36. Mirko Savini
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 36. Mirko Savini
ok sorry θα το πω σε καναδυο μερες βιάστηκαdesperando έγραψε:, εσυ ξεπερνας και τον φιλομενο
μην χαρακτηρισεις σε παρακαλω ξανα παικτη του ΠΑΟΚ βγάζοντας συμπεράσματα και εικασίες που δεν έχουν αποδειχθεί..
thanks
Moican4
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 36. Mirko Savini
Προστιμο στον Μιρκο Σαβίνι...
Εχει μαζεψει ποσα λεφτα για να βλεπει την ΠΑΟΚΑΡΑ απο τα επισημα...
** ******
Ο Σαβίνι είναι παίκτης του ΠΑΟΚ,οπότε λίγη προσοχή με τους χαρακτηρισμούς δεν βλάπτει
Φιλικά, Lord_GayrosSlayer
Εχει μαζεψει ποσα λεφτα για να βλεπει την ΠΑΟΚΑΡΑ απο τα επισημα...
** ******
Ο Σαβίνι είναι παίκτης του ΠΑΟΚ,οπότε λίγη προσοχή με τους χαρακτηρισμούς δεν βλάπτει
Φιλικά, Lord_GayrosSlayer
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: 36. Mirko Savini
Ας πει καλα λογια για το Χαλκια ή τον Κρεσιτς. Αν κανει 1,5 μυριο ο τσορβας τοτε ειναι μεγαλη ευκαιρια να τους πουλησουμε εναν εκ των 2 τουλαχιστον 5 μυρια!
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 36. Mirko Savini
Παίχτης gentleman. Ούτε κιχ δεν έβγαλε. Του βγάζω το καπέλο.
εδώ που τα λέμε και εγώ αν έπαιρνα τόσα φράγκα θα τους έπλενα (Ζαγορ και Βρύζα) και 1 φορά την εβδομάδα το αμάξι, μέσα - έξω.
αλλά ρε συ Ζαγοράκη όχι άλλα χαμένα λεφτά. Φτάνει.
Δεν θέλουμε καλά παιδιά, καλούς παίχτες θέλουμε.
εδώ που τα λέμε και εγώ αν έπαιρνα τόσα φράγκα θα τους έπλενα (Ζαγορ και Βρύζα) και 1 φορά την εβδομάδα το αμάξι, μέσα - έξω.
αλλά ρε συ Ζαγοράκη όχι άλλα χαμένα λεφτά. Φτάνει.
Δεν θέλουμε καλά παιδιά, καλούς παίχτες θέλουμε.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: 36. Mirko Savini
Κυριος δε λεω αλλα ειχε κατι πονους στη μεση Οπλαρχηγε μου...αστα να πανε. Στα δυο διπλωμενος...
Re: 36. Mirko Savini
+1000 ΟπλαρχηγέKolokotronis_4 έγραψε:Παίχτης gentleman. Ούτε κιχ δεν έβγαλε. Του βγάζω το καπέλο.
εδώ που τα λέμε και εγώ αν έπαιρνα τόσα φράγκα θα τους έπλενα (Ζαγορ και Βρύζα) και 1 φορά την εβδομάδα το αμάξι, μέσα - έξω.
αλλά ρε συ Ζαγοράκη όχι άλλα χαμένα λεφτά. Φτάνει.
Δεν θέλουμε καλά παιδιά, καλούς παίχτες θέλουμε.
Re: 36. Mirko Savini
Βάσει συμβολαίου-προσφοράς το δεύτερο τραγικότερο λάθος του Βρύζα μετά τον Μούσλι..επειδή ο Μούσλι έβαζε κ ένα γκολ το τετράμηνο, βάσει συνολικής προσφοράς ο Σαβίνι είναι επάξια το μεγαλύτερο λάθος του Βρύζα.
Αυτή η μεταγραφική περίοδος του 2009 πλην του Φωτάκη καλύτερα να μη γινόταν ποτέ..πάρτον έναν χτύπα τον άλλον και κάτι συμβολαιάρες ΝΑ
Αυτή η μεταγραφική περίοδος του 2009 πλην του Φωτάκη καλύτερα να μη γινόταν ποτέ..πάρτον έναν χτύπα τον άλλον και κάτι συμβολαιάρες ΝΑ
Re: 36. Mirko Savini
Θα μπορουσε να προσφερει περισσοτερα ΕΑΝ...
Ηταν ατυχος, επεσε και σε περιοδο οπου Κοντρερας - Τσιριλο- Μαλεζας ηταν σε εξαιρετικη κατασταση, οποτε..
Το κακο ειναι (κι εκει εχασε ποντους) οτι ποτε του δεν αντεξε τον παγκο και παντα εβγαζε "περιεργους" τραυματισμους καθε φορα που η ομάδα τον χρειάζονταν..
Παντως δεν ειναι ωρα για δάκρυα.. Καλή συνέχεια στην καριέρα σου και.. τα καλύτερα.. Σε ευχομαι αμεση επιστροφη στην ομαδα της καρδιας σου, τη Ναπολι!
Ηταν ατυχος, επεσε και σε περιοδο οπου Κοντρερας - Τσιριλο- Μαλεζας ηταν σε εξαιρετικη κατασταση, οποτε..
Το κακο ειναι (κι εκει εχασε ποντους) οτι ποτε του δεν αντεξε τον παγκο και παντα εβγαζε "περιεργους" τραυματισμους καθε φορα που η ομάδα τον χρειάζονταν..
Παντως δεν ειναι ωρα για δάκρυα.. Καλή συνέχεια στην καριέρα σου και.. τα καλύτερα.. Σε ευχομαι αμεση επιστροφη στην ομαδα της καρδιας σου, τη Ναπολι!
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: 36. Mirko Savini
σαβινι αν μ ακους στειλε μου πμ να μου πεις πως τις κανεις αυτες τις κομπινες με τα 300 χιλιαρικα για 3 χρονια