Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από thief »

Η ριγέ φανέλα φαίνεται πολύ καλή, έχει στοιχεία retro που γουστάρω... θα την δω και από κοντά και αν μου αρέσει θα είναι η πρώτη φορά που θα αγοράσω φανέλα της Puma.

το σορτσάκι στην πρώτο φώτο είναι όντως άστοχο, στην δεύτερη φώτο όμως που είναι ολόμαυρο δείχνει πολύ ωραίος συνδιασμός.
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Boksic4 »

η ριγε ειναι καλη επειδη δεν εχει την γκουμουτσα το σημα της εθνικης... αν ηθελε η επο ας εβαζε ενα μικρο σηματακι στο μανικι και οχι να μας αναγκαζει να βαζουμε αυτη τη βλακεια... τουλαχιστον ελπιζω να μην μπει μετα στην ριγε

υγ. μαρεσει που στο σημα της εθνικης εχει και το αστερι (πιθανον του γιουρο 04)... ελεος ρε επο
Άβαταρ μέλους
vangelis183
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 00:45
Τοποθεσία: Stuttgart

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από vangelis183 »

pagotatzis έγραψε: Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

olapaok
They are like the Daltons.

P.S.: Sygnwmh gia ta english eimai sthn douleia!
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Εμενα μου αρεσε πολυ η ριγε. Πολυ καλυτερη αποτι εχουμε δει τα τελευταια χρονια,και πολυ καλη φαση η μαυρη πλατη. Πολλοι θυμαμαι ζηλευαν την μαυρη πλατη που ειχε η Besiktas παλιαοτερα. Μαλλον θα τσιμπησω μια ριγε φετος. Και το σορτσακι δεν ειναι και τοσο χαλι. Οκ,ειναι το κλασικο σχεδιο της Πουμα,απλα εχει θεμα και αυτο.
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από dimitris1408 »

γιατι δν εχει ριγεσ στο μανικι, κ τι ειναι αυτη ι μαυριλα πισω? βλεπω τιν φανελα της γιουβε στο αβαταρ του παγοτατζη κ λες γιατι δν μπορουμε κ μεισ να κανουμε μια τετοια
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6479
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από DamoN »

Η Ριγε ειναι πανεμορφη και η πλατη μαρεσει πολυ......μονο αυτη πρεπει να φοραμε μεσα εξω παντου,ΕΙΔΙΚΑ στην Ευρωπη !
Άβαταρ μέλους
Kaez
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Παρ 06 Ιουν 2008, 19:55
Τοποθεσία: Καρδίτσα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Kaez »

Για τιμή είπαν κάτι?
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Thanix »

Δεν ειναι ασχημη παντως η ριγε μας...ισα ισα ειναι αρκετα ΠΑΟΚ φανελα... :pano:

Επισης η αν η λευκη φορεθει με μαυρο σορτσακι οπως με βαλερενγκα...θυμιζει παλι ρετρο φανελες μας :pano:
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Η ριγέ είναι Τ-Ρ-Ο-Μ-Ε-Ρ-Η αν είχαν και τα μανίκια ρίγες θα ήταν ακόμα καλύτερο και θα κόλλαγε και πιο πολύ η πλάτη...
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από brigate4 »

Aληθεύει για 70 ευρώ? ρε πάτε καλά ρε μ...?
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

Ίδια τιμη ήταν πάντα ακριβή αλλα τόσο ήταν και τα προηγούμενα χρονια.
Η ασπρόμαυρη όντως ωραία έχω μια της adidas πολυ καλη αλλα και αυτη με αρέσει πολυ ....
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Zorro4 »

Χάλια η ριγέ για μένα... :( ... γούστα είναι αυτά. :mrgreen:

ΥΓ
Στο video φαίνεται πάντως λίγο καλύτερη από ότι στις φωτογραφίες.
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Santana4 »

zorro και γω τα ιδια ελεγα με τις φοτο,αλλα με το χορηγο και τους αριθμους απ πισω με ξετρελανε!
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από trel@menos »

το σορτσακι που φοραει ο βιειρινια στην παρουσια δεν νομιζω να ναι της ριγε. μαλλον της μαυρης ειναι.
στην κουκλα πισω που εχει τη ριγε φανελα εχει αλλο σορτσακι που ειναι ολομαυρο.
ευτυχως δηλαδη γιατι εκεινο το σορτσακι ειναι αισχος με τη ριγε.
κατα τα αλλα μου αρεσε παρα πολυ η ριγε. η ασπρη και η μαυρη ουτε κρυο ουτε ζεστη.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Photis »

Η ριγέ φανέλα είναι εξαιρετική.
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”