Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από geoavr »

Realcon έγραψε:Πάντως του Τζιόλη δεν νομίζω να έχει κλείσει ακόμη.
Και περιμένω ως το τέλος και έναν ακόμη.
Τζιόλης και με τη βούλα
Παίκτης της Ρασίνγκ Σανταντέρ είναι και επίσημα ο Αλέξανδρος Τζιόλης, όπως ανακοίνωσε ο ισπανικός σύλλογος.

Το όνομα του Έλληνα χαφ βρέθηκε το προηγούμενο διάστημα στο ρεπορτάζ του Ολυμπιακού, του ΠΑΟΚ και της ΑΕΚ, η ομάδα του Έκτορ Ραούλ Κούπερ, όμως, κατάφερε να αποσπάσει την υπογραφή του.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Ρασίνγκ:

«Ο Αλέξανδρος Τζιόλης έγινε παίκτης της Ρασίνγκ. Η Ρασίνγκ Σανταντέρ ήρθε σε συμφωνία με τον Αλέξανδρο Τζιόλη, ο οποίος σήμερα θα προπονηθεί με την πρώτη ομάδα του συλλόγου και στη συνέχεια θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις».

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.sportdog.gr/article/51760/tzioles-kai-me-te-voula
Ο Τζιόλης τέλειωσε.Αυτός τουλάχιστον ήταν κανονικός ποδοσφαιριστής (καλός-κακός οι γνώμες διχάζονται).Αυτοί που θέλουν να μας φέρουν είναι πρώην.

:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
XTT
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 23:08
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από XTT »

μπορειτε να σταματησετε το ψαξιμο



ψηλος.... 1,92















εμπειρος......














φθηνος......150.000
















και γκολτζης.....

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:



http://www.transfermarkt.de/en/aleksand ... 68633.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Aleksandar_%C4%90uri%C4%87
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος XTT την Τετ 31 Αύγ 2011, 13:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μπολονι παρε τηλ το λουτσεσκου να μας στειλει κανενα..
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Rizla »

Επειδη εχω χασει επεισοδια...
Καποιος να με ενημερωσει τι γινεται...
Θα κανουμε μεταγραφη?
Και αν ναι ποιον-ποιους?
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από chrisg4 »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:Ο Αμανατίδης είναι χειρότερος από Μούσλι σε θέμα τραυματισμών. :pano:
Ο Muslimovic πάθαινε θλάσεις, τραβήγματα, κοιλιακούς ο Αμανατίδης έχει διαλυμένα γόνατα. Αν και απ ότι έχω καταλάβει αν έρθει σε μας ο Αμανατίδης πιο πιθανό είναι να πάθει θλάση παρα καμια υποτροπη στο γόνατο...
Άβαταρ μέλους
Moz
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 12:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Moz »

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: ABALAEA2, bane1980, cellophan, charlie_pace, chrisg4, city_boy, darklord, dragan89, geoavr, john4serres, karabill, koskir, lakifirm, lamosas, Lord_GayrosSlayer, MANIAKOS, Moz, obanebane, opaoktsis4, pagotatzis, palok, panta, paok x.m., paokmaniak, paoktzis, papageorgiou, PARASANDALOS, Realcon, Rizla, sk stavros, spiros1989, Steenage, T.H.E.O.S, thodoris31, tigon4, touboflo, WestBlock4, xristos14, XTT και 73 επισκέπτες

...05:12...
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

Rizla έγραψε:Επειδη εχω χασει επεισοδια...
Καποιος να με ενημερωσει τι γινεται...
Θα κανουμε μεταγραφη?
Και αν ναι ποιον-ποιους?
Απορρίφθηκε ο Παπ και είμαστε απ'το πρωί στο τρίλλημα Μούσλι-Φιλομένο-Τόργκελε, μεγάλη αγωνία
Άβαταρ μέλους
eliask
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 20:18

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από eliask »

Για όσους νοιώθουν την ανάγκη να εκφράσουν την οποία πίκρα τους, λες και ΠΑΟΚ είσαι όταν κανείς μεταγραφές ή όταν συζητας για τον μποκανι και τον τρεζεγκε.....
http://www.youtube.com/watch?v=ngSg-JFaQpA
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

Rizla έγραψε:Επειδη εχω χασει επεισοδια...
Καποιος να με ενημερωσει τι γινεται...
Θα κανουμε μεταγραφη?
Και αν ναι ποιον-ποιους?
Κλείσε το πισι και πάνε για καφέ....
Άνοιξε το το βράδυ...τουλάχιστον θα γλυτώσεις 6 ώρες από τη ζωή σου...
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

Αυτά είναι Rizla, με ένα ντουμάνι γλιτώνεις το εγκεφαλικό εδώ μέσα απο χθές. Τώρα που στάνιαρες, στρίψε κι άλλο δικέ μου να γλιτώσεις!!
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από paoktzis »

ετσι οπως μας βλαιπω μαλλον μουσλι μπορουμε να παρουμε εκτος κι αν κανει κανα θαυμα ο μπολονι μονο ετσι
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Rizla »

Τωρα ηρθα στο μαγαζι ανοιγω το pc μπαινω στο ΠΑΟΚμανια και γινεται χαμος στο τοπικ μεταγραφες και μου λες να κλεισω το pc?
R u Karezi?
Kατι καλο θα γινει παλι οπως περσι.
Τελευταια στιγμη δεν πηραμε τον Ελ ζαρ? :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Φέρτε τον Πατσατζόγλου να τρελαθούμε :opaokara: !!!
Άβαταρ μέλους
Moz
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 12:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Moz »

Έρχεται το μπαμ...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2249
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από theo86 »

Ρε λετε να έχουν μπαναρει οι αντμιν των σβουρα κ τον Ζήση κ γίαυτο δεν κάνουμε μεταγραφές;;
ξεκολατε λαιμαι!!!
Σύμφωνα με τις δικές μου πληροφορίες σε 2 ωριτσες κλείνουμε λεοντιου, μουν ή γκαλιτσιο κ για μπαμ Γιώργη σαιτιωτη!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”