Υ.Γ Sick , σεβασμο στον ανθρωπο -δημοσιογραφο- οπαδο που μας εβγαλε C.L.
Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Στην ουσια με τον ιδιο μειναμε που τα " εσπρωχνε " , απλως τωρα το κανει με πιο επισημο τροπο και το μαθαινουμε και εμεις ...
Υ.Γ Sick , σεβασμο στον ανθρωπο -δημοσιογραφο- οπαδο που μας εβγαλε C.L.

Υ.Γ Sick , σεβασμο στον ανθρωπο -δημοσιογραφο- οπαδο που μας εβγαλε C.L.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
κ ο ι μ ά τ α ι........ η ραδιοφωνία στο θέμα επενδυτών.
Τελικά... η ενημέρωση γίνεται μέσω... πες εσύ, πες εγώ... και ο δημοσιογράφος στο ραδιόφωνο λέει... το ρεπορτάζ λέει... Πιο ρεπορτάζ βρε αδερφέ. Εμείς ήμασταν.
κ ο ι μ ά τ α ι........ η ραδιοφωνία στο θέμα επενδυτών.
Τελικά... η ενημέρωση γίνεται μέσω... πες εσύ, πες εγώ... και ο δημοσιογράφος στο ραδιόφωνο λέει... το ρεπορτάζ λέει... Πιο ρεπορτάζ βρε αδερφέ. Εμείς ήμασταν.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
ειχαν πει οτι στο τελος της επομενης βδομαδας ο φλωριδης θα εχει ετοιμα τα χαρτια....
ποιας βδομαδας ρε παιδια? των χριστουγεννων?
ποιας βδομαδας ρε παιδια? των χριστουγεννων?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Μέλλον γεμάτο ερωτηματικά
11 Σεπ 2011 21:04, Από PAOK24
Μέλλον γεμάτο ερωτηματικά
Η θητεία της σημερινής διοίκησης πρωτοδικείου ολοκληρώνεται στις 28 Σεπτεμβρίου τελικά, κάτι που σημαίνει πως θα πρέπει να παρθούν κάποιες οριστικές αποφάσεις για το διοικητικό αύριο του ΠΑΟΚ άμεσα.
Η αλήθεια είναι πως αυτή τη στιγμή, κανένας δεν γνωρίζει το τι θα συμβεί. Μάλιστα, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, δεν έχουν καμία ενημέρωση για το τι μέλλει γενέσθαι.
Πρώτα απ όλα, υπάρχουν ερωτηματικά, τα οποία θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν άμεσα. Πρώτον, τι θα συμβεί με τον Ζήση Βρύζα. Θα είναι μέλος της διοίκησης ή στέλεχος του αγωνιστικού τμήματος.
Έπειτα, θα πρέπει να ξεκαθαρίσει το αν θα μπούνε οι γιοί του Γιώργου Σαχπατζίδη, Δημήτρης και Γιώργος, αφού ο ίδιος δεν επιθυμεί να συμμετάσχει σε διοικητικό συμβούλιο.
Δύο αδήλωτα μέλη της διοίκησης,, ο Παναγιώτης Ραπτόπουλος και ο Σάκης Χατζόπουλος, είναι άγνωστο το τι θα κάνουν, αφού ουσιαστικά και άτυπα συμμετέχουν στις διαδικασίες και τομείς ευθύνης ξεκάθαρους δεν έχουν.
Όσον αφορά στα μέλη της σημερινής διοίκησης, ενισχυμένοι είναι οι Γιώργος Μιχαηλίδης και Γιώργος Φαρλαλής, για την δουλειά που έβγαλαν σε Νέα Μεσήμβρια και Τούμπα, τίποτα δεν αγγίζει τον Σπύρο Μιλιωρίδη, αλλά και τον Παναγιώτη Ποικιλίδη και γενικά υπάρχει ένα κλίμα σύμφωνα με το οποίο τα στελέχη που τράβηξαν το κουπί να μην πειραχτούν και απλά να ενισχυθεί η διοίκηση στους τομείς που πονά μέσα από την παρέμβαση Βρύζα – Σαχπατζίδη.
Όσο για τον Βασίλη Φλωρίδη, έχουν πάψει να ασχολούνται μαζί του ακόμη και η πιο σκληροπυρηνικοί αβανταδόροι του.
24
τι μεγαλοπρεπεστατο αδειασμα ηταν αυτο..ουτε εντολη να πηραν........
11 Σεπ 2011 21:04, Από PAOK24
Μέλλον γεμάτο ερωτηματικά
Η θητεία της σημερινής διοίκησης πρωτοδικείου ολοκληρώνεται στις 28 Σεπτεμβρίου τελικά, κάτι που σημαίνει πως θα πρέπει να παρθούν κάποιες οριστικές αποφάσεις για το διοικητικό αύριο του ΠΑΟΚ άμεσα.
Η αλήθεια είναι πως αυτή τη στιγμή, κανένας δεν γνωρίζει το τι θα συμβεί. Μάλιστα, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, δεν έχουν καμία ενημέρωση για το τι μέλλει γενέσθαι.
Πρώτα απ όλα, υπάρχουν ερωτηματικά, τα οποία θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν άμεσα. Πρώτον, τι θα συμβεί με τον Ζήση Βρύζα. Θα είναι μέλος της διοίκησης ή στέλεχος του αγωνιστικού τμήματος.
Έπειτα, θα πρέπει να ξεκαθαρίσει το αν θα μπούνε οι γιοί του Γιώργου Σαχπατζίδη, Δημήτρης και Γιώργος, αφού ο ίδιος δεν επιθυμεί να συμμετάσχει σε διοικητικό συμβούλιο.
Δύο αδήλωτα μέλη της διοίκησης,, ο Παναγιώτης Ραπτόπουλος και ο Σάκης Χατζόπουλος, είναι άγνωστο το τι θα κάνουν, αφού ουσιαστικά και άτυπα συμμετέχουν στις διαδικασίες και τομείς ευθύνης ξεκάθαρους δεν έχουν.
Όσον αφορά στα μέλη της σημερινής διοίκησης, ενισχυμένοι είναι οι Γιώργος Μιχαηλίδης και Γιώργος Φαρλαλής, για την δουλειά που έβγαλαν σε Νέα Μεσήμβρια και Τούμπα, τίποτα δεν αγγίζει τον Σπύρο Μιλιωρίδη, αλλά και τον Παναγιώτη Ποικιλίδη και γενικά υπάρχει ένα κλίμα σύμφωνα με το οποίο τα στελέχη που τράβηξαν το κουπί να μην πειραχτούν και απλά να ενισχυθεί η διοίκηση στους τομείς που πονά μέσα από την παρέμβαση Βρύζα – Σαχπατζίδη.
Όσο για τον Βασίλη Φλωρίδη, έχουν πάψει να ασχολούνται μαζί του ακόμη και η πιο σκληροπυρηνικοί αβανταδόροι του.
24
τι μεγαλοπρεπεστατο αδειασμα ηταν αυτο..ουτε εντολη να πηραν........
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
ΤΟΥΤ....ΤΟΥΤ....ΤΟΥΤ...
-Ελα Σαχπα ο Φλωριδης ειμαι.
-Ελα Βασιλη, που εισαι που χαθηκες;
-Πηγα να φερω τα λεφτα ρε συ.Πανε ελα 3 φορες τα συνορα με το αμαξι ασε εχω μια μεση χειροτερη απο νταλικερη...Να κοιταω και στα συνορα μη με βρει κανεις...Αστα...10 χρονια απο τη ζωη μου εχασα.
-Τι λες ρε Βασιλη σοβαρα;
-Ναι ρε!
-Πωπω...
-Ναι ρε!Αληθεια!
-Πωπω...
-Καλα ψεματα νομιζεις σε λεω;
-Πωπω...
-Ελα φτανει πες μου που να τα καταθεσω...
-Ωχ...Ρε συ δε ξερω...Πωπω...Δε ξερω ρε συ στην αυξηση που μπαινουν...Τις αλλες φορες τα εβαζα στην ΠΑΕ...
-Και τωρα;
-Ε θα κανουμε δηλωσεις στην Εξεδρα οπως τοτε που δε ξεραμε τι χαρτια και τι διαδικασιες απαιτουνται και θα πουμε οτι μεχρι τελος της εβδομαδας θα τα βαλουμε...
-Καταλαβα καταλαβα...Ακριβως οπως με τα χαρτια...Οτι τα μαζεψαμε και θα τα καταθεσουμε μεχρι τελος εβδομαδας ε;
-Ναι αλλα σκεφτομαι να μη μιλησουμε εμεις αλλα κανενας δικηγορος μας για να πει οτι Παρασκευη θα λειπει για δουλειες οποτε απο Δευτερα...Θα του στειλω εγω 3 νακιαμου να "δουλεψει", να μη λεει και ψεματα ο ανθρωπος!
-Ρε συ την αλλη Δευτερα ειναι 19 του μηνος...Παλι προλαβαινουμε την αυξηση...Τι να κανω;
-Κατσε ρε να γλιτωσουμε και αυτην την εβδομαδα και μετα βλεπουμε...Μπορει να σε ληστεψουν ενω πας με την βαλιτσα με τα λεφτα για καταθεση...
-Σωστος!!!!Αντε ωραια κανε κουμαντα...
ΚΛΑΚ
Εκτος και αν καταλαβαν οτι με τα λογια μας πρηξανε τοσο καιρο και τωρα την ψαχνουν κανονικα και αθορυβα τη δουλεια ο παραπανω διαλογος μπορει να ειναι και αληθινος.
-Ελα Σαχπα ο Φλωριδης ειμαι.
-Ελα Βασιλη, που εισαι που χαθηκες;
-Πηγα να φερω τα λεφτα ρε συ.Πανε ελα 3 φορες τα συνορα με το αμαξι ασε εχω μια μεση χειροτερη απο νταλικερη...Να κοιταω και στα συνορα μη με βρει κανεις...Αστα...10 χρονια απο τη ζωη μου εχασα.
-Τι λες ρε Βασιλη σοβαρα;
-Ναι ρε!
-Πωπω...
-Ναι ρε!Αληθεια!
-Πωπω...
-Καλα ψεματα νομιζεις σε λεω;
-Πωπω...
-Ελα φτανει πες μου που να τα καταθεσω...
-Ωχ...Ρε συ δε ξερω...Πωπω...Δε ξερω ρε συ στην αυξηση που μπαινουν...Τις αλλες φορες τα εβαζα στην ΠΑΕ...
-Και τωρα;
-Ε θα κανουμε δηλωσεις στην Εξεδρα οπως τοτε που δε ξεραμε τι χαρτια και τι διαδικασιες απαιτουνται και θα πουμε οτι μεχρι τελος της εβδομαδας θα τα βαλουμε...
-Καταλαβα καταλαβα...Ακριβως οπως με τα χαρτια...Οτι τα μαζεψαμε και θα τα καταθεσουμε μεχρι τελος εβδομαδας ε;
-Ναι αλλα σκεφτομαι να μη μιλησουμε εμεις αλλα κανενας δικηγορος μας για να πει οτι Παρασκευη θα λειπει για δουλειες οποτε απο Δευτερα...Θα του στειλω εγω 3 νακιαμου να "δουλεψει", να μη λεει και ψεματα ο ανθρωπος!
-Ρε συ την αλλη Δευτερα ειναι 19 του μηνος...Παλι προλαβαινουμε την αυξηση...Τι να κανω;
-Κατσε ρε να γλιτωσουμε και αυτην την εβδομαδα και μετα βλεπουμε...Μπορει να σε ληστεψουν ενω πας με την βαλιτσα με τα λεφτα για καταθεση...
-Σωστος!!!!Αντε ωραια κανε κουμαντα...
ΚΛΑΚ
Εκτος και αν καταλαβαν οτι με τα λογια μας πρηξανε τοσο καιρο και τωρα την ψαχνουν κανονικα και αθορυβα τη δουλεια ο παραπανω διαλογος μπορει να ειναι και αληθινος.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ναι ... Για να παιξει πρεφα...Athens έγραψε:ειχαν πει οτι στο τελος της επομενης βδομαδας ο φλωριδης θα εχει ετοιμα τα χαρτια....
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
To είχα πει από την πρώτη στιγμή. Όλο το σκηνικό για μένα είναι μούφα πέρα για πέρα. Μέγας παπάς, πως αλλιώς να το πω. Ο υποψήφιος επενδυτής για μένα είναι αναξιόπιστος και πιστεύω ότι μόνο κακό θα μας κάνει. Και μέχρι στιγμής αποδεινύεται ότι έχω δίκιο. Πολλά λόγια, καμία πράξη. Όσο πιο γρήγορα απεμπλακούμε από αυτή την ιστορία, τόσο το καλύτερο.
Για τον Σάχπα, η κατάσταση είναι λιγο διαφορετική, ο άνθρωπος έχει προσφέρει αποδεδειγμένα. Ωστόσο τελευταία με έχει μπερδέψει με τις σχέσεις του με τον "υποψήφιο επενδυτή". Καλό είναι να απεμπλακεί άμεσα από αυτόν. Ίσως ο Σάχπα με κάποιους άλλους μιρκότερους επενδυτές σε συνδυασμό με τη λαϊκή βάση, να είναι μια καλή λύση....
Για τον Σάχπα, η κατάσταση είναι λιγο διαφορετική, ο άνθρωπος έχει προσφέρει αποδεδειγμένα. Ωστόσο τελευταία με έχει μπερδέψει με τις σχέσεις του με τον "υποψήφιο επενδυτή". Καλό είναι να απεμπλακεί άμεσα από αυτόν. Ίσως ο Σάχπα με κάποιους άλλους μιρκότερους επενδυτές σε συνδυασμό με τη λαϊκή βάση, να είναι μια καλή λύση....
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Του Πάσχα αδελφέ.....Athens έγραψε:ειχαν πει οτι στο τελος της επομενης βδομαδας ο φλωριδης θα εχει ετοιμα τα χαρτια....
ποιας βδομαδας ρε παιδια? των χριστουγεννων?
Του Πάσχα του 2015....
- rouxlas1926
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 18:35
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Θα σκάσει μύτη το αλάνι ρε τελευταία μέρα και θα τα ρημάξει ΟΛΑ! Θα μοιράζει τσάμπα καπελα με ρίγα στη μέση,στην αριστοτέλους..
Θα έρθει πάνω σε ελέφαντες σαν τον Αλαντίν (για να μη ξεχνάμε και τους Άραβες..), με αυλικούς να του στρώνουν ροδοπέταλα και ανατολίτισσες να χορεύουν στους μαγεμένους χωρικούς.. Ενώ τοξότες θα προστατεύουν τα πλούτη απο τα αρπακτικά και τον κακό βεζύρη που θέλει να ανατρέψει τον Σάχπη , εε συγγνώμη τον σάχη ήθελα να πώ..
Αν κάποιος παρατηρήσει οτι έχει σχέση, είτε με σάχηδες, είτε με αυλικούς, είτε με χωρικούς.. Να με συμπαθάει, εγώ ένα παραμύθι είπα..
Θα έρθει πάνω σε ελέφαντες σαν τον Αλαντίν (για να μη ξεχνάμε και τους Άραβες..), με αυλικούς να του στρώνουν ροδοπέταλα και ανατολίτισσες να χορεύουν στους μαγεμένους χωρικούς.. Ενώ τοξότες θα προστατεύουν τα πλούτη απο τα αρπακτικά και τον κακό βεζύρη που θέλει να ανατρέψει τον Σάχπη , εε συγγνώμη τον σάχη ήθελα να πώ..
Αν κάποιος παρατηρήσει οτι έχει σχέση, είτε με σάχηδες, είτε με αυλικούς, είτε με χωρικούς.. Να με συμπαθάει, εγώ ένα παραμύθι είπα..
- Panos Fanfaras
- Δημοσιεύσεις: 741
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Πάντως άμα δεν μπει ο Φλωρίδης περιμένω ο Σαχπατζίδης που εγγυήθηκε γι'αυτόν να ρίξει κάνα δύο εκατομμύρια ακόμη να πάρει τουλάχιστον κάνα 20% γιατί αλλιώς βλέπω απλώς μια προσωρινή λύση στην κατάσταση και δύσκολες μέρες να έρχονται 
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Εγω πιστευω οτι δεν θα ερθουν..οτι θα φυγει ο Ζαγορακης..κι οτι θα αναλαβει ο Ζησης!
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Πιστεύω ότι όλοι ξέραμε ότι ο Σάχπα ήθελε να μπει στην παε αλλά χωρίς να φαίνεται.Βρήκε λοιπόν τον άλλο για μπροστινό αλλά η δουλειά δε γίνεται γιατί ήτε αντέδρασε η κυβέρνηση,ήτε <<ο επενδυτής>> έχει πολούς σκελετούς στο ντουλάπι και δε κάνει για αχυράνθρωπος.Τελικά θα πάμε σε νέα διοίκηση πρωτοδικείου με πρόεδρο Ζαγόρ και στελέχη τα παιδιά Σάχπα.Στα ταμεία ο Σάχπα θα βάλει από τίποτα μέχρι ένα μύριο ακόμα και τέρμα.
- Panos Fanfaras
- Δημοσιεύσεις: 741
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Άφαντος ο Φλωρίδης
Ο Βασίλης Φλωρίδης δεν έχει δώσει σημεία ζωής τις τελευταίες μέρες σε ότι έχει να κάνει με την υπόσχεση που είχε δώσει ότι δηλαδή θα ολοκληρώσει την επένδυση του στον ΠΑΟΚ και θα συγκεντρώσει όλα τα έγγραφα που ζητά η ΕΕΑ για να του επιτρέψει να μπει στην αύξηση που θυμίζουμε ότι κλείνει στις 22 Σεπτέμβρη.
Παρά τις διαβεβαιώσεις του δικηγόρου του, τελικώς ακόμη ο φάκελος με όλα τα στοιχεία που απαιτεί η ΕΕΑ δεν έχει ολοκληρωθεί ενώ και τα χρήματα που φέρεται ότι έχει στην Τουρκία δεν έχουν μεταφερθεί σε ελληνική τράπεζα.
Από την άλλη πλευρά είναι δεδομένο ότι ο Γιώργος Σαχπατζίδης και οικονομικά αλλά και ηθικά είναι κοντά στη διοίκηση και πως στην νέα διοίκηση Πρωτοδικείου ένας τουλάχιστον από τους δυο γιους του θα είναι στο σχήμα. Σε ότι αφορά τον Βασίλη Φλωρίδη είναι άγνωστο αν θα είναι την Πέμπτη στην Τούμπα. Παραμένει στην Αθήνα όλο αυτό το διάστημα.
paokrevolution.blogspot.com
Ο Βασίλης Φλωρίδης δεν έχει δώσει σημεία ζωής τις τελευταίες μέρες σε ότι έχει να κάνει με την υπόσχεση που είχε δώσει ότι δηλαδή θα ολοκληρώσει την επένδυση του στον ΠΑΟΚ και θα συγκεντρώσει όλα τα έγγραφα που ζητά η ΕΕΑ για να του επιτρέψει να μπει στην αύξηση που θυμίζουμε ότι κλείνει στις 22 Σεπτέμβρη.
Παρά τις διαβεβαιώσεις του δικηγόρου του, τελικώς ακόμη ο φάκελος με όλα τα στοιχεία που απαιτεί η ΕΕΑ δεν έχει ολοκληρωθεί ενώ και τα χρήματα που φέρεται ότι έχει στην Τουρκία δεν έχουν μεταφερθεί σε ελληνική τράπεζα.
Από την άλλη πλευρά είναι δεδομένο ότι ο Γιώργος Σαχπατζίδης και οικονομικά αλλά και ηθικά είναι κοντά στη διοίκηση και πως στην νέα διοίκηση Πρωτοδικείου ένας τουλάχιστον από τους δυο γιους του θα είναι στο σχήμα. Σε ότι αφορά τον Βασίλη Φλωρίδη είναι άγνωστο αν θα είναι την Πέμπτη στην Τούμπα. Παραμένει στην Αθήνα όλο αυτό το διάστημα.
paokrevolution.blogspot.com