Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

ρε παιδια αυτος οντος επαιξε με την σελεσαο;;;;
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από geoavr »

Πάτησε Θεσσαλονίκη ο παικταράς :D

Εικόνα

Εδώ με τον Νικολάκη σε μια συγκλονιστική μονομαχία :D


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

abg12d34 έγραψε:ρε παιδια αυτος οντος επαιξε με την σελεσαο;;;;


στην ολυμπιακη ομαδα.....στην προεπιλογη νομιζω
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Photis »

abg12d34 έγραψε:ρε παιδια αυτος οντος επαιξε με την σελεσαο;;;;
1 φορά στην Ολυμπιακή ομάδα.
:pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

καλος ελευθερος σεντ μπακ ειναι και ο Matteo Ferrari πρωην της μπεσικτας και της ρομα 32 χρ....αλλα ειχε τραυματισμο περσι...

αυτος ο μορας o sankare και ο Pavon καλες λυσεις
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από theoPAOK »

Θα προτιμούσα Materazzi για CB..αλλα είναι 36 ρε γμτ.. :(
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Photis »

MANIAKOS έγραψε:καλος ελευθερος σεντ μπακ ειναι και ο Matteo Ferrari πρωην της μπεσικτας και της ρομα 32 χρ....αλλα ειχε τραυματισμο περσι...

αυτος ο μορας o sankare και ο Pavon καλες λυσεις
Με Λεονάρντο λογικά τελειώσαμε...
:pano:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από arisk »

Κουφάλες γλιτώσατε απο τον Μάντζιο και τώρα την κάνατε ταράτσα...!! Χαχαχαχχχ... :lol:
Η πλάκα θα είναι να βγάλει μάτια ( :lol: ) ο Μάντζιος στον ΟΦΗ και το Δεκέμβριο να πέφτει το κράξιμο της αρκούδας στο Ζαγοράκη που δεν τον πήρε... Αν και όπως λέει και ο φίλος μου ο Αλέφαντος...
Κλάνει ο πεθαμένος...?? :lol:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

Λουτσιάνο Ντε Σόουζα έγραψε:Για την παρουσία του Λίνο: "Μαζί με τον Λίνο είναι μπακ που δεν τα βλέπεις συχνά στην Ευρώπη. Ο Λεονάρντο είναι ταχύς και δυνατός. Και ο Λίνο έχει δείξει όλο αυτό το διάστημα μία σταθερότητα. Ο Λεονάρντο είναι ένα πολύ καλό αριστερό μπακ. Δεν πρέπει να παίζει αριστερό χαφ. Πρέπει να έρχεται από πίσω. Αν ο προπονητής τους βάλει και τους δύο θα είναι για το καλό του ΠΑΟΚ"
Αυτό που λέμε...το ότι είναι επιθετικός μπακ, δε τον κάνει καλό εξτρέμ αυτομάτως
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από joshua »

Photis έγραψε:
MANIAKOS έγραψε:καλος ελευθερος σεντ μπακ ειναι και ο Matteo Ferrari πρωην της μπεσικτας και της ρομα 32 χρ....αλλα ειχε τραυματισμο περσι...

αυτος ο μορας o sankare και ο Pavon καλες λυσεις
Με Λεονάρντο λογικά τελειώσαμε...
:pano:
Το ιδιο ειχαμε πει και για τον σπαντατσιο, αλλα και πριν απο αυτον.Σιγουρα ουτε και εγω δινω πολλες πιθανοτητες, αλλα λογικα το ψαχνουν για καποια τιμη ευκαιριας και ειδικα για ελληνα, γιατι ξενο μονο αν παιζει κανας ρουμανος, τους αλλους δεν τους ''ξερουμε''.Εγω επιμενω για μορα καθως σε χρονια πριν απο euro να μεινει εκτος γηπεδων μεχρι τον γεναρη χλωμο.Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι κοιταμε την περιπτωση του, ισως και του αμανατιδη και αν δεν βρουν κατι καλυτερο απο καμια 300ρα που θα δινουμε, μπορει να κλεισουν.
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από geoavr »

''Στις 5 μ.μ. το τελικό ραντεβού με Λεονάρντο''

Ο Ζεαουάλδο Λεονάρντο βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα στην Θεσσαλονίκη και πριν από λίγα λεπτά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ επιβεβαίωσε και επίσημα την άφιξή του. Ο Βραζιλιάνος ταξίδεψε από την πατρίδα του μέσω Μονάχου και μάλιστα η αρχική ενημέρωση που είχαν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ ανέφερε πως επρόκειτο να πετάξει από την Γερμανία για την Ελλάδα το μεσημέρι.
Ωστόσο, ο 26χρονος μπακ χαφ κατάφερε να βρει εισιτήριο σε πρωινή πτήση και έτσι αφίχθη στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", νωρίτερα από το προγραμματισμένο, λίγο μετά τη 1 μ.μ. το μεσημέρι. Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι άνθρωποι του "Δικεφάλου" ο Λεονάρντο δεν βρίσκεται στα γραφεία, αλλά έχει πάει να ξεκουραστεί από το μακράς διάρκειας ταξίδι του. Το τελικό ραντεβού του με τον Ζήση Βρύζα και τον Παντελή Κωνσταντινίδη αναμένεται να γίνει περίπου στις 5 το απόγευμα (σε χώρο άγνωστο και όχι στην Τούμπα όπως τονίζεται) οπότε και θα επικυρωθεί η συμφωνία των δύο πλευρών.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://olapaok.gr/podosfairo/metagrafes/stis_5_m_m_to_teliko_rantevou_me_leonarnto.1360056.html
Αν διαβάζω καλά ο παίκτης πάει να ξεκουραστεί(και καλά κάνει), και στις 5 θα βρεθούν για να επικυρωθεί η συμφωνία των δύο πλευρών.
Χωρίς ιατρικές εξετάσεις ? :shock:
Με τέτοιο ιστορικό τραυματισμών θα πρέπει να τον έχουν μέσα καμιά δεκαριά ώρες και να τον περνάνε ακτίνες Χ.
Εντάξει ψιλοτσάμπα είναι αλλά όπως είχε πει και ένας αδερφός ''Μην του πληρώνουμε εμείς τις εγχειρήσεις''


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από moican4 »

Έφτασε πριν λίγο στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" -μέσω Μονάχου- ο Βραζιλιάνος αμυντικός Ζεσουάλδο Λεονάρντο, ο οποίος είναι κοντά στο να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τον "Δικέφαλο".

O ποδοσφαιριστής θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και εφόσον όλα πάνε καλά, θα περάσει στη φάση των τελικών συζητήσεων με τους ανθρώπους της ομάδας, ώστε να υπογράψει συμβόλαιο με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Το απρόοπτο στην άφιξη του Βραζιλιάνου ήταν ότι χάθηκε μία βαλίτσα του, για την οποία γίνεται προσπάθεια να βρεθεί...

http://www.paokmania.gr/articles/footba ... ftase.html



Μεταγραφή χωρίς ιατρικές εξετάσεις δεν γίνεται...εκτός και πρωτοτυπήσουμε...
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Santana4 »

φερε Παβον λαιμαιιι
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από markos4 »

φερε καποιον που να μπορει να βοηθησει αμμεσα.
μην αφηνεις την ομαδα γυμνη.(κυριως στα μετοπισθεν).
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από che4 »

πιστευω ο ζησης εχει ηδη ψησει τον μορα απλα περιμενει να πεσει η τιμη


:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”