Group Stage Europa League

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Θα περάσουμε .......το έχω προαίσθημα περιέργο επειδή έχουμε Αγγλική ομάδα στον όμιλο! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από bob »

ωραίες εκδρομές και πολύ καλός όμιλος στον οποίο αν κάνεις (?) και προσθήκες μπορείς να τους κοιτάξεις στα μάτια ή έστω να μην σε ξεφτιλίσει κανείς και να ακούσεις και ένα μπράβο από όλους μας...τα λεφτά που θα πάρουμε είναι αρκετά ώστε να κάνουμε σωστές μεταγραφές και όχι τύπου μάντζιου τον οποίο αν τον δω να έρχεται θα είναι ένα τα πολλά πισωγυρίσματα που κάναμε φέτος.
έχεις τέτοια προπονητάρα μιλάνε όλοι με τα καλύτερα λόγια για αυτόν και τον αφήνεις με λίγες σφαίρες στον πόλεμο?
ούτε θέλω να περνάει από το μυαλό μου ότι θα πάμε έτσι...από κει και πέρα ΠΑΟΚ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ....
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από interted »

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν χάνουμε στο Λονδίνο! Πάμε για αποτελεσματα αντίστοιχα των αγώνων (νοκ-άουτ) με Άρσεναλ.
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από black death »

xristos14 έγραψε:Φίλε Ιακωβίδη η Τότεναμ δε χτυπιέται από εμάς..η πρεμιερ Λιγκ έχει ομάδες έτη φωτός μπροστά πλην της Μπαρτσα στην Ευρώπη, μέσα σ'υτές και η Τοτεναμ..συμφωνώ ότι ο Ρεντναπ είναι πανηλίθιος και κακός στο κοουτσάρισμα αλλά ακόμα και αν πουληθει ο Μόντριτς θα παίξει ο Jenas, στο κέντρο λένε θα πάρουν και τον Ντιαρά..μπροστά αν δεν παίξει ο Crouch θα παίξει ο Adebayor και στα άκρα οι Λενον και Μπειλ θα κάνουν πλάκα στους δικούς μας σε ρυθμό προπόνησης..μη τη ψάχνεις, αν κοιμηθεί ο Θεός και πάρουμε το χ στην Τούμπα μια χαρά θα είμαστε.

Τι θα γίνει μ'αυτές τις μεταγραφές που λέγανε χθες?
Η Τότεναμ όλα αυτά; :o Έτη φωτός μπροστά στην Ευρώπη; Είναι απίστευτο το πόσο τους υπερτιμάτε μερικοί...
Στην πραγματικότητα είναι ομάδα β' ταχύτητας Ευρωπαϊκά, που δεν θα χτύπαγε πρωτάθλημα σε κανένα από τα 4 μεγάλα (ίσως μόνο στην Ιταλία αλλά κι εκεί δεν το έπαιρνε).
Μιλάμε για μια ομάδα που έχει βγει μια φορά στην ιστορία της στο CL.
Φαντάζομαι η Γιούνγκ Μπόις που τους κέρδισε πέρσι είναι υπερομάδα...
Που να βγούμε και CL δηλαδή τι θα λέτε... Εγώ λέω να μην κατέβουμε καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25996
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από obanebane »

Ρε συ ξερεις για ποια τοτεναμ μιλαμε εχεις δει το ροστερ της,ειδες τη πορεια εκανε περυσι?
Αφησε εξω τη μιλαν εφτασε μεχρι τους 8 και λες οτι ειναι ομαδα β ταχυτητας?
Οκ μπαρτσελονα και ρεαλ δεν ειναι ουτε μαντσεστερ και τσελσι αλλα μεσα στις 10-15 καλυτερες της ευρωπης ειναι για πλακα.


Υ.Γ Αυτο δε σημαινει οτι δεν μπορουμε να τους κερδισουμε.

Ήρεμα
Lord_GayrosSlayer
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

black death έγραψε:
xristos14 έγραψε:Φίλε Ιακωβίδη η Τότεναμ δε χτυπιέται από εμάς..η πρεμιερ Λιγκ έχει ομάδες έτη φωτός μπροστά πλην της Μπαρτσα στην Ευρώπη, μέσα σ'υτές και η Τοτεναμ..συμφωνώ ότι ο Ρεντναπ είναι πανηλίθιος και κακός στο κοουτσάρισμα αλλά ακόμα και αν πουληθει ο Μόντριτς θα παίξει ο Jenas, στο κέντρο λένε θα πάρουν και τον Ντιαρά..μπροστά αν δεν παίξει ο Crouch θα παίξει ο Adebayor και στα άκρα οι Λενον και Μπειλ θα κάνουν πλάκα στους δικούς μας σε ρυθμό προπόνησης..μη τη ψάχνεις, αν κοιμηθεί ο Θεός και πάρουμε το χ στην Τούμπα μια χαρά θα είμαστε.

Τι θα γίνει μ'αυτές τις μεταγραφές που λέγανε χθες?
Η Τότεναμ όλα αυτά; :o Έτη φωτός μπροστά στην Ευρώπη; Είναι απίστευτο το πόσο τους υπερτιμάτε μερικοί...
Στην πραγματικότητα είναι ομάδα β' ταχύτητας Ευρωπαϊκά, που δεν θα χτύπαγε πρωτάθλημα σε κανένα από τα 4 μεγάλα (ίσως μόνο στην Ιταλία αλλά κι εκεί δεν το έπαιρνε).
Μιλάμε για μια ομάδα που έχει βγει μια φορά στην ιστορία της στο CL.
Φαντάζομαι η Γιούνγκ Μπόις που τους κέρδισε πέρσι είναι υπερομάδα...
Που να βγούμε και CL δηλαδή τι θα λέτε... Εγώ λέω να μην κατέβουμε καλύτερα.
φίλε death επίσης η Τοτεναμ πέρσι έκανε πλάκα μέσα κ έξω στη Μίλαν, δεν λέει κάτι αυτό..
γνώμη μου είναι ότι ακόμα και αν όλοι οι παίκτες πιάσουν την καλύτερη απόδοση που μπορούν -πράγμα σχεδόν απίθανο- την Τοτεναμ απλά δεν μπορούμε να τη χτυπήσουμε..μακάρι να πέφτω έξω και να'χεις δίκιο

Ας πούμε μόνο για τον Μπειλ θυμάμαι πέρσι στο Μιλάνο έκανε πάρτι μόνος του απέναντι στον Μαικόν ,τον Ζανέτι και τον Κίβου..ε φαντάσου τι έχει να γίνει όταν θα'χει απέναντί του τον...Εττο
Άβαταρ μέλους
vaggio-4-
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Πέμ 22 Ιούλ 2010, 21:34

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από vaggio-4- »

Ποσο γκαντεμης μπορει να ειμαι????????????????????????μαζευα λεφτα ενα καλοκαιρι για 2 εκδρομες εκτος και με τετοιο προγραμμα δν παω πουθενα γιατι μπαινω φανταρος το νοεμβρι!!!!!!!!!!!!ξενερααααααα....οχι μονο δν 8α παω αλλα ουτε καν 8α τα δω.....ΠΑΟΚ για σενα 8α γινω λιποτακτης :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από black death »

Τα ούζα τα προσπερνώ και θα σου πω ότι δεν είπα εγώ ότι η Τότεναμ δεν είναι μέσα στις 10-15 καλύτερες της Ευρώπης αλλά δεν είναι στην ελίτ με Μπάρτσα, Ρεάλ, Γιουνάιτεντ, Τσέλσι, Μπάγερν κλπ. Για αυτό λέω β' ταχύτητας. Αν υποθέσουμε ότι α' είναι αυτές που είπα και 2-3 ακόμα. Δεν μπορώ να ακούω ότι η Τότεναμ και όλη η Πρέμιερ Λιγκ είναι έτη φωτός μπροστά πανευρωπαϊκά δηλαδή έλεος...
Με τη Μίλαν αν είδες τα ματς έπαιξε 180 λεπτά ταμπούρι (όχι και πλάκα Χρήστο...) και όλα γίνονται στη μπάλα (εκμεταλλεύτηκε και τις απουσίες της Μίλαν).
Όσο για τους παίχτες της έχει 3 πολύ καλούς, Μπέιλ, Μόντριτς που φεύγει, Φαν Ντερ Φαρτ, άντε και Λένον, Αντεμπαγιόρ και οι υπόλοιποι για τοπ Ευρωπαϊκό επίπεδο είναι μετριότητες (άσχετα αν οι περισσότεροι έπαιζαν σε εμάς με κλειστά μάτια).
Τώρα αν εμφανιστεί ο ΠΑΟΚ του ματς με CSKA στην Τούμπα, δεν το γλιτώνουμε το 3μπαλο αλλά αν εμφανιστεί ο ΠΑΟΚ των ματς πχ. με Φενέρ και Βιγιαρεάλ έχουμε πιθανότητες.
Μάλιστα υπάρχει περίπτωση ο βλάκας ο Ρέντναπ να το έχει γραμμένο το Γιουρόπα και να κατεβαίνει με τα δεύτερα.
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από tigon4 »

αν και με χαλαει η ρουμπιν καζαν κατα τα αλλα ενδιαφερουσα κληρωση.

αγωνιστικα.
αντιπαλος μας ειναι η ρουμπιν ξεκαθαρα...αρα τι θελουμε
θελουμε καλυτερα αποτελσμετα αποτελσεματα απεναντι σε σαμροκ και τοτεναμ απο οτι η ρουμπιν
και στα μεταξυ μας τα ιδια αποτελεσματα

δεν με καιει να περασουμε στους 32 ...αμα ερθει δεν με πειραζει. :mrgreen:

οπαδικα.
καλη εκδρομη στο λονδινο τα επισημα εισιτηρια που θα παρουμε θα ειναι καμια 1800....πιστευω θα εχουμε 2000-2500 κομματια μεσα.
καλη εκδρομη θα ηταν και ιρλανδια αλλα το γηπεδο 6000 θεσεων δεν βοηθαει για μετακινηση ....καμια 500 εισιτηρια δλδ.(εκτος αν παιξουμε στο μεγαλο οπως ειπε ενας φιλος πριν)
στο καζαν δεν ειναι και πολυ καλα για μαζικη εκδρομη...οσοι παν πιστευω να περασουν καλα.
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από interted »

tigon4 έγραψε: καλη εκδρομη θα ηταν και ιρλανδια αλλα το γηπεδο 6000 θεσεων δεν βοηθαει για μετακινηση
51,700 θέσεων
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Odi »

xristos14 έγραψε:
black death έγραψε:
xristos14 έγραψε:Φίλε Ιακωβίδη η Τότεναμ δε χτυπιέται από εμάς..η πρεμιερ Λιγκ έχει ομάδες έτη φωτός μπροστά πλην της Μπαρτσα στην Ευρώπη, μέσα σ'υτές και η Τοτεναμ..συμφωνώ ότι ο Ρεντναπ είναι πανηλίθιος και κακός στο κοουτσάρισμα αλλά ακόμα και αν πουληθει ο Μόντριτς θα παίξει ο Jenas, στο κέντρο λένε θα πάρουν και τον Ντιαρά..μπροστά αν δεν παίξει ο Crouch θα παίξει ο Adebayor και στα άκρα οι Λενον και Μπειλ θα κάνουν πλάκα στους δικούς μας σε ρυθμό προπόνησης..μη τη ψάχνεις, αν κοιμηθεί ο Θεός και πάρουμε το χ στην Τούμπα μια χαρά θα είμαστε.

Τι θα γίνει μ'αυτές τις μεταγραφές που λέγανε χθες?
Η Τότεναμ όλα αυτά; :o Έτη φωτός μπροστά στην Ευρώπη; Είναι απίστευτο το πόσο τους υπερτιμάτε μερικοί...
Στην πραγματικότητα είναι ομάδα β' ταχύτητας Ευρωπαϊκά, που δεν θα χτύπαγε πρωτάθλημα σε κανένα από τα 4 μεγάλα (ίσως μόνο στην Ιταλία αλλά κι εκεί δεν το έπαιρνε).
Μιλάμε για μια ομάδα που έχει βγει μια φορά στην ιστορία της στο CL.
Φαντάζομαι η Γιούνγκ Μπόις που τους κέρδισε πέρσι είναι υπερομάδα...
Που να βγούμε και CL δηλαδή τι θα λέτε... Εγώ λέω να μην κατέβουμε καλύτερα.
φίλε death επίσης η Τοτεναμ πέρσι έκανε πλάκα μέσα κ έξω στη Μίλαν, δεν λέει κάτι αυτό..
γνώμη μου είναι ότι ακόμα και αν όλοι οι παίκτες πιάσουν την καλύτερη απόδοση που μπορούν -πράγμα σχεδόν απίθανο- την Τοτεναμ απλά δεν μπορούμε να τη χτυπήσουμε..μακάρι να πέφτω έξω και να'χεις δίκιο

Ας πούμε μόνο για τον Μπειλ θυμάμαι πέρσι στο Μιλάνο έκανε πάρτι μόνος του απέναντι στον Μαικόν ,τον Ζανέτι και τον Κίβου..ε φαντάσου τι έχει να γίνει όταν θα'χει απέναντί του τον...Εττο

Ε όχι και πλάκα μέσα έξω στην μεγάλη Μίλαν.Στο Σαν Σίρο με μια αντεπίθεση ένα γκολ και στο ματς στην Αγγλία ήταν για 0-3 αλλά άνοιξε των Αγγλων ο κώλος..
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από niks »

οσο πιο ισορροπημενος ενας ομιλος τοσο το καλυτερο
κατι σαν το περσινο

υγ.η Λατσιο τι γυρευει στους ομιλους;δεν την απεκλεισε το αρηθ;
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3217
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από GEOL »

interted έγραψε:
tigon4 έγραψε: καλη εκδρομη θα ηταν και ιρλανδια αλλα το γηπεδο 6000 θεσεων δεν βοηθαει για μετακινηση
51,700 θέσεων
Το μεγάλο (AVIVA - 51.700) το έχουν για Εθνική Ιρλανδίας και ράγμπι. Το γήπεδο της Shamrock παίρνει περίπου 6000. Το Δουβλίνο πάντως είναι φανταστική πόλη, τόσο για το παραδοσιακό στυλ και χρώμα όσο και η μοντέρνα έκδοση του με καταπληκτικές κατασκευές και υποδομές.
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από interted »

Τσέκαρε στο επίσημο σαιτ της ουέφα και θα δεις ότι το ματς γίνεται στο AVIVA
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”