36. Mirko Savini

Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εγω φοβαμαι να το πω ακομα..
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από desperando »

desperando έγραψε:, εσυ ξεπερνας και τον φιλομενο

μην χαρακτηρισεις σε παρακαλω ξανα παικτη του ΠΑΟΚ βγάζοντας συμπεράσματα και εικασίες που δεν έχουν αποδειχθεί..

thanks

Moican4
ok sorry θα το πω σε καναδυο μερες βιάστηκα
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από john4serres »

Προστιμο στον Μιρκο Σαβίνι...
Εχει μαζεψει ποσα λεφτα για να βλεπει την ΠΑΟΚΑΡΑ απο τα επισημα...

** ******



Ο Σαβίνι είναι παίκτης του ΠΑΟΚ,οπότε λίγη προσοχή με τους χαρακτηρισμούς δεν βλάπτει
Φιλικά, Lord_GayrosSlayer
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Αποδεσμευτηκε; Η μεση του πονει ακομη; Δεν ακουσα τιποτε.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από MANIAKOS »

παντως για τζορβα ειπε τα καλυτερα...αντε να πουμε τσαο
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Ας πει καλα λογια για το Χαλκια ή τον Κρεσιτς. Αν κανει 1,5 μυριο ο τσορβας τοτε ειναι μεγαλη ευκαιρια να τους πουλησουμε εναν εκ των 2 τουλαχιστον 5 μυρια!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από gergeo4 »

πας κ συ..για να δουμε θα παρουμε κανα αμυντικο αλλλο ή μπα.. :evil:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Παίχτης gentleman. Ούτε κιχ δεν έβγαλε. Του βγάζω το καπέλο.
εδώ που τα λέμε και εγώ αν έπαιρνα τόσα φράγκα θα τους έπλενα (Ζαγορ και Βρύζα) και 1 φορά την εβδομάδα το αμάξι, μέσα - έξω.
αλλά ρε συ Ζαγοράκη όχι άλλα χαμένα λεφτά. Φτάνει.
Δεν θέλουμε καλά παιδιά, καλούς παίχτες θέλουμε.
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Κυριος δε λεω αλλα ειχε κατι πονους στη μεση Οπλαρχηγε μου...αστα να πανε. Στα δυο διπλωμενος...
Άβαταρ μέλους
siakkas
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 22:39

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από siakkas »

Kolokotronis_4 έγραψε:Παίχτης gentleman. Ούτε κιχ δεν έβγαλε. Του βγάζω το καπέλο.
εδώ που τα λέμε και εγώ αν έπαιρνα τόσα φράγκα θα τους έπλενα (Ζαγορ και Βρύζα) και 1 φορά την εβδομάδα το αμάξι, μέσα - έξω.
αλλά ρε συ Ζαγοράκη όχι άλλα χαμένα λεφτά. Φτάνει.
Δεν θέλουμε καλά παιδιά, καλούς παίχτες θέλουμε.
+1000 Οπλαρχηγέ
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από xristos14 »

Βάσει συμβολαίου-προσφοράς το δεύτερο τραγικότερο λάθος του Βρύζα μετά τον Μούσλι..επειδή ο Μούσλι έβαζε κ ένα γκολ το τετράμηνο, βάσει συνολικής προσφοράς ο Σαβίνι είναι επάξια το μεγαλύτερο λάθος του Βρύζα.
Αυτή η μεταγραφική περίοδος του 2009 πλην του Φωτάκη καλύτερα να μη γινόταν ποτέ..πάρτον έναν χτύπα τον άλλον και κάτι συμβολαιάρες ΝΑ
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από free4 »

Θα μπορουσε να προσφερει περισσοτερα ΕΑΝ...
Ηταν ατυχος, επεσε και σε περιοδο οπου Κοντρερας - Τσιριλο- Μαλεζας ηταν σε εξαιρετικη κατασταση, οποτε..
Το κακο ειναι (κι εκει εχασε ποντους) οτι ποτε του δεν αντεξε τον παγκο και παντα εβγαζε "περιεργους" τραυματισμους καθε φορα που η ομάδα τον χρειάζονταν..

Παντως δεν ειναι ωρα για δάκρυα.. Καλή συνέχεια στην καριέρα σου και.. τα καλύτερα.. Σε ευχομαι αμεση επιστροφη στην ομαδα της καρδιας σου, τη Ναπολι!
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από lamosas »

Έφυγε;

Στο καλό και να μας γράφεις. Άμπαλε
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

σαβινι αν μ ακους στειλε μου πμ να μου πεις πως τις κανεις αυτες τις κομπινες με τα 300 χιλιαρικα για 3 χρονια
Άβαταρ μέλους
tintin
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2011, 23:53
Τοποθεσία: Bordurie

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από tintin »

O Βρύζας θα σου απαντήσει στο pm, όχι ο Savini.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”