Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Μανιακε πηγες και Εδεσσα???Σε κατι αρχαιολογικα ησουνα???Κατι τετοια??
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
εδεσσα στο φυλακιο καλεντζος....ολα τα πλειο οφ εχασα..πικρα.... 
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21309
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Χασιμο χρονου επι το πλειστον….
264 Σειρα λογω αναβολης
Χαιδαρι Διαβιβασεις
524 Αμυνταιο πεζικο
504 Φλωρινα
[youtube]aroTwW-suPA[/youtube]
264 Σειρα λογω αναβολης
Χαιδαρι Διαβιβασεις
524 Αμυνταιο πεζικο
504 Φλωρινα
[youtube]aroTwW-suPA[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sakisxxx την Τρί 11 Οκτ 2011, 00:42, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Σταματήστε μη σας πω για την δικια μου τεραστία θητεία (1 μηνα νιγρητα 2 μηνες νταλιπη κ τελος)

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Τι 313 ρε ψαρά, πότε πήγες;sourmenetes έγραψε:Αμα ειναι το κεντρο ειχα γραψει και τις αλλες οτι η σειρα μας 313 ειχε περασει ζαχαρη..Φιλαρακι μου εκανε ζωαρα εκει περα..Αμα ειναι αυτο...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21309
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
GeorgT έγραψε:Σταματήστε μη σας πω για την δικια μου τεραστία θητεία (1 μηνα νιγρητα 2 μηνες νταλιπη κ τελος)![]()
έλα,αφού καίγεσαι να μας τσιτώσεις
υγ τραγούδα ντε ...
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Ενα σου λεω μονο!! Λιγο ακόμα να το τρέναρα απο 3μήνο θα έκανα το κανονικό 9μηνο γιατί θα έχανα μια απο τις 500 προϋποθέσεις!!! 
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21309
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Κανονικά τόσο πρέπει να ήταν για ολους, εκπαίδευση + μερικές υπηρεσίες κ τέλος!! Τα άλλα ας τα κάνει το εμισθο προσωπικό!!
Πάντως λογο τη μειωμένης παίρνεις κοντινή μετάθεση!! Στο λεωφορείο που μας πηγαίναν απο το ΚΕΝ στη επόμενη μονάδα όλοι πλην me + ενα παλικάρι, δεν ήμασταν ρπ!!
Ένταξή navigation11 δεν ηταν 499 αρχικά ηταν 354 + πρόσθεσε μερικές ακόμα οποτε έφτασαν 373 μαζι με κάποιες προαιρετικές όποτε αν έχανα τη 1 θα έμεναν οι 372!
Πάντως λογο τη μειωμένης παίρνεις κοντινή μετάθεση!! Στο λεωφορείο που μας πηγαίναν απο το ΚΕΝ στη επόμενη μονάδα όλοι πλην me + ενα παλικάρι, δεν ήμασταν ρπ!!
Ένταξή navigation11 δεν ηταν 499 αρχικά ηταν 354 + πρόσθεσε μερικές ακόμα οποτε έφτασαν 373 μαζι με κάποιες προαιρετικές όποτε αν έχανα τη 1 θα έμεναν οι 372!
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
παρουσιαστηκα 30/08 στη θηβα.rainmaker έγραψε:Νατα μααααςςς...
27/10 ΚΕΠΒ. Ακούω πληροφορίες απο τους έμπειρους.
απλα ζωαρα.
4η μοιρα Β πυρχια.
την τριτη μερα με εβαλε ενας αρχιλοχιας στο ΚΨΜ των εστιατοριων της 4ης(οχι βισμα απλα με ειδε μεγαλυτερο των αλλων-25 ειμαι-).
δε με επιανε τιποτα ουτε αναφορες ουτε ανωτεροι
απλα ζωαρα
αν το συγκρινεις με το βολο που πηγα μετα για να περασω πεν για πεζοναυτες (χωρις φυσικα να το θελω) η μερα με τη νυχτα
Θηβα θα λεμε και θα κλαιμε
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Αφού σ' αρέσει η άνετη ζωή τι ήθελες στους πεζοναύτες;
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
ασε φιλε.πικρη ιστορια.ΑποστόληςΑ έγραψε:Αφού σ' αρέσει η άνετη ζωή τι ήθελες στους πεζοναύτες;
στη μοναδα που πηρα μεταθεση μετα τη θηβα επρεπε να κανω την εκπαιδευση των πεζοναυτων και να παρω τον πρασινο μπερε(παρολο που ειναι πυροβολικο.για την ακριβεια πεδινο πυροβολικο-υποστηριξη πεζοναυτων).
ευτυχως αυτο τελειωσε αλλα δυστυχως τελειωσε και η αδεια που πηραμε και ετσι σημερα βραδυ μπαινω μεσα...
- paokmaniak
- Δημοσιεύσεις: 1764
- Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 20:25
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Eγω παρουσιαζομαι 25 Νοεμβριου Αυλωνα Υγιειονομικο