Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από cristiano4 »

theo86 έγραψε:Αν δεν περνουσαμε πατυ τότε τον βιερινια θα τον βλέπαμε ξανά μόνο στα videakia!!
και την τούμπα επίσης...
Armagedonas
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Armagedonas »

Για όσους θυμούνται,ΜΠΑΜ σαν του Μικυ Κουίν δεν ξανάγινε!!!!!!

σαν τώρα το θυμάμαι τον Πετρουλάκη να λέει "έχει 200 γκολ στην καριέρα του,αλλά τελευταία ασχολείται με.....άλογα" :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

Μούσλι και Μάντζιος χωρίς προετοιμασία 4 μήνες ανενεργός ο ένας και 1.5 χρόνο ο άλλος, μετά από δυο τρεις βαριές προπονήσεις πιο πολύ στο Διαβαλκανικό θα τη βγάλουν παρά στη Μεσήμβρια..και 1000 Ε να τους δώσεις πεταμένα λεφτά είναι
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από dimitris1408 »

MANIAKOS έγραψε: ο πετρισεβιτς μενει >>?
Λογικα, εφοσον εχουμε ακομα θεση ξενου θα μεινει
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Τρεις δανεισμοί παικτών

31 Αυγ 2011 16:05, Από PAOK24
Τρεις δανεισμοί παικτών


Οπως ήταν αναμενόμενο, οι Παναγιώτης Κουρδάκης, Αστέριος Γιακουμής και Νίκος Σκέμπης δόθηκαν δανεικοί από τον ΠΑΟΚ σε ομάδες κατώτερης κατηγορίας για να «ψηθούν» κι όταν κριθεί από τον προπονητή ότι πρέπει να επιστρέψουν, να γυρίσουν στην Τούμπα.




Ο Κουρδάκης (στόπερ) θα παίξει στην Αναγέννηση Επανομής, στη «FottballLeague», με την οποία αγωνίστηκε και πέρυσι. Ο νεαρός τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, Αστέριος Γιακουμής, θα επιστρέψει στον Αγροτικό Αστέρα ως δανεικός κι ο Σκέμπης θα συναντήσει στον Απόλλωνα Καλαμαριάς τον Λάζαρο Μωϋσιάδη (κι αυτός δανεικός).
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 938
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

Αμανατίδη με 250 και Τζουλιανο με άλλα τόσα και είσαι πλήρης!!! Άντεεεεεεεεεεεεε
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από eleos »

Σιγά μην έρθει ο αμανατίδης...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από eleos »

Στο sport24 λέει όλοι οι καλοί παίκτες του Βόλου και της Καβάλας έχουν μεταγραφεί στις μισές ομάδες της Super League...

Λέτε νάχουμε καμια 2-3 παιχτάκια κλεισμένα και τσάμπα να της ΤΑ ΠΡΗΖΟΥΜΕ της ΠΑΕ ενώ τους έχουμε κλεισμένους?
Και ο Μπολόνι ΜΕΓΑΣ θεατρίνος?
:lol: :lol:

Και γαμώ τα σενάρια, μακάρι...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Λέτε να έχουμε κωλοτουμπες το βράδυ;


Sent from my iPhone using Tapatalk..
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από eleos »

PARASANDALOS έγραψε:αν ειχε γινει τοτε δε θα πηγαιναμε για παπ
ξεκάρφωμα ρε! δε μπορεί να μη βγάζουν τίποτα να ακουστεί, θα φέρουν πολιορκητικούς κριούς έξω απο την Τούμπα τα αλάνια...
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2882
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από WestBlock4 »

παιδια τζαμπα ελπιζετε ... απο οτι φαινεται δε θα εχουμε μεταγραφη, εκτος καπιοιυ απροοπτου δανεικου η ελευθερου που για μενα καλυτερα να μην παρουμε αν ειναι τυπου μαντζιου η Musli ελεος δηλαδη
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Falegkos »

δηλαδη 1 χρονο τωρα (γιατι απο περσι η ομαδα επρεπε να ξεκινισει μεταγραφικο πλανο) την τελευταια μερα θα κανουμε την μεταγραφη? :lol: :lol: :lol: :lol:

αυτην η μερα ειναι μονο για να βγαλουν τα bonus οι ΑΡΔ.

ΥΓ. Αν παρουμε καναν παικτη τελευταια μερα θα ειναι ακομα λιγα πεταμενα λεφτα της ΠΑΕ για να πει οτι πειραμε παικτη.
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από georgedoulk »

eleos έγραψε:Στο sport24 λέει όλοι οι καλοί παίκτες του Βόλου και της Καβάλας έχουν μεταγραφεί στις μισές ομάδες της Super League...

Λέτε νάχουμε καμια 2-3 παιχτάκια κλεισμένα και τσάμπα να της ΤΑ ΠΡΗΖΟΥΜΕ της ΠΑΕ ενώ τους έχουμε κλεισμένους?
Και ο Μπολόνι ΜΕΓΑΣ θεατρίνος?
:lol: :lol:

Και γαμώ τα σενάρια, μακάρι...
Ουτε εμεις δεν μπορούμε να το χωνέψουμε ε;
Εχουμε αρχισει να κανουμε σενάρια μονοι μας για να δικαιολογήσουμε τις ανυπαρξία της διοίκησης;

Για γέλια είμαστε... :oops:
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από cellophan »

Το στοίχημα Μάντζιος είναι καλή περίπτωση. Ξέρει καλή μπάλα, παίζει εξίσου καλά μέτωπο και πλάτη......εγώ δε θα ήμουν τόσο αρνητικός.....σόρυ κιόλας έτσι? :shock: :pano:
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2882
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από WestBlock4 »

εσυ φιλε μαλλον βλεπεις ονειρα.. sorry kiolas
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”