Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν

MVP της αναμέτρησης

Ντάριο Κρέσιτς
19
5%
Εττό Αραούχο
3
1%
Μπρούνο Τσιρίλο
11
3%
Στέλιος Μαλεζάς
133
32%
Ντορβαλίνο Αλβες
13
3%
Πάμπλο Γκαρσία
10
2%
Σωτήρης Μπαλάφας
129
31%
Γιώργος Φωτάκης
7
2%
Αντελίνο Βιειρίνια
4
1%
Δημήτρης Σαλπιγγίδης
60
15%
Στέφανος Αθανασιάδης
2
0%
Βλάνταν Ιβιτς
3
1%
Τζουλιάνο Σπαντάτσιο
10
2%
Γιώργος Γεωργιάδης
9
2%
 
Σύνολο ψήφων: 413

Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Zorro4 »

Fratz8 και falegkos τα σχόλια σας τα έσβησα.
Fratz8 ... Μάλλον θα είσαι πολυ καινουριος... Και δεν ξέρεις τον falegko ... ΕΜΕΊΣ ξερουμε πως είναι ΠΑΟΚ για σένα δεν γνωρίζουμε ΧΑΛΆΡΩΣΕ λοιπόν.
Falegko το μπινελικι σου το έσβησα ΑΛΛΑ μη με φερνεις σε δύσκολη θέση.

ΧΆΣΑΜΕ ΔΊΚΑΙΑ ΜΕ ΠΕΝΗΝΤΑΡΙΣΙΑ ΔΙΑΙΤΗΣΊΑ ... ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΑΚΟΊ ΑΠΟΨΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΑΝ ΤΊΠΟΤΑ.
ΚΟΙΤΆΜΕ ΜΠΡΟΣΤΆ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΊΖΟΥΜΕ... ΑΥΤΑ.
Άβαταρ μέλους
theodoros
Δημοσιεύσεις: 506
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από theodoros »

Karl συμφωνώ σε όλα τα τακτικά.

Κατώτεροι των προσδωκιών και της ιστορίας μας σήμερα, δε πειράζει δε χρειάζεται και πολύ ανάλυση δεν είχαμε και τύχη αυτοκριτκή απο την ομάδα και το ταξίδι συνεχίζεται.

Μη κράζεται το ήθελε πιο πολύ ο γαυος και το πήρε, η ομάδα φέτος πάει για τη κούπα και θα τη πάρει.

Απλά σήμερα κέρδισε λίγο χρόνο ο βαλβέρδε.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από slidar »

ΚΑι το κλασσικο .. αμυνα με τα ματια. Στο 2ο γκολ παιρνει μπαλα ο μιραλας και αντι να κολλησει ο ετος πανω του τον αφηνει να βγαλει σεντρα.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από moican4 »

2 φάσεις ο γάυρος 2 γκολ..
2 φάσεις εμείς 1 γκολ..

Χάλια ,παίξαμε ενώ μπορούσαμε καλύτερα...
Αν παίζαμε σύμφωνα με τις δυνατότητες μας , δεν θα χάναμε..

ο γαύρος είναι ομάδα για τα πανηγύρια..απλά εμείς δεν παίξαμε σωστά..
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από trel@menos »

οι γαυροι παντως δεν παιζονται με τα μεγαφωνα.
βασικα μπορει και να μην καταλαβα καλα το σκεπτικο τους. μπορει ξερω γω να ξεκιναει το συνθημα το μεγαφωνο και στη συνεχεια να το δινει στο κοινο του στυλ "δικο σας". οπως στα νυχτερινα κεντρα ενα πραμα. η ξερω γω να κανει τις δευτερες φωνες το κοινο.
το οτι ειναι καραγκιοζια ομως ειναι.
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από theoPAOK »

Έλα ρε παιδιά...δεν μπορέσαμε να κάνουμε το 3/3..Κάναμε το 2/3....
Και η Ρεαλ είχε χάσει απ την Λεβάντε..
Ξέρουμε ποιος είναι ο πραγματικός ΠΑΟΚ, και πως μπορεί να παίξει..
Σειρά έχει ο ΟΦΗ (αν δεν κάνω λάθος)..
Θά πάρουμε 3 βαθμούς απο εδώ κατα 85%..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theoPAOK την Κυρ 02 Οκτ 2011, 21:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από geoavr »

Όταν ΤΟ ΤΑΓΑΡΙ κάνει 15 γιόμες χάνουμε 15 επιθέσεις.Αλλά όταν ήταν να πάρει την κεφαλιά από τον Τσιμπούρ έσκυψε.Που πας με Τσιρίλο ρε Μπόλονι ?
Με κέντρο Γκαρσία -Φωτάκη - Μπαλάφα δεν πας πουθενά.Ποιός θα βγάλει γρήγορα και σωστά την μπάλα?
Έχεις και τον καρφωμένο τροχονόμο πίσω και έδεσε το γλυκό.
Δεν αξίζαμε τίποτα παραπάνω.Ίσως κανένα γκολ περισσότερο(να φάμε εννοείται).
Δεν πειράζει.Η χρονιά είναι καμένη από την διοίκηση.Ότι κάνουμε, και ότι παίκτες βγάλει ο Μπόλονι κέρδος για του χρόνου είναι.
Υ.Γ. Η διαιτησία πενηνταρίσια.Μακάρι να πάει έτσι σε όλα τα παιγνίδια.


:pano: :pano: :pano:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geoavr την Κυρ 02 Οκτ 2011, 21:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8207
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από gergeo4 »

ο γκαρσια ναι μεν ειναι μεγαλη κλαση κ εχει την σιγουρη μπαλια αλλα πισω δεν μαρκαρει..σιγουρα ενας μεγαλος λογος μαζι με μπαλαφα που στο κεντρο καναν παρτυ..
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Lord »

ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΓΙΟΜΕΣ!!! :evil: *&@^#^%@&^

ΥΓ 2-3 φορές βάλε την μπάλα κάτω και φτάσαμε για την πλάκα στην περιοχή τους. :roll:
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από cronos »

Δεν πιάσαμε απόδοση..... :(

Χάσαμε δίκαια..... :cry:


Πάμε για άλλα..... :P
Άβαταρ μέλους
Papadoc
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Πέμ 12 Αύγ 2010, 23:48
Τοποθεσία: San Francisco

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Papadoc »

Ο γαύρος ήθελε ποιο πολύ την νίκη και ήταν διαβασμένος. Δεν μας άφησαν να κάνουμε το παιχνίδι μας, ίσως οι δικοί μας ήταν κουρασμένοι από την Πέμτη. Τι να πω? θέλω να δώσώ καλπαζιες στο Τσιρίλο
(εύχομαι να το κάνει ο Μπόλονι) για τις γιόμες που κάνει.
Ρε Γιώργο βάλτο στο 95' να τους φύγει η μαγκιά!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από free4 »

Ευτυχως που υπάρχει διακοπή και θα ηρεμήσουν!
Ευτυχώς που ο Μπόλονι θα τους ηρεμήσει!
Ευτυχώς που τα λάθη που έκαναν τα ξέρουν και οι ίδιοι!

Δυστυχώς όμως, εμείς φουσκώσαμε την ομάδα κι ανεβάσαμε τις απαιτήσεις από μόνοι μας..
Δυστυχώς στις ελλείψεις Κοντρέρας κι Αρίας δεν είχαμε να παρατάξουμε την ψυχραιμία και τα τρεξίματα των παικτών που έλλειπαν.
Δυστυχώς μοιάζει με επιδημία το γεγονός ότι ενώ βάζουμε πρώτοι γκολ σχετικά νωρίς, δεν μπορουμε να το κρατησουμε και να διαχειριστουμε το παιχνιδι!

ΥΓ. Θα αρχισω να ανησυχω αν ξαναβαλει γκολ ο Μπαλαφας και δεν ξανακερδισουμε!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από arisk »

AZAX... Τα κάνει αόρατα... Όλοι οι παίκτες μας απόψε ήταν αόρατοι... Και ο πάγκος μας... Όλοι... Χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία για μια νίκη απέναντι σε εναν μέτριο ολυμπιακό που κάθε φορά που φτάναμε στην περιοχή του μύριζε γκόλ και σκατίλα... Γκόλ επειδή η άμυνα ήταν αεράμυνα (όπως και η δική μας και με το παραπάνω) και σκατίλα γιατί φοβόντουσαν (και ο σπίκερ μαζί) ότι ανα πάσα στιγμή μπορούσαν να το φάνε... Δεν πειράζει συμβαίνουν αυτά... Τι να πείς πχ στο Μπόλονι που έχει δώσει τόσο μεγάλη ώθηση στην ομάδα...?? Να του την πείς επειδή άργησε να χτυπήσει το παιχνίδι...?? Ok μάλλον άργησε... Αλλά έχει δώσει τόσο καλά δείγματα που δικαιούται να κάνει ότι αυτός κρίνει... Απ'ότι έχει δέιξει κάτι παραπάνω θα ξέρει...


Υ.Γ. Ίσως ακουστεί ηλίθιο αλλά μου άρεσε -έστω σε αυτές τις 3-4 επαφές που είχε με τη μπάλα- ο Σπαντάτσιο... Νομίζω ότι μόλις ετοιμαστεί και πάρει χρόνο θα δώσει έξτρα ώθηση στο επιθετικό παιχνίδι μας...
markos4
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από markos4 »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΓΙΟΜΕΣ!!! :evil: *&@^#^%@&^

ΥΓ 2-3 φορές βάλε την μπάλα κάτω και φτάσαμε για την πλάκα στην περιοχή τους. :roll:
δεν μας αφηναν να το κανουμε.
πιεζαν πολυ ψιλα αυτοι και εμεις δεν εχουμε τους παιχτες στο κεντρο να κατεβουν
να ζητησουν μπαλα.
οποτε αναποφευκτα πας για γιομα.
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από karl »

Ale3 έγραψε: Το μόνο που έλειπε ήταν και η σωστή περιγραφή με άγγλο εκφωνητή για να πω ότι είδα ένα ποδοσφαιρικό αγώνα, που ατυχώς έχασα. Κορυφαία στιγμή γελειότητας του σπίκερ: φανταστικός ο κόσμος που δεν σταματά να τραγουδά, λέει τάχα μου. Απο πίσω να ακούγονται τα μεγάφωνα ξεκάθαρα στην διαπασών να προσπαθούν μπας και γεμίσουν ηχητικά τον χώρο.........
βάλε και τη διάθεση του σπήκερ μετά το γκολ μας: έπεσε κατακόρυφα. Ξαφνικά σοβάρεψε και άρχισε να μιλάει και πιο σιγά
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια & παραλειπόμενα αγώνων”