ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASPORT2

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Da_Paok
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:48

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Da_Paok »

Οι δύο ποδοσφαιριστές που έμειναν εκτός αποστολής είναι ο νεαρός Παναγιωτούδης που ουσιαστικά ακολούθησε την αποστολή για την εμπειρία, αλλά και ο Γιώργος Φωτάκης ο οποίος χρειάζεται στον Μπόλονι για τον αγώνα με την Τότεναμ και δεν θέλησε να ρισκάρει μαζί του.

Στην αποστολή είναι κανονικά οι Κοστίν Λαζάρ και Ζουλιάνο Σπαντάσιο οι οποίοι όμως δεν ξεκινάνε στο αρχικό 4-2-3-1 που είναι το εξής.

Ο Κρέσιτς βρίσκεται κάτω από τα δοκάρια και οι Έτο, Κοντρέρας, Μαλεζάς, Λίνο οι τέσσερις της άμυνας.

Ο Μπαλάφας θα παίξει στη φυσική του θέση, ενώ ο Αρίας θα είναι ο δεύτερος αμυντικός μέσος. Ο Βλάνταν Ίβιτς επιστρέφει και αυτός στην ενδεκάδα, σε ρόλο επιτελικού μέσου.

Η τριάδα της επίθεσης αποτελείται από τους Γεωργιάδη δεξιά, Βιεϊρίνια αριστερά και Δημήτρη Σαλπιγγίδη στη κορυφή της επίθεσης.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=11595
prophecyy
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 00:37

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από prophecyy »

αδερφια κανενα σαιτ να δουμε το παιχνιδακι υπαρχει;
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Οσο σκεφτομαι οτι παιζει ο ΠΑΟΚ στην πολη μου κι εγω δεν μπορω να παω τρελαινομαι!! Δεν πειραζει θα παω στο Γεντι Κουλε, να εχει τρεξει και λιγο το πρωταθλημα! ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από theoPAOK »

Kάνα Λινκ ???
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από gika »

Έλα μου ντε...
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από theoPAOK »

Αχ αυτό το Castamp..
Όλο κολλάει εμένα σ'αυτό..
Και δεν έχει και τίποτα άλλο την Νοβα μου μέσα..
Άβαταρ μέλους
dizar
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 18:53

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από dizar »

Δωστε λινκ στον λαο!!
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από theoPAOK »

Κολάνε σε όλους τα λίνκ ή μόνο σε μένα...?? :?
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Πως γινεται περυσι να ειχαμε 5 λινκ για καθε παιχνιδι και φετος με το ζορι να βρισκουμε 2;;
Άβαταρ μέλους
dizar
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 18:53

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από dizar »

theoPAOK έγραψε:Κολάνε σε όλους τα λίνκ ή μόνο σε μένα...?? :?
Same problem...
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από PaokArxis »

ρε φίλε μην σπαμάρεις το σιτε σου κάθε φορά...αφού όλα τα λινκ σου είναι το ΙΔΙΟ βίντεο που υπάρχει παντού και κολλάει άπειρα...
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από karl »

Ναι, ρε τρομερό κόλλημα. Καμια σχέση με πέρσ :nairepaok: :nairepaok: υ.
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από theoPAOK »

To veetle τι απέγινε?
Δεν πετυχαίνω τίποτα σε veetle πιά...
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από sakisxxx »

Parolos έγραψε:Όποιος έχει Forthnet το δείχνει στο novasports.gr...!!!!
Που ακριβως γιατι εχω φορθνετ….
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από gika »

Εγώ το βλέπω από το πρώτο λινκ που έδωσε ένας αδερφός και δεν κολλάει... :?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”