Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από diniko80 »

ο μουσλι παντως ανηκει στους ελευθερους, λογικα και ο μαντζιος οποτε ο εφιαλτης θα συνεχιστει λογικα
10 μερες νομιζω μονοσανδαλε
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από chrisg4 »

Λογικά αν δε κλείσουμε παίχτη μέχρι τις 8 θα κινηθούνε η για Muslimovic η για Μαντζιο...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μετα τις 8 θα δουμε και ποιοι καλοι μεινανε χωρις ομαδα...αν μεινανε να τσιμπησουμε τπτ..
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Equalizer »

...................

Και σαν να μην έφταναν αυτά, Ζαγοράκης και Βρύζας είναι σκοτωμένοι και δε μιλιούνται καλά καλά. Γι΄ αυτό, δυο μέτωπα υπάρχουν στον ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή. Ο Βρύζας που θέλει μεταγραφές και πιέζει γι αυτές και ο Ζαγοράκης που έχει μουλαρώσει και ΔΕΝ θέλει.

.............

http://www.baladoros.com/nea.php?news=13159


Αυτά λέγονται μεταξύ άλλων στο αστείο τούτο site, που μόνο παπαριές γράφει, αλλά με το συγκεκριμένο ΔΕΝ άντεξα, λύθηκα στο γέλιο. Γιατί αν έχει έστω και ΕΝΑ ψύγμα αλήθειας σε αυτό το κείμενο, τότε μόνο για γέλια είμαστε.

Ειλικρινά μ έπιασε σπαστικό. Θεσσαλονίκη - πολη Μπουρδέλο. Ο καθένας γράφει οτι του κατέβει και το περνάει όπως λάχει μπας και πέσει μέσα. ΚΟΤΕΤΣΙ. Και ακόμα χειρότερα στον ΠΑΟΚ που τα χουν κάνει ΤΣΙΡΚΟ.


Άκου λέει έχει μουλαρώσει!! :lol:


υ.γ. Το λινκ το έδωσα για να δείξω οτι είναι κομμάτι απο ένα κείμενο. Μη δίνετε κλικ σε ανόητα site που στόχο έχουν μόνο το ξεκατίνιασμα κατά του ΠΑΟΚ. Σε site Που δεν μπορούν να γράψουν ένα τίτλο σωστά, και γράφουν τη λέξη "καραγκιοζιλκίκι"..
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

Το Βραζιλιάνο απο Ρουμανία ρεεεεεεεεεεεεεε!! Κι αυτός ελεύθερος μέχρι 10 Σεπτέμβρη!
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

Φερτε τον μποβιο
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Zdenek Grygera χωρις ομαδα ελευθερος απο γιουβε...δ μπακ και σεντερ μπακ 31 χρονων φερτε τον...λαιμαι τορα κλεψτε το απο τη φουλχαμ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MANIAKOS την Τετ 31 Αύγ 2011, 14:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

Αν δεν περνούσαμε την Καρπάτυ τώρα θα παρακαλούσαμε τον Κουζέν να υπογράψει
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από chrisg4 »

PARASANDALOS έγραψε:ε ενταξει δε νομιζω να ασχοληθει κανενας απο αυριο οτι γινει σημερα ;) μετα παει το πουλι πεταξε....
ας παρουν οποιον θελουν
Για μένα ίσως είναι χειρότερο να φορτωθούμε πάλι με συμβόλαια στυλ Σαβινί Φιλόμενο και να μιλάμε πάλι του χρόνου για αποδεσμεύσεις και ανοίγματα και μέσα στη χρονια για αδυναμία πληρωμών
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από pagotatzis »

στο sport24 γράφουν ότι ο Sankare είναι ελυθεροϛ και διαθεσιμοϛ
αν είναι ετσι δεν ξέρω γιατί δεν τον έχουμε παρει;
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

chrisg4 έγραψε:
PARASANDALOS έγραψε:ε ενταξει δε νομιζω να ασχοληθει κανενας απο αυριο οτι γινει σημερα ;) μετα παει το πουλι πεταξε....
ας παρουν οποιον θελουν
Για μένα ίσως είναι χειρότερο να φορτωθούμε πάλι με συμβόλαια στυλ Σαβινί Φιλόμενο και να μιλάμε πάλι του χρόνου για αποδεσμεύσεις και ανοίγματα και μέσα στη χρονια για αδυναμία πληρωμών
++++++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2882
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από WestBlock4 »

Προλαβαινει λετε να φυγει κ ο μπολονι κ να φερουμε καρυδα...?
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από chrisg4 »

Για μένα μεταγραφές στυλ Μάντζιου Παπαδόπουλου Muslimovic δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα. Ισα ισα επιβαρύνουν την ομάδα οικονομικά ακόμα κι αν έρθουν με 150k το χρόνο. Έχουμε καεί από παίχτες που απλά γεμίζουν το roster.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος chrisg4 την Τετ 31 Αύγ 2011, 15:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2249
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από theo86 »

Αν δεν περνουσαμε πατυ τότε τον βιερινια θα τον βλέπαμε ξανά μόνο στα videakia!!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ολοκληρώθηκαν οι δανεισμοί Γιακουμή, Κουρδάκη
Ποδόσφαιρο 31 Αυγ. 2011 15:50 - Από Βαγγέλης Χατζηγεωργούδης

Οι δύο ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ θα συνεχίσουν την καριέρα τους σε Αγροτικό Αστέρα και Επανόμη, αντίστοιχα, καθώς υπέγραψαν συμβόλαιο συνεργασίας για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο
1 σχόλιο

Ολοκληρώθηκαν οι δανεισμοί του Αστέριου Γιακουμή και Παναγιώτη Κουρδάκη σε Αγροτικό Αστέρα και Αναγέννηση Επανομής, αντίστοιχα.

Οι δύο παίκτες είχαν πάρει το μήνυμα ότι δεν είναι στις άμεσες επιλογές του Λάζλο Μπόλονι για την ερχόμενη σεζόν και ότι θα ήταν καλύτερο για τους ίδιους να πάνε δανεικοί σε κάποια ομάδα ώστε να πάρουν παιχνίδια στα πόδια τους. Αυτό θα γίνει και στην πράξη, καθώς οι δύο ποδοσφαιριστές συμφώνησαν με τις πρώην ομάδες του για να αγωνιστούν τη φετινή σεζόν.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο Γιακουμής μεταγράφηκε στον ΠΑΟΚ από την ομάδα του Εύοσμου, ενώ ο Κουρδάκης τα προηγούμενα χρόνια αγωνιζόταν δανεικός στην Επανομή.
ρολα

ο πετρισεβιτς μενει >>?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”