Και εκει ο Βαλβέρδε έφταιγε ?
Εγώ τον θυμάμαι που είχε κάνει 1-2 καλά παιγνίδια με την κούλα πρόπερσι.
Αν έρθει τζάμπα καλώς...
Ξερει καποιος να μας πει σιγουρα αν θα χει δικαιωμα συμμετοχης απο τωρα ή θα πρεπει να περιμενουμε Ιανουαριο?Lord_GayrosSlayer έγραψε:Ο Λεονάρντο η νέα μεταγραφή του ΠΑΟΚ
Ο Λεονάρντο είναι η νέα μεταγραφή του Δικεφάλου. Οι ασπρόμαυροι συμφώνησαν σε όλα με τον ποδοσφαιριστή και θα τον ανακοινώσουν τις επόμενες ώρες.Ο Βραζιλιάνος αριστερός μπακ χαφ αναμένεται στην Θεσσαλονίκη για να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο αφού πρώτα περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις που θεωρούνται πολύ σημαντικές καθώς ταλαιπωρήθηκε από τραυματισμόΟ ΠΑΟΚ όντως έψαξε τρόπο να ενισχυθεί στις θέσεις των πλάγιων μπακ (όχι ως πρώτη προτεραιότητα) και ο Λεονάρντο που δεν ήταν και άσχημος όσο αγωνίστηκε στον Ολυμπιακός θα μπορούσε να αποτελέσει αξιόπιστη εναλλακτική λύση και πραγματικό μεταγραφικό στόχο.Bέβαια ο δικέφαλος δεν έχει ακόμα βρει την λύση στο θέμα του κεντρικού αμνυτικού και αυτήν του επιθετικού, δύο θέσεις που «καίνε» τους ιθύνοντες του συλλόγου και του Λάζλο Μπόλονι που ζήτησε ενίσχυση σε αυτές τις δύο θέσεις.
transfernews.gr
Photis έγραψε:Λογικά από γενάρη!