Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
abg12d34 έγραψε:ρε παιδια αυτος οντος επαιξε με την σελεσαο;;;;
στην ολυμπιακη ομαδα.....στην προεπιλογη νομιζω
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
1 φορά στην Ολυμπιακή ομάδα.abg12d34 έγραψε:ρε παιδια αυτος οντος επαιξε με την σελεσαο;;;;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
καλος ελευθερος σεντ μπακ ειναι και ο Matteo Ferrari πρωην της μπεσικτας και της ρομα 32 χρ....αλλα ειχε τραυματισμο περσι...
αυτος ο μορας o sankare και ο Pavon καλες λυσεις
αυτος ο μορας o sankare και ο Pavon καλες λυσεις
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Με Λεονάρντο λογικά τελειώσαμε...MANIAKOS έγραψε:καλος ελευθερος σεντ μπακ ειναι και ο Matteo Ferrari πρωην της μπεσικτας και της ρομα 32 χρ....αλλα ειχε τραυματισμο περσι...
αυτος ο μορας o sankare και ο Pavon καλες λυσεις
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Κουφάλες γλιτώσατε απο τον Μάντζιο και τώρα την κάνατε ταράτσα...!! Χαχαχαχχχ...
Η πλάκα θα είναι να βγάλει μάτια (
) ο Μάντζιος στον ΟΦΗ και το Δεκέμβριο να πέφτει το κράξιμο της αρκούδας στο Ζαγοράκη που δεν τον πήρε... Αν και όπως λέει και ο φίλος μου ο Αλέφαντος...
Κλάνει ο πεθαμένος...??
Η πλάκα θα είναι να βγάλει μάτια (
Κλάνει ο πεθαμένος...??
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αυτό που λέμε...το ότι είναι επιθετικός μπακ, δε τον κάνει καλό εξτρέμ αυτομάτωςΛουτσιάνο Ντε Σόουζα έγραψε:Για την παρουσία του Λίνο: "Μαζί με τον Λίνο είναι μπακ που δεν τα βλέπεις συχνά στην Ευρώπη. Ο Λεονάρντο είναι ταχύς και δυνατός. Και ο Λίνο έχει δείξει όλο αυτό το διάστημα μία σταθερότητα. Ο Λεονάρντο είναι ένα πολύ καλό αριστερό μπακ. Δεν πρέπει να παίζει αριστερό χαφ. Πρέπει να έρχεται από πίσω. Αν ο προπονητής τους βάλει και τους δύο θα είναι για το καλό του ΠΑΟΚ"
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Το ιδιο ειχαμε πει και για τον σπαντατσιο, αλλα και πριν απο αυτον.Σιγουρα ουτε και εγω δινω πολλες πιθανοτητες, αλλα λογικα το ψαχνουν για καποια τιμη ευκαιριας και ειδικα για ελληνα, γιατι ξενο μονο αν παιζει κανας ρουμανος, τους αλλους δεν τους ''ξερουμε''.Εγω επιμενω για μορα καθως σε χρονια πριν απο euro να μεινει εκτος γηπεδων μεχρι τον γεναρη χλωμο.Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι κοιταμε την περιπτωση του, ισως και του αμανατιδη και αν δεν βρουν κατι καλυτερο απο καμια 300ρα που θα δινουμε, μπορει να κλεισουν.Photis έγραψε:Με Λεονάρντο λογικά τελειώσαμε...MANIAKOS έγραψε:καλος ελευθερος σεντ μπακ ειναι και ο Matteo Ferrari πρωην της μπεσικτας και της ρομα 32 χρ....αλλα ειχε τραυματισμο περσι...
αυτος ο μορας o sankare και ο Pavon καλες λυσεις
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
''Στις 5 μ.μ. το τελικό ραντεβού με Λεονάρντο''
Ο Ζεαουάλδο Λεονάρντο βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα στην Θεσσαλονίκη και πριν από λίγα λεπτά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ επιβεβαίωσε και επίσημα την άφιξή του. Ο Βραζιλιάνος ταξίδεψε από την πατρίδα του μέσω Μονάχου και μάλιστα η αρχική ενημέρωση που είχαν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ ανέφερε πως επρόκειτο να πετάξει από την Γερμανία για την Ελλάδα το μεσημέρι.
Ωστόσο, ο 26χρονος μπακ χαφ κατάφερε να βρει εισιτήριο σε πρωινή πτήση και έτσι αφίχθη στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", νωρίτερα από το προγραμματισμένο, λίγο μετά τη 1 μ.μ. το μεσημέρι. Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι άνθρωποι του "Δικεφάλου" ο Λεονάρντο δεν βρίσκεται στα γραφεία, αλλά έχει πάει να ξεκουραστεί από το μακράς διάρκειας ταξίδι του. Το τελικό ραντεβού του με τον Ζήση Βρύζα και τον Παντελή Κωνσταντινίδη αναμένεται να γίνει περίπου στις 5 το απόγευμα (σε χώρο άγνωστο και όχι στην Τούμπα όπως τονίζεται) οπότε και θα επικυρωθεί η συμφωνία των δύο πλευρών.
Αν διαβάζω καλά ο παίκτης πάει να ξεκουραστεί(και καλά κάνει), και στις 5 θα βρεθούν για να επικυρωθεί η συμφωνία των δύο πλευρών.
Χωρίς ιατρικές εξετάσεις ?
Με τέτοιο ιστορικό τραυματισμών θα πρέπει να τον έχουν μέσα καμιά δεκαριά ώρες και να τον περνάνε ακτίνες Χ.
Εντάξει ψιλοτσάμπα είναι αλλά όπως είχε πει και ένας αδερφός ''Μην του πληρώνουμε εμείς τις εγχειρήσεις''

Ο Ζεαουάλδο Λεονάρντο βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα στην Θεσσαλονίκη και πριν από λίγα λεπτά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ επιβεβαίωσε και επίσημα την άφιξή του. Ο Βραζιλιάνος ταξίδεψε από την πατρίδα του μέσω Μονάχου και μάλιστα η αρχική ενημέρωση που είχαν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ ανέφερε πως επρόκειτο να πετάξει από την Γερμανία για την Ελλάδα το μεσημέρι.
Ωστόσο, ο 26χρονος μπακ χαφ κατάφερε να βρει εισιτήριο σε πρωινή πτήση και έτσι αφίχθη στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", νωρίτερα από το προγραμματισμένο, λίγο μετά τη 1 μ.μ. το μεσημέρι. Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι άνθρωποι του "Δικεφάλου" ο Λεονάρντο δεν βρίσκεται στα γραφεία, αλλά έχει πάει να ξεκουραστεί από το μακράς διάρκειας ταξίδι του. Το τελικό ραντεβού του με τον Ζήση Βρύζα και τον Παντελή Κωνσταντινίδη αναμένεται να γίνει περίπου στις 5 το απόγευμα (σε χώρο άγνωστο και όχι στην Τούμπα όπως τονίζεται) οπότε και θα επικυρωθεί η συμφωνία των δύο πλευρών.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://olapaok.gr/podosfairo/metagrafes/stis_5_m_m_to_teliko_rantevou_me_leonarnto.1360056.htmlΧωρίς ιατρικές εξετάσεις ?
Με τέτοιο ιστορικό τραυματισμών θα πρέπει να τον έχουν μέσα καμιά δεκαριά ώρες και να τον περνάνε ακτίνες Χ.
Εντάξει ψιλοτσάμπα είναι αλλά όπως είχε πει και ένας αδερφός ''Μην του πληρώνουμε εμείς τις εγχειρήσεις''
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Έφτασε πριν λίγο στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" -μέσω Μονάχου- ο Βραζιλιάνος αμυντικός Ζεσουάλδο Λεονάρντο, ο οποίος είναι κοντά στο να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τον "Δικέφαλο".
O ποδοσφαιριστής θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και εφόσον όλα πάνε καλά, θα περάσει στη φάση των τελικών συζητήσεων με τους ανθρώπους της ομάδας, ώστε να υπογράψει συμβόλαιο με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Το απρόοπτο στην άφιξη του Βραζιλιάνου ήταν ότι χάθηκε μία βαλίτσα του, για την οποία γίνεται προσπάθεια να βρεθεί...
http://www.paokmania.gr/articles/footba ... ftase.html
Μεταγραφή χωρίς ιατρικές εξετάσεις δεν γίνεται...εκτός και πρωτοτυπήσουμε...
O ποδοσφαιριστής θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και εφόσον όλα πάνε καλά, θα περάσει στη φάση των τελικών συζητήσεων με τους ανθρώπους της ομάδας, ώστε να υπογράψει συμβόλαιο με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Το απρόοπτο στην άφιξη του Βραζιλιάνου ήταν ότι χάθηκε μία βαλίτσα του, για την οποία γίνεται προσπάθεια να βρεθεί...
http://www.paokmania.gr/articles/footba ... ftase.html
Μεταγραφή χωρίς ιατρικές εξετάσεις δεν γίνεται...εκτός και πρωτοτυπήσουμε...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
φερε καποιον που να μπορει να βοηθησει αμμεσα.
μην αφηνεις την ομαδα γυμνη.(κυριως στα μετοπισθεν).
μην αφηνεις την ομαδα γυμνη.(κυριως στα μετοπισθεν).
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
πιστευω ο ζησης εχει ηδη ψησει τον μορα απλα περιμενει να πεσει η τιμη

