Group Stage Europa League

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από geoavr »

Με την Τότεναμ θα παίξουν σίγουρα στο Aviva γιατί θα ψιλογεμίσει.Με μας και τους Ρώσους δεν ξέρω αν το ανοίξουν.

:pano: :pano: :pano:
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από kos »

Caballo Viejo έγραψε:Δηλαδή το Ουαιτ Χαρτ Λέιν είναι μικρότερο από την Τούμπα. Ποιος θα μας τρελάνει περισσότερο οι Εγγλέζοι ή οι ΑΡΔ;
ειναι μεγαλυτερο και ειναι γηπεδαρα. ποδοσφαιρικη γηπεδαρα. ειχα παει σε ευρωπαικο ματς πριν απο καμια 10αρια χρονια και γουσταρα. δεν παιζει σεναριο ο ΠΑΟΚ να εχει 1700 οπαδους. για τριχιλιαρο το βλεπω, ειδικα εαν ισχυει ακομη η συνηθεια των βρετανων να μην γεμιζουν τα γηπεδα σε ευρωπαικα ματς με αντιπαλους που δεν ειναι εμπορικοι.
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από interted »

26 Αυγ 2011 19:02, Από Ηλίας Τάταλας
Έκαναν επεισόδια πριν ιδρυθεί ο ΠΑΟΚ...

Οι οπαδοί της Σάμροκ Ρόβερς δεν θεωρούνται...τα καλύτερα παιδιά στην Ιρλανδία. Είναι χαρακτηριστικό ότι έχουν στην ιστορία τους επεισόδια από το 1922. Τέσσερα χρόνια πριν... ιδρυθεί ο ΠΑΟΚ.

Τα πρωτοφανή επεισόδια για εκείνη την εποχή σημειώθηκαν στον τελικό του πρώτου πρωταθλήματος της Ιρλανδίας, μεταξύ της Σάμροκ και της St. James Gate.

Στο βιβλίο του Έογκαν Ράις με τίτλο «Είμαστε οι Ρόβερς» περιγράφεται το γεγονός ως εξής: «Αγανακτισμένοι από το αποτέλεσμα οι οπαδοί της Ρόβερς εισέβαλαμ στον αγωνιστικό χώρο και ξέσπασαν συμπλοκές με τους παίκτες και τους υποστηρικτές της St. James Gate. Σύντομα οι οπαδοί της Ρόβερς ενώθηκαν με τους παίκτες της ομάδας τους και μπήκαν στα αποδυτήρια των αντιπάλων όπου συνεχίστηκε η σύρραξη. Ο καυγάς τέλειωσε μόνο όταν ο αδελφός ενός παίκτη των αντιπάλων πήρε ένα όπλο και πυροβόλησε στον αέρα».

paok24
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από obanebane »

black death έγραψε:Τα ούζα τα προσπερνώ και θα σου πω ότι δεν είπα εγώ ότι η Τότεναμ δεν είναι μέσα στις 10-15 καλύτερες της Ευρώπης αλλά δεν είναι στην ελίτ με Μπάρτσα, Ρεάλ, Γιουνάιτεντ, Τσέλσι, Μπάγερν κλπ. Για αυτό λέω β' ταχύτητας. Αν υποθέσουμε ότι α' είναι αυτές που είπα και 2-3 ακόμα. Δεν μπορώ να ακούω ότι η Τότεναμ και όλη η Πρέμιερ Λιγκ είναι έτη φωτός μπροστά πανευρωπαϊκά δηλαδή έλεος...
Με τη Μίλαν αν είδες τα ματς έπαιξε 180 λεπτά ταμπούρι (όχι και πλάκα Χρήστο...) και όλα γίνονται στη μπάλα (εκμεταλλεύτηκε και τις απουσίες της Μίλαν).
Όσο για τους παίχτες της έχει 3 πολύ καλούς, Μπέιλ, Μόντριτς που φεύγει, Φαν Ντερ Φαρτ, άντε και Λένον, Αντεμπαγιόρ και οι υπόλοιποι για τοπ Ευρωπαϊκό επίπεδο είναι μετριότητες (άσχετα αν οι περισσότεροι έπαιζαν σε εμάς με κλειστά μάτια).
Τώρα αν εμφανιστεί ο ΠΑΟΚ του ματς με CSKA στην Τούμπα, δεν το γλιτώνουμε το 3μπαλο αλλά αν εμφανιστεί ο ΠΑΟΚ των ματς πχ. με Φενέρ και Βιγιαρεάλ έχουμε πιθανότητες.
Μάλιστα υπάρχει περίπτωση ο βλάκας ο Ρέντναπ να το έχει γραμμένο το Γιουρόπα και να κατεβαίνει με τα δεύτερα.

Kατα βαθος συμφωνουμε μη σου πω οτι λεμε τα ιδια,οσο για το ουζα πινεις δεν ειναι και κατακριτεο μια χαρα ειναι το ουζακι :mrgreen: .
Ο νεος γαλαζιος ομως εξαντλησε την αυστηροτητα του και με επανεφερε στη ταξη.

Υ.Γ Μη βαζετε χερι στα ποστ των μελων για ψηλου πηδημα,εμενα σβηστε μου οσα θελετε στα @@ μου αυτο που θελω να πω θα το πω.


Σιγουρα καπου κανεις λαθος..ξανασκεψου το..


Moican4
paok87
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από paok87 »

xristos14 έγραψε:[...]συμφωνώ ότι ο Ρεντναπ είναι πανηλίθιος και κακός στο κοουτσάρισμα[...]
:shock: :o :shock: :o
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από obanebane »

Οχι παιζουμε 87αρη :lol: :opaokara: :nairepaok:
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από kos »

paok87 έγραψε:
xristos14 έγραψε:[...]συμφωνώ ότι ο Ρεντναπ είναι πανηλίθιος και κακός στο κοουτσάρισμα[...]
:shock: :o :shock: :o
:shock: :o :shock: :o

ο χαρι ειναι προπονηταρας, οσο και αν ξεγελαει το κοιμισμενο στυλακι του
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από john4serres »

«Θέλουμε όλα τα εισιτήρια που μας αναλογούν για τον αγώνα της Θεσσαλονίκης» είπαν οι Άγγλοι όσον αφορά την πρώτη αναμέτρηση της Τούμπας. Αυτό σημαίνει ότι στις 15 Σεπτεμβρίου στην Τούμπα θα βρίσκονται δυόμιση με τρεις χιλιάδες Άγγλοι οπαδοί.

Όπως όλοι αντιλαμβάνονται και ο ΠΑΟΚ θα πάρει όλα τα εισιτήρια που του αναλογούν για το παιχνίδι του Λονδίνου στις 30 Νοεμβρίου. Εκεί η Τότεναμ μπορεί και παραχωρεί 1800 εισιτήρια.



Τι λενε ρε αυτοι ;

Η φιλοξενουμενοι ομαδα δικαιουται νομιζω το 5% της χωρητικοτητας του γηπεδου, οποτε πως θελουν να ερθουν αυτοι 2.500 - 3.000 ;

Τα 1800 εισητηρια που θα παρουμε εμεις για το Λονδινο ειναι καλα ( για αρχη :mrgreen: ), λεμε τωρα !!!
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από karl »

gika έγραψε:Έχω καυλώσει πολύ άσχημα.....

Αυτή είναι κλήρωση ρε πούστη μου.. Όχι Ζάγκρεμπ, Μπριζ και μαλακίες....
Φοβερό σχόλιο! Όπως και πολλά αλλα που διάβασα. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Pegasus »

Όλα καλά, να πάρουν 2.500 οι Άγγλοι αλλά να πάρουμε κατ' αναλογία τα ίδια αλλιώς θα είμαστε θύματα. Κανένα τριχίλιαρο πρέπει να εξασφαλίσει η ΠΑΕ. Αν δε δεχτείτε κύριοι Άγγλοι, 1400 εισιτήρια για Τούμπα και πολλά είναι.

Από όλες τις απόψεις (οπαδικά, αγωνιστικά) είναι πολύ πολύ ενδιαφέρων όμιλος.
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από interted »

Αξιοθέατα της Αγγλίας :D

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από interted »

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από interted »

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Άβαταρ μέλους
dizar
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 18:53

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από dizar »

Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από jpower73 »

dizar έγραψε:Tottenham v Man City(live):

http://www.rojadirecta.es/goto/sporthd.co.tv/ch1.html
νατο το.. παστελι...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”