Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καμία σχέση Μουν και Leonardo.
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Athens »

τα προςτιμα απο το ανοιγμα των 7,5 εκατομμυριων ειναι σταγονα στον ωκεανο, ας κοψουν τις βλακιες τους να σοβαρευτουμε και μεις στις κερκιδες...
εμπρος για εναν ΠΑΟΚ οπως παλια
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από trel@menos »

ποσο παλια? στην π.θ. εποχη?
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από peris »

παγωτατζη γεμισε τα ψυγεια σου ερχομαστεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Odi »

Athens έγραψε:τα προςτιμα απο το ανοιγμα των 7,5 εκατομμυριων ειναι σταγονα στον ωκεανο, ας κοψουν τις βλακιες τους να σοβαρευτουμε και μεις στις κερκιδες...
εμπρος για εναν ΠΑΟΚ οπως παλια

Βλακείες.Εσύ δηλαδή πού το ξέρεις οτι το άνοιγμα ειναι 7,5 μύρια?Ξέρεις ας πούμε ότι φέτος έχεις 4 μύρια λιγότερα έσοδα μόνο απο χορηγίες?Αυτα συν 1,5 εκατομμυριο πρόστιμα κάνουν ήδη 5,5 μύρια. Ψίχουλα ε? Φέτος πήρες χαμπάρι ότι ξεφορτωθήκαμε όλη την σκαρταδούρα μας ( Σαβίνι,Κούτσια,Ελ Ζαρ, Φιλομένο,Μούσλι) ? Μερικοί μόνο για το κράξιμο είστε..Κανείς δεν σκέφτεται οτι πριν τον Ζαγοράκη ήμαστε ένα καφενείο γωνία και τώρα έχουμε κατακόρυφη ανοδική πορεία?

Κ αυτό δεν το κατάλαβα..Να σοβαρευτούν αυτοί για να σοβαρευτούμε κ εμείς?Συγνώμη φίλε,αλλά αν πας στο γήπεδο για να μην είσαι σοβαρός για το καλό του ΠΑΟΚ μας, καλύτερα μην πηγαίνεις καθόλου.

Δεν λέω οτι ειναι άγιος ο Ζαγοράκης,αλλά μερικοί το έχετε παραξηλώσει πια.Σε λίγο θα μας τον βγάλετε ίδιο με τους ΓουμενοΜπατατούδηδες.
vlachodeutsch
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Παρ 10 Ιουν 2011, 19:29

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από vlachodeutsch »

Odi έγραψε:
Athens έγραψε:τα προςτιμα απο το ανοιγμα των 7,5 εκατομμυριων ειναι σταγονα στον ωκεανο, ας κοψουν τις βλακιες τους να σοβαρευτουμε και μεις στις κερκιδες...
εμπρος για εναν ΠΑΟΚ οπως παλια


Δεν λέω οτι ειναι άγιος ο Ζαγοράκης,αλλά μερικοί το έχετε παραξηλώσει πια.Σε λίγο θα μας τον βγάλετε ίδιο με τους ΓουμενοΜπατατούδηδες.
σε λιγο;
μαλον δεν πολυδιαβαζεις το φορουμ
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Odi »

Σωστό κ αυτό..
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Athens »

την σκαρταδουρα και τις αλογιστες μεταγραφες με πολυετη συμβολαια δεν τις εκανε ο λαος του ΠΑΟΚ αλλα η διοικηση πρωτοδικειου, αρα καλα εκανε και τις ξεφορτωθηκε και ας αργησε..
οσο για το ανοιγμα εσυ πιστευε οτι ειναι μικροτερο, τι να σε κανω?
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από theo G4 »

pagotatzis έγραψε:λοιπόν αν κάτσει η μεταγραφή κάθε μέλος του PAOKMANIA που θα περάσει από το μαγαζί
έχει παγωτό free ως που να σκάσει, :opaokara:

Διεύθυνση παρακαλώ, έστω με p.m. :lol: :lol:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:


Υ. Γ. Mη μασάς εγώ θα πληρώσω :lol:
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Odi »

Athens έγραψε:την σκαρταδουρα και τις αλογιστες μεταγραφες με πολυετη συμβολαια δεν τις εκανε ο λαος του ΠΑΟΚ αλλα η διοικηση πρωτοδικειου, αρα καλα εκανε και τις ξεφορτωθηκε και ας αργησε..
οσο για το ανοιγμα εσυ πιστευε οτι ειναι μικροτερο, τι να σε κανω?

Αμα θες να διαλέγεις μόνο τα άσχημα δείξε μου μια αλάνθαστη διοίκηση να σου πω μπράβο.Τώρα αν θες να μας πεις οτι ο ΠΑΟΚ εχει βγει σε οποιονδήποτε τομέα ζημιωμένος από την διοίκηση Ζαγοράκη μάλλον αλλο ΠΑΟΚ βλέπεις.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από pagotatzis »

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
με τέτοιο καλοκαίρι στα μεταγραφικά και όχι μονο είχα τους λόγους μου να είμαι απαισιόδοξος !!!!
ελάτε για παγωτό στο Oberderdingen
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από eorptol »

Athens έγραψε:τα προςτιμα απο το ανοιγμα των 7,5 εκατομμυριων ειναι σταγονα στον ωκεανο, ας κοψουν τις βλακιες τους να σοβαρευτουμε και μεις στις κερκιδες...
εμπρος για εναν ΠΑΟΚ οπως παλια
Τα πρόστιμα στα 4 χρονια ποσά είναι ; Αν υποθέσουμε ότι το άνοιγμα των 4 χρόνων είναι 7.5 εκατ ; Και μιλάμε για μια περιοδιο που ο ΠΑΟΚ αγωνιστικά ανέβηκε σίγουρα ένα τουλάχιστον επίπεδο όσο για τις μεταγραφές πρέπει τις δούμε συνολικά αποτυχίες υπάρχουν σίγουρα σε όλες τις ομάδες συνολικά όμως την περίοδο ζαγορακη βρυζα
Αγωνιστικά μόνο θετικά μπορούμε να την κρίνουμε .....
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από peris »

pagotatzis έγραψε::opaokara: :opaokara: :opaokara:
με τέτοιο καλοκαίρι στα μεταγραφικά και όχι μονο είχα τους λόγους μου να είμαι απαισιόδοξος !!!!
ελάτε για παγωτό στο Oberderdingen
ουτε να το προφερω μπορω λεμε ποσο μαλλον να μαθω που ειναι και να ερθω...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από eorptol »

Προσφυγή λέει ο σανκαρε για να μέινει ελεύθερος....
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από che4 »

Προσφυγή ο Σανκαρέ!
Από Δημήτρης Τομαράς | Τρίτη, 06 Σεπ 2011 16:52


Ο Σενεγαλέζος αμυντικός Καλίφα Σανκαρέ κατέθεσε σύμφωνα με πληροφορίες προσφυγή για να μείνει ελεύθερος από τον Ολυμπιακό Βόλου.



Ο ΚΟΡΙΟΣ
Όταν γίνει η αρχή, θα γίνει του... φεύγα!
Ο Σανκαρέ που έχει ακόμα με συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό Βόλου, επέλεξε αυτόν τον δρόμο για να αποδεσμευτεί. Βάσει των πληροφοριών που υπάρχουν, ο Αφρικανός παίκτης επικαλείται προσβολή της προσωπικότητάς του, ενώ στέκεται και στο γεγονός πως η θεσσαλική ομάδα τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν αγωνίζεται πουθενά και γενικά βρίσκεται στον... αέρα.

Επιπλέον υπάρχουν οφειλές προς το πρόσωπό του από την ομάδα. Η εξέλιξη αυτή –εφόσον δικαιώσει τον Σανκαρέ– θα ενεργοποιήσει αυτομάτως ουκ ολίγες ομάδες (σ.σ. κυρίως ελληνικές) που ενδιαφέρονται για τον παίκτη.


:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:

gazzeta.gr
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lord την Τρί 06 Σεπ 2011, 17:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Βάζουμε και το λινκ,όχι μόνο το κείμενο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”