MΠΕΟΣ=(Μ)ην (Π)αίζεται (Ε)λληνικές (Ο)μάδες (Σ)τοιχημαPARASANDALOS έγραψε:ο μπεος
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Βιειρι πρέπει να πάρεις το αίμα σου πίσω...ΚΑΡΦΩΣΕ ΤΟ
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
πόρνη μπάλα!
Ivic 2/2 δοκάρια
Ivic 2/2 δοκάρια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος zoomgr την Κυρ 18 Σεπ 2011, 18:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Τα εχεις ρημαξει τα δοκαρια την τελευταια εβδομαδα ρε Βλανταν!
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Φωτάκης ο χειρότερος του γηπέδου. Οτι να ναι αυτο το παιδι.
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλλλλλ
ΣΑΛΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΣΑΛΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Τί του είπε ο Λαζλος του Ιβιτς και τρέχει σαν φούστης?? 
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Τις τοποθετήσεις μες την περιοχή την τάνα μου μέσα. Θα το πληρώσουμε αυτό στο μέλλον.
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
ότι θα εφαρμόσει σύστημα ΓΑΠ και θα τον βάλει εφεδρεία!theoPAOK έγραψε:Τί του είπε ο Λαζλος του Ιβιτς και τρέχει σαν φούστης??