Σ' αυτό έχεις δίκιο.... Οπότε ας μείνουμε στο RIP...DC έγραψε: Ειναι από τις φάσεις που όλοι έχουν δίκαιο και όλοι άδικο.
Cars&Moto
Re: Cars&Moto
Re: Cars&Moto
Το ξενέρωμα που έχω φάει από το πρωί που το είδα στην σελίδα του ΜοtoGP δεν λέγετε.
Το θέμα είναι γιατί έφυγε το γαμημένο το κράνος.........ΓΙΑΤΙ.
Φαίνετε να τον πατάει το Kawasaki......αλλά τον πατάει στο κεφάλι ή στο κορμί?Επειδή είμαι πωρωμένος οδηγός μοτοσυκλέτας πολλά χρόνια με 3 πολύ βαριά πεσίματα και τραυματισμούς......αυτό το σκηνικό με το κράνος δε το έχω ξαναδεί.Λύθηκε η ασφάλεια?Σκίστηκε?Ήταν ελλατωματικό?Σκοτώθηκε επειδή έφυγε το κράνος ή θα πέθαινε ούτως ή άλλως?
Πολλά ερωτηματικά.......RIP ρε παλληκάρι.......!!!
Το θέμα είναι γιατί έφυγε το γαμημένο το κράνος.........ΓΙΑΤΙ.
Φαίνετε να τον πατάει το Kawasaki......αλλά τον πατάει στο κεφάλι ή στο κορμί?Επειδή είμαι πωρωμένος οδηγός μοτοσυκλέτας πολλά χρόνια με 3 πολύ βαριά πεσίματα και τραυματισμούς......αυτό το σκηνικό με το κράνος δε το έχω ξαναδεί.Λύθηκε η ασφάλεια?Σκίστηκε?Ήταν ελλατωματικό?Σκοτώθηκε επειδή έφυγε το κράνος ή θα πέθαινε ούτως ή άλλως?
Πολλά ερωτηματικά.......RIP ρε παλληκάρι.......!!!
Re: Cars&Moto
Αργοναύτη, ο Έντουαρντς τρέχει με Yamaha της Tech3. Kawasaki φέτος δεν τρέχουν. Κάτι ακούγεται για του χρόνου.
Κάπου διαβασα ότι το κράνος του Sic, Vemar νομίζω, έσπασε κατά την σύγκρουση με το Yamaha.
Κάπου διαβασα ότι το κράνος του Sic, Vemar νομίζω, έσπασε κατά την σύγκρουση με το Yamaha.
Re: Cars&Moto
Εχεις δίκιο αδερφέ......Yamaha ..όντως Kawasaki δε τρεχουν φέτος....η ουρά του και τα χρώματα της στολης ξεγελάνε.
Γιατί δε κατέβηκε η Καwasaki φέτος?
Γιατί δε κατέβηκε η Καwasaki φέτος?
Re: Cars&Moto
Η Kawa έχει χρόνια να τρέξει. Από τα 1000άρια. Προφανώς μπερδεύτηκες από τον σπόνσορα της Tech3, την Monster που ηταν παλιά σπόνσορας στην Kawa.
Το κόστος κατασκευής και εξέλιξης 800άρηδων κινητήρων (φωτογραφική διάταξη για την Honda που το μόνο που έκανε ήταν να αφαιρέσει έναν κύλινδρο από την 1000άρα της) το θεώρησαν ασύμφορο.
Του χρόνου (που θα ξανατρέξουν με 1000άρια) ακούγεται ότι θα μπούνε στα MotoGP η Kawa και η BMW με τουμπανιασμενους κινητήρες παραγωγής και πρωτότυπα πλαίσια. Ίσως και η Aprilia.
Το κόστος κατασκευής και εξέλιξης 800άρηδων κινητήρων (φωτογραφική διάταξη για την Honda που το μόνο που έκανε ήταν να αφαιρέσει έναν κύλινδρο από την 1000άρα της) το θεώρησαν ασύμφορο.
Του χρόνου (που θα ξανατρέξουν με 1000άρια) ακούγεται ότι θα μπούνε στα MotoGP η Kawa και η BMW με τουμπανιασμενους κινητήρες παραγωγής και πρωτότυπα πλαίσια. Ίσως και η Aprilia.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 2003
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Cars&Moto
Αυτο με τα κρανη και την ασφαλεια δε με αρεσει τωρα τελευταια!
Πριν 2 χρονια ο Μασσα παραλιγο να σκοτωθει επειδη ενα εξαρτημα κατεστρεψε το κρανος του και καρφωθηκε διπλα στο ματι του.. Τωρα το ατυχημα με τον Σιμοντσελι!!! Ειναι τραγικες περιπτωσεις που χριζουν ερευνας και μεγαλυτερης προσοχης.. Φανταστειτε στην καθημερινη μας ζωη αναλογα περιστατικα που μπορουν να οδηγησουν..
Οπως και να εχει RIP στο παλικαρι!
Πριν 2 χρονια ο Μασσα παραλιγο να σκοτωθει επειδη ενα εξαρτημα κατεστρεψε το κρανος του και καρφωθηκε διπλα στο ματι του.. Τωρα το ατυχημα με τον Σιμοντσελι!!! Ειναι τραγικες περιπτωσεις που χριζουν ερευνας και μεγαλυτερης προσοχης.. Φανταστειτε στην καθημερινη μας ζωη αναλογα περιστατικα που μπορουν να οδηγησουν..
Οπως και να εχει RIP στο παλικαρι!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 29971
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Cars&Moto
RIP Marco.Elessar έγραψε:Απίστευτα τραγικό τέλος για έναν από τους πιο ταλαντούχους, ελπιδοφόρους και συμπαθείς οδηγούς. Είχε πολλά ακόμα να προσφέρει στο άθλημα. Καλό σου ταξίδι, "Αφάνα", και καλά γκάζια στον Παράδεισο.![]()
![]()
![]()
Re: Cars&Moto
να σε διορθωσω και να σου πω οτι ο μασα επεζησε λογω του κρανους του και των προδιαγραφων κατασκευης που διεπουν τα κρανη των πιλοτων της F1.free4 έγραψε:Αυτο με τα κρανη και την ασφαλεια δε με αρεσει τωρα τελευταια!
Πριν 2 χρονια ο Μασσα παραλιγο να σκοτωθει επειδη ενα εξαρτημα κατεστρεψε το κρανος του και καρφωθηκε διπλα στο ματι του.. Τωρα το ατυχημα με τον Σιμοντσελι!!! Ειναι τραγικες περιπτωσεις που χριζουν ερευνας και μεγαλυτερης προσοχης.. Φανταστειτε στην καθημερινη μας ζωη αναλογα περιστατικα που μπορουν να οδηγησουν..
Οπως και να εχει RIP στο παλικαρι!
Re: Cars&Moto
Η αφίσσα είναι προαφίσσα. Θα γίνουν διορθώσεις και θα γίνουν και ενημερώσεις.
Τα κυβικά πχ θα είναι μάλλον έως τα 250 τα νορμάλ και θα υπάρχει και μια open για όλα τα κυβικά και όλες τις μετατροπές. Τσι πτάνας δηλαδή.
Μέσα στον μήνα θα υπάρξει ενημέρωση και ο αγώνας θα γίνει κατά τον Μάρτιο, ώστε να ετοιμαστούν όσοι ενδιαφέρονται.
Τα κυβικά πχ θα είναι μάλλον έως τα 250 τα νορμάλ και θα υπάρχει και μια open για όλα τα κυβικά και όλες τις μετατροπές. Τσι πτάνας δηλαδή.

Μέσα στον μήνα θα υπάρξει ενημέρωση και ο αγώνας θα γίνει κατά τον Μάρτιο, ώστε να ετοιμαστούν όσοι ενδιαφέρονται.