Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Η ριγέ φανέλα φαίνεται πολύ καλή, έχει στοιχεία retro που γουστάρω... θα την δω και από κοντά και αν μου αρέσει θα είναι η πρώτη φορά που θα αγοράσω φανέλα της Puma.
το σορτσάκι στην πρώτο φώτο είναι όντως άστοχο, στην δεύτερη φώτο όμως που είναι ολόμαυρο δείχνει πολύ ωραίος συνδιασμός.
το σορτσάκι στην πρώτο φώτο είναι όντως άστοχο, στην δεύτερη φώτο όμως που είναι ολόμαυρο δείχνει πολύ ωραίος συνδιασμός.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
η ριγε ειναι καλη επειδη δεν εχει την γκουμουτσα το σημα της εθνικης... αν ηθελε η επο ας εβαζε ενα μικρο σηματακι στο μανικι και οχι να μας αναγκαζει να βαζουμε αυτη τη βλακεια... τουλαχιστον ελπιζω να μην μπει μετα στην ριγε
υγ. μαρεσει που στο σημα της εθνικης εχει και το αστερι (πιθανον του γιουρο 04)... ελεος ρε επο
υγ. μαρεσει που στο σημα της εθνικης εχει και το αστερι (πιθανον του γιουρο 04)... ελεος ρε επο
- vangelis183
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 00:45
- Τοποθεσία: Stuttgart
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
They are like the Daltons.pagotatzis έγραψε:
olapaok
P.S.: Sygnwmh gia ta english eimai sthn douleia!
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Εμενα μου αρεσε πολυ η ριγε. Πολυ καλυτερη αποτι εχουμε δει τα τελευταια χρονια,και πολυ καλη φαση η μαυρη πλατη. Πολλοι θυμαμαι ζηλευαν την μαυρη πλατη που ειχε η Besiktas παλιαοτερα. Μαλλον θα τσιμπησω μια ριγε φετος. Και το σορτσακι δεν ειναι και τοσο χαλι. Οκ,ειναι το κλασικο σχεδιο της Πουμα,απλα εχει θεμα και αυτο.
-
dimitris1408
- Δημοσιεύσεις: 291
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
γιατι δν εχει ριγεσ στο μανικι, κ τι ειναι αυτη ι μαυριλα πισω? βλεπω τιν φανελα της γιουβε στο αβαταρ του παγοτατζη κ λες γιατι δν μπορουμε κ μεισ να κανουμε μια τετοια
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Η Ριγε ειναι πανεμορφη και η πλατη μαρεσει πολυ......μονο αυτη πρεπει να φοραμε μεσα εξω παντου,ΕΙΔΙΚΑ στην Ευρωπη !
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δεν ειναι ασχημη παντως η ριγε μας...ισα ισα ειναι αρκετα ΠΑΟΚ φανελα...
Επισης η αν η λευκη φορεθει με μαυρο σορτσακι οπως με βαλερενγκα...θυμιζει παλι ρετρο φανελες μας
Επισης η αν η λευκη φορεθει με μαυρο σορτσακι οπως με βαλερενγκα...θυμιζει παλι ρετρο φανελες μας
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Η ριγέ είναι Τ-Ρ-Ο-Μ-Ε-Ρ-Η αν είχαν και τα μανίκια ρίγες θα ήταν ακόμα καλύτερο και θα κόλλαγε και πιο πολύ η πλάτη...
Φανέλα ΠΑΟΚ
Ίδια τιμη ήταν πάντα ακριβή αλλα τόσο ήταν και τα προηγούμενα χρονια.
Η ασπρόμαυρη όντως ωραία έχω μια της adidas πολυ καλη αλλα και αυτη με αρέσει πολυ ....
Η ασπρόμαυρη όντως ωραία έχω μια της adidas πολυ καλη αλλα και αυτη με αρέσει πολυ ....
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Χάλια η ριγέ για μένα...
... γούστα είναι αυτά. 
ΥΓ
Στο video φαίνεται πάντως λίγο καλύτερη από ότι στις φωτογραφίες.
ΥΓ
Στο video φαίνεται πάντως λίγο καλύτερη από ότι στις φωτογραφίες.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
zorro και γω τα ιδια ελεγα με τις φοτο,αλλα με το χορηγο και τους αριθμους απ πισω με ξετρελανε!
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
το σορτσακι που φοραει ο βιειρινια στην παρουσια δεν νομιζω να ναι της ριγε. μαλλον της μαυρης ειναι.
στην κουκλα πισω που εχει τη ριγε φανελα εχει αλλο σορτσακι που ειναι ολομαυρο.
ευτυχως δηλαδη γιατι εκεινο το σορτσακι ειναι αισχος με τη ριγε.
κατα τα αλλα μου αρεσε παρα πολυ η ριγε. η ασπρη και η μαυρη ουτε κρυο ουτε ζεστη.
στην κουκλα πισω που εχει τη ριγε φανελα εχει αλλο σορτσακι που ειναι ολομαυρο.
ευτυχως δηλαδη γιατι εκεινο το σορτσακι ειναι αισχος με τη ριγε.
κατα τα αλλα μου αρεσε παρα πολυ η ριγε. η ασπρη και η μαυρη ουτε κρυο ουτε ζεστη.


