ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Αυτος ο κανονισμος για τα συνθηματα θα μας καψει!
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Τίποτα μωρέ...Ήταν στην περιοχή μας μαζι με τον Εστογιανοφ νομίζω και άρχισε τις τρίπλες...
Αλλα άμα ξέρει το παιδί

Αλλα άμα ξέρει το παιδί
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Οσοναναφορα ¨τα επεισοδεια φταινε οι πολιτσμανοι γιατι εκαναν ντου στην κερκιδα των οπαδων του ΠΑΟΚ" ειπε τωρα στον 103 ο σπικερ..
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Καθε νικη μετα απο ευρωπαικο ματς ειναι χρησιμη. Παρολα αυτα πιστευω οτι ο Σναου θα ηταν πολυτιμος στο ματς και ο Εστογιανοφ δεν θα αλωνιζε ετσι με αποτελεσμα να τρεμουμε ως τη ληξη