Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
felipe14
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 19:47

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από felipe14 »

Denis Stracqualursi αμα ψαχνεις βρισκεις!!!!!απο αλλο σαιτ κλεμενο αλλα δειτε βιντεο με αυτον παικτη που ειναι ελευθερος επειδη θελει να ερθει στην ευρωπη....
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

και πως θα τον φωναζουμε μ αυτο το ονομα?
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από free4 »

[youtube]TOxVS4_8U2I[/youtube]

Νταξει δεν τρελαθηκα κιολας..
Και μην ξεχναμε οτι ο παικτης πρεπει να εγκλιματιστει αμεσα γιατι με Καλους εκτος δεν υπαρχει αλλος βασικος!
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από geoavr »

Γύρισα τώρα και στο δρόμο είχα ένα σφίξιμο ότι θα έβλεπα τελικά βαγγελάκη στον ΠΑΟΚ.
Αντ'αυτού ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Πρέπει να είσαι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑΝΘΡΩΠΟΣ για να μπορέσεις να βρεις σε ολο τον πλανήτη παλτό μεγαλύτερο από τον βαγγελάκη.
Και τα δικά μας τα καμάρια το κατόρθωσαν.ΕΥΓΕ.
Εγώ στην υποδοχή θα πάω αλλά θα είναι η πρώτη φορά στα χρονικά παγκοσμίως που ο παίκτης θα φύγει πίσω με το ίδιο αεροπλάνο.
Κουράσατε μάγκες της διοίκησης.Τον οικονομικό έλεγχο για να προχωρήσουμε στα περαιτέρω...


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από georgedoulk »

felipe14 έγραψε:Denis Stracqualursi αμα ψαχνεις βρισκεις!!!!!απο αλλο σαιτ κλεμενο αλλα δειτε βιντεο με αυτον παικτη που ειναι ελευθερος επειδη θελει να ερθει στην ευρωπη....
Αυτο πάλι απο που προκύπτει;;;
Άβαταρ μέλους
soflodoras
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Δευ 14 Ιούλ 2008, 23:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από soflodoras »

Λιγο υπομονη ρε παιδια.
Ας μη γκρινιαζουμε για πραγματα που ειναι εκτος της δικης μας πραγματικοτητας και ας μην αφοριζουμε.Δε γινεται να τα ξερουμε ολα.Δεν ειναι football manager η διοικηση μιας ομαδας.
Ας περιμενουμε και θα δουμε.Αν η ομαδα ειναι μεσα στους στοχους της τι μας πειραζει αν εχεις αλλαγη τον Μπαλαφα και οχι τον Σανκαρε.Μεχρι τωρα η ομαδα παει καλα.Εχει μεταλλο σπανιο για τα ελληνικα δεδομενα.Εχει φτιαξει ονομα στην ευρωπη και προχωραμε.Αν αυτο αλλαξει ας κραξουμε.

Μεχρι τωρα η ομαδα εχει κανει 3 μεταγραφες: Γεωργιαδης-Λαζαρ-Ρομπερ,που απο οτι φαινεται υπολογιζονται απο τον προπονητη.
Εγω πιστευω οτι θα γινουν κι αλλες.Λιγο ηρεμια και οχι τοσο επαρση στις αποψεις μας.
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από dimitris1408 »

δεν μασ πειραζει αυτο, η παντελης ελειψη προγραμαμτισμου πειραζει, η καθολου προεργασια, κ η κοροιδια με σαπακια σαν τον μαντζιο κ τον παπαδοπουλο. αμα ειναι να παρουμε κ οποιον αλλο επαιζε εθνικη με ζαγορακη κ βρυζα
Άβαταρ μέλους
soflodoras
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Δευ 14 Ιούλ 2008, 23:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από soflodoras »

Ποιος λεει οτι δεν εχει γινει προγραμματισμος?Τα περι μαντζιου και τα περι παπ,ποιος σας ειπε οτι αληθευουν 100%.Τοσα χρονια παοκτσηδες δεν εχετε καταλαβει οτι οι αρδ μπορουν να γραφουν οτι θελουν?
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Ο Γαύρος φέτος έκανε μεταγραφές... κι εμείς θλάσεις :!: και πάλι μας πέρασε :lol:

11 θλάσεις εμείς, 12 μεταγραφές ο γαύρος :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από eorptol »

che4 έγραψε:ομάδα από τον υποβιβασμό στη Δ εθνική, για να μην ξεχνιόμαστε.


μην υποτιματε ετσι την ομαδα μας ρε... ποιος θα σε ριξει δ εθνικη θες να καταρευσει πραγματικα η χωρα...λιγο αυτοπεποιθηση ειμαστε μεγαλη δυναμη και δεν το καταλαβαινουμε...ειμαστε πολυ μεγαλοι για τον μυτογκα σε τελικη
Δεν θα επεφτες ; ξέχνας γρήγορα μου φαινετε και με ζαγορ την πρώτη χρονια με σαρδέλες σωθηκαμε 2 αγωνιστικές πριν το τέλος αγωνιστικά θα πεφταμε για πλάκα χωρίς ζαγορ δεν είχαμε μαντήλι να κλάψουμε κα μην ακούω την μεγάλη χαζομαρα ΠΑΟΚ είσαι ναι ΠΑΟΚ είσαι αλλα αν έχεις τεράστια χρέη και λαμόγια στην διοίκηση η διάλυση είναι πολυ εύκολη ....
Άβαταρ μέλους
Moz
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 12:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Moz »

Δεν ήταν όνειρο τελικά... :(

Καλημέρες...
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Athens »

και γω θα ηθελα Μουσλι αλλα στον φετινο ΠΑΟΚ με τοσο σκληρες προπονησεις θα ηταν μονιμος σε θλασεις...
τα σπορια στο πρωτοσελιδο δειχνουν ποσο σημαντικος ειναι ο παπαδοπουλος
παιζει και στις 3 θεσεις
ειναι πλουσιος σε εμπειριες
ειναι προσιτος οικονομικα
το μετροσπορτ τον εχει με τον πουγιολ
εχουμε χασει τα αυγα και τα πασχαλια λεω εγω
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Athens »

η εξεδρα γραφει για οικονομου η κανακουδη.....
θεε μου δεν ειμαι καλα θα παω στον τρελλογιατρο....
βρε παλικαρια με τον κανακουδη θα χτυπησουμε την τοτεναμ?
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Photis »

GI4NNEN4 έγραψε:Ο Γαύρος φέτος έκανε μεταγραφές... κι εμείς θλάσεις :!: και πάλι μας πέρασε :lol:

11 θλάσεις εμείς, 12 μεταγραφές ο γαύρος :lol: :lol: :lol: :lol:
Ο Γάβρος δεν έκανε μεταγραφές...έκανε τις καλύτερες μεταγραφές της ιστορίας του κατ'εμέ σε μαζικότητα.Πλάκα σπάει μαζί μας το παχύδερμο.
:pano:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Π Έλα Ζήση τι κάνεις
Ζ Τι να κάνω ρε Παντέλο κοιμάμαι ήσυχος. Ξέρεις τι ώρα είναι?
Π Τρεις το ξημέρωμα.
Ζ Και τι με πήρες ρε?
Π Πήρα να δω αν έκλεισες χάφ γιατί ζορίσανε τα πράγματα.
Ζ Εγώ ρε?Εσύ ήταν να κλείσεις χαφ.
Π Εγώ ρε?Εγώ ψάχνω για φόρ.
Ζ Τι λες ρε, πάς καλά?
Π Εεε… Σκ…. τα κάναμε.
Ζ Τέλος πάντων Μιας και ξύπνησα θα έρθω
να τα πούμε από κοντά. Πού είσαι?
Π Στο Ρέμο.
Ζ Και τι κάνεις ρε στο Ρέμο Τετάρτη ξημερώματα
Π Σκάουτινγκ
Ζ Σκαουτινγκ στο Ρέμο ,τι λες ,τα χάσες?
Π Είναι ο Μούσλι εδώ…
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”