Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν
Κλειδωμένο

MVP της αναμέτρησης

Ντάριο Κρέσιτς
19
5%
Εττό Αραούχο
3
1%
Μπρούνο Τσιρίλο
11
3%
Στέλιος Μαλεζάς
133
32%
Ντορβαλίνο Αλβες
13
3%
Πάμπλο Γκαρσία
10
2%
Σωτήρης Μπαλάφας
129
31%
Γιώργος Φωτάκης
7
2%
Αντελίνο Βιειρίνια
4
1%
Δημήτρης Σαλπιγγίδης
60
15%
Στέφανος Αθανασιάδης
2
0%
Βλάνταν Ιβιτς
3
1%
Τζουλιάνο Σπαντάτσιο
10
2%
Γιώργος Γεωργιάδης
9
2%
 
Σύνολο ψήφων: 413

Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από free4 »

Τζάμπα ήττα...
Ο γαύρος ήταν ο ίδιος.. εμείς απλά χειρότεροι και κατώτεροι των προσδοκιών!

Ενδεκάδες:
Ολυμπιακός: Κοστάντσο, Τοροσίδης, Χολέμπας, Μαρκάνο, Μέλμπεργκ, Ορμπάιθ, Φέισα (71' Μοδέστο), Ιμπαγάσα (67' Μακούν), Φουστέρ, Μιραλάς (92' Αμπντούν), Τζεμπούρ
ΠΑΟΚ: Κρέσιτς, Λίνο, Έτο (87' Σπαντάσιο), Μαλεζάς, Τσιρίλο, Μπαλάφας, Γκαρσία, Φωτάκης (74' Ίβιτς), Σαλπιγγίδης (79' Γεωργιάδης), Βιεϊρίνια, Αθανασιάδης


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Falegkos »

δεν πειράζει.

ας μην πάρουμε και φέτος το πρωτάθλημα.

Ηταν καλός ο γαυρος και νίκησε δίκαια (απο τις ελάχιστες φορές).
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Billy4 »

Κακή εώς μηδενική ανάπτυξη. Ας ελπίσουμε ότι ήταν εξαίρεση. Πάμε γι άλλα.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από slidar »

ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΜΕ ΤΙΣ ΓΙΟΜΕΣ... δεν ηταν ποδοσφαιρο αυτο σημερα.
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από cristiano4 »

πάμε για άλλα
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από sakisxxx »

Το χειροτερο παιχνιδι μεχρι στιγμης για φετος...Αν εξαιρεσεις Σαλπιγγιδη και λινο οι υπολοιποι ηταν σε ασχημη μερα...Συνεχιζουμε....
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Κακιστη εμφανιση ευτυχως μεσολαβει η διακοπη για την εθνικη.Δεν τελειωσε τιποτα με αυτην την ηττα.Νικες με ΟΦΗ και Αρουλη και ειμαστε ξανα μες στο παιχνιδι με καλη ψυχολογια.Αλλωστε ειμαστε ακομα πρωτοι.Σημερα πιστευω ηρθε και η πρωτη ηττα για τον Μπολονι (οσον αφορα την τακτικη που ακολουθησε) καθως δεν διαβασε σωστα το παιχνιδι του γαβρου με αποτελεσμα να ειναι κυριαρχος ο τελευταιος σε ολη τη διαρκεια του παιχνιδιου.Απο εδω και περα χαμηλα τη μπαλα, τα μουτρα στη δουλεια και...ΠΑΟΚ εμπρος και προλογο μην τρως!!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8207
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από gergeo4 »

τραγικοι ΟΛΟΙ κ πιο πολυ ο τσιιριλο κ ο μπαλαφας..


την επόμενη που θα χαρακτηρίσεις, θα αποχαιρετήσεις, αν έχεις νεύρα έλα αύριο


Moican4
fratz8
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από fratz8 »

κρεσιτς και τσιριλο η καταστροφη μας σημερα
ο κρεσιτς κολλημενος στη γραμμη
ο τσιριλο διωξιματα πανω στους αντιπαλους,και ανουσιες γιομες
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από elpaoki »

κακη εμφανιση...οι δικοι μας μπηκαν φοβισμενοι και οι γαυροι με τσαμπουκα και παθος...μπορει να εχουμε πολυ καλη ομαδα και να εχουμε αξιωσεις φετος αλλα αυτο το παιχνιδι θα το επαιρνε ο γαυρος επειδη καιγοταν...για αυτο επαιξαν και ετσι...στο πρωταθλημα ειδικα με την ξανθη νικησαν στο 92' και στην ευρωπη εχουν 2/2 ηττες...ενταξει δεν ειναι και η αχρηστη ομαδα που δεν μπορει να φερει αποτελεσματα...για αυτους μονο η νικη μετρουσε και φαινοταν απο παικτες πως παιζαν και γενικα για ολη την βδομαδα πως κυλισε απο αυτους(2πριμ + σολντ ουτ)...οπως ειχα πει και πριν αυτοι ειχαν το αγχος για το αποτελεσμα και με οποιοδηποτε αλλο αποτελεσμα θα ελεγαν ολοι για τον ΠΑΟΚ ...ενταξει χασαμε την ευκαιρια αλλα δεν πειραζει..και συνεχιζουμε να ειμαστε ο πιο δυνατος τους αντιπαλους και αυτος που μπορει να τους κοντραρει.ας σκεφτουμε και το δυσκολο προγραμμα..παλι καλα που εχουμε διακοπη και να ξαναμπουμε ακομα πιο δυνατα...αλανια δεν εγινε τιποτα ....3 βαθμοι ειναι...αν παρουμε ολα τα παιχνιδια στην εδρα μας και παρουμε και νικες απο τις μικρες ομαδες στα εκτος δεν εχει χαθει τιποτα...ειναι πολυ νωρις ακομα...συνεχιζουμε ...ολοι κοντα στην ομαδα και χωρις γκρινια...ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΡΙΞΗ...ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ.

υγ1.ολοι ειμαστε εκνευρισμενοι...μην αρχιζουμε να βριζουμε παικτες και τους παντες...αν ειναι χαλαρωστε οσοι εχετε νευρα και μετα γραψτε...
υγ.2 ποιο γελοια κερκιδα ειλικρινα δεν υπαρχει...καλυτερα να μην ειναι η θυρα το φανατικων γεματη παρα αυτο το χαλι με τα μεγαφωνα..και το αστειο ειναι πως κανενας γαυρος δεν παραδεχεται και πιστευει πως εχει τον λαο..
υγ.3 αυτο που μου τη σπαει πιο πολυ ειναι η καζουρα απο τους γαυρους αυριο.ποιος τους ακουει. η ομαδα σιγουρα θα ξαναστρωσει ,αυτοι ομως θα πιστευουν πως ειναι η υπερομαδα και θα με βριζουν τον ΠΑΟΚ...
υγ4.ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος elpaoki την Κυρ 02 Οκτ 2011, 22:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Απλα δεν κατεβηκαν στο γηπεδο...αγγαρεια εκαναν...κριμα,θυμισε ΠΑΟΚ που δεν θελουμε να θυμωμαστε :redcard:
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από trel@menos »

δεν χαθηκε απολυτως τιποτα. ουσιαστικα μια ηττα εντος προγραμματος ηταν. πιο πολυ με πειραξε η ηττα στον τελη παρα αυτη.
ισως αν δεν ειχαμε ματς την πεμπτη να το παλευαμε πιο πολυ. ηταν το 3ο ματς μεσα στη βδομαδα. τα 2 μας εκατσαν λουκουμι, αυτο στραβωσε. αυτα εχει το ποδοσφαιρο.
ευεργετικη η διακοπη σ αυτο το σημειο. ευκαιρια να παρουν ανασες καποιοι παικτες οπως ο γκαρσια ενοψει της δυσκολης συνεχειας.
αυτος που με απογοητευσε ηταν ο κρεσιτς. ελπιζω να αλαξει αρδην αυτο αλλιως ας φαει και λιγο παγκο. δεν θα παθει τιποτα.
υγ. στα ποσα αντιαθλητικα φαουλ βγαινει δευτερη κιτρινη? ας απαντησει καποιος.
markos4
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από markos4 »

αξιοπρεπεστατη ηττα με μικρο σκορ.

εννοειται οτι σημερα δεν παιξαμε ΕΜΕΙΣ μπαλα.
εννοειται οτι ο αντιπαλος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καλυτερος.
εννοειται οτι στον αγωνα με την αεκ, η αεκ δεν ηταν σε κακη μερα, αλλα εμεις δεν την αφησαμε να παιξει μπαλα.

πολυ γιομα ρε αδερφακι μου.
τι στο καλο κανουν στις προπονησεις?

στοχος η δευτερη θεση.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Sera4 »

μεγαλο κομπλεξ βγαλαμε σημερα...μηδενικη αναπτυξη και μονο πουληματα μπαλας...πηραμε αυτο που αξιζαμε και ισως κατι παραπανω και απο αυτο που αξιζαμε...

τα μεγαλα ατου της ομαδας δεν ηταν πουθενα...δεν εχω δει τετοιο αθλιο γκαρσια ιδιως(γιατι ετσι ρε παυλαρα??)...

σημερα δειξαμε οτι δεν αξιζουμε να λεμε πως παμε για πρωταθλημα...στο χερι των παιχτων ειναι να τα διαψευσουν ολα...συνεχιζουμε...

υγ μπραβο στον μπαλαφα και το μαλεζα για το παθος τους...οι αποδοσεις των αλλων δεν αξιζουν καν σχολιασμο..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Κυρ 02 Οκτ 2011, 21:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ 2-1 MVP,σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από DC »

Πληρώσαμε την αδυναμία να κρατήσουμε την μπαλα στο κέντρο. Η κατοχή της μπάλας για τον γάβρο είναι ο καλύτερος μάρτυρας.
Όταν λοιπόν δεν μπορείς να κρατήσεις στοιχειωδώς την μπάλα, μοιραία θα γίνει το λάθος ύστερα από την συνεχή πίεση του αντιπάλου. Και ο κόνδορας να έπαιζε πάλι θα χάναμε. Ίσως αν έπαιζε ο Αρίας ή ο υγειής Λάζαρ, να ήμασταν καλύτεροι.
Από τις πολύ λίγες φορές που δέχομαι ότι χάσαμε δίκαια.
Το μόνο που ξεχώρισα ήταν το φιλότιμο του Σάλπι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια & παραλειπόμενα αγώνων”