Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

Quefor έγραψε:Έτσι είναι, τώρα το ότι στηρίζουμε την διοίκηση μας κάνει εμάς καθαρόαιμα ε?
Άντε από δω ρε, για μία μεταγραφή (η οποία ακόμα δεν έχει κλείσει και δεν είμαστε σίγουροι αν θα βγει καλή) ισοπεδώσατε τα πάντα μέσα σε μία νύχτα! Ωραίο ευχαριστώ για τους ανθρώπους που πριν 4 χρόνια έσωσαν την ομάδα από τον υποβιβασμό στη Δ εθνική, για να μην ξεχνιόμαστε. :redcard: :evil:

ΥΓ: Ο μπακαγιόκο αλήθεια ήρθε με περισσότερες προσδοκίες? 8-)

Edit: Ούτε εμένα μου αρέσει ο Παπαδόπουλος αλλά περιμένω να δω πρώτα...
Ρε φίλε όλοι στηρίζουμε τη διοίκηση και αυτό που γίνεται εδώ δεν είναι αχαριστία, αλλά στο αγωνιστικό υπάρχει πρόβλημα σοβαρό κιόλας..δεν το βλέπεις?
Το πρόβλημα δεν είναι αν θα πιάσει ή όχι ο Παπαδόπουλος, το πρόβλημα είναι ότι ο Παπαδόπουλος είναι ο στόχος!Το πρόβλημα μεγενθύνεται όταν οι υπόλοιποι στόχοι είναι ο Μάντζιος και ο Μούσλι!
Για μια ομάδα που πρωταγωνιστεί στην Ελλάδα και κάνει υπερβάσεις στην Ευρώπη εσύ δεν το θεωρείς κουφό να κυνηγάει τέτοιους παίκτες για μεταγραφική ενίσχυση όταν ομάδες που μόλις ανέβηκαν κατηγορία να έχουν κάνει πολύ καλύτερες?
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από che4 »

ομάδα από τον υποβιβασμό στη Δ εθνική, για να μην ξεχνιόμαστε.


μην υποτιματε ετσι την ομαδα μας ρε... ποιος θα σε ριξει δ εθνικη θες να καταρευσει πραγματικα η χωρα...λιγο αυτοπεποιθηση ειμαστε μεγαλη δυναμη και δεν το καταλαβαινουμε...ειμαστε πολυ μεγαλοι για τον μυτογκα σε τελικη
Quefor
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 20:02

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Quefor »

Αύριο στις 20:00 τελειώνει το παραμύθι, εκεί κάνουμε ταμείο και βλέπουμε τι έχουμε και τι δεν έχουμε. Προς το παρόν δεν κράζω κανέναν.
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Χίλιες φορές ο Σάκης, παρά ο Παπαδόπουλος...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Equalizer »

Έχω ακόμα επιφυλάξεις για το αν αυτές είναι οι τελευταίες κινήσεις μας.. Περιμένω και αύριο.. Δε μπορεί ρε πούστη..
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Doomlord4 »

kondoras έγραψε:Χίλιες φορές ο Σάκης, παρά ο Παπαδόπουλος...
Συμφωνώ,αλλά όχι και χίλιες... :mrgreen:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Τετ 31 Αύγ 2011, 00:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Kevin »

kondoras έγραψε:Χίλιες φορές ο Σάκης, παρά ο Παπαδόπουλος...
Χίλιες φορές ο Μπαλαφίνιο φορ παρά κάποιος απ' αυτούς τους δύο!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

ρε παιδια οντως περιμενετε να αλλαξει κατι μεχρι αυριο στις 8 που λεει και ο κουαφορ?μην τρελαθουμε τελειως
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από free4 »

Και πιστευεις οτι μεχρι αυριο τις 8 θα καταφερουμε να επιζησουμε?????
Εχουμε να δουμε πράγμα μπροστα μας....
Και τελικά θα δειτε οτι δε θα κλεισουμε τιποτα... :lol: :lol:

Και βλεπω τον Μπολονι να ερχεται με 3 ελευθερους παικτες απο τη Ρουμανια και να λεει τελικως "αν περιμενα απο εσας μεταγραφη... ακομα θα εκανα προσευχες.. ευτυχώς με τη βοήθεια του Θεού και της Παναγίας (αυτο το μεταφραζει ο Αγγελος όπως μονο ο ιδιος ξερει), βρηκα 3 παικτες απο τα τσικο της Κλουζ, της Ραπιντ και της Στεαουα και τους εφερα!!"

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Doomlord4 »

free4 έγραψε:Και πιστευεις οτι μεχρι αυριο τις 8 θα καταφερουμε να επιζησουμε?????
Εχουμε να δουμε πράγμα μπροστα μας....
Και τελικά θα δειτε οτι δε θα κλεισουμε τιποτα... :lol: :lol:

Και βλεπω τον Μπολονι να ερχεται με 3 ελευθερους παικτες απο τη Ρουμανια και να λεει τελικως "αν περιμενα απο εσας μεταγραφη... ακομα θα εκανα προσευχες.. ευτυχώς με τη βοήθεια του Θεού και της Παναγίας (αυτο το μεταφραζει ο Αγγελος όπως μονο ο ιδιος ξερει), βρηκα 3 παικτες απο τα τσικο της Κλουζ, της Ραπιντ και της Στεαουα και τους εφερα!!"

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Ο Πούσκας είναι ελεύθερος ή πέθανε;
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

αμα δεν λεγαμε κ καμια μαλακια να γελαμε θα ειχαμε φαει ολοι μπαν απ τα γαλλικα που θα πεφτανε
Άβαταρ μέλους
DaFFy_NaSH
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
Τοποθεσία: N. Σερρών

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από DaFFy_NaSH »

Η γυναίκα λέει οτι ζλάταν είναι στη Σαλονίκη...

Ρε μήπως μας πλασάραν τον μυτόγκα για να μοιάζει ο μούσλι λογική λύση μπροστά του; αχαχαχαχχααχαχαχ
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

Εγω ρε παιδια ενα ξερω οταν μας αυτοπροταθηκε κατι ηξερε παραπανω τελικα ο μυτογκας. λοιπον ας τον κλεισουμε καλος ειναι (θα το δειτε) και ενα βαρβατο αμυντικο χαφ γιατι για τον κεντρικο αμυντικο θα παρουμε τον Σανκαρε σε 5 μερες
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Lord »

baneprelevic361 έγραψε: γιατι για τον κεντρικο αμυντικο θα παρουμε τον Σανκαρε σε 5 μερες
Πώς θα τον πάρουμε ρε συ αν οι μεταγραφές λήγουν σήμερα στις 8?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”