και την τούμπα επίσης...theo86 έγραψε:Αν δεν περνουσαμε πατυ τότε τον βιερινια θα τον βλέπαμε ξανά μόνο στα videakia!!
Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Για όσους θυμούνται,ΜΠΑΜ σαν του Μικυ Κουίν δεν ξανάγινε!!!!!!
σαν τώρα το θυμάμαι τον Πετρουλάκη να λέει "έχει 200 γκολ στην καριέρα του,αλλά τελευταία ασχολείται με.....άλογα"

σαν τώρα το θυμάμαι τον Πετρουλάκη να λέει "έχει 200 γκολ στην καριέρα του,αλλά τελευταία ασχολείται με.....άλογα"
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Μούσλι και Μάντζιος χωρίς προετοιμασία 4 μήνες ανενεργός ο ένας και 1.5 χρόνο ο άλλος, μετά από δυο τρεις βαριές προπονήσεις πιο πολύ στο Διαβαλκανικό θα τη βγάλουν παρά στη Μεσήμβρια..και 1000 Ε να τους δώσεις πεταμένα λεφτά είναι
-
dimitris1408
- Δημοσιεύσεις: 291
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Λογικα, εφοσον εχουμε ακομα θεση ξενου θα μεινειMANIAKOS έγραψε: ο πετρισεβιτς μενει >>?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Τρεις δανεισμοί παικτών
31 Αυγ 2011 16:05, Από PAOK24
Τρεις δανεισμοί παικτών
Οπως ήταν αναμενόμενο, οι Παναγιώτης Κουρδάκης, Αστέριος Γιακουμής και Νίκος Σκέμπης δόθηκαν δανεικοί από τον ΠΑΟΚ σε ομάδες κατώτερης κατηγορίας για να «ψηθούν» κι όταν κριθεί από τον προπονητή ότι πρέπει να επιστρέψουν, να γυρίσουν στην Τούμπα.
Ο Κουρδάκης (στόπερ) θα παίξει στην Αναγέννηση Επανομής, στη «FottballLeague», με την οποία αγωνίστηκε και πέρυσι. Ο νεαρός τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, Αστέριος Γιακουμής, θα επιστρέψει στον Αγροτικό Αστέρα ως δανεικός κι ο Σκέμπης θα συναντήσει στον Απόλλωνα Καλαμαριάς τον Λάζαρο Μωϋσιάδη (κι αυτός δανεικός).
31 Αυγ 2011 16:05, Από PAOK24
Τρεις δανεισμοί παικτών
Οπως ήταν αναμενόμενο, οι Παναγιώτης Κουρδάκης, Αστέριος Γιακουμής και Νίκος Σκέμπης δόθηκαν δανεικοί από τον ΠΑΟΚ σε ομάδες κατώτερης κατηγορίας για να «ψηθούν» κι όταν κριθεί από τον προπονητή ότι πρέπει να επιστρέψουν, να γυρίσουν στην Τούμπα.
Ο Κουρδάκης (στόπερ) θα παίξει στην Αναγέννηση Επανομής, στη «FottballLeague», με την οποία αγωνίστηκε και πέρυσι. Ο νεαρός τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, Αστέριος Γιακουμής, θα επιστρέψει στον Αγροτικό Αστέρα ως δανεικός κι ο Σκέμπης θα συναντήσει στον Απόλλωνα Καλαμαριάς τον Λάζαρο Μωϋσιάδη (κι αυτός δανεικός).
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αμανατίδη με 250 και Τζουλιανο με άλλα τόσα και είσαι πλήρης!!! Άντεεεεεεεεεεεεε
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Στο sport24 λέει όλοι οι καλοί παίκτες του Βόλου και της Καβάλας έχουν μεταγραφεί στις μισές ομάδες της Super League...
Λέτε νάχουμε καμια 2-3 παιχτάκια κλεισμένα και τσάμπα να της ΤΑ ΠΡΗΖΟΥΜΕ της ΠΑΕ ενώ τους έχουμε κλεισμένους?
Και ο Μπολόνι ΜΕΓΑΣ θεατρίνος?
Και γαμώ τα σενάρια, μακάρι...
Λέτε νάχουμε καμια 2-3 παιχτάκια κλεισμένα και τσάμπα να της ΤΑ ΠΡΗΖΟΥΜΕ της ΠΑΕ ενώ τους έχουμε κλεισμένους?
Και ο Μπολόνι ΜΕΓΑΣ θεατρίνος?
Και γαμώ τα σενάρια, μακάρι...
Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Λέτε να έχουμε κωλοτουμπες το βράδυ;
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ξεκάρφωμα ρε! δε μπορεί να μη βγάζουν τίποτα να ακουστεί, θα φέρουν πολιορκητικούς κριούς έξω απο την Τούμπα τα αλάνια...PARASANDALOS έγραψε:αν ειχε γινει τοτε δε θα πηγαιναμε για παπ
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2882
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
παιδια τζαμπα ελπιζετε ... απο οτι φαινεται δε θα εχουμε μεταγραφη, εκτος καπιοιυ απροοπτου δανεικου η ελευθερου που για μενα καλυτερα να μην παρουμε αν ειναι τυπου μαντζιου η Musli ελεος δηλαδη
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
δηλαδη 1 χρονο τωρα (γιατι απο περσι η ομαδα επρεπε να ξεκινισει μεταγραφικο πλανο) την τελευταια μερα θα κανουμε την μεταγραφη?
αυτην η μερα ειναι μονο για να βγαλουν τα bonus οι ΑΡΔ.
ΥΓ. Αν παρουμε καναν παικτη τελευταια μερα θα ειναι ακομα λιγα πεταμενα λεφτα της ΠΑΕ για να πει οτι πειραμε παικτη.
αυτην η μερα ειναι μονο για να βγαλουν τα bonus οι ΑΡΔ.
ΥΓ. Αν παρουμε καναν παικτη τελευταια μερα θα ειναι ακομα λιγα πεταμενα λεφτα της ΠΑΕ για να πει οτι πειραμε παικτη.
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ουτε εμεις δεν μπορούμε να το χωνέψουμε ε;eleos έγραψε:Στο sport24 λέει όλοι οι καλοί παίκτες του Βόλου και της Καβάλας έχουν μεταγραφεί στις μισές ομάδες της Super League...
Λέτε νάχουμε καμια 2-3 παιχτάκια κλεισμένα και τσάμπα να της ΤΑ ΠΡΗΖΟΥΜΕ της ΠΑΕ ενώ τους έχουμε κλεισμένους?
Και ο Μπολόνι ΜΕΓΑΣ θεατρίνος?![]()
![]()
Και γαμώ τα σενάρια, μακάρι...
Εχουμε αρχισει να κανουμε σενάρια μονοι μας για να δικαιολογήσουμε τις ανυπαρξία της διοίκησης;
Για γέλια είμαστε...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Το στοίχημα Μάντζιος είναι καλή περίπτωση. Ξέρει καλή μπάλα, παίζει εξίσου καλά μέτωπο και πλάτη......εγώ δε θα ήμουν τόσο αρνητικός.....σόρυ κιόλας έτσι?

- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2882
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19