Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ο μουσλι παντως ανηκει στους ελευθερους, λογικα και ο μαντζιος οποτε ο εφιαλτης θα συνεχιστει λογικα
10 μερες νομιζω μονοσανδαλε
10 μερες νομιζω μονοσανδαλε
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Λογικά αν δε κλείσουμε παίχτη μέχρι τις 8 θα κινηθούνε η για Muslimovic η για Μαντζιο...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
μετα τις 8 θα δουμε και ποιοι καλοι μεινανε χωρις ομαδα...αν μεινανε να τσιμπησουμε τπτ..
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
...................
Και σαν να μην έφταναν αυτά, Ζαγοράκης και Βρύζας είναι σκοτωμένοι και δε μιλιούνται καλά καλά. Γι΄ αυτό, δυο μέτωπα υπάρχουν στον ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή. Ο Βρύζας που θέλει μεταγραφές και πιέζει γι αυτές και ο Ζαγοράκης που έχει μουλαρώσει και ΔΕΝ θέλει.
.............
http://www.baladoros.com/nea.php?news=13159
Αυτά λέγονται μεταξύ άλλων στο αστείο τούτο site, που μόνο παπαριές γράφει, αλλά με το συγκεκριμένο ΔΕΝ άντεξα, λύθηκα στο γέλιο. Γιατί αν έχει έστω και ΕΝΑ ψύγμα αλήθειας σε αυτό το κείμενο, τότε μόνο για γέλια είμαστε.
Ειλικρινά μ έπιασε σπαστικό. Θεσσαλονίκη - πολη Μπουρδέλο. Ο καθένας γράφει οτι του κατέβει και το περνάει όπως λάχει μπας και πέσει μέσα. ΚΟΤΕΤΣΙ. Και ακόμα χειρότερα στον ΠΑΟΚ που τα χουν κάνει ΤΣΙΡΚΟ.
Άκου λέει έχει μουλαρώσει!!
υ.γ. Το λινκ το έδωσα για να δείξω οτι είναι κομμάτι απο ένα κείμενο. Μη δίνετε κλικ σε ανόητα site που στόχο έχουν μόνο το ξεκατίνιασμα κατά του ΠΑΟΚ. Σε site Που δεν μπορούν να γράψουν ένα τίτλο σωστά, και γράφουν τη λέξη "καραγκιοζιλκίκι"..
Και σαν να μην έφταναν αυτά, Ζαγοράκης και Βρύζας είναι σκοτωμένοι και δε μιλιούνται καλά καλά. Γι΄ αυτό, δυο μέτωπα υπάρχουν στον ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή. Ο Βρύζας που θέλει μεταγραφές και πιέζει γι αυτές και ο Ζαγοράκης που έχει μουλαρώσει και ΔΕΝ θέλει.
.............
http://www.baladoros.com/nea.php?news=13159
Αυτά λέγονται μεταξύ άλλων στο αστείο τούτο site, που μόνο παπαριές γράφει, αλλά με το συγκεκριμένο ΔΕΝ άντεξα, λύθηκα στο γέλιο. Γιατί αν έχει έστω και ΕΝΑ ψύγμα αλήθειας σε αυτό το κείμενο, τότε μόνο για γέλια είμαστε.
Ειλικρινά μ έπιασε σπαστικό. Θεσσαλονίκη - πολη Μπουρδέλο. Ο καθένας γράφει οτι του κατέβει και το περνάει όπως λάχει μπας και πέσει μέσα. ΚΟΤΕΤΣΙ. Και ακόμα χειρότερα στον ΠΑΟΚ που τα χουν κάνει ΤΣΙΡΚΟ.
Άκου λέει έχει μουλαρώσει!!
υ.γ. Το λινκ το έδωσα για να δείξω οτι είναι κομμάτι απο ένα κείμενο. Μη δίνετε κλικ σε ανόητα site που στόχο έχουν μόνο το ξεκατίνιασμα κατά του ΠΑΟΚ. Σε site Που δεν μπορούν να γράψουν ένα τίτλο σωστά, και γράφουν τη λέξη "καραγκιοζιλκίκι"..
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Το Βραζιλιάνο απο Ρουμανία ρεεεεεεεεεεεεεε!! Κι αυτός ελεύθερος μέχρι 10 Σεπτέμβρη!
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Zdenek Grygera χωρις ομαδα ελευθερος απο γιουβε...δ μπακ και σεντερ μπακ 31 χρονων φερτε τον...λαιμαι τορα κλεψτε το απο τη φουλχαμ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MANIAKOS την Τετ 31 Αύγ 2011, 14:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αν δεν περνούσαμε την Καρπάτυ τώρα θα παρακαλούσαμε τον Κουζέν να υπογράψει
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Για μένα ίσως είναι χειρότερο να φορτωθούμε πάλι με συμβόλαια στυλ Σαβινί Φιλόμενο και να μιλάμε πάλι του χρόνου για αποδεσμεύσεις και ανοίγματα και μέσα στη χρονια για αδυναμία πληρωμώνPARASANDALOS έγραψε:ε ενταξει δε νομιζω να ασχοληθει κανενας απο αυριο οτι γινει σημεραμετα παει το πουλι πεταξε....
ας παρουν οποιον θελουν
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
στο sport24 γράφουν ότι ο Sankare είναι ελυθεροϛ και διαθεσιμοϛ
αν είναι ετσι δεν ξέρω γιατί δεν τον έχουμε παρει;
αν είναι ετσι δεν ξέρω γιατί δεν τον έχουμε παρει;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
++++++++++++++++++++++++chrisg4 έγραψε:Για μένα ίσως είναι χειρότερο να φορτωθούμε πάλι με συμβόλαια στυλ Σαβινί Φιλόμενο και να μιλάμε πάλι του χρόνου για αποδεσμεύσεις και ανοίγματα και μέσα στη χρονια για αδυναμία πληρωμώνPARASANDALOS έγραψε:ε ενταξει δε νομιζω να ασχοληθει κανενας απο αυριο οτι γινει σημεραμετα παει το πουλι πεταξε....
ας παρουν οποιον θελουν
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2882
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Για μένα μεταγραφές στυλ Μάντζιου Παπαδόπουλου Muslimovic δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα. Ισα ισα επιβαρύνουν την ομάδα οικονομικά ακόμα κι αν έρθουν με 150k το χρόνο. Έχουμε καεί από παίχτες που απλά γεμίζουν το roster.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος chrisg4 την Τετ 31 Αύγ 2011, 15:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αν δεν περνουσαμε πατυ τότε τον βιερινια θα τον βλέπαμε ξανά μόνο στα videakia!!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ολοκληρώθηκαν οι δανεισμοί Γιακουμή, Κουρδάκη
Ποδόσφαιρο 31 Αυγ. 2011 15:50 - Από Βαγγέλης Χατζηγεωργούδης
Οι δύο ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ θα συνεχίσουν την καριέρα τους σε Αγροτικό Αστέρα και Επανόμη, αντίστοιχα, καθώς υπέγραψαν συμβόλαιο συνεργασίας για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο
1 σχόλιο
Ολοκληρώθηκαν οι δανεισμοί του Αστέριου Γιακουμή και Παναγιώτη Κουρδάκη σε Αγροτικό Αστέρα και Αναγέννηση Επανομής, αντίστοιχα.
Οι δύο παίκτες είχαν πάρει το μήνυμα ότι δεν είναι στις άμεσες επιλογές του Λάζλο Μπόλονι για την ερχόμενη σεζόν και ότι θα ήταν καλύτερο για τους ίδιους να πάνε δανεικοί σε κάποια ομάδα ώστε να πάρουν παιχνίδια στα πόδια τους. Αυτό θα γίνει και στην πράξη, καθώς οι δύο ποδοσφαιριστές συμφώνησαν με τις πρώην ομάδες του για να αγωνιστούν τη φετινή σεζόν.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Γιακουμής μεταγράφηκε στον ΠΑΟΚ από την ομάδα του Εύοσμου, ενώ ο Κουρδάκης τα προηγούμενα χρόνια αγωνιζόταν δανεικός στην Επανομή.
ρολα
ο πετρισεβιτς μενει >>?
Ποδόσφαιρο 31 Αυγ. 2011 15:50 - Από Βαγγέλης Χατζηγεωργούδης
Οι δύο ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ θα συνεχίσουν την καριέρα τους σε Αγροτικό Αστέρα και Επανόμη, αντίστοιχα, καθώς υπέγραψαν συμβόλαιο συνεργασίας για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο
1 σχόλιο
Ολοκληρώθηκαν οι δανεισμοί του Αστέριου Γιακουμή και Παναγιώτη Κουρδάκη σε Αγροτικό Αστέρα και Αναγέννηση Επανομής, αντίστοιχα.
Οι δύο παίκτες είχαν πάρει το μήνυμα ότι δεν είναι στις άμεσες επιλογές του Λάζλο Μπόλονι για την ερχόμενη σεζόν και ότι θα ήταν καλύτερο για τους ίδιους να πάνε δανεικοί σε κάποια ομάδα ώστε να πάρουν παιχνίδια στα πόδια τους. Αυτό θα γίνει και στην πράξη, καθώς οι δύο ποδοσφαιριστές συμφώνησαν με τις πρώην ομάδες του για να αγωνιστούν τη φετινή σεζόν.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Γιακουμής μεταγράφηκε στον ΠΑΟΚ από την ομάδα του Εύοσμου, ενώ ο Κουρδάκης τα προηγούμενα χρόνια αγωνιζόταν δανεικός στην Επανομή.
ρολα
ο πετρισεβιτς μενει >>?