Άγνωστα τρολλ επί το έργω.karl έγραψε:Eχω μια απορία Πως είναι δυνατόν ο Spadacio για δεύτερη συνεχόμενη φορα και ενώ μπαίνει αλλαγή τα τελευταία 5 λεπτά να μαζεύει κουκιά για MVP;
Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Σε αυτά τα ματς δεν περιμένεις από όλους τους παίκτες σου το κάτι παραπάνω.
Αλλά το περιμένεις από τους "μεγάλους" και τους μεγάλους.
Βιειρίνια ΞΥΠΝΑ!! Τι να σε κάνω όταν μου παίζεις καλά με τον Πανθρακικό και τον Πανιώνιο;;; Στην ευρώπη είσαι φάντασμα, στα ντέρμπι αναρωτιόμαστε αν έπαιζες. Ο κόσμος σε αγάπησε γιατί έπαιζες μπάλα. Η επιτυχία από την αποτυχία απέχει ελάχιστα. Διακαιολογίες δεν υπάρχουν.
Γκαρσία, έμεινες πίσω και δεν έπαιξες στο Καζάν, για να ξεκουραστείς. Ήσουνα καλούτσικος. Αλλά σ' αυτά τα ματς πρέπει να μπαίνεις δυνατά και να τα κερδίζεις μόνος σου. Δεν περιμένω από τον Μπαλάφα να κάνει τη διαφορά. Από σένα το περιμένω.
Σάλπι, Κλάους, Λίνο οι διασωθέντες. Χωρίς όμως να κάνουν το κάτι παραπάνω.
Μπαλάφα, μπράβο για το γκολ. Μαλεζά έπεσε η απόδωση σου, αν και λογικό λόγο κούρασης. Έκανες ματσάρα την Πέμπτη.
Ετό και Κρέσιτς κάκιστοι.
ΌΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ, ΚΑΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΑΜΕ...
Λαζάρ, Γεωργιάδης, Σπαντάτσιο, Ρομπέρ, Λεονάρντο.
Καλούτσικοι παίκτες, δε διαφωνώ.
Στα μεγάλα ματς δεν θέλεις καλούτσικους παίκτες όμως. Θέλεις παίκτες σταρ. Να έχουν γεννηθεί για τα μεγάλα ματς.
Θέλεις την ψυχή του Κονσεισάο, την τρέλα του Ζλάταν, το μυαλό του Κοντρέρας, τα @@ του Γκαρσία.
Τέτοιοι παίκτες λείπουν από την ομάδα. Κι όχι οι απλά καλοί παίκτες.
Τα ντέρμπι δεν κερδίζονται με το να χεις μια καλή ομάδα. Τα ντέρμπι κρίνονται στις λεπτομέρειες. Και εκεί είναι που μιλάει η ψυχή, η τρέλα και το κίνητρο..
Όσο για τον Μπολόνι. Πιστεύω ότι έκανε το χειρότερο του παιχνίδι......
Τέλοσπάντων, τέλειωσε τώρα.. Δεν έχει νόημα να κράζουμε. Καλή ξεκούραση στην ομάδα τώρα με την ευκαιρία της διακοπής, κι ελπίζω σε πολύ καλύτερη εμφάνιση με τα σκουλίκια....!
Αλλά το περιμένεις από τους "μεγάλους" και τους μεγάλους.
Βιειρίνια ΞΥΠΝΑ!! Τι να σε κάνω όταν μου παίζεις καλά με τον Πανθρακικό και τον Πανιώνιο;;; Στην ευρώπη είσαι φάντασμα, στα ντέρμπι αναρωτιόμαστε αν έπαιζες. Ο κόσμος σε αγάπησε γιατί έπαιζες μπάλα. Η επιτυχία από την αποτυχία απέχει ελάχιστα. Διακαιολογίες δεν υπάρχουν.
Γκαρσία, έμεινες πίσω και δεν έπαιξες στο Καζάν, για να ξεκουραστείς. Ήσουνα καλούτσικος. Αλλά σ' αυτά τα ματς πρέπει να μπαίνεις δυνατά και να τα κερδίζεις μόνος σου. Δεν περιμένω από τον Μπαλάφα να κάνει τη διαφορά. Από σένα το περιμένω.
Σάλπι, Κλάους, Λίνο οι διασωθέντες. Χωρίς όμως να κάνουν το κάτι παραπάνω.
Μπαλάφα, μπράβο για το γκολ. Μαλεζά έπεσε η απόδωση σου, αν και λογικό λόγο κούρασης. Έκανες ματσάρα την Πέμπτη.
Ετό και Κρέσιτς κάκιστοι.
ΌΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ, ΚΑΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΑΜΕ...
Λαζάρ, Γεωργιάδης, Σπαντάτσιο, Ρομπέρ, Λεονάρντο.
Καλούτσικοι παίκτες, δε διαφωνώ.
Στα μεγάλα ματς δεν θέλεις καλούτσικους παίκτες όμως. Θέλεις παίκτες σταρ. Να έχουν γεννηθεί για τα μεγάλα ματς.
Θέλεις την ψυχή του Κονσεισάο, την τρέλα του Ζλάταν, το μυαλό του Κοντρέρας, τα @@ του Γκαρσία.
Τέτοιοι παίκτες λείπουν από την ομάδα. Κι όχι οι απλά καλοί παίκτες.
Τα ντέρμπι δεν κερδίζονται με το να χεις μια καλή ομάδα. Τα ντέρμπι κρίνονται στις λεπτομέρειες. Και εκεί είναι που μιλάει η ψυχή, η τρέλα και το κίνητρο..
Όσο για τον Μπολόνι. Πιστεύω ότι έκανε το χειρότερο του παιχνίδι......
Τέλοσπάντων, τέλειωσε τώρα.. Δεν έχει νόημα να κράζουμε. Καλή ξεκούραση στην ομάδα τώρα με την ευκαιρία της διακοπής, κι ελπίζω σε πολύ καλύτερη εμφάνιση με τα σκουλίκια....!
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Απογοήτευση... σε καμία περίπτωση του ματς δεν δείξαμε ότι πιστεύαμε στην νίκη. Σίγουρα υπάρχουν δικαιολογίες... Κουραση, μακρινό ταξίδι, ξανά ταξίδι, κομβικές απουσίες που δεν έχουμε την πολυτέλεια όπως ο γάυρος να έχει κλπ και 2-1 για πλάκα....
Ευτυχώς να λέμε που ο Βαλβέρδε φοβήθηκε το ματς και μας άφησε μέχρι το τέλος να ελπίζουμε αλλά ούτε εκεί δεν καταφέραμε να φανούμε συνεπείς και να κλέψουμε έστω και στο τέλος την ισοπαλία μιας που ο Παπάζογλου έπιασε άψυχο σουτ ... Ενα άψυχο σουτ που συνοδεύει και όλη την άψυχη εμφάνιση της ομάδας...
Δυστυχώς ΚΑΝΕΝΑΣ δεν διακρίθηκε. Όλοι ήταν τραγικοί ακόμη και οι παίχτες προσωπικότητες της ομάδας που ξεκουράστηκαν.
Όμως το πρωτάθλημα συνεχίζεται. Όπως μετά το 3-0 της κούλας είπαμε ξεχνάμε αυτό το ματς και πάμε για το επόμενο έτσι πρέπει να γίνει και τώρα παρά την πίκρα μας. Η ήττα σε ντέρμπι είναι μεσα στο πρόγραμμα, ήττες σαν τον Εργοτέλη είναι ασυγχώρητες (έστω και αν έβαλε το χεράκι του το κοράκι). Και εκεί πρέπει να προσέξουμε στην συνέχεια. Τα μικρά ματς εκτός έδρας. Στο χέρι της ομάδας είναι να αποδείξει στην συνέχεια ότι τα θετικά σημάδια που έχει δείξει μέχρι τώρα δεν ήταν τυχαία αλλά θα έχουν και συνέχεια. Σας πιστεύουμε γι'αυτό και εμείς στο επόμενο ματς πάλι θα είμαστε στο ΝΑΟ να σας χειροκροτήσουμε.
ΠΑΟΚΑΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
Ευτυχώς να λέμε που ο Βαλβέρδε φοβήθηκε το ματς και μας άφησε μέχρι το τέλος να ελπίζουμε αλλά ούτε εκεί δεν καταφέραμε να φανούμε συνεπείς και να κλέψουμε έστω και στο τέλος την ισοπαλία μιας που ο Παπάζογλου έπιασε άψυχο σουτ ... Ενα άψυχο σουτ που συνοδεύει και όλη την άψυχη εμφάνιση της ομάδας...
Δυστυχώς ΚΑΝΕΝΑΣ δεν διακρίθηκε. Όλοι ήταν τραγικοί ακόμη και οι παίχτες προσωπικότητες της ομάδας που ξεκουράστηκαν.
Όμως το πρωτάθλημα συνεχίζεται. Όπως μετά το 3-0 της κούλας είπαμε ξεχνάμε αυτό το ματς και πάμε για το επόμενο έτσι πρέπει να γίνει και τώρα παρά την πίκρα μας. Η ήττα σε ντέρμπι είναι μεσα στο πρόγραμμα, ήττες σαν τον Εργοτέλη είναι ασυγχώρητες (έστω και αν έβαλε το χεράκι του το κοράκι). Και εκεί πρέπει να προσέξουμε στην συνέχεια. Τα μικρά ματς εκτός έδρας. Στο χέρι της ομάδας είναι να αποδείξει στην συνέχεια ότι τα θετικά σημάδια που έχει δείξει μέχρι τώρα δεν ήταν τυχαία αλλά θα έχουν και συνέχεια. Σας πιστεύουμε γι'αυτό και εμείς στο επόμενο ματς πάλι θα είμαστε στο ΝΑΟ να σας χειροκροτήσουμε.
ΠΑΟΚΑΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
ειμαστε καλη ομαδα.αλλα οχι καλυτερη απο τον γαυρο.adamroxas έγραψε:Ξεκολλατε με το κραξιμο ορισμενοι, γιατι πριν 4 ωρες ειμασταν η υπερομαδα και τωρα ολοι ειναι λιγοι... Συνεχιζουμε με το κεφαλι ψηλα, ακομα πιο σοβαροι...
πως να το κανουμε δηλαδη με το ζορι?
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
1)Ο Γεωργιάδης έκανε το σουτ.thief έγραψε:Ευτυχώς να λέμε που ο Βαλβέρδε φοβήθηκε το ματς και μας άφησε μέχρι το τέλος να ελπίζουμε αλλά ούτε εκεί δεν καταφέραμε να φανούμε συνεπείς και να κλέψουμε έστω και στο τέλος την ισοπαλία μιας που ο Παπάζογλου έπιασε άψυχο σουτ ... Ενα άψυχο σουτ που συνοδεύει και όλη την άψυχη εμφάνιση της ομάδας...
Η ήττα σε ντέρμπι είναι μεσα στο πρόγραμμα, ήττες σαν τον Εργοτέλη είναι ασυγχώρητες (έστω και αν έβαλε το χεράκι του το κοράκι). Και εκεί πρέπει να προσέξουμε στην συνέχεια.
ΠΑΟΚΑΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
2)Αδερφέ για την αποβολή του Αρίας δεν έφταιγε το κοράκι,αλλά τα 2 χαζά μαρκαρίσματα του.
ΥΓ Γκίκα για Λαζάρ και Σπαντάτσιο,ας περιμένουμε λίγο.
- rouxlas1926
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 18:35
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
δν μπορουσες να ππεριγραψεις πιο γλαφυρα αυτο που χρειαζομαστε,καμια απαξιωση οπως κ κανενας στρουθωκαλισμοςΘέλεις την ψυχή του Κονσεισάο, την τρέλα του Ζλάταν, το μυαλό του Κοντρέρας, τα @@ του Γκαρσία.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
markos4 έγραψε:ειμαστε καλη ομαδα.αλλα οχι καλυτερη απο τον γαυρο.adamroxas έγραψε:Ξεκολλατε με το κραξιμο ορισμενοι, γιατι πριν 4 ωρες ειμασταν η υπερομαδα και τωρα ολοι ειναι λιγοι... Συνεχιζουμε με το κεφαλι ψηλα, ακομα πιο σοβαροι...
πως να το κανουμε δηλαδη με το ζορι?
Υ.Γ Κακη εμφανιση,θα δεχτω αυτο που ειπε ο προπονητης οτι η ομαδα ηταν κουρασμενη.
Σε καμια περιπτωση ομως ο γαυρος δεν ειναι καλυτερος απο εμας απλα σημερα ηταν καλυτερος και εκμεταλευτηκε τις απουσιες μας.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
+1926kos έγραψε:βγαλτε τον σκασμο και παιξτε μπαλα. ο ΠΑΟΚ χωρις σεμνοτητα δεν ειναι τιποτα. παρτε το χαμπαρι. οταν κανετε δηλωσεις τυπου "παμε για πρωταθλημα", "να μας φοβουνται" κτλ κτλ, η σφαλιαρα ειναι δεδομενη.
παικτες εισαστε και οχι οπαδοι.
εαν σημερα κερδιζαμε και οι 18 αυριο θα κανατε δηλωσεις. αυριο ολοι κρυμμενοι θα εισαστε.
υπομονη, σεμνοτητα, δουλεια και οτι βρεξει ας κατεβασει.
Κοs, έτσι είναι....Καλές οι δηλώσεις αλλά θα πρέπει να συνοδεύονται και με πράξεις στο γήπεδο. Ειδικά μάλιστα όταν ως ομάδα (ή μονάδες ή εξωαγωνιστικά..) είμαστε καλώς ή κακώς κατώτεροι του γαύρου. Αν θέλουμε να κάνουμε το κάτι παραπάνω θα πρέπει να το κλέψουμε και όχι να το φωνάζουμε και αυτό δεν συνάδει με ηττοπάθεια που κάποιοι ίσως να μας προσάψουν αλλά ρεαλισμός της πραγματικότητας του κ@λοπρωταθλήματος της super-ligdas.
-
Dimg4
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Ειχα γραψει πριν το ματς οτι θα δειξουμε ποιοι ειμαστε σε ενδεχομενη ηττα με ασχημη εμφανιση.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΡΕ, ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΝΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΑΜΑΝ ΠΙΑ!
Μπραβο σε ολους τους παικτες και τον προπονητη που και στο τελευταιο λεπτο μπορουσαμε να φυγουμε με 2-2 και στην χειροτερη μας εμφανιση.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ
ΣΤΗΡΙΞΗ ΡΕ, ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΝΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΑΜΑΝ ΠΙΑ!
Μπραβο σε ολους τους παικτες και τον προπονητη που και στο τελευταιο λεπτο μπορουσαμε να φυγουμε με 2-2 και στην χειροτερη μας εμφανιση.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Επειδή δεν είμαι διαθετιμένος όλο το βράδυ να σβήνω χαρακτηρισμούς, όποιος έχει νεύρα ας ερθει αύριο με πιο καθαρό μυαλό.
όποιος συνεχίζει θα αποχαιρετά ...
Αυτό ισχύει για όλα τα τοπικ..
όποιος συνεχίζει θα αποχαιρετά ...
Αυτό ισχύει για όλα τα τοπικ..
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
απολυτα σωστος...kos έγραψε:βγαλτε τον σκασμο και παιξτε μπαλα. ο ΠΑΟΚ χωρις σεμνοτητα δεν ειναι τιποτα. παρτε το χαμπαρι. οταν κανετε δηλωσεις τυπου "παμε για πρωταθλημα", "να μας φοβουνται" κτλ κτλ, η σφαλιαρα ειναι δεδομενη.
παικτες εισαστε και οχι οπαδοι.
εαν σημερα κερδιζαμε και οι 18 αυριο θα κανατε δηλωσεις. αυριο ολοι κρυμμενοι θα εισαστε.
υπομονη, σεμνοτητα, δουλεια και οτι βρεξει ας κατεβασει.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Αμφισβητει κανεις οτι ο γαυρος εχει πιο πλουσιο υλικο και ποιοτικοτερες λυσεις σε καιριες θεσεις? Να ειμαστε λιγακι σοβαροι και να βλεπουμε την αληθεια.Προσπαθουμε να γινουμε καλυτερο συνολο απο τον γαυρο αλλα ατομικα οταν ο αλλος εχει υπερδιπλασιο προυπολογιμο θα υπερεχει παντα.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
Δε ξερετε τι λετε ορισμενοι μικραινεται την ομαδα ρε ντροπη σας.
Δηλαδη τι πρεπει να κανουν οι παιχτες να μην δηλωσουν οτι πιστευουν στη νικη να μη πουν οτι εχουν στοχο τι θα κανουμε δηλαδη συνεχεια το παμε παιχνιδι παιχνιδι και οτι βγει θα ακουμε?
Αφηστε την ομαδα ησυχη να δουλεψει και αφηστε τη γκρινια και τη μιρλα.
Παιζει και ο αντιπαλος πως να το κανουμε δηλαδη δεν γινεται να κερδιζουμε συνεχεια θα υπαρχουν και οι κακες βραδιες.
Δηλαδη τι πρεπει να κανουν οι παιχτες να μην δηλωσουν οτι πιστευουν στη νικη να μη πουν οτι εχουν στοχο τι θα κανουμε δηλαδη συνεχεια το παμε παιχνιδι παιχνιδι και οτι βγει θα ακουμε?
Αφηστε την ομαδα ησυχη να δουλεψει και αφηστε τη γκρινια και τη μιρλα.
Παιζει και ο αντιπαλος πως να το κανουμε δηλαδη δεν γινεται να κερδιζουμε συνεχεια θα υπαρχουν και οι κακες βραδιες.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21325
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
dj_timo έγραψε:Ειχα γραψει πριν το ματς οτι θα δειξουμε ποιοι ειμαστε σε ενδεχομενη ηττα με ασχημη εμφανιση.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΡΕ, ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΝΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΑΜΑΝ ΠΙΑ!
Μπραβο σε ολους τους παικτες και τον προπονητη που και στο τελευταιο λεπτο μπορουσαμε να φυγουμε με 2-2 και στην χειροτερη μας εμφανιση.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ
ε καλά,δε νομίζω να αξίζουν και συγχαρητηρίων.ας είμαστε μετρημένοι και στην καταστροφολογία και στη στήριξη.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα
φίλε Lord_GayrosSlayer, δεν έχω διάθεση να επιμείνω απλώς δεν αναφέρθηκα στην ανόητη αποβολή του Αρίας αλλά στην μή αποβολή του παίχτη του Εργοτέλη στο α' ημ/νο καθώς και στην μη αποβολή του Λεάλ λίγο πριν το φάουλ "εφεύρεση" του διαιτητή που προήλθε και η ισοφάριση.Lord_GayrosSlayer έγραψε: 2)Αδερφέ για την αποβολή του Αρίας δεν έφταιγε το κοράκι,αλλά τα 2 χαζά μαρκαρίσματα του.
Τέλος πάντων μην το συνεχίσουμε, σήμερα προέχει το παινίδι το σημερινό και να μάθουμε από τα λάθη μας.