Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Ο Ιβιτς αν και με φανερη ελλειψη τακτ ειπε καποιες αληθειες σημερα.Η εικονα που εχουν καποιοι φιλοι για την ομαδα μεχρι σημερα ειναι αρκετα πλασματικη.Το μονο πραγματικα καλο παιχνιδι που εχουμε κανει ηταν με την αεκ.Στα υπολοιπα παιχνιδια ειχαμε αρκετες καλες στιγμες αλλα και αρκετες κακες και ο υπερενθουσιασμος που διεκρινα τις προηγουμενες μερες ηταν αδικαιολογητος.Εχουμε πολυ δρομο ακομα για να φτασουμε σε καλο επιπεδο και κυριως ατομικα οπου θα πρεπει συντομα καποιοι παικτες να προσφερουν περισσοτερα.
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
markos4 έγραψε:Bane γνωμη μου ειναι οτι ο γαυρος εχει καλυτερες μοναδες,εχει καλυτερο παγκο
και αυτο το μαρτυρα το μπατζετ που εχει.
Εχει παιχτες με πολλες παραστασεις.θελουμε πολυ δουλεια για να φτασουμε στο επιπεδο του.
Η δικη μου γνωμη ειναι οτι μικραινεις την ομαδα οκ το μπατζετ τους ειναι απλησιαστο οχι ομως και το συνολο τους η ομαδα τους δηλαδη.
Απλα σημερα επαιζαν στην εδρα τους με εναν ΠΑΟΚ που εκανε 4000χιλ. να παει και αλλα τοσα να γυρισει με μια μερα λιγοτερη ξεκουραση και με δυο βασικους παιχτες αποντες κατι που λογω οπως ειπες και εσυ περιορισμενου μπατζετ και ροστερ σε σχεση με αυτους δεν μπορουμε ευκολα να καλυψουμε.
Δεν μπορω να βλεπω διαβαζω ηττοπαθεια και γκρινια εμεις πρεπει να σπρωξουμε την ομαδα εμεις πρεπει πρωτοι να πιστεψουμε οτι μπορουμε κατι πολυ καλο φετος.
Αν εχουμε και λιγη τυχη η ομαδα θα μας αποζημιωσει να ειστε σιγουροι.
Υ.Γ Θα γραφτουν και θα ειπωθουν πολλα αυριο κλειστε τα αυτια σας και τα ματια σας και πιστεψτε στην ομαδα και ολα θα πανε καλα.
-
Dimg4
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Εγω παντως νομιζω οτι ηρθε σε καλο χρονικο σημειο αυτη η εμφανιση.
1. Εχουμε οοοοολο το χρονο να ρεφαρουμε
2. Θα βαλουμε τα κεφαλια κατω και θα δουλεψουμε
3. Τους εχουμε στην Τουμπα....
1. Εχουμε οοοοολο το χρονο να ρεφαρουμε
2. Θα βαλουμε τα κεφαλια κατω και θα δουλεψουμε
3. Τους εχουμε στην Τουμπα....
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21323
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
obanebane έγραψε:Δε διαφωνουμε αλλα και αυτο το παιχνιδι παιχνιδι κουρασε ρε συ.navigator11 έγραψε:obanebane έγραψε:Δε ξερετε τι λετε ορισμενοι μικραινεται την ομαδα ρε ντροπη σας.
Δηλαδη τι πρεπει να κανουν οι παιχτες να μην δηλωσουν οτι πιστευουν στη νικη να μη πουν οτι εχουν στοχο τι θα κανουμε δηλαδη συνεχεια το παμε παιχνιδι παιχνιδι και οτι βγει θα ακουμε?
Αφηστε την ομαδα ησυχη να δουλεψει και αφηστε τη γκρινια και τη μιρλα.
Παιζει και ο αντιπαλος πως να το κανουμε δηλαδη δεν γινεται να κερδιζουμε συνεχεια θα υπαρχουν και οι κακες βραδιες.
δλδ αν δεν κάνουν δηλώσεις περί της πίστης τους για νίκη στο καραϊσκάκη ή για διεκδίκηση του πρωταθλήματος και αποδεικνύουν την πίστη τους αυτή ΕΡΓΩ,εντός γηπέδου,είναι κακό;είναι ένδειξη ανίσχυρης προσωπικότητας;δεν το καταλαβαίνω.προσωπικά,μ'ενοχλεί κι εμένα η φανφαρολογία.
Οταν εχεις πιστη στις δυνατοτητες σου, και το αποδεικνυεις βεβαια μεσα στο γηπεδο αλλα το λες κιολας δεν αρχιζεις τα παμε και οτι βγει.
Συμφωνω οτι πρωτα απο ολα ειναι να δειξεις οτι μπορεις,μεχρι τωρα ομως (νομιζω οτι συμφωνουμε σε αυτο) εχουν δειξει καποια πολυ καλα δειγματα και οτι χτυπανε ολα τα παιχνιδια χωρις φοβο.
αναμφισβήτητα έχει δώσει θετικότατα δείγματα ως τώρα η ομάδα.αλλά ακόμα είναι νωρίς και για τέτοιες δηλώσεις.πολύ νωρίς.οπότε,ας πορευόμαστε αθόρυβα και να "μιλάμε" εν ώρα δράσης.λόγια δε χρειάζονται.δίνουν πατήματα και σε πολλούς δικούς μας για αυθόρμητη έξτρα γκρίνια και σε αλλόθρησκους ή κακοπροαίρετους επαγγελματίες για να βάζουν σε αφελείς συνοπαδούς "πρίζες".κάτι διόλου ευχάριστο και χρήσιμο.
υγ σωστός ο νίκος.κυρίως ως προς το ότι πρέπει σε κάποιους αγώνες η ομάδα να παρουσιάζεται περισσότερο ΜΑΖΕΜΕΝΗ,πιο αμυντικά προσανατολισμένη.ισορροπημένη ως γράφει.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Αντε να δεχτω οτι ο μαλεζας εκανε αστοχη δηλωση αν και μιλησε για την ομαδα και οχι για τον εαυτο του (αυτο γιατι σε ειδα να απαντας στον μαλεζα) αλλα ολοι οι υπολοιποι τι ειπαν?kos έγραψε:αν ποτε καταφερουμε να επικοινωνησουμε εμεις οι δυο....obanebane έγραψε:Δε ξερετε τι λετε ορισμενοι μικραινεται την ομαδα ρε ντροπη σας.
Δηλαδη τι πρεπει να κανουν οι παιχτες να μην δηλωσουν οτι πιστευουν στη νικη να μη πουν οτι εχουν στοχο τι θα κανουμε δηλαδη συνεχεια το παμε παιχνιδι παιχνιδι και οτι βγει θα ακουμε?
Αφηστε την ομαδα ησυχη να δουλεψει και αφηστε τη γκρινια και τη μιρλα.
Παιζει και ο αντιπαλος πως να το κανουμε δηλαδη δεν γινεται να κερδιζουμε συνεχεια θα υπαρχουν και οι κακες βραδιες.
οταν πιστευεις στην νικη δεν εχεις κανενα λογο να το δηλωσεις. δεν θελεις να το δηλωσεις, θελεις να το δειξεις.
οταν παιρνεις δυο αποτελεσματα και αρχιζουν τα μυαλα σου να μπαζουν αερα, χανεις συγκεντρωση, χανεις γυαλα στο ματι, παιζεις χωρις παθος. και ο ΠΑΟΚ χωρις την γυαλα στο ματι δεν ειναι τιποτα. η σεμνοτητα μαλλον προσον ειναι και οχι ελλατωμα.
δεν μπορει να βγαινει ο μαλεζας και να λεει οτι πρεπει να μας φοβουνται ολοι. γιατι ρε μαλεζα να σε φοβηθει ο αλλος? τι εχεις καταφερει? ακομη δεν μπηκε ο οκτωβρης και εβγαλες γλωσσα? παιξε την μπαλα που ξερεις και μπορεις και ασε τον προλογο να τον πουλαμε εμεις στον καφε με τους αλλοθρησκους. να μετρησω ποσοι εκαναν παρομοιες δηλωσεις ή ειναι πιο ευκολο να μετρησω ποιος δεν εκανε?
και δεν χαθηκε τιποτα, και δεν υπαρχει λογος να ξενερωσουμε. νομιζω ομως οτι πρεπει να βαλουμε μυαλο.
ΥΓ. συμφωνω με βλανταν ιβιτς.
ΥΓ. οταν αυτος που εχει με μεγαλη διαφορα την κατοχη, εχει κανει και περισσοτερα φαουλ... δεν μπορεις να ελπιζεις σε τιποτα. εισαι πολυ λαιτ.
Οτι παμε για τη νικη και οτι φετος εχουμε στοχο το πρωταθλημα τοσο μεγαλο εγκλημα εκαναν?
Επρεπε δηλαδη μετα απο αυτες τις δηλωσεις να παρουν ντε και καλα αποτελεσμα για να αποδειξουν του λογου το αληθες?
Ημαρτον ρε παιδια ενα παιχνιδι ηταν ξερω τη σημασια του δεν ειμαι χτεσινος αλλα μην αρχισουμε το κραξιμο δεν οδηγει πουθενα και το ξερετε πολυ καλα.
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Οχι ρε κραξιμο...Η ομαδα εχει να δωσει ακομη πολλες χαρες!
απλα προσωπικα λιγο επεσα μιας και περιμενα να φορεσουμε το καλο μας κοστουμι και να κερδισουμε..
αλλα με τιποτε κραξιμο...απλα οπως καποιοι ειπαν αφυπνιση , κατω τα κεφαλια, οχι μεγαλες δηλωσεις!
απλα προσωπικα λιγο επεσα μιας και περιμενα να φορεσουμε το καλο μας κοστουμι και να κερδισουμε..
αλλα με τιποτε κραξιμο...απλα οπως καποιοι ειπαν αφυπνιση , κατω τα κεφαλια, οχι μεγαλες δηλωσεις!
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Bane μακαρι να μπορουσα να βλεπω τα πραγματα οπως εσυ.
Αλλα τα εχω βγαλει τα ασπρομαυρα γυαλια.
Εχω προσγειωθει στην πραγματικοτητα.
Ειμαι αισιοδοξος ομως για την δευτερη θεση.
Αλλα τα εχω βγαλει τα ασπρομαυρα γυαλια.
Εχω προσγειωθει στην πραγματικοτητα.
Ειμαι αισιοδοξος ομως για την δευτερη θεση.
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Στο παιχνίδι του ΠΑΟΚ δεν χωράει κριτική. Όλοι οι παίκτες παίξαν χωρίς νεύρο και πολύ κάτω των δυνατοτήτων τους...εκτός ίσως του Μπαλάφα και του Μαλεζά.
Φταίει ο ένας και δεν φταίει ο άλλος; Τρίχες. Πήγαν με κατεβασμένα τα χέρια.
Μπορώ να φανταστώ οτι η μεγάλη πλειοψηφία των συνοπαδών χαλάστηκε επειδή είδε μιά χλιαρή και νωθρή προσπάθεια.
Παίξε σαν ΠΑΟΚ κι εγώ είμαι καλά, αλλά παίξε σαν ΠΑΟΚ ρε μάγκα. Αυτό μόνο. Που είναι η ταυτότητά σου;
Η ανάλυση της τακτικής κ.λ.π. στον συγκεκριμένο αγώνα είναι ανούσια, νάχαμε να λέγαμε.
Αγνώριστοι παίκτες, αγνώριστη ομάδα.
Δεν θέλω να δω ξανά αυτό το άνευρο και ανιαρό πράγμα.
Γυρίζουμε σελίδα. ΠΑΟΚ είσαι !
Φταίει ο ένας και δεν φταίει ο άλλος; Τρίχες. Πήγαν με κατεβασμένα τα χέρια.
Μπορώ να φανταστώ οτι η μεγάλη πλειοψηφία των συνοπαδών χαλάστηκε επειδή είδε μιά χλιαρή και νωθρή προσπάθεια.
Παίξε σαν ΠΑΟΚ κι εγώ είμαι καλά, αλλά παίξε σαν ΠΑΟΚ ρε μάγκα. Αυτό μόνο. Που είναι η ταυτότητά σου;
Η ανάλυση της τακτικής κ.λ.π. στον συγκεκριμένο αγώνα είναι ανούσια, νάχαμε να λέγαμε.
Αγνώριστοι παίκτες, αγνώριστη ομάδα.
Δεν θέλω να δω ξανά αυτό το άνευρο και ανιαρό πράγμα.
Γυρίζουμε σελίδα. ΠΑΟΚ είσαι !
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
niko70 έγραψε: Θέλει πολύ δουλειά ακόμη για να πούμε ότι ανεβήκαμε επίπεδο από... πρόπερσι. Ανεβήκαμε επιθετικά, κατεβήκαμε αμυντικά...Πρέπει να βρούμε ισορροπία και δεν είναι εύκολο.
Aυτό είναι το ρεζουμέ.
Πρέπει να βρεθει σοβαροτητα στην αμυνα.
ΥΓ: Dυστυχως νιωθω σαν να παιζουμε χωρις τερμα..μου προκαλει μεγάλη ανασφαλεια ο Δαρειος.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Δεν εχω παρωπιδες ρε μαρκο ουτε ασπρομαυρα γυαλια, το εγραψα οτι ειμασταν κακοι και γιαυτο χασαμε.
Αφου εσυ πιστευεις οτι ο γαυρος εχει καλυτερη ομαδα ειναι δικαιωμα σου αλλα εδω ειμαστε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ και οταν λες οτι ο ΠΑΟΚ ειναι χειροτερος απο τον ολυμπιακο πρεπει η να αλαξεις φορουμ η να δεχτεις το κραξιμο απο τους συνοπαδους σου.
Αφου εσυ πιστευεις οτι ο γαυρος εχει καλυτερη ομαδα ειναι δικαιωμα σου αλλα εδω ειμαστε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ και οταν λες οτι ο ΠΑΟΚ ειναι χειροτερος απο τον ολυμπιακο πρεπει η να αλαξεις φορουμ η να δεχτεις το κραξιμο απο τους συνοπαδους σου.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Ειδα μονο το δευτερο ημιχρονο και θα ηθελα να κανω καποιες επισημανσεις...
1)Φωναζαμε απο την Πεμπτη οτι με τυμπανοκρουσιες και λιπες ιστοριες δε θα παρουμε ματς...Φτασαμε να μιλαμε οτι θα παρουμε ευκολα το ματς.
2)Πολλοι εξυμνουσατε την ομαδα την Πεμπτη και τωρα ειναι λιγοι...Ντροπη σας!!!!Ολοι εχουν δικαιωμα σε μια κακη βραδια ακομα και αν ο γκαρσια εμεινε πισω να ξεκουραστει ακομα και αν μπολονι μπορουσε να κανει κατι καλυτερο στο κεντρο..
3)Μιλατε για καποιους παιχτες με οχι καλο τροπο..Και πολυ τα ριχνετε στο βιειρινια...Ο τοροσιδης μονο στο δευτερο που ειδα επρεπε να ειναι εξω με κοκκινη.Κατι αντιστοιχο φανταζομαι εγινε και στο πρωτο.Εχει φαει 3-4 κλωτσιες και τον δικαιολογω μεχρι εκει που δεν παει...Ειναι να τρελαινεσαι.Τον ψιλοσπρωχνει καποια στιγμη ο μιραλας και του δινει καρτα για τα ματια του κοσμου...Κλαιν...
4)Ειχαμε προβλημα στο κεντρο σημερα και ειναι πασηφανες.Ο γκαρσια ντεφορμε,ο μπαλαφας δεν μπορει να μοιρασει και επομενως ο τσιριλο γεμιζε.Οταν δεν μπορεις να κατεβασεις ομαλα την μπαλα παμε στις γιομες...
5)Η διαιτησια δε χρειαζεται να σε σφαξει για να πεις οτι σε αδικησε..Οταν ο εττο με το που διαμαρτυρεται κιτρινη, ο τοροσιδης ουτε την ειδε.Τα κλαδεματα του δεν τα ειδε ο κουκουλακης.Οταν βαρας το ατου σου και δεν μπορει να παιξει δε χρειαζεται να σου δωσει πεναλντι.
6)Συμφωνουμε ολοι οτι η ομαδα δεν εκανε και την καλυτερη της εμφανιση.Απλα θα μπορουσε να παρει κατι καλυτερο.Ετσι ειναι η μπαλα.Απλα δε χρειαζεται με το που κανουμε 2-3 καλες εμφανισεις να γινομαστε μπαρτσα.
7)Ενα ντερμι δεν κρινει το πρωταθλημα.Ο γαυρος θα κανει γκελες.Αρκει να τις εκμεταλλευτεις.
ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ....!!!!!!
1)Φωναζαμε απο την Πεμπτη οτι με τυμπανοκρουσιες και λιπες ιστοριες δε θα παρουμε ματς...Φτασαμε να μιλαμε οτι θα παρουμε ευκολα το ματς.
2)Πολλοι εξυμνουσατε την ομαδα την Πεμπτη και τωρα ειναι λιγοι...Ντροπη σας!!!!Ολοι εχουν δικαιωμα σε μια κακη βραδια ακομα και αν ο γκαρσια εμεινε πισω να ξεκουραστει ακομα και αν μπολονι μπορουσε να κανει κατι καλυτερο στο κεντρο..
3)Μιλατε για καποιους παιχτες με οχι καλο τροπο..Και πολυ τα ριχνετε στο βιειρινια...Ο τοροσιδης μονο στο δευτερο που ειδα επρεπε να ειναι εξω με κοκκινη.Κατι αντιστοιχο φανταζομαι εγινε και στο πρωτο.Εχει φαει 3-4 κλωτσιες και τον δικαιολογω μεχρι εκει που δεν παει...Ειναι να τρελαινεσαι.Τον ψιλοσπρωχνει καποια στιγμη ο μιραλας και του δινει καρτα για τα ματια του κοσμου...Κλαιν...
4)Ειχαμε προβλημα στο κεντρο σημερα και ειναι πασηφανες.Ο γκαρσια ντεφορμε,ο μπαλαφας δεν μπορει να μοιρασει και επομενως ο τσιριλο γεμιζε.Οταν δεν μπορεις να κατεβασεις ομαλα την μπαλα παμε στις γιομες...
5)Η διαιτησια δε χρειαζεται να σε σφαξει για να πεις οτι σε αδικησε..Οταν ο εττο με το που διαμαρτυρεται κιτρινη, ο τοροσιδης ουτε την ειδε.Τα κλαδεματα του δεν τα ειδε ο κουκουλακης.Οταν βαρας το ατου σου και δεν μπορει να παιξει δε χρειαζεται να σου δωσει πεναλντι.
6)Συμφωνουμε ολοι οτι η ομαδα δεν εκανε και την καλυτερη της εμφανιση.Απλα θα μπορουσε να παρει κατι καλυτερο.Ετσι ειναι η μπαλα.Απλα δε χρειαζεται με το που κανουμε 2-3 καλες εμφανισεις να γινομαστε μπαρτσα.
7)Ενα ντερμι δεν κρινει το πρωταθλημα.Ο γαυρος θα κανει γκελες.Αρκει να τις εκμεταλλευτεις.
ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ....!!!!!!
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Παίδες χαλαρώστε. Πιάνεστε απο ανούσια ζητήματα.
Για μένα η ήττα ήταν αναμενόμενη κυρίως λόγω χαφ. Δεν έγινε και τίποτα. Ήταν ένα κάκιστο παιχνίδι, και αν κάτι με χαλάει είναι που είχαμε προβάδισμα και το χάσαμε με φτηνό τρόπο. Το β μέρος ήταν σούπα και δυστυχώς δεν μπορέσαμε να ανέβουμε για να πάρουμε το ματς.
Δεν με νοιάζει η ήττα πέρα απο βαθμολογική άποψη. Δεν θα το θυμάται κανείς το παιχνίδι. Ο γαύρος είναι μια ΠΟΛΥ κακή ομάδα, με ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ πλάνο παιχνιδιού για ακόμα μία χρονιά. Αστείος τρόπος ανάπτυξης. Εμείς ήμασταν σήμερα ανύπαρκτοι καθώς δεν είχαμε τρόπο να βρούμε συνοχή στα χαφ και χάναμε μπάλες συνεχώς απο μόνοι μας. Δεν είχαμε και ταχύτητα καθόλου.
Η ξεκούραση θα κάνει καλό. Εν τέλει η εβδομάδα δύσκολων αγώνων έκλεισε με μάλλον θετικό πρόσημο. Δεν είχε και κανείς δεδομένη τη νίκη στο τηγάνι.
Αυτό που με προβληματίζει είναι η διάρκεια. Το έγραψα και μετά την αεκ. Αν βρούμε αυτό, όλα καλά θα πάνε. Και επιτέλους ας πάρουν τον Κατσικά. Κάποιον να παίρνει κεφαλιές ρε παιδιά..
Το ρεζουμε; Σήμερα όλοι ήταν ντεφορμέ. Απο τον Γιασέρ μέχρι τον Σπαντάσιο. Και ειδικά ο Λάζλο που τόσο εκτιμώ. Δεν έκανε καλή εκτίμηση, κατέβασε κακή ενδεκάδα και έκανε και λάθος αλλαγές. Ίσως στην τελική να ήθελε να δοκιμάσει πράγματα. Θα δείξει. Αλλά τα χαφ έκαναν μπάμ οτι έχουν πρόβλημα απο το 5 λεπτό. Δεν πειράζει το ξαναλέω η ήττα ήταν αναμενόμενη για μένα. Ίσως να ναι και καλύτερα.
Ηρεμία και συγκέντρωση. Τα άλλα είναι περσινά ξινα σταφύλια. ΔΙΑΡΚΕΙΑ θέλω. Και ίσως αφύπνιση του Αντελίνο που εδώ και λίγο καιρό δεν κάνει τίποτα στο γήπεδο.Σχετικά με αυτά που μπορεί.
Για μένα η ήττα ήταν αναμενόμενη κυρίως λόγω χαφ. Δεν έγινε και τίποτα. Ήταν ένα κάκιστο παιχνίδι, και αν κάτι με χαλάει είναι που είχαμε προβάδισμα και το χάσαμε με φτηνό τρόπο. Το β μέρος ήταν σούπα και δυστυχώς δεν μπορέσαμε να ανέβουμε για να πάρουμε το ματς.
Δεν με νοιάζει η ήττα πέρα απο βαθμολογική άποψη. Δεν θα το θυμάται κανείς το παιχνίδι. Ο γαύρος είναι μια ΠΟΛΥ κακή ομάδα, με ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ πλάνο παιχνιδιού για ακόμα μία χρονιά. Αστείος τρόπος ανάπτυξης. Εμείς ήμασταν σήμερα ανύπαρκτοι καθώς δεν είχαμε τρόπο να βρούμε συνοχή στα χαφ και χάναμε μπάλες συνεχώς απο μόνοι μας. Δεν είχαμε και ταχύτητα καθόλου.
Η ξεκούραση θα κάνει καλό. Εν τέλει η εβδομάδα δύσκολων αγώνων έκλεισε με μάλλον θετικό πρόσημο. Δεν είχε και κανείς δεδομένη τη νίκη στο τηγάνι.
Αυτό που με προβληματίζει είναι η διάρκεια. Το έγραψα και μετά την αεκ. Αν βρούμε αυτό, όλα καλά θα πάνε. Και επιτέλους ας πάρουν τον Κατσικά. Κάποιον να παίρνει κεφαλιές ρε παιδιά..
Το ρεζουμε; Σήμερα όλοι ήταν ντεφορμέ. Απο τον Γιασέρ μέχρι τον Σπαντάσιο. Και ειδικά ο Λάζλο που τόσο εκτιμώ. Δεν έκανε καλή εκτίμηση, κατέβασε κακή ενδεκάδα και έκανε και λάθος αλλαγές. Ίσως στην τελική να ήθελε να δοκιμάσει πράγματα. Θα δείξει. Αλλά τα χαφ έκαναν μπάμ οτι έχουν πρόβλημα απο το 5 λεπτό. Δεν πειράζει το ξαναλέω η ήττα ήταν αναμενόμενη για μένα. Ίσως να ναι και καλύτερα.
Ηρεμία και συγκέντρωση. Τα άλλα είναι περσινά ξινα σταφύλια. ΔΙΑΡΚΕΙΑ θέλω. Και ίσως αφύπνιση του Αντελίνο που εδώ και λίγο καιρό δεν κάνει τίποτα στο γήπεδο.Σχετικά με αυτά που μπορεί.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Εγω παντως και στο σημερινο παιχνιδι αλλα και σχεδον σε ολα τα υπολοιπα φετινα παιχνιδια εκτος της αεκ το ιδιο διεκρινα.Προφανεις αδυναμιες στον αξονα.Δεν εχει υπαρξει παιχνιδι ειτε αυτο ηταν με την ξανθη στην τουμπα ειτε με τον πανιωνιο ποσο μαλλον με τον ολυμπιακο που ο αξονας μας να κυριαρχησει στην κατοχη μπαλλας και να δημιουργησει αισθηση ασφαλειας στην αμυνα.Δεν εχω καμια διαθεση να κατηγορησω τον μπολονι γι'αυτο καθως θεωρω οτι ειναι σχεδον αποκλειστικα θεμα παικτων.Ειναι κατι παραπανω απο προφανες οτι λειπουν τα τρεξιματα και τα κλεψιματα του βιτολο στοιχεια που απελευθερωναν και τον γκαρσια ο οποιος ειναι και ηλικιακα επιβαρημενος οπως και η ποιοτητα που προσφερε ο ιβιτς κατι που ειχε αρχισει να λειπει και απο περσι εξου και η τελικα μετρια πορεια μας στο πρωταθλημα.Οσο και αν κατηγορουμαι για εμπαθεια σχετικα με καποιους παικτες το οτι εχει γινει μετα απο 4 χρονια συνεχους ανοδικης πορειας της ομαδας βασικος και αναντικαταστατος ο φωτακης και πολυτιμος ο μπαλαφας ειναι δειγμα βηματων πισω και οχι μπροστα.Το εχω πει ηδη αρκετες φορες,ελπιδα για κατι καλο ειναι να προσφερουν οι λαζαρ και σπαντατσιο οσα ελπιζουμε και στην πορεια προσεκτικη ενισχυση και σε αλλες θεσεις οπως αυτη του 6ριου.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
ειμαστε ο μοναδικος λαος που μπορει να τα μηδενισει ολα επειδη χασαμε απο τον γκει στο καραισκακη μετα απο ματς πριν απο 3 μερες στου διαολου τη μανα με ψοφοκρυο και υπερπροσπαθεια.
νταξει, ψυχραιμια. δεν χαθηκε και τιποτα. διακοπη ερχεται. τα λαθη θα διορθωθουν. με μπολονι δεν φοβαμαι τιποτα.
νταξει, ψυχραιμια. δεν χαθηκε και τιποτα. διακοπη ερχεται. τα λαθη θα διορθωθουν. με μπολονι δεν φοβαμαι τιποτα.