο το κρατος, ολοι κ ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος,
ΠΡΩΤΟΣ ΜΑΓΚΑΣ ο Λαζλο..
Η "αλλοπροσαλη" ενδεκαδα που μας ελεγε ενας μπαναρισμενος, ειχε 2 νεα προσωπα..
το ενα του βγηκε, το αλλο οχι..
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Ο Τσορμπατζο μόλις είπε ότι ο Σάκης μαζί με τον Νίκο Καρύδα που πανηγύρισε χθες,προ της προετοιμασίας,έκανε επί ένα μήνα ατομικό πρόγραμμα στην Βέροια..Αν ισχύει,μπράβο και στους 2,αναμένουμε τα αποτελέσματα της..Πρώτο δείγμα θετικό.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Το θέμα είναι να αποφασίσει η τεχνική ηγεσία αν πραγματικά έχει θέση στην ομάδα και του αξίζουν ευκαιρίες.Αν ναι τότε πρέπει να εγκαταλειφθούν οι σκέψεις απόκτησης φορ αλλα συγχρόνως να αποκτήσει ενεργό ρόλο στην ομάδα και να τον ξαναδούμε σύντομα και όχι σε κανά 2μηνο και μόνο απο ανάγκη.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Ειναι λιγο παραξενη η περιπτωση του.Εχει ενα σωματοτυπο το οποιο αμα δουλευτει μπορει να σου φερει ευκολα γκολ.Σεντρουλα ωραια οπως χθες και μεσα.Απλα τα πραγματα.Εχει ενα συν οτι μπορει να βοηθησει και στα στημενα που εχουμε προβλημα.Χθες μετα το γκολ που φαγαμε μολις κατεβαινε για στημενο ο σανκαρε του πηρε τις κεφαλιες.Εχουμε κοντυνει ως ομαδα και ενας ψηλος χρειαζεται στα στημενα.Απο κει και περα δεν ειναι ο τεχνιτης που σου πεταξει τη μπαλα,θα κανει δυο τριπλες και θα το καρφωσει.Αν και χθες εκανε καποιες περιτεχνες ενεργειες.Παντως αμα δουλευτει οπως εδειξε χθες θα ειναι μια καλη λυση.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ρε με 2-3 εμφανίσεις σαν τη χθεσινή θα αφήσει εποχή σας λέεεεεεωωωωωωω. 
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Έμενα προσωπικά δεν με χαλάει να "σπαταλήσει" η ομάδα την χρονιά για να δουλέψουμε και να πιστέψουμε σε νέους ποδοσφαιριστές και κορμό.Με τον ίδιο προπονητή του χρόνου θα κάνουμε παπάδες.Χωρίς γκρίνια και με υπομονή.Το σύνολο θα είναι πολύ δυνατό.
Έτσι κι αλλιώς ,του χρόνου είμαστε μείον Γκαρσία,Λίνο,Ιβιτς και ίσως Βιειρίνια ,Κοντρέρας.Τα κενά πρέπει να καλυφθούν φέτος και ΟΧΙ το καλοκαίρι..Για να μη χαθεί ΚΑΙ η επόμενη χρονιά.
Συγνώμη για το οφ τόπικ.
Έτσι κι αλλιώς ,του χρόνου είμαστε μείον Γκαρσία,Λίνο,Ιβιτς και ίσως Βιειρίνια ,Κοντρέρας.Τα κενά πρέπει να καλυφθούν φέτος και ΟΧΙ το καλοκαίρι..Για να μη χαθεί ΚΑΙ η επόμενη χρονιά.
Συγνώμη για το οφ τόπικ.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
μπραβο το καλυτερο του ματς με την φανελα του ΠΑΟΚ .. ο κλαους φετο τετοιο ματς δεν εκανε ..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Η άποψή μου είναι πως δεν χρειαζόμαστε άλλο φορ. Έχουμε έναν κοντό (Σαλπι), που ΚΑΚΩΣ παίζει εξτρέμ ενώ δεν είναι, έναν κανονικό (Αθανασιάδης) και έναν ψηλό, τον Σάκη, ενώ από πίσω έρχεται και ο Γιάννου. Εάν θέλουμε να πάρουμε έτοιμο φορ-γκολτζή, πρέπει να δώσουμε κανένα μύριο, όπερ ξεχάστε το. Μ' αυτούς τους 4 πρέπει να δουλέψουμε και όπως έγραψα και πιο μπροστά και σωστά ανέφερε ο Χάρης (moican) ο Σάκης έχει τον σωματότυπο που μας λείπει...
Το αν θα αποδειχθεί το φορ που μας έλλειπε είναι κάτι κάτι που θα το δούμε, αλλά εγώ πιστεύω ότι έχει τις δυνατότητες να φθάσει μέχρι και Εθνική Ελλάδος.
Το αν θα αποδειχθεί το φορ που μας έλλειπε είναι κάτι κάτι που θα το δούμε, αλλά εγώ πιστεύω ότι έχει τις δυνατότητες να φθάσει μέχρι και Εθνική Ελλάδος.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Να μην μου τη χαλάσετε Δημήτρη. Thx. Κρατηθείτε μόνο σε φόρμα γιατί έρχονται κι άλλες ...τούμπες.joshua έγραψε:Ειναι η μερα σου σημερα οποτε να μην στη χαλασουμε.![]()
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Μακαρι αλλα πρεπει να υπαρξει και συνεχεια.....στο σκουληκιδης ειχε και αλλα κινητρα για να αναδειχθει...κερδισε το δικαιωμα και αλλης ευκαιριας παντως
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
αυτο ακριβως θα εγραφα κ γω....
Χωρις να θελω να χαλασω τη μερα του Αποστολη...Ελπιζω να τον βοηθησε ο Καρυδας με τις ατομικες που εκανε!
Μπραβο κ στους δυο τους..
Μεσα μου πιστευω οτι δεν θα παρει πολλες ευκαιριες αν σαλπι-αθανασιαδης ειναι γεροι..αλλα δεν μπορω παρα να αναγνωρισω την προσπαθεια που απεφερε το γκολ κ τον βαθμο!
Χωρις να θελω να χαλασω τη μερα του Αποστολη...Ελπιζω να τον βοηθησε ο Καρυδας με τις ατομικες που εκανε!
Μπραβο κ στους δυο τους..
Μεσα μου πιστευω οτι δεν θα παρει πολλες ευκαιριες αν σαλπι-αθανασιαδης ειναι γεροι..αλλα δεν μπορω παρα να αναγνωρισω την προσπαθεια που απεφερε το γκολ κ τον βαθμο!