36. Mirko Savini

Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Για ερθει παικτης με το βιογραφικο του Σαβινι στον ΠΑΟΚ οπως ηταν τοτε,τοσα χρηματα ηθελε(δικαιως) για να πειστει. Η μεταγραφη δε μας βγηκε και τα υπολοιπα γνωστα.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Pegasus »

Γιατί άκουσε τόσο βρισίδι ανάθεμα αν κατάλαβα. Προφανώς δεν είχε δημοσιογράφους να τον προωθούν και να μετασχηματίζουν την εντεκάδα για να το χώνουν μέσα ή οι υπόλοιποι παίχτες μας ήταν τόσο γ@μάτοι και καλύτεροι. Ποτέ δε δημιούργησε το παραμικρό πρόβλημα. Όταν ήρθε, αρκετοί χαρήκαμε γι' αυτό γιατί είχε καλό βιογραφικό όπως λέει κάποιος άλλος πιο πριν. Για αρκετούς λόγους δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, πιθανότατα φταίει και ο ίδιος τουλάχιστον ενμέρει, δε λέω σε καμία περίπτωση ότι ήταν το ακατέργαστο διαμάντι που χάσαμε. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Επειδή όμως μας αρέσει να τρώμε ανθρώπους για μεσημεριανό ή σε μορφή βρώμικου πριν από παιχνίδι στην Τούμπα, πρέπει οπωσδήποτε να βρούμε κάποιον να του τα χώσουμε. Ρε Βρύζα τι τον έφερες, ρε Παλτίνι παιχνίδια ήταν αυτά που έκανες.

Goodbye Mirko!

Να και το μοναδικό του γκολ με τον ΠΑΟΚ, το 2-0 με τον Άρη στα πλέιωχ του 2010:

[youtube]VKyBLlzb_nU[/youtube]

ΥΓ Πότε θα σκοράρεις ρε Μίροσλαβ; :|
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Lord »

Προσωπική εκτίμηση ότι ο χαρακτηρισμός της μεταγραφής του ως αποτυχημένης δεν οφείλεται στις ικανότητες του αλλά περισσότερο εξαιτίας του συμβολαίου,το οποίο βάσει της προσφοράς του είναι πολύ μεγάλο για τα δεδομένα μας.
Ίσως υπό διαφορετικές συνθήκες να είχε σημαντικότερο ρόλο στον ΠΑΟΚ. :pano:

ΥΓ Για τον αποχαιρετισμό θα περιμένω την επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ. :pano:
ΥΓ.2 Τόση αντιπάθεια σας προκάλεσε αυτός ο παίκτης και λέγονται τόσα απαξιωτικά σχόλια για την ποδοσφαιρική του αξία? :roll:
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από cronos »

Ελάτε ρε παιδιά δεν πρόσφερε στην ουσία τίποτα! :o

Με 7-8 παιχνίδια που έπαιξε υποφερτά? :ugeek:

Εγώ τουλάχιστον θυμάμαι, όποτε τον χρειαστήκαμε
ήταν τραυματίας! :evil:

Τι να πούμε δλδ για τον Σνάουτσερ?

Στο καλό,στο καλό........
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Τέλος και επίσημα ο Σαβίνι

29 Αυγ 2011 16:43, Από PAOK24
Τέλος και επίσημα ο Σαβίνι


Το τυπικό σκέλος της λύσης της συνεργασίας του ΠΑΟΚ με τον Μίρκο Σαβίνι, ολοκληρώθηκε με την επίσημη ανακοίνωση από την πλευρά της ΠΑΕ.



Συγκεκριμένα η λιτή ανακοίνωση αναφέρει: «Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι έλυσε κοινή συναινέσει το συμβόλαιο του Mirko Savini. Ευχαριστούμε τον ποδοσφαιριστή για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στη σταδιοδρομία του».

Η συμφωνία είχε επιτευχθεί από το Σάββατο, σήμερα μπήκαν και οι υπογραφές και έτσι ο Σαβίνι αποτελεί και επίσημα παρελθόν από τον ΠΑΟΚ, μετά από δύο χρόνια παρουσίας του στην ομάδα.

τσαο....καλη συνεβεια ..οχι αλλα τετοια συμβολαια......
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Sera4 »

καλη συνεχεια στην καριερα σου μιρκο...

ηρθες σαν αριστερος μπακ οποτε σαν κινηση θεωρεισαι αποτυχημενη... :ugeek: :ugeek:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από sidpanos »

θα αποζημιωθεί κιόλας?
να δώσει και κανα χιλιάρικο σε κολλύρια,που τον αντέξαμε τόσο καιρό...
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

καλή συνέχεια
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από moican4 »

Πάει και αυτός...

Έλατε και οι τελευταίοι να "κλειδώνουμε", γιατί ο άλλος ακόμα προσεύχεται..!!! :lol: :lol:


Καλή συνέχεια.. 8-)
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από free4 »

Ναι ξερω, Μας ευχαριστεις που σε αντεξαμε. ΜΑς ευχαριστεις που την παλεψαμε με την παρτη σου και εισαι σιγουρος (οπως κι εμεις), οτι μας βρηκες βλακες και το εκμεταλλευτηκες.. Δεν πειραζει, τουλαχιστον γλιτωσαμε τον τελευταιο χρονο του συμβολαιου σου.. Καλη σταδιοδρομια και με το καλο καλη επιστροφη στην ομάδα της καρδιάς σου, Ναπολι!
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από DC »

Είναι οριστικό;
ΟΚ. Τα χώνουμε και με την άδεια της αστυνομίας.

ΣΤΟΝ ΟΞΑΠΟΔΩ.
Μπορεί να τον έθαψαν αγωνιστικά ο καρπουζάς και ο Χάβος (και δεν είναι ο μόνος) αλλά το ότι έκατσε στο συμβόλαιό του πάνω από 1 χρόνο, ήταν μεγάλη μπινιά. Η ομάδα δεν του έφταιγε σε τίποτα.
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από che4 »

δεν φορα πλεον δικεφαλο αρα μπορω....ρε ζηση τι παλτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ηταν αυτο

επιτελους .......


:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από MANIAKOS »

λενε θα υπογραψει σε β ιταλιας με 300 για 3 χρονια
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από che4 »

ουτε για β τοπικο δε κανει

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από che4 »

sera η μοικανε κλειδωστε το γιατι τα χερια μου χωρις να το θελω θα γραψουν και αλλα και δεν κανει


:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”