Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gergeo4 »

- Κύριε Φλωρίδη, αν θέλει κανείς να έχει εικόνα του επιχειρηματικού προφίλ του Βασίλη Φλωρίδη, τι πρέπει να γνωρίζει;

- Είμαι ένας Κωνσταντινουπολίτης αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας, με δράση κυρίως στην Τουρκία, αλλά όχι μόνο με την εταιρία "Βόσπορος Χόλντινγκ" η οποία δραστηριοποιήθηκε από το 1992 στο χώρο της κατασκευής δημοσίων έργων στην Τουρκία με επίσημη αδειοδότηση από το τουρκικό κράτος για αναδοχή έργων 110.000.000 ευρώ ανά έργο. Ακόμη, η εταιρία δραστηριοποιήθηκε στη ναυτιλία, στην παγκόσμια αγορά του "Σκραπ", κατέχοντας κυρίαρχη θέση στον τομέα της διάλυσης πλοίων, αλλά και στην εξόρυξη χρυσού από ιδιόκτητα ορυχεία στην Κένυα.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16714
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Equalizer »

Για μένα το σενάριο πλέον είναι απλό, και μέχρι αποδείξεως έμπρακτα του εναντίου, κανείς δε μου το βγάζει απ το μυαλό.

Στη συνάντηση που έγινε πριν κάνα μήνα μεταξύ Ζαγόρ και Σάχπα, που μετά βγάλαν ανακοίνωση ενότητας κλπ, είχαν ανοίξει τα χαρτιά τους.

Πιθανολογώ πως ο Ζαγόρ τον ενημέρωσε οτι υπάρχει τεράστιο οικονομικό πρόβλημα και μεγάλο άνοιγμα (με βάση αυτά που μαθαίναμε όλο το καλοκαίρι μιλάω.. Δεν ξέρω τπτ συγκεκριμένο).

Ο Σάχπα τον ενημέρωσε οτι για τους χ δικούς του λόγους πέρα απ το οτι είναι ΠΑΟΚτσης, θέλει να μπεί στην ομάδα, πιθανώς χωρίς να μπορεί να δικαιολογήσει κάποια χρήματα, και ετσι ήθελε τον Φλωρίδη, η προέλευση του οποίου τον βόλευε, καθώς κανείς δεν τον ήξερε και αρα πιθανολόγησε οτι μπορεί να δικαιολογήσει οτι θέλει. Και επειδή μάλλον δεν θα τους καθόταν, να αναλάβει στην επόμενη διοίκηση ο Βρύζας την ομάδα με νέα διοίκηση, πιθανώς και με εκδηλώσεις στήριξης και εκτίμησης προς τις πράξεις τις απελθούσας διοίκησης, σε κλίμα ενότητας και ομόνοιας, με τον Σάχπα απο πίσω.

Και ακριβώς επειδή νομίζω οτι και ο Τέο το ήθελε αυτό καθώς έχει σαλτάρει να κάνει κάτι που και ο ίδιος ξέρει οτι δεν αντέχει άλλο, βγήκε μια συμφωνία που τους συμφέρει όλους. Γι αυτό και τα βρήκαν τόσο γρήγορα. Γι αυτό και ενώ πριν την συνάντηση αυτή, μαινόταν πόλεμος πληροφοριών και καταγγελιών και κρατητηρίων κλπ κλπ, μετά σταμάτησαν όλα.

Αυτή είναι η εκτίμηση μου και όλα τα άλλα τα βρίσκω μπούρδες, περί πολέμου δημοσιογράφων και εεα και γραφειοκρατία κλπ.Απλά νομίζω οτι δεν υπολόγισαν τη γλύκα που ένιωσε ο Φλωρίδης που δεν κάνει πίσω τώρα.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6477
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Parolos »

Απ'ότι βλέπω δεν πρόκειται να έρθει ποτέ επιχειρηματίας στον ΠΑΟΚ. Ίσως κάποια στιγμή θα έρθει ο "μεσσίας" εκ των Αθηνών απεσταλμένος, με τις τυμπανοκρουσίες των ΑΡΔ κι όλοι θα προσκυνάνε. Ή μήπως δεν είναι οι ίδιοι ΑΡΔ που μας είχαν κάνει τα μυαλά μαρμελάδα με Μπάτμαν-Τζον Γου...?? Πάρτε το χαμπάρι, όσο υπάρχουν αυτά τα μέσα δε θα δούμε άσπρη μέρα.. Είπε ο Κόλκας κι ο Βασιλόπουλος από την πρώτη στιγμή οτι τους φαίνεται περίεργος αυτός ο Φλωρίδης, βοουουουρρρ όλοι τον παπά.. Πείτε τους κι ένα ευχαριστώ που μας προστάτεψαν από το κακό που πήγε να μας βρει, και ας τους παρακαλέσουμε να μας βγάλουν και Τσ.Λ. του χρόνου..
Αλλά όπως είπε κι ο Γκίκα ποιο πάνω, για να το λέει ο Βασιλόπουλος δεν είναι ψέμα.. ;)
Προοοοοσχωωωμεεεεεεν..........!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Photis »

gika έγραψε:
DAAT έγραψε:Οχι φυσικα..Αλλα υπαρχει ανθρωπος που θεωρει οτι θα βαλει ποτε ανθρωπος λεφτα και δεν θα εχει τον πρωτο λογο.Ας μας το λεγαν απο την αρχη.Δηλαδη υπηρχε ανθρωπος που πιστευε οτι ο Φλωριδης θα βαλει λεφτα και δεν θα εχει λογο??
Σοβαροι ειμαστε?
Σ' αυτό έχεις δίκιο, ΑΛΛΑ:

Ο Φλωρίδης ζητάει παράταση ΕΝΑΝ μήνα για να βάλει τα φράγκα!!
Το ΔΣ πρέπει να δηλωθεί την επόμενη εβδομάδα.

Ρισκάρεις να βάλεις τον Φλωρίδη και όλους τους δικούς του στο ΔΣ, πριν βάλουν έστω και μία δραχμή στον ΠΑΟΚ;;;;;;

Κι αν έχει τόσα φράγκα γιατί να θέλει να μπει ως διοίκηση πρωτοδικείου;; Γιατί δεν αναλαμβάνει και τα χρέη και να έρθει εδώ όμορφος κι ωραίος;
Αυτά ακριβώς!
:pano:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

στα λογια και ο καπετανιος γιαννουλης καμπανης ειχε στολο που τον καταπινε τον βαρδινογιαννη οπως δηλωνε αλλα οταν ηταν να δειξει χαρτια...
rainmaker έγραψε:Για μένα το σενάριο πλέον είναι απλό, και μέχρι αποδείξεως έμπρακτα του εναντίου, κανείς δε μου το βγάζει απ το μυαλό.

Στη συνάντηση που έγινε πριν κάνα μήνα μεταξύ Ζαγόρ και Σάχπα, που μετά βγάλαν ανακοίνωση ενότητας κλπ, είχαν ανοίξει τα χαρτιά τους.

Πιθανολογώ πως ο Ζαγόρ τον ενημέρωσε οτι υπάρχει τεράστιο οικονομικό πρόβλημα και μεγάλο άνοιγμα (με βάση αυτά που μαθαίναμε όλο το καλοκαίρι μιλάω.. Δεν ξέρω τπτ συγκεκριμένο).

Ο Σάχπα τον ενημέρωσε οτι για τους χ δικούς του λόγους πέρα απ το οτι είναι ΠΑΟΚτσης, θέλει να μπεί στην ομάδα, πιθανώς χωρίς να μπορεί να δικαιολογήσει κάποια χρήματα, και ετσι ήθελε τον Φλωρίδη, η προέλευση του οποίου τον βόλευε, καθώς κανείς δεν τον ήξερε και αρα πιθανολόγησε οτι μπορεί να δικαιολογήσει οτι θέλει. Και επειδή μάλλον δεν θα τους καθόταν, να αναλάβει στην επόμενη διοίκηση ο Βρύζας την ομάδα με νέα διοίκηση, πιθανώς και με εκδηλώσεις στήριξης και εκτίμησης προς τις πράξεις τις απελθούσας διοίκησης, σε κλίμα ενότητας και ομόνοιας, με τον Σάχπα απο πίσω.

Και ακριβώς επειδή νομίζω οτι και ο Τέο το ήθελε αυτό καθώς έχει σαλτάρει να κάνει κάτι που και ο ίδιος ξέρει οτι δεν αντέχει άλλο, βγήκε μια συμφωνία που τους συμφέρει όλους. Γι αυτό και τα βρήκαν τόσο γρήγορα. Γι αυτό και ενώ πριν την συνάντηση αυτή, μαινόταν πόλεμος πληροφοριών και καταγγελιών και κρατητηρίων κλπ κλπ, μετά σταμάτησαν όλα.

Αυτή είναι η εκτίμηση μου και όλα τα άλλα τα βρίσκω μπούρδες, περί πολέμου δημοσιογράφων και εεα και γραφειοκρατία κλπ.Απλά νομίζω οτι δεν υπολόγισαν τη γλύκα που ένιωσε ο Φλωρίδης που δεν κάνει πίσω τώρα.
πανω κατω στα ιδια ειμαστε
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ο σαχπα φαινεται νε ελεγχει το παρασκηνιο...ολες οι διαρροες απο αυτον γινανε....

Εγα θα θελα να μαθω τι σκατα συμφωνησανε τοσο καιρο......΄συμφωνησανε και ξαφνικα αλλαξε ο φλωριδης? ή μας δουλευουνε τοσο καιρο?

Οποιος ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ σιγουρα πρεπει να κανει κουμαντο εννοειται...


Ο φλωριδης μπορει να κανει αυτα που λεει ή κανει ηρωικη εξοδο(σνα του κρεσιτς π.χ) ??????

Αν μπορει γιατι τετοια απαξιωση για εναν ανθρωπου που θα ταν μπροστα ηρθε να βγαλει τα γουστα του που μας λεγανε και απλα ο σαχπα θα τον συμπληρωνε?

Ο σαχπα που θα ταν απο πισω και μονο απο πισω δεν ειναι τοσ καιρο///μπορει να γινει μεγαλομετοχος ή δε μπορει λογω ελεγχου...?....Γιατι αδειαζει ετσι τον Φλωριδη μιλωντας για δανεικα τωρα? εφοσον ηταν ο εγγυητης γι αυτον?

ΠΡΟΣ ΑΡΔ

Μια φορα παραθεστε μονο γεγονοτα χωρις σχολιακα κλπ//////// Εδω και καιρο ψιθυριζανε οτι θα τελειωσει ο Φλωριδης....ΤΙ ξερανε να το πουνε....εκτος αν ο κολκας κλπ εχουν χαρισματα μεντιουμ....
prophecyy
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 00:37

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από prophecyy »

τι χαρισματα να εχουν; χαρισμα θελει για να καταλαβει καποιος οτι ο φλω ειναι ετσι φουσκωμενος επειδη ειναι γεματος αχυρο απο μεσα; το σκιαχτρο του βατοπεδιου ηταν κ μαλιστα με πουρο κ καπελλο οπως λεμε με τρελα κ κορδελα
Άβαταρ μέλους
Iakovidis
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 01:30

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Iakovidis »

Αφού άμα βάλει τα λεφτά και πάρει τις μετοχές, σηκωτό θα τον πάρουν το Ζαγοράκη. Διότι αν είναι μεγαλομέτοχος κάνει ότι θέλει. το μόνο που δεν καταλάβαν νομίζω οι δικοί μας είναι ότι κάθε επιχειρματίας με ελφτά είναι τοθλάχιστον 10 φορές πιο πονηρά σκεπτόμενος από τον κάθε παράγοντα. Λεφτά να το φας δε μπορείς Ζαγόρ ότι και να κάνεις. Κάνε τη συνέντευξη τύπου βγάλε όλα τα χρέη, παγωμένα, τρέχοντα, πες μας τι σκέφτεσαι να κάνεις με αυτά και η πολιτεία τι διατίθεται να ρυθμίσει. Άσε τους επιχειρματίες, προς στιγμή. Αλλά όταν πεις ποια είναι τα χρέη μην κάθεσαι να τα αναλύσεις, άστα να μπορούν να τα διαβάσουν όλοι από μόνοι τους.
Και αφού κάναμε και webtv διώξε και όλους τους δημοδιογράφους ντεμέκ που είναι γύρω από την ομάδα και να πληροφορούμαστε από το κανάλι. Φτάνουν οι ράδιορβύλες.
Μακάρι να σε κόψει και να φτιάξει και ένα κανάλι που θα έχει τα δικαιώματα του ενιαίου ΠΑΟΚ, και πούλα μετά στο λαό να δεις τι ωραία θα βγάζεις. Διότι 100 να πουλάς τον εξοπλισμό και καμιά 20 ευρώ το μήνα συνδρομή, θα έχεις βγάλει του κόσμου τα λεφτά και δε θα σε νοιάζει και τίποτα.Απλά σκέψου να πουλήσεις καμιά 40000 συνδρομές.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

σοβαροτατη απαντηση του ΑΣ.Ελπιζω το ιδιο σοβαρη να ειναι και η ΠΑΕ.

Μετα αν ο Φλωριδης αρχισει τα αχ βαχ μενει και η απολογια-εξηγηση του κ.Σαχπατζιδη και ειμαστε μια χαρα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Στις 20 Ιουνίου προέκυψε το θέμα. Στις 20 Αυγούστου έδειξε να προχωράει… Στις 21 Σεπτεμβρίου αντί να τελειώσει οριστικά, δημιουργήθηκε πρόβλημα. Γιατί διαφώνησαν Σαχπατζίδης – Φλωρίδης; Τι λέει ο ΑΣ ΠΑΟΚ; Τι κάνει η ΠΑΕ;



Σήμερα -από το πρωί- έγιναν πολλές συναντήσεις και ακόμη περισσότερες τηλεφωνικές επαφές, όσον αφορά την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα μεταξύ Γιώργου Σαχπατζίδη και Βασίλη Φλωρίδη. Οι δύο, παρά τις εντελώς αντίθετες δηλώσεις – διαβεβαιώσεις τους, είχαν διαφωνίες και διαφορετικές απόψεις, κάτι που σήμερα επικυρώθηκε και επίσημα.

Βάσει των πληροφοριών και όσων έχουν διαρρεύσει, το βασικό θέμα διαφωνίας τους αφορούσε τα μέλη και την σύνθεση του μελλοντικού Διοικητικού Συμβουλίου, που θα προέκυπτε τις επόμενες ημέρες. Αυτό ήταν το τελευταίο θέμα που διαφώνησαν, αφού προηγήθηκαν αρκετά άλλα με κορυφαία την αντίδραση Σαχπατζίδη στην καθυστέρηση Φλωρίδη να συγκεντρώσει τα έγγραφα που απαιτούνταν.

Ο ΑΣ ΠΑΟΚ (που πάντα έχει τον τελευταίο λόγο) ενημερώθηκε και μίλησε με τις εμπλεκόμενες πλευρές. Ο Θανάσης Κατσαρής ήταν ξεκάθαρος και επανέλαβε την αυτονόητη θέση του συλλόγου.

«Πρώτα θα πρέπει να περάσετε από την ΕΕΑ και να εγκριθείτε. Στην συνέχεια θα μπουν τα χρήματα στην αύξηση κεφαλαίου και μετά -στο τέλος- θα οριστεί νέα διοίκηση».


Αυτή είναι η πάγια θέση του ΑΣ, αυτή εξάλλου ήταν και η συμφωνία που είχε γίνει με Φλωρίδη και Σαχπατζίδη.

Αυτή είναι ακριβώς και η δήλωση του προέδρου του ΑΣ στο PAOK24, δήλωση – υπενθύμιση για ότι ακριβώς ισχύει στην συγκεκριμένη -και όχι μόνο- υπόθεση.

Το γιατί ο Βασίλης Φλωρίδης (από μόνος του) άλλαξε την σειρά των γεγονότων και έθεσε όρο πρώτα να γίνει νέα διοίκηση (με δική του πλειοψηφία μάλιστα) και μετά να βάλει τα χρήματα, ΚΑΝΕΙΣ δεν κατάλαβε…

Η ΠΑΕ σε όλα αυτά τι κάνει;

Ο Ζαγοράκης εδώ και καιρό είναι πολύ προσεκτικός σε ότι κάνει, μια και κατάλαβε ότι πολλοί περιμένουν να τον κατηγορήσουν σε οποιοδήποτε κίνησή του.
24


Σήμερα, ο Ζαγοράκης μίλησε και πάλι σε όλους τους εμπλεκόμενους και ενημερώθηκε για τις εξελίξεις και την πρόοδο που… δεν σημειώθηκε χωρίς βέβαια να έχει αυτός την ευθύνη…

Για τον Ζαγοράκη η επόμενη ημέρα έχει να κάνει πλέον με την επόμενη διοίκηση, αφού η θητεία αυτού του σχήματος λήγει 28 Σεπτεμβρίου. Τι θα κάνει ο πρόεδρος της ΠΑΕ για το συγκεκριμένο, τι θα αποφασίσει και πως θα προχωρήσει, θα φανεί σε λίγες ημέρες… Όπως φαίνεται πάντως, ενδεχόμενο παράτασης στον διορισμό νέας διοίκησης δεν φαίνεται να υπάρχει...


24

ΤΑ αυτονοητα ο ΑΣ ...ευτυχως μεχρι στιγμης καλη σταση......

Τοο μεγαλυτερο λαθος ειναι οτι ασχολουμαστε μαζι τους....ενω ο δρομος ειναι συγκεκριμενος και απλος αν θελουνε να εμπλακουνε ουσιαστικα.......
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αρχική / Ποδόσφαιρο / Διοικητικά / "Έγκριση της ΕΕΑ, χρήμα και μετά διοίκηση"
"Έγκριση της ΕΕΑ, χρήμα και μετά διοίκηση"
Ποδόσφαιρο, Διοικητικά 21 Σεπ. 2011 14:55 - Από Κώστας Πετρωτός

Ο πρόεδρος του ερασιτέχνη ΠΑΟΚ, Θανάσης Κατσαρής ξεκαθαρίζει, μέσω του olaPAOK.gr, τη στάση του ΑΣ στο θέμα της επένδυσης Φλωρίδη στην "ασπρόμαυρη" ΠΑΕ, μετά και την ανακοίνωση του Κωνσταντινουπολίτη επιχειρηματία
Σχολιάστε

Ο Βασίλης Φλωρίδης, μέσω της ανακοίνωσης που εξέδωσε, έθεσε συγκεκριμένα δεδομένα για να προχωρήσει η επένδυσή του στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Αυτά είναι: Ολοκλήρωση των διαδικασιών ελέγχου από τις αρμόδιες αρχές του Δημοσίου, συγκρότηση επταμελούς διοίκησης με τέσσερα άτομα της δικής του επιλογής, ένα που θα υποδείξει το ΔΣ του ερασιτέχνη ΠΑΟΚ και παραμονή του Θόδωρου Ζαγοράκη στη θέση του προέδρου μέχρι να δοθεί η έγκριση της ΕΕΑ.

Ουσιαστικά, ο Κωνσταντινουπολίτης επιχειρηματίας ζητά η διοίκηση που θα προκύψει στην ΠΑΕ, μετά τις 28 Σεπτεμβρίου όταν και θα λήξει η θητεία της τωρινής, να αποτελείται κατά πλειοψηφία από ανθρώπους της επιλογής του, χωρίς ακόμη να έχει καταβληθεί από την πλευρά του το ποσό των 6. εκ ευρώ που έχει υποσχεθεί.

Κατά συνέπεια, αποκτά ιδιαίτερη αξία η αντίδραση του ερασιτέχνη ΠΑΟΚ και κυρίως το τι θα πράξει η διοίκηση όταν μετά από μια εβδομάδα θα κληθεί να ορίσει νέα διοίκηση πρωτοδικείου στην ΠΑΕ.

Το olaPAOK.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο του ΑΣ, Θανάση Κατσαρή, ο οποίος ξεκαθαρίζει τη στάση που θα ακολουθήσει ο σύλλογος. "Για εμάς δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με όσα λέγαμε μέχρι σήμερα. Η επένδυση θα ολοκληρωθεί εφόσον προχωρήσουν οι διαδικασίες με την ΕΕΑ και εμφανιστούν στη συνέχεια τα χρήματα που θα μπούνε στα ταμεία της ΠΑΕ", είναι η πρώτη αντίδραση του προέδρου του ΑΣ, ο οποίος όταν του ζητήσαμε να σχολιάσει τις προϋποθέσεις που βάζει ο Βασίλης Φλωρίδης για το σχηματισμό της νέας διοίκησης που θα προκύψει μετά τις 28/9, τόνισε: "Φυσικά και ο κ. Φλωρίδης δικαιούται να βάλει τέσσερα άτομα δικής του επιλογής σε διοίκηση που θα προκύψει όταν δώσει έγκριση η ΕΕΑ και εμφανίσει τα χρήματα. Για μας είναι πολύ σημαντικό το θέμα της έγκρισης από την ΕΕΑ. Δε θέλουμε να προκύψει μία διοίκηση χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει πρώτα αυτό το θέμα" και πρόσθεσε, "Εμείς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα ούτε με τον Σαχπατζίδη, ούτε με τον Φλωρίδη. Μακάρι να προχωρούν όλοι ενωμένοι. Εμάς μας ενδιαφέρει να μπουν χρήματα στην ομάδα".

Τέλος, σε ερώτησή μας για το αν μπορεί να παραταθεί η θητεία της υπάρχουσας διοίκησης και μετά τις 28/9, ο κ. Κατσαρής ξεκαθάρισε: "Απ' όσο γνωρίζω δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Θα πρέπει να προκύψει μία νέα διοίκηση για την οποία θα καθίσουμε όλοι μαζί οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ και θα βρούμε την καλύτερη λύση".
ολα
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

Όμορφα κι ωραία..

Ποια είναι τα γεγονότα που ξέρουμε για το Φλωρίδη;
+ Με το που ήρθε τον συνέλαβαν γιατί εκκρεμούσαν εντάλματα σύλληψης εναντίον του.
+ Η ΕΕΑ μετά από 3 μήνες ακόμα δεν έχει τα κατάλληλα χαρτιά για να του δώσει την άδεια.
+ Λεφτά ακόμα στην ΠΑΕ δεν έβαλε.

Γιατί να τον εμπιστευτούμε τον κύριο, αφού:
+ Εδώ και 3 μήνες, όλο υπόσχεται και δεν έχει κάνει ούτε μία πράξη.
+ Άφηνε να διαρρεύσει ότι θέλει να κάνει μεταγραφές ΜΠΑΜ, με ονόματα όπως του Τρεζεγκέ να ακούγονται στην πιάτσα.
+ Τα λεφτά του δεν τα έχουμε δει και τα 500 χιλιάρικα που φαινομενικά έβαλε, ανήκαν στον Σαχπατζίδη.
+ Ζαγοράκης και Κατσαρής, που αναμφίβολα θέλουν το καλό του ΠΑΟΚ, δεν τον εμπιστεύονται και περιμένουν την υλοποίηση της υπόσχεσης του.
+ Ο Σαχπατζίδης φαίνεται να τον "αδειάζει". Ένας Σαχπατζίδης που βοηθάει από καιρό τον ΠΑΟΚ και σε όλα τα αθλήματα.

Τι ζητάει ο Φλωρίδης;
+ Να τον βάλει ο Κατσαρής σε διοίκηση πρωτοδικείου, να βάλει και άλλους 4 δικούς του, 1 του ερασιτέχνη, τον Ζαγοράκη πρόεδρο και λογικά κάποιον από την οικογένεια Σαχπατζίδη.
+ Να πάρει παράταση η ΑΜΚ γιατί ακόμα δεν μπόρεσε να συγκεντρώσει τα χαρτιά που απαιρούνται.

Σχόλιο: Το να έχεις 4 δικούς σου και 1 εσύ, σύνολο 5 άτομα σε ένα ΔΣ ουσιαστικά σε κάνει πανίσχυρο και σου δίνει όλον τον έλεγχο. Μπορεί ο Ζαγόρ να είναι ο πρόεδρος, αλλά κουμάντο εν τέλη θα κάνει η συντριπτική πλειοψηφεία που θα έχει ο Φλωρίδης σε οποιοδήποτε ζήτημα προκύψει. Όλα αυτά τα ζητάει, ενώ δεν έχει βάλει την παραμικρή δεκάρα στον ΠΑΟΚ και ταυτόχρονα έχει φανεί πολλές φορές ότι άλλα λέει κι άλλα γίνονται στην πράξη..!!
Δηλαδή ο κύριος ζητάει να μπει στην διοίκηση του ΠΑΟΚ, να βάλει κι όλους τους δικούς του, φυσικά τελείως τζαμπέ, ενώ ακόμα δεν έχει τα απαραίτητα έγραφα για την ΕΕΑ!!

Σχόλιο 2: Αφού αν βάλει τα 6-7 εκατομμύρια αποκτάει το 51%, γιατί παρακαλάει τον Κατσαρή να τον διορίσει διοίκηση πρωτοδικείου και δεν σχηματίζει κανονική διοίκηση; Τότε και θα τον στηρίξω, και θα του πω και μπράβο. Αλλά το να μην έχεις βάλει μία, και να ζητάς να σε βάλουν να διοικείς τον ΠΑΟΚ, ενώ κανείς δεν ξέρει ποιος αλήθεια είσαι, και να το κάνεις πίσω από την προστασία του πρωτοδικείου γλιτώνοντας και τα χρέη, είναι το λιγότερο αστείο..
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6310
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από jibbie »

σε οτι αφορα το σχολιο 2, αιρετη διοικηση σημαινει οτι αναλαμβανει τα χρεη.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gergeo4 »

ελα μωρε τωρα σιγα το πραγμα... :lol:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

jibbie έγραψε:σε οτι αφορα το σχολιο 2, αιρετη διοικηση σημαινει οτι αναλαμβανει τα χρεη.
Αυτό δεν λέω; Αν το κάνει, να του πω μπράβο και να τον στηρίξω.

Όχι να μου κρύβεται πίσω από τη διοίκηση πρωτοδικείου... Δεν βάζει που δεν βάζει λεφτά...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”