Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Μάλλον θα'κανε καμιά στάση στο Γιώτη και τώρα δε θα μπορεί να πάρει τα πόδια του
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Στον… αέρα ο Ντουγκλάο στην Μπράγκα!
Οι εκκρεμότητες της Καβάλας στον δικαστικό κυκεώνα και το θολό τοπίο αναφορικά με την κατηγορία στην οποία θα αγωνίζεται την νέα σεζόν, δεν ταλαιπωρούν μόνο τους «Αργοναύτες», αλλά και τον Ντάγκλας Ντουγκλάο!
.......
Το διεθνές πιστοποιητικό μετεγγραφής (την αποκαλούμενη και μπλε κάρτα) δεν έχει σταλεί ακόμη από την ΕΠΟ στην αντίστοιχη ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Πορτογαλίας, με αποτέλεσμα ο υψηλόσωμος αμυντικός βρίσκεται στο… περίμενε για την έκδοση του δελτίου και συγχρόνως στα πρόθυρα της νευρικής κρίσης!
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες του Onsports οι διοικούντες την Μπράγκα δεν δείχνουν διατεθειμένοι να περιμένουν εσαεί την μπλε κάρτα του παίκτη και σκέφτονται ακόμη και να… τινάξουν την μεταγραφή στον αέρα!
Οι λόγοι της καθυστέρησης πάντως στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουν να κάνουν με τα απίστευτα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατίας. Η ΠΑΕ Καβάλα με έγγραφο που έστειλε στην ΕΠΟ, ζήτησε να «παγώσει» η αποστολή του διεθνούς πιστοποιητικού μετεγγραφής του ποδοσφαιριστή, μέχρι ωσότου τελεσιδικήσει στα δικαστήρια και στις επιτροπές, σε ποια κατηγορία θα αγωνίζεται την νέα σεζόν.
Σε περίπτωση υποβιβασμού της μακεδονικής ομάδας στην Football League ή στην Δ΄Εθνική, τότε ο Ντουγκλάο βάση ειδικής ρήτρας που υπάρχει στο συμβόλαιό του με την Καβάλα (λήγει το καλοκαίρι του 2012) μένει αυτομάτως ελεύθερος.
....
Και έλεγα εγώ πως τρώνε έτσι εύκολα παίκτη απο τον ''αγαπούλα'' ?
Ξέρουν τι εστί Μάκαρος ?

Οι εκκρεμότητες της Καβάλας στον δικαστικό κυκεώνα και το θολό τοπίο αναφορικά με την κατηγορία στην οποία θα αγωνίζεται την νέα σεζόν, δεν ταλαιπωρούν μόνο τους «Αργοναύτες», αλλά και τον Ντάγκλας Ντουγκλάο!
.......
Το διεθνές πιστοποιητικό μετεγγραφής (την αποκαλούμενη και μπλε κάρτα) δεν έχει σταλεί ακόμη από την ΕΠΟ στην αντίστοιχη ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Πορτογαλίας, με αποτέλεσμα ο υψηλόσωμος αμυντικός βρίσκεται στο… περίμενε για την έκδοση του δελτίου και συγχρόνως στα πρόθυρα της νευρικής κρίσης!
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες του Onsports οι διοικούντες την Μπράγκα δεν δείχνουν διατεθειμένοι να περιμένουν εσαεί την μπλε κάρτα του παίκτη και σκέφτονται ακόμη και να… τινάξουν την μεταγραφή στον αέρα!
Οι λόγοι της καθυστέρησης πάντως στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουν να κάνουν με τα απίστευτα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατίας. Η ΠΑΕ Καβάλα με έγγραφο που έστειλε στην ΕΠΟ, ζήτησε να «παγώσει» η αποστολή του διεθνούς πιστοποιητικού μετεγγραφής του ποδοσφαιριστή, μέχρι ωσότου τελεσιδικήσει στα δικαστήρια και στις επιτροπές, σε ποια κατηγορία θα αγωνίζεται την νέα σεζόν.
Σε περίπτωση υποβιβασμού της μακεδονικής ομάδας στην Football League ή στην Δ΄Εθνική, τότε ο Ντουγκλάο βάση ειδικής ρήτρας που υπάρχει στο συμβόλαιό του με την Καβάλα (λήγει το καλοκαίρι του 2012) μένει αυτομάτως ελεύθερος.
....
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.onsports.gr/Podosfairo/Super-League/item/111193-Ston%E2%80%A6-aera-o-Ntoygklao-sthn-MpragkaΞέρουν τι εστί Μάκαρος ?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106588
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
olapaok 20:04
Να σημειωθεί ότι αυτή την ώρα ο Λεονάρντο, ο οποίος είναι υπό συζήτηση για να πάρει μεταγραφή στον ΠΑΟΚ, περνά από ιατρικές εξετάσεις, όπως ενημέρωσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Τα αποτελέσματα αναμένεται να γίνουν γνωστά απόψε (8/9) το βράδυ ή το πρωί της Παρασκευής (9/9). Από αυτά θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό, αν κλείσει θετικά αυτή η μεταγραφική υπόθεση για τον ΠΑΟΚ.
Να σημειωθεί ότι αυτή την ώρα ο Λεονάρντο, ο οποίος είναι υπό συζήτηση για να πάρει μεταγραφή στον ΠΑΟΚ, περνά από ιατρικές εξετάσεις, όπως ενημέρωσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Τα αποτελέσματα αναμένεται να γίνουν γνωστά απόψε (8/9) το βράδυ ή το πρωί της Παρασκευής (9/9). Από αυτά θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό, αν κλείσει θετικά αυτή η μεταγραφική υπόθεση για τον ΠΑΟΚ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106588
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Η "έγκυρη" Γάτα αναφέρει ότι δίνουμε μάχη με τον Άρη για Σανκαρέ, στο σημερινό της πρωτοσέλιδο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Δε νομιζω να εχουμε ελπιδες!
Ουτε φυσικα οτι ο Τσιωλης θα αφησει την ευκαιρια ανεκμεταλλευτη!
Ουτε φυσικα οτι ο Τσιωλης θα αφησει την ευκαιρια ανεκμεταλλευτη!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106588
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ο Λεονάρντο στο μικροσκόπιο
08 Σεπ 2011 21:31, Από Σταύρος Κόλκας
Ο ΠΑΟΚ δεν ανακοίνωσε ακόμη τη μεταγραφή του Λεονάρντο, κάτι το οποίο έχει να κάνει με τον εξονυχιστικό ιατρικό έλεγχο που του γίνεται από το ιατρικό τιμ της ασπρόμαυρης ΠΑΕ.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής, ο Λεονάρντο που ήρθε στη Θεσσαλονίκη το πρωί, ξεκουράστηκε για λίγες ώρες και το απόγευμα ξεκίνησε τις ιατρικές εξετάσεις.
Το πρόβλημα που αντιμετώπιζε ξεκινούσε από το ισχίο. Μία λεπτή επέμβαση που του είχε γίνει εκεί, δεν ήταν και η πλέον επιτυχημένη με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνονται ομοιόμορφα τα πόδια του και αυτό οδηγούσε σε τραυματισμούς.
Για να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα, ο Λεονάρντο ισχυρίστηκε πως τους τρεις τελευταίους μήνες έκανε άκρως εξειδικευμένη προπόνηση με γνωστό βραζιλιάνο γυμναστή και πως σήμερα είναι 100% καλά και έτοιμος να αγωνιστεί.
Στον ΠΑΟΚ δεν έμειναν βέβαια στα λεγόμενα του βραζιλιάνου, ο οποίος ακόμη και αυτή τη στιγμή συνεχίζει τις εξετάσεις και τις μετρήσεις, έτσι ώστε η ΠΑΕ να είναι σε θέση να τον ανακοινώσει χωρίς ενδοιασμούς.
Εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά, ο Λεονάρντο θα ανακοινωθεί και θα παρουσιαστεί αύριο το πρωί, μετά τη προπόνηση που θα γίνει στο γήπεδο της Τούμπας στις 9.30.
08 Σεπ 2011 21:31, Από Σταύρος Κόλκας
Ο ΠΑΟΚ δεν ανακοίνωσε ακόμη τη μεταγραφή του Λεονάρντο, κάτι το οποίο έχει να κάνει με τον εξονυχιστικό ιατρικό έλεγχο που του γίνεται από το ιατρικό τιμ της ασπρόμαυρης ΠΑΕ.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής, ο Λεονάρντο που ήρθε στη Θεσσαλονίκη το πρωί, ξεκουράστηκε για λίγες ώρες και το απόγευμα ξεκίνησε τις ιατρικές εξετάσεις.
Το πρόβλημα που αντιμετώπιζε ξεκινούσε από το ισχίο. Μία λεπτή επέμβαση που του είχε γίνει εκεί, δεν ήταν και η πλέον επιτυχημένη με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνονται ομοιόμορφα τα πόδια του και αυτό οδηγούσε σε τραυματισμούς.
Για να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα, ο Λεονάρντο ισχυρίστηκε πως τους τρεις τελευταίους μήνες έκανε άκρως εξειδικευμένη προπόνηση με γνωστό βραζιλιάνο γυμναστή και πως σήμερα είναι 100% καλά και έτοιμος να αγωνιστεί.
Στον ΠΑΟΚ δεν έμειναν βέβαια στα λεγόμενα του βραζιλιάνου, ο οποίος ακόμη και αυτή τη στιγμή συνεχίζει τις εξετάσεις και τις μετρήσεις, έτσι ώστε η ΠΑΕ να είναι σε θέση να τον ανακοινώσει χωρίς ενδοιασμούς.
Εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά, ο Λεονάρντο θα ανακοινωθεί και θα παρουσιαστεί αύριο το πρωί, μετά τη προπόνηση που θα γίνει στο γήπεδο της Τούμπας στις 9.30.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ακομα μια μερα περασε και αμανατιδης, μορας παραμενουν χωρις ομαδα.Στις υπολοιπες χωρες της ευρωπης υπαρχει αντιστοιχη προθεσμια για ελευθερους?Εγω παντως θα εκανα προταση και στους 2 και ειδικα στον πρωτο με χαμηλες παγιες αποδοχες (200.000?), καποια μπονους συμμετοχων-γκολ και προοπτικη ανανεωσης με μεγαλητερο ποσο.Αν δεν βρουν ομαδες να τους κανουν εντυπωσιακες προσφορες στο φινις δεν βλεπω τον λογο να μην εχουμε ελπιδες.
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Φερτους πακετο , ...
Μορας, ΔΑΓΚΩΤΟ - ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΠΕΡΑΝΤΖΑ
Αμανατιδης, ΛΙΓΟ ΡΙΣΚΟ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ
Απο 250.000 να τους δωσεις τετοια στιγμη , εγω λεω δεχονται...
Μορας, ΔΑΓΚΩΤΟ - ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΠΕΡΑΝΤΖΑ
Αμανατιδης, ΛΙΓΟ ΡΙΣΚΟ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ
Απο 250.000 να τους δωσεις τετοια στιγμη , εγω λεω δεχονται...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
παντως εχουμε παρακοντυνει σαν ομαδα.....με τελη θα μαστε σαλπι βιερι γεωργιαδη αριας φωτακη λαζαρ ή ιβιτς μαλεζα κονδορα λινο ετο....με μονο ιβιτς μαλεζα κονδορα λινο για τα ψηλα και ο πρωτος παιζεται...ενα ψηλο αλλα πιο ποδοσφαιρικο φορ απο σακη χρειαζομασταν....και στα αμ χαφ μελλοντικη κινηση εναν καλυτερο και ψηλοτερο απο αριας......
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ειναι σχεδον σιγουρο για μενα οτι ειτε ο ενας ειτε και οι 2 θα καταληξουν σε καποια ελληνικη ομαδα,ελπιζω να ειμαστε εμεις.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
joshua έγραψε:Ακομα μια μερα περασε και αμανατιδης, μορας παραμενουν χωρις ομαδα.Στις υπολοιπες χωρες της ευρωπης υπαρχει αντιστοιχη προθεσμια για ελευθερους?Εγω παντως θα εκανα προταση και στους 2 και ειδικα στον πρωτο με χαμηλες παγιες αποδοχες (200.000?), καποια μπονους συμμετοχων-γκολ και προοπτικη ανανεωσης με μεγαλητερο ποσο.Αν δεν βρουν ομαδες να τους κανουν εντυπωσιακες προσφορες στο φινις δεν βλεπω τον λογο να μην εχουμε ελπιδες.

Uploaded with ImageShack.us
Αμανατίδης; Δε ξέρω, έχω επιφυλάξεις. Από τη μια είναι πολύ επιρρεπής σε τραυματισμους τα τελευταία χρονια. Από την άλλη θεωρείται δύσκολος χαρακτήρας λόγω της ευθύτητας με την οποια θέτει τα πράγματα στις σχέσεις του με συμπαίκτες, προπονητές, διοίκηση και τύπο.
Όσα για τα σχέδια του - να τι λέει ο ο ίδιος σε συνεύντευξη σε γερμανική εφημερίδα (τίτλος: "Το χειρότερο είναι η υποκρισία") τέλη Ιουλίου 2011.
"Υπάρχουν κάποιες προτάσεις. Μπορώ να φανταστώ να εγκαταλείψω την Γερμανία και τη Μπουντεσλίγκα μετά από 11 χρονια. Αλλα δε θα βιαστώ, έχω χρόνο μέχρι τις 31.8. θέλω να παίξω αλλα δυο με τρία χρονια. Και μετά να επιστρέψω οπωσδήποτε στη Φρανκφούρτη. Εδώ ζουν οι φίλοι μου, εδώ χτίζω ένα σπίτι που θα είναι έτοιμο το χειμώνα.Και εδώ θα ανοίξω μαζί με ... (συνεταίρος)έ να ελληνικό εστιατόριο. Επίσης έφτιαξα έναν οίκο μόδας (iam-exposure). Το να με πιάσει βαριεμαρα αποκλείεται.Αυτό είναι σίγουρο." (μετάφραση δικη μου)
http://www.faz.net/artikel/C30127/im-ge ... 70248.html
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Δηλαδή το ένα πόδι είναι πιο μακρύ από το άλλο;ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Λεονάρντο στο μικροσκόπιο
08 Σεπ 2011 21:31, Από Σταύρος Κόλκας
Ο ΠΑΟΚ δεν ανακοίνωσε ακόμη τη μεταγραφή του Λεονάρντο, κάτι το οποίο έχει να κάνει με τον εξονυχιστικό ιατρικό έλεγχο που του γίνεται από το ιατρικό τιμ της ασπρόμαυρης ΠΑΕ.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής, ο Λεονάρντο που ήρθε στη Θεσσαλονίκη το πρωί, ξεκουράστηκε για λίγες ώρες και το απόγευμα ξεκίνησε τις ιατρικές εξετάσεις.
Το πρόβλημα που αντιμετώπιζε ξεκινούσε από το ισχίο. Μία λεπτή επέμβαση που του είχε γίνει εκεί, δεν ήταν και η πλέον επιτυχημένη με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνονται ομοιόμορφα τα πόδια του και αυτό οδηγούσε σε τραυματισμούς.
Για να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα, ο Λεονάρντο ισχυρίστηκε πως τους τρεις τελευταίους μήνες έκανε άκρως εξειδικευμένη προπόνηση με γνωστό βραζιλιάνο γυμναστή και πως σήμερα είναι 100% καλά και έτοιμος να αγωνιστεί.
Στον ΠΑΟΚ δεν έμειναν βέβαια στα λεγόμενα του βραζιλιάνου, ο οποίος ακόμη και αυτή τη στιγμή συνεχίζει τις εξετάσεις και τις μετρήσεις, έτσι ώστε η ΠΑΕ να είναι σε θέση να τον ανακοινώσει χωρίς ενδοιασμούς.
Εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά, ο Λεονάρντο θα ανακοινωθεί και θα παρουσιαστεί αύριο το πρωί, μετά τη προπόνηση που θα γίνει στο γήπεδο της Τούμπας στις 9.30.
Αυτό κατι με θυμίζει.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
παντως αν ειμασταν εξυπνοι σε θεμα σκαουτιγκ θα μπορουσαμε να χαμε λυσει το προβλημα στα σεντερ μπακ και στη θεση 6 με μια μεταγγραφη ....
Αναζητωντας εναν παικτη με υψος απο 1 84 και πανω...ικανης ταχυτητας και δυναμης οχι ιδιαιτερες απαιτησεις σε τεχνικη περαν μιας αξιοπιστης πρωτης πασας...(οσο πασαρε και ο βιτολο δλδ) που να παιζει στοπερ και αμ χαφ...σαν τον κ παπαδοπουλο οπως τον βαζει στη σαλκε, σαν τον πεπε στο περσινο μπαρτσα ρεαλ που ηταν ο καλυτερος της ρεαλ...να πω και μοντεστο εστω αν σαν σεντ μπακ ειναι ανεπαρκης...με αυτον τον τροπο απομακρυνεις τις μπαλιες απο γιομες αποφορτιζοντας τα σεντερ μπακ, γινεται 3ος σεντερ μπακ οταν χρειαζεται...και οταν εχεις απουσιες σεντ μπακ τον βαζεις μπακ...
τωρα δυσκολα κτ τετοιο ....
μακαρι να παμε σε 2 κινησεις ακομα αλλα δεν ξερω πως παμε απο μαρουλι
Αναζητωντας εναν παικτη με υψος απο 1 84 και πανω...ικανης ταχυτητας και δυναμης οχι ιδιαιτερες απαιτησεις σε τεχνικη περαν μιας αξιοπιστης πρωτης πασας...(οσο πασαρε και ο βιτολο δλδ) που να παιζει στοπερ και αμ χαφ...σαν τον κ παπαδοπουλο οπως τον βαζει στη σαλκε, σαν τον πεπε στο περσινο μπαρτσα ρεαλ που ηταν ο καλυτερος της ρεαλ...να πω και μοντεστο εστω αν σαν σεντ μπακ ειναι ανεπαρκης...με αυτον τον τροπο απομακρυνεις τις μπαλιες απο γιομες αποφορτιζοντας τα σεντερ μπακ, γινεται 3ος σεντερ μπακ οταν χρειαζεται...και οταν εχεις απουσιες σεντ μπακ τον βαζεις μπακ...
τωρα δυσκολα κτ τετοιο ....
μακαρι να παμε σε 2 κινησεις ακομα αλλα δεν ξερω πως παμε απο μαρουλι