Group Stage Europa League
Re: Group Stage Europa League
Με την Τότεναμ θα παίξουν σίγουρα στο Aviva γιατί θα ψιλογεμίσει.Με μας και τους Ρώσους δεν ξέρω αν το ανοίξουν.

Re: Group Stage Europa League
ειναι μεγαλυτερο και ειναι γηπεδαρα. ποδοσφαιρικη γηπεδαρα. ειχα παει σε ευρωπαικο ματς πριν απο καμια 10αρια χρονια και γουσταρα. δεν παιζει σεναριο ο ΠΑΟΚ να εχει 1700 οπαδους. για τριχιλιαρο το βλεπω, ειδικα εαν ισχυει ακομη η συνηθεια των βρετανων να μην γεμιζουν τα γηπεδα σε ευρωπαικα ματς με αντιπαλους που δεν ειναι εμπορικοι.Caballo Viejo έγραψε:Δηλαδή το Ουαιτ Χαρτ Λέιν είναι μικρότερο από την Τούμπα. Ποιος θα μας τρελάνει περισσότερο οι Εγγλέζοι ή οι ΑΡΔ;
Re: Group Stage Europa League
26 Αυγ 2011 19:02, Από Ηλίας Τάταλας
Έκαναν επεισόδια πριν ιδρυθεί ο ΠΑΟΚ...
Οι οπαδοί της Σάμροκ Ρόβερς δεν θεωρούνται...τα καλύτερα παιδιά στην Ιρλανδία. Είναι χαρακτηριστικό ότι έχουν στην ιστορία τους επεισόδια από το 1922. Τέσσερα χρόνια πριν... ιδρυθεί ο ΠΑΟΚ.
Τα πρωτοφανή επεισόδια για εκείνη την εποχή σημειώθηκαν στον τελικό του πρώτου πρωταθλήματος της Ιρλανδίας, μεταξύ της Σάμροκ και της St. James Gate.
Στο βιβλίο του Έογκαν Ράις με τίτλο «Είμαστε οι Ρόβερς» περιγράφεται το γεγονός ως εξής: «Αγανακτισμένοι από το αποτέλεσμα οι οπαδοί της Ρόβερς εισέβαλαμ στον αγωνιστικό χώρο και ξέσπασαν συμπλοκές με τους παίκτες και τους υποστηρικτές της St. James Gate. Σύντομα οι οπαδοί της Ρόβερς ενώθηκαν με τους παίκτες της ομάδας τους και μπήκαν στα αποδυτήρια των αντιπάλων όπου συνεχίστηκε η σύρραξη. Ο καυγάς τέλειωσε μόνο όταν ο αδελφός ενός παίκτη των αντιπάλων πήρε ένα όπλο και πυροβόλησε στον αέρα».
paok24
Έκαναν επεισόδια πριν ιδρυθεί ο ΠΑΟΚ...
Οι οπαδοί της Σάμροκ Ρόβερς δεν θεωρούνται...τα καλύτερα παιδιά στην Ιρλανδία. Είναι χαρακτηριστικό ότι έχουν στην ιστορία τους επεισόδια από το 1922. Τέσσερα χρόνια πριν... ιδρυθεί ο ΠΑΟΚ.
Τα πρωτοφανή επεισόδια για εκείνη την εποχή σημειώθηκαν στον τελικό του πρώτου πρωταθλήματος της Ιρλανδίας, μεταξύ της Σάμροκ και της St. James Gate.
Στο βιβλίο του Έογκαν Ράις με τίτλο «Είμαστε οι Ρόβερς» περιγράφεται το γεγονός ως εξής: «Αγανακτισμένοι από το αποτέλεσμα οι οπαδοί της Ρόβερς εισέβαλαμ στον αγωνιστικό χώρο και ξέσπασαν συμπλοκές με τους παίκτες και τους υποστηρικτές της St. James Gate. Σύντομα οι οπαδοί της Ρόβερς ενώθηκαν με τους παίκτες της ομάδας τους και μπήκαν στα αποδυτήρια των αντιπάλων όπου συνεχίστηκε η σύρραξη. Ο καυγάς τέλειωσε μόνο όταν ο αδελφός ενός παίκτη των αντιπάλων πήρε ένα όπλο και πυροβόλησε στον αέρα».
paok24
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
black death έγραψε:Τα ούζα τα προσπερνώ και θα σου πω ότι δεν είπα εγώ ότι η Τότεναμ δεν είναι μέσα στις 10-15 καλύτερες της Ευρώπης αλλά δεν είναι στην ελίτ με Μπάρτσα, Ρεάλ, Γιουνάιτεντ, Τσέλσι, Μπάγερν κλπ. Για αυτό λέω β' ταχύτητας. Αν υποθέσουμε ότι α' είναι αυτές που είπα και 2-3 ακόμα. Δεν μπορώ να ακούω ότι η Τότεναμ και όλη η Πρέμιερ Λιγκ είναι έτη φωτός μπροστά πανευρωπαϊκά δηλαδή έλεος...
Με τη Μίλαν αν είδες τα ματς έπαιξε 180 λεπτά ταμπούρι (όχι και πλάκα Χρήστο...) και όλα γίνονται στη μπάλα (εκμεταλλεύτηκε και τις απουσίες της Μίλαν).
Όσο για τους παίχτες της έχει 3 πολύ καλούς, Μπέιλ, Μόντριτς που φεύγει, Φαν Ντερ Φαρτ, άντε και Λένον, Αντεμπαγιόρ και οι υπόλοιποι για τοπ Ευρωπαϊκό επίπεδο είναι μετριότητες (άσχετα αν οι περισσότεροι έπαιζαν σε εμάς με κλειστά μάτια).
Τώρα αν εμφανιστεί ο ΠΑΟΚ του ματς με CSKA στην Τούμπα, δεν το γλιτώνουμε το 3μπαλο αλλά αν εμφανιστεί ο ΠΑΟΚ των ματς πχ. με Φενέρ και Βιγιαρεάλ έχουμε πιθανότητες.
Μάλιστα υπάρχει περίπτωση ο βλάκας ο Ρέντναπ να το έχει γραμμένο το Γιουρόπα και να κατεβαίνει με τα δεύτερα.
Kατα βαθος συμφωνουμε μη σου πω οτι λεμε τα ιδια,οσο για το ουζα πινεις δεν ειναι και κατακριτεο μια χαρα ειναι το ουζακι
Ο νεος γαλαζιος ομως εξαντλησε την αυστηροτητα του και με επανεφερε στη ταξη.
Υ.Γ Μη βαζετε χερι στα ποστ των μελων για ψηλου πηδημα,εμενα σβηστε μου οσα θελετε στα @@ μου αυτο που θελω να πω θα το πω.
Σιγουρα καπου κανεις λαθος..ξανασκεψου το..
Moican4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
xristos14 έγραψε:[...]συμφωνώ ότι ο Ρεντναπ είναι πανηλίθιος και κακός στο κοουτσάρισμα[...]
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
paok87 έγραψε:xristos14 έγραψε:[...]συμφωνώ ότι ο Ρεντναπ είναι πανηλίθιος και κακός στο κοουτσάρισμα[...]![]()
![]()
![]()
ο χαρι ειναι προπονηταρας, οσο και αν ξεγελαει το κοιμισμενο στυλακι του
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Group Stage Europa League
«Θέλουμε όλα τα εισιτήρια που μας αναλογούν για τον αγώνα της Θεσσαλονίκης» είπαν οι Άγγλοι όσον αφορά την πρώτη αναμέτρηση της Τούμπας. Αυτό σημαίνει ότι στις 15 Σεπτεμβρίου στην Τούμπα θα βρίσκονται δυόμιση με τρεις χιλιάδες Άγγλοι οπαδοί.
Όπως όλοι αντιλαμβάνονται και ο ΠΑΟΚ θα πάρει όλα τα εισιτήρια που του αναλογούν για το παιχνίδι του Λονδίνου στις 30 Νοεμβρίου. Εκεί η Τότεναμ μπορεί και παραχωρεί 1800 εισιτήρια.
Τι λενε ρε αυτοι ;
Η φιλοξενουμενοι ομαδα δικαιουται νομιζω το 5% της χωρητικοτητας του γηπεδου, οποτε πως θελουν να ερθουν αυτοι 2.500 - 3.000 ;
Τα 1800 εισητηρια που θα παρουμε εμεις για το Λονδινο ειναι καλα ( για αρχη
), λεμε τωρα !!!
Όπως όλοι αντιλαμβάνονται και ο ΠΑΟΚ θα πάρει όλα τα εισιτήρια που του αναλογούν για το παιχνίδι του Λονδίνου στις 30 Νοεμβρίου. Εκεί η Τότεναμ μπορεί και παραχωρεί 1800 εισιτήρια.
Τι λενε ρε αυτοι ;
Η φιλοξενουμενοι ομαδα δικαιουται νομιζω το 5% της χωρητικοτητας του γηπεδου, οποτε πως θελουν να ερθουν αυτοι 2.500 - 3.000 ;
Τα 1800 εισητηρια που θα παρουμε εμεις για το Λονδινο ειναι καλα ( για αρχη
Re: Group Stage Europa League
Φοβερό σχόλιο! Όπως και πολλά αλλα που διάβασα.gika έγραψε:Έχω καυλώσει πολύ άσχημα.....
Αυτή είναι κλήρωση ρε πούστη μου.. Όχι Ζάγκρεμπ, Μπριζ και μαλακίες....
Re: Group Stage Europa League
Όλα καλά, να πάρουν 2.500 οι Άγγλοι αλλά να πάρουμε κατ' αναλογία τα ίδια αλλιώς θα είμαστε θύματα. Κανένα τριχίλιαρο πρέπει να εξασφαλίσει η ΠΑΕ. Αν δε δεχτείτε κύριοι Άγγλοι, 1400 εισιτήρια για Τούμπα και πολλά είναι.
Από όλες τις απόψεις (οπαδικά, αγωνιστικά) είναι πολύ πολύ ενδιαφέρων όμιλος.
Από όλες τις απόψεις (οπαδικά, αγωνιστικά) είναι πολύ πολύ ενδιαφέρων όμιλος.


