91. Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από stephanos »

Το πρώτο ήταν πολύ καλά εκτελεσμένο φάουλ. Ο δέ Ρομπέρ ούτε καν πήδηξε. Καταλογίζω μικρή ευθύνη στον Κρέσιτς μόνο ως προς το στήσιμο του τείχους.
Στο δεύτερο, βγαίνει μία εντελώς ανενόχλητη σέντρα από την γωνία της περιοχής. Για να προλάβει την έξοδο θα έπρεπε να είναι ήδη δυο-τρία βήματα εκτός εστίας. Ο Δαρείος είναι δεμένος με ελατήριο στα δοκάρια, λίγο βγαίνει και ξαναμπαίνει μέσα, αλλά έτσι είναι η «φύση» του. Μεγαλύτερη ευθύνη στον Λίνο, μικρότερη στον Κοντρέρας.
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από xristos14 »

Όταν η μπάλα είναι τόσο κοντά στην περιοχή το λάθος θα ήτανε αν ο Κρεσιτς ήταν εκτός εστίας.
Στο δεύτερο γκολ η ευθύνη είναι πρώτα του χαφ (Λαζάρ) που άφησε τη σέντρα να βγει και κυρίως του Κοντρέρας που για άλλη μια φορά πετούσε αετό και δεν είχε ιδέα που είναι ο Μπούντιμιρ.
Είναι αστείες οι έξοδοι του Δαρείου ναι, αλλά για χθες δεν φέρει ευθύνη..ίσως μόνο στο τοίχος
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από kos »

εχει ευθυνη στο δευτερο. ηταν τοσο ευκολο να το καθαρισει......σεντρα προπονησης ηταν.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από giapas »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Σάκης Γκίνας στο contra τα λέει καλύτερα από εμένα: Το λάθος του Δαρείου είναι που έστησε το τείχος ανορθόδοξα. Ο κοντός (για τείχος) Ρομπέρ έκατσε στην άκρη και έδωσε την ιδέα στον δεξιοτέχνη Λεάλ να περάσει τη μπάλα από κει. Τα λέγαμε και πριν: αν δεν μάθει να κατευθύνει την άμυνα θα τρώμε γκολ ή θα τα σώζουμε πάνω στη γραμμή (ως πότε;)

Μάλιστα. Δηλαδη εφταιγαν οι 5-10-15 ποντους που ειναι πιο κοντος ο Ρομπερ\

Προφανως η μπάλα πηγε ξυστα απο το κεφάλι του και δε το ειδα γιατι και ολοι λετε οι αν ηταν πιο ψηλος παικτης εκει θα εσωνε το γκολ
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από shark4 »

Το γκολ της ισοφαρισης ηταν βγαλμενο απο τις εποχες Φρατζεσκου . Ουτε οι 5 ποντοι , ουτε το τειχος , ουτε τιποτα . Οτυπος δεν ειναι η πρωτη φορα που βαζει γκολ ετσι και η εκτελεστικη του δεινοτητα ειναι στιγμες που δεν αμφισβητειται .
Για το δευτερο γκολ , το συζηταμε ... Ηταν καλη κεφαλια... Σιγουρα θα συμφωνει και ο Ετο , που ηταν διπλα και το ειδε... ;)
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από giapas »

Απλά Καρχαρία εχω καποιες ενστάσεις για τη τοποθέτηση του Δαρειου στο φαουλ ( οχι του τειχους, του ιδιου του Δαρειου)

Δεν αμφισβητώ τη πολύ καλή εκτέλεση, αλλά εχω την αισθηση οτι δεν ηταν και τοσο "ξυστα" στο δοκάρι ώστε ουτε καν να τη δει τη μπάλα. Βεβαια δεν εχω δει ριπλει της φασης, σου λεω την αισθηση που ειχα εκεινη τη στιγμη.
Επίσης το γεγονος, οτι έπεσε ΜΕΣΑ απο το τέρμα , με προβληματιζει... και δε μου άρεσε. Δε ξέρω, δεν ειμαι ειδικος βεβαια.

Το μονο σίγουρο ειναι οτι θα επρεπε να εχει γινει σκαουτινγκ του αντιπαλου και να το περιμενουμε. Ισως εφταιγε ο Μπολονι αν δε τους το ειπε για το Λεαλ. Αλλα και ο εξυπνος τερματάς , σε εκεινο το λεπτό , απο παικτη της κλασης του Λεάλ έπρεπε να περιμένει την απευθείας εκτέλεση και να έχει πιο πολύ το νου του.
Αυτο νομιζω , χωρις να εχω διάθεση να αδικήσω το Δαρειο
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από sporos123 »

+ να εχει στησει σωστα το τειχος.........
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

giapas έγραψε:Επίσης το γεγονος, οτι έπεσε ΜΕΣΑ απο το τέρμα , με προβληματιζει...
Αδερφέ, αν δεν έπεφτε πάνω στα δίχτυα, θα έπεφτε πάνω στο δοκάρι..ακόμα θα μάτωνε...... :shock:
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από palok »

στο φάουλ, έχει αρκετά καλή αντίληψη οτι η μπάλα θα πάει αριστερά του και ενώ έχει κάτσει φουλ δεξιά αρχίζει να κινείται προς τα αριστερά του. αλλά δεν έχει ταχύτητα για να πέσει στο σωστό χρόνο.

στο δεύτερο γκολ, είμαστε 7 παίκτες και μαρκάρουμε (+ τον Kresic 8) και είναι 3 παίκτες του Εργοτέλη στην επίθεση (+ ένας αριστερά έξω από τη μεγάλη περιοχή μάλλον ακίνδυνος). δύο λοιπόν είναι οι πιθανότητες: είτε σουτάρει αυτός που έχει τη μπάλα (κλείνεται από 3 που τον έχουν στα 1-2 μέτρα απόσταση το παιδί...) και οι άλλοι 2 ( ο δεξιός stopper contreras και το δεξί back etoo) πιάνουν (σωστά κατ' εμέ λόγω θέσης) τον Budimir. H σέντρα που κάνει ο τύπος- αν και όχι δυνατή- είναι πράγματι στο κατάλληλο σημείο (ούτε πολύ μέσα για να την πιάσει ο τερματζής αλλά και αρκετά ψηλά για να την φτάσει εύκολα ο σπεσιαλίστας κροάτης).

από εκεί και πέρα διάφορα ερωτήματα γεννιόνται:
1) με 8 μύρια μπάτζετ είναι δυνατόν να μην έχουμε 2 χαφ που να παίρνουν τη μπάλα από τον κόφτη και κάθετα να την βάζουνε στην επίθεση (δηλαδή να εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη που έχουνε όλες οι ομάδες του κόσμου)? Και η Ξάνθη είχε και ο Εργοτέλης.
2) Πόσες ευκαιρίες μας έχει κάνει τόσα χρόνια ο Budimir και πόσες φορές πρέπει να μαστε τυχεροί για να μην μας το βάλει? Θα ήταν καλό να υπήρχε στο ρόστερ ένας τέτοιος effective παίκτης τύπου Φρούσσου ή Αναστασάκου (μέσα στην Τούμπα ως αλλαγή όταν στραβώνει το ματς να μπορεί να σκοράρει εύκολα από μία καλή πλάγια σέντρα του LIno)?
3) Φοβιτσιάρης και τερματοφύλακας γίνεται? :?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εμενα με ενοχλει που κτ ωρες τον πιανουν σκοτοδινες λες κπς παταει το στοπ στον εγκεφαλο του...1 μετρο μπροστα του η μπαλα και δε βγαινει ή αργει να κουνηθει.....μακαρι να τον παρουνε στην εθνικη τους να τον πουλησουμε εστω κανα 500 000....
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από geoavr »

Ο Δαρείος αυτός είναι .Έχουμε βαρεθεί να τα γράφουμε.Καρφωμένος στην εστία.Και όταν αποφασίσει να βγει,επειδή δεν το έχει, κάνει εξόδους Μεσολογγίου.
Έβλεπα χθες τον σκώληκα και είδα πάλι αυτόν τον Ιτάνς.
29 χρονών , ψηλός αδύνατος , με εμπειρία (έσωσε ένα άχαστο τετ α τετ του Καστίγιο),σωστές εξόδους και άρχοντας στο ψηλό παιγνίδι.Το διπλό έγραφε το όνομα του.
Εμείς δίνουμε 600χιλ (μικτα 1 εκατ) σε δύο τερματάδες και τερματά δεν έχουμε.
Πόσο καλό σκάουτιγκ έχει δηλαδή ο Ατρόμητος που έχει τερματοφύλακα (πρώην της Λίβερπουλ) με max 300 χιλ ?
Μπορεί δεύτερο να μην έχει αλλά έχει ένα και καλό ενώ εμείς έχουμε 2 μετριότητες.


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από slidar »

sto πρωτο γκολ για μενα εχει ευθυνη 200%.

1ον) Βαραει το φαουλ παιχτης με δεξι ποδι .. θα στειλει την μπαλα κανα 99% απο την αριστερη σου γωνια.

2ον) Στηνει το τοιχος σε λαθος σημειο . Αντι να μπει απο την μερια της ακαλυπτης γωνιας κανας ψηλος (πχ ιβιτς) παει και στηνεται εκει ο ρομπερ του 1.70.

3ον) Εχει παει και εχει κολησει στο δεξι δοκαρι. Ρε χριστιανε κατσε πιο κεντρικα στην εστια ετσι ωστε εαν περαει η μπαλα να μπορεσεις να την φτασεις ( το φαουλ δεν πηγε τερμα γωνια και ουτε πολυ ψηλα)

Στο 2ο γκολ ο ετο δεν εχει καμια ευθυνη . Η ευθυνη ειναι του κονδορα(σε ολο το ματς πετουσε αετο) και κατα δευτερον του δαριου. Εκει περνεις την αποφαση να βγεις και οποιον παρει ο χαρος.. οταν πας να βγεις και κανεις βηματα απελπισιας προς τα πισω 90% θα στο παστελωσουν.

Καθαρα προσωπικη αποψη.. με τον χαλκια νιωθω μεγαλυτερη σιγουρια. Δυστυχως δεν υπαρχουν κοροιδα για να δωσουν 1 χαρτι για τον συγκεκριμενο τερματα.
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Olorin »

Δεν αντεχεται αλλο η κατασταση στο τερμα.

Προσοχή στους χαρακτηρισμούς προς παίκτη του ΠΑΟΚ
Φιλικά, Lord_GayrosSlayer
Dimg4

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Dimg4 »

shark4 έγραψε:Το γκολ της ισοφαρισης ηταν βγαλμενο απο τις εποχες Φρατζεσκου . Ουτε οι 5 ποντοι , ουτε το τειχος , ουτε τιποτα . Οτυπος δεν ειναι η πρωτη φορα που βαζει γκολ ετσι και η εκτελεστικη του δεινοτητα ειναι στιγμες που δεν αμφισβητειται .
Για το δευτερο γκολ , το συζηταμε ... Ηταν καλη κεφαλια... Σιγουρα θα συμφωνει και ο Ετο , που ηταν διπλα και το ειδε... ;)
Ακριβως, ο Λεαλ εχει φοβερο φαουλ και γενικα αδικειται στον εργοτελη. Μηπως λεω μηπως εκει για μια ακομη φορα ελειπε ενας ψηλος σεντερ μπακ?
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από che4 »

slidar έγραψε:sto πρωτο γκολ για μενα εχει ευθυνη 200%.

1ον) Βαραει το φαουλ παιχτης με δεξι ποδι .. θα στειλει την μπαλα κανα 99% απο την αριστερη σου γωνια.

2ον) Στηνει το τοιχος σε λαθος σημειο . Αντι να μπει απο την μερια της ακαλυπτης γωνιας κανας ψηλος (πχ ιβιτς) παει και στηνεται εκει ο ρομπερ του 1.70.

3ον) Εχει παει και εχει κολησει στο δεξι δοκαρι. Ρε χριστιανε κατσε πιο κεντρικα στην εστια ετσι ωστε εαν περαει η μπαλα να μπορεσεις να την φτασεις ( το φαουλ δεν πηγε τερμα γωνια και ουτε πολυ ψηλα)

Στο 2ο γκολ ο ετο δεν εχει καμια ευθυνη . Η ευθυνη ειναι του κονδορα(σε ολο το ματς πετουσε αετο) και κατα δευτερον του δαριου. Εκει περνεις την αποφαση να βγεις και οποιον παρει ο χαρος.. οταν πας να βγεις και κανεις βηματα απελπισιας προς τα πισω 90% θα στο παστελωσουν.

Καθαρα προσωπικη αποψη.. με τον χαλκια νιωθω μεγαλυτερη σιγουρια. Δυστυχως δεν υπαρχουν κοροιδα για να δωσουν 1 χαρτι για τον συγκεκριμενο τερματα.

χαλκιας :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”