Group Stage Europa League
Re: Group Stage Europa League
Θα περάσουμε .......το έχω προαίσθημα περιέργο επειδή έχουμε Αγγλική ομάδα στον όμιλο! 
Re: Group Stage Europa League
ωραίες εκδρομές και πολύ καλός όμιλος στον οποίο αν κάνεις (?) και προσθήκες μπορείς να τους κοιτάξεις στα μάτια ή έστω να μην σε ξεφτιλίσει κανείς και να ακούσεις και ένα μπράβο από όλους μας...τα λεφτά που θα πάρουμε είναι αρκετά ώστε να κάνουμε σωστές μεταγραφές και όχι τύπου μάντζιου τον οποίο αν τον δω να έρχεται θα είναι ένα τα πολλά πισωγυρίσματα που κάναμε φέτος.
έχεις τέτοια προπονητάρα μιλάνε όλοι με τα καλύτερα λόγια για αυτόν και τον αφήνεις με λίγες σφαίρες στον πόλεμο?
ούτε θέλω να περνάει από το μυαλό μου ότι θα πάμε έτσι...από κει και πέρα ΠΑΟΚ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ....
έχεις τέτοια προπονητάρα μιλάνε όλοι με τα καλύτερα λόγια για αυτόν και τον αφήνεις με λίγες σφαίρες στον πόλεμο?
ούτε θέλω να περνάει από το μυαλό μου ότι θα πάμε έτσι...από κει και πέρα ΠΑΟΚ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ....
Re: Group Stage Europa League
http://www.corporatehospitalitygroup.co ... ue_173.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... oramic.jpg
και για τους πολύ τολμηρούς
http://farm2.static.flickr.com/1407/461 ... b1d4_z.jpg
ps. πως γίνονται εικόνες?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... oramic.jpg
και για τους πολύ τολμηρούς
http://farm2.static.flickr.com/1407/461 ... b1d4_z.jpg
ps. πως γίνονται εικόνες?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Group Stage Europa League
Δεν χάνουμε στο Λονδίνο! Πάμε για αποτελεσματα αντίστοιχα των αγώνων (νοκ-άουτ) με Άρσεναλ.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Η Τότεναμ όλα αυτά;xristos14 έγραψε:Φίλε Ιακωβίδη η Τότεναμ δε χτυπιέται από εμάς..η πρεμιερ Λιγκ έχει ομάδες έτη φωτός μπροστά πλην της Μπαρτσα στην Ευρώπη, μέσα σ'υτές και η Τοτεναμ..συμφωνώ ότι ο Ρεντναπ είναι πανηλίθιος και κακός στο κοουτσάρισμα αλλά ακόμα και αν πουληθει ο Μόντριτς θα παίξει ο Jenas, στο κέντρο λένε θα πάρουν και τον Ντιαρά..μπροστά αν δεν παίξει ο Crouch θα παίξει ο Adebayor και στα άκρα οι Λενον και Μπειλ θα κάνουν πλάκα στους δικούς μας σε ρυθμό προπόνησης..μη τη ψάχνεις, αν κοιμηθεί ο Θεός και πάρουμε το χ στην Τούμπα μια χαρά θα είμαστε.
Τι θα γίνει μ'αυτές τις μεταγραφές που λέγανε χθες?
Στην πραγματικότητα είναι ομάδα β' ταχύτητας Ευρωπαϊκά, που δεν θα χτύπαγε πρωτάθλημα σε κανένα από τα 4 μεγάλα (ίσως μόνο στην Ιταλία αλλά κι εκεί δεν το έπαιρνε).
Μιλάμε για μια ομάδα που έχει βγει μια φορά στην ιστορία της στο CL.
Φαντάζομαι η Γιούνγκ Μπόις που τους κέρδισε πέρσι είναι υπερομάδα...
Που να βγούμε και CL δηλαδή τι θα λέτε... Εγώ λέω να μην κατέβουμε καλύτερα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ρε συ ξερεις για ποια τοτεναμ μιλαμε εχεις δει το ροστερ της,ειδες τη πορεια εκανε περυσι?
Αφησε εξω τη μιλαν εφτασε μεχρι τους 8 και λες οτι ειναι ομαδα β ταχυτητας?
Οκ μπαρτσελονα και ρεαλ δεν ειναι ουτε μαντσεστερ και τσελσι αλλα μεσα στις 10-15 καλυτερες της ευρωπης ειναι για πλακα.
Υ.Γ Αυτο δε σημαινει οτι δεν μπορουμε να τους κερδισουμε.
Ήρεμα
Lord_GayrosSlayer
Αφησε εξω τη μιλαν εφτασε μεχρι τους 8 και λες οτι ειναι ομαδα β ταχυτητας?
Οκ μπαρτσελονα και ρεαλ δεν ειναι ουτε μαντσεστερ και τσελσι αλλα μεσα στις 10-15 καλυτερες της ευρωπης ειναι για πλακα.
Υ.Γ Αυτο δε σημαινει οτι δεν μπορουμε να τους κερδισουμε.
Ήρεμα
Lord_GayrosSlayer
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
φίλε death επίσης η Τοτεναμ πέρσι έκανε πλάκα μέσα κ έξω στη Μίλαν, δεν λέει κάτι αυτό..black death έγραψε:Η Τότεναμ όλα αυτά;xristos14 έγραψε:Φίλε Ιακωβίδη η Τότεναμ δε χτυπιέται από εμάς..η πρεμιερ Λιγκ έχει ομάδες έτη φωτός μπροστά πλην της Μπαρτσα στην Ευρώπη, μέσα σ'υτές και η Τοτεναμ..συμφωνώ ότι ο Ρεντναπ είναι πανηλίθιος και κακός στο κοουτσάρισμα αλλά ακόμα και αν πουληθει ο Μόντριτς θα παίξει ο Jenas, στο κέντρο λένε θα πάρουν και τον Ντιαρά..μπροστά αν δεν παίξει ο Crouch θα παίξει ο Adebayor και στα άκρα οι Λενον και Μπειλ θα κάνουν πλάκα στους δικούς μας σε ρυθμό προπόνησης..μη τη ψάχνεις, αν κοιμηθεί ο Θεός και πάρουμε το χ στην Τούμπα μια χαρά θα είμαστε.
Τι θα γίνει μ'αυτές τις μεταγραφές που λέγανε χθες?Έτη φωτός μπροστά στην Ευρώπη; Είναι απίστευτο το πόσο τους υπερτιμάτε μερικοί...
Στην πραγματικότητα είναι ομάδα β' ταχύτητας Ευρωπαϊκά, που δεν θα χτύπαγε πρωτάθλημα σε κανένα από τα 4 μεγάλα (ίσως μόνο στην Ιταλία αλλά κι εκεί δεν το έπαιρνε).
Μιλάμε για μια ομάδα που έχει βγει μια φορά στην ιστορία της στο CL.
Φαντάζομαι η Γιούνγκ Μπόις που τους κέρδισε πέρσι είναι υπερομάδα...
Που να βγούμε και CL δηλαδή τι θα λέτε... Εγώ λέω να μην κατέβουμε καλύτερα.
γνώμη μου είναι ότι ακόμα και αν όλοι οι παίκτες πιάσουν την καλύτερη απόδοση που μπορούν -πράγμα σχεδόν απίθανο- την Τοτεναμ απλά δεν μπορούμε να τη χτυπήσουμε..μακάρι να πέφτω έξω και να'χεις δίκιο
Ας πούμε μόνο για τον Μπειλ θυμάμαι πέρσι στο Μιλάνο έκανε πάρτι μόνος του απέναντι στον Μαικόν ,τον Ζανέτι και τον Κίβου..ε φαντάσου τι έχει να γίνει όταν θα'χει απέναντί του τον...Εττο
Re: Group Stage Europa League
Ποσο γκαντεμης μπορει να ειμαι????????????????????????μαζευα λεφτα ενα καλοκαιρι για 2 εκδρομες εκτος και με τετοιο προγραμμα δν παω πουθενα γιατι μπαινω φανταρος το νοεμβρι!!!!!!!!!!!!ξενερααααααα....οχι μονο δν 8α παω αλλα ουτε καν 8α τα δω.....ΠΑΟΚ για σενα 8α γινω λιποτακτης

-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Τα ούζα τα προσπερνώ και θα σου πω ότι δεν είπα εγώ ότι η Τότεναμ δεν είναι μέσα στις 10-15 καλύτερες της Ευρώπης αλλά δεν είναι στην ελίτ με Μπάρτσα, Ρεάλ, Γιουνάιτεντ, Τσέλσι, Μπάγερν κλπ. Για αυτό λέω β' ταχύτητας. Αν υποθέσουμε ότι α' είναι αυτές που είπα και 2-3 ακόμα. Δεν μπορώ να ακούω ότι η Τότεναμ και όλη η Πρέμιερ Λιγκ είναι έτη φωτός μπροστά πανευρωπαϊκά δηλαδή έλεος...
Με τη Μίλαν αν είδες τα ματς έπαιξε 180 λεπτά ταμπούρι (όχι και πλάκα Χρήστο...) και όλα γίνονται στη μπάλα (εκμεταλλεύτηκε και τις απουσίες της Μίλαν).
Όσο για τους παίχτες της έχει 3 πολύ καλούς, Μπέιλ, Μόντριτς που φεύγει, Φαν Ντερ Φαρτ, άντε και Λένον, Αντεμπαγιόρ και οι υπόλοιποι για τοπ Ευρωπαϊκό επίπεδο είναι μετριότητες (άσχετα αν οι περισσότεροι έπαιζαν σε εμάς με κλειστά μάτια).
Τώρα αν εμφανιστεί ο ΠΑΟΚ του ματς με CSKA στην Τούμπα, δεν το γλιτώνουμε το 3μπαλο αλλά αν εμφανιστεί ο ΠΑΟΚ των ματς πχ. με Φενέρ και Βιγιαρεάλ έχουμε πιθανότητες.
Μάλιστα υπάρχει περίπτωση ο βλάκας ο Ρέντναπ να το έχει γραμμένο το Γιουρόπα και να κατεβαίνει με τα δεύτερα.
Με τη Μίλαν αν είδες τα ματς έπαιξε 180 λεπτά ταμπούρι (όχι και πλάκα Χρήστο...) και όλα γίνονται στη μπάλα (εκμεταλλεύτηκε και τις απουσίες της Μίλαν).
Όσο για τους παίχτες της έχει 3 πολύ καλούς, Μπέιλ, Μόντριτς που φεύγει, Φαν Ντερ Φαρτ, άντε και Λένον, Αντεμπαγιόρ και οι υπόλοιποι για τοπ Ευρωπαϊκό επίπεδο είναι μετριότητες (άσχετα αν οι περισσότεροι έπαιζαν σε εμάς με κλειστά μάτια).
Τώρα αν εμφανιστεί ο ΠΑΟΚ του ματς με CSKA στην Τούμπα, δεν το γλιτώνουμε το 3μπαλο αλλά αν εμφανιστεί ο ΠΑΟΚ των ματς πχ. με Φενέρ και Βιγιαρεάλ έχουμε πιθανότητες.
Μάλιστα υπάρχει περίπτωση ο βλάκας ο Ρέντναπ να το έχει γραμμένο το Γιουρόπα και να κατεβαίνει με τα δεύτερα.
Re: Group Stage Europa League
αν και με χαλαει η ρουμπιν καζαν κατα τα αλλα ενδιαφερουσα κληρωση.
αγωνιστικα.
αντιπαλος μας ειναι η ρουμπιν ξεκαθαρα...αρα τι θελουμε
θελουμε καλυτερα αποτελσμετα αποτελσεματα απεναντι σε σαμροκ και τοτεναμ απο οτι η ρουμπιν
και στα μεταξυ μας τα ιδια αποτελεσματα
δεν με καιει να περασουμε στους 32 ...αμα ερθει δεν με πειραζει.
οπαδικα.
καλη εκδρομη στο λονδινο τα επισημα εισιτηρια που θα παρουμε θα ειναι καμια 1800....πιστευω θα εχουμε 2000-2500 κομματια μεσα.
καλη εκδρομη θα ηταν και ιρλανδια αλλα το γηπεδο 6000 θεσεων δεν βοηθαει για μετακινηση ....καμια 500 εισιτηρια δλδ.(εκτος αν παιξουμε στο μεγαλο οπως ειπε ενας φιλος πριν)
στο καζαν δεν ειναι και πολυ καλα για μαζικη εκδρομη...οσοι παν πιστευω να περασουν καλα.
αγωνιστικα.
αντιπαλος μας ειναι η ρουμπιν ξεκαθαρα...αρα τι θελουμε
θελουμε καλυτερα αποτελσμετα αποτελσεματα απεναντι σε σαμροκ και τοτεναμ απο οτι η ρουμπιν
και στα μεταξυ μας τα ιδια αποτελεσματα
δεν με καιει να περασουμε στους 32 ...αμα ερθει δεν με πειραζει.
οπαδικα.
καλη εκδρομη στο λονδινο τα επισημα εισιτηρια που θα παρουμε θα ειναι καμια 1800....πιστευω θα εχουμε 2000-2500 κομματια μεσα.
καλη εκδρομη θα ηταν και ιρλανδια αλλα το γηπεδο 6000 θεσεων δεν βοηθαει για μετακινηση ....καμια 500 εισιτηρια δλδ.(εκτος αν παιξουμε στο μεγαλο οπως ειπε ενας φιλος πριν)
στο καζαν δεν ειναι και πολυ καλα για μαζικη εκδρομη...οσοι παν πιστευω να περασουν καλα.
Re: Group Stage Europa League
51,700 θέσεωνtigon4 έγραψε: καλη εκδρομη θα ηταν και ιρλανδια αλλα το γηπεδο 6000 θεσεων δεν βοηθαει για μετακινηση
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
xristos14 έγραψε:φίλε death επίσης η Τοτεναμ πέρσι έκανε πλάκα μέσα κ έξω στη Μίλαν, δεν λέει κάτι αυτό..black death έγραψε:Η Τότεναμ όλα αυτά;xristos14 έγραψε:Φίλε Ιακωβίδη η Τότεναμ δε χτυπιέται από εμάς..η πρεμιερ Λιγκ έχει ομάδες έτη φωτός μπροστά πλην της Μπαρτσα στην Ευρώπη, μέσα σ'υτές και η Τοτεναμ..συμφωνώ ότι ο Ρεντναπ είναι πανηλίθιος και κακός στο κοουτσάρισμα αλλά ακόμα και αν πουληθει ο Μόντριτς θα παίξει ο Jenas, στο κέντρο λένε θα πάρουν και τον Ντιαρά..μπροστά αν δεν παίξει ο Crouch θα παίξει ο Adebayor και στα άκρα οι Λενον και Μπειλ θα κάνουν πλάκα στους δικούς μας σε ρυθμό προπόνησης..μη τη ψάχνεις, αν κοιμηθεί ο Θεός και πάρουμε το χ στην Τούμπα μια χαρά θα είμαστε.
Τι θα γίνει μ'αυτές τις μεταγραφές που λέγανε χθες?Έτη φωτός μπροστά στην Ευρώπη; Είναι απίστευτο το πόσο τους υπερτιμάτε μερικοί...
Στην πραγματικότητα είναι ομάδα β' ταχύτητας Ευρωπαϊκά, που δεν θα χτύπαγε πρωτάθλημα σε κανένα από τα 4 μεγάλα (ίσως μόνο στην Ιταλία αλλά κι εκεί δεν το έπαιρνε).
Μιλάμε για μια ομάδα που έχει βγει μια φορά στην ιστορία της στο CL.
Φαντάζομαι η Γιούνγκ Μπόις που τους κέρδισε πέρσι είναι υπερομάδα...
Που να βγούμε και CL δηλαδή τι θα λέτε... Εγώ λέω να μην κατέβουμε καλύτερα.
γνώμη μου είναι ότι ακόμα και αν όλοι οι παίκτες πιάσουν την καλύτερη απόδοση που μπορούν -πράγμα σχεδόν απίθανο- την Τοτεναμ απλά δεν μπορούμε να τη χτυπήσουμε..μακάρι να πέφτω έξω και να'χεις δίκιο
Ας πούμε μόνο για τον Μπειλ θυμάμαι πέρσι στο Μιλάνο έκανε πάρτι μόνος του απέναντι στον Μαικόν ,τον Ζανέτι και τον Κίβου..ε φαντάσου τι έχει να γίνει όταν θα'χει απέναντί του τον...Εττο
Ε όχι και πλάκα μέσα έξω στην μεγάλη Μίλαν.Στο Σαν Σίρο με μια αντεπίθεση ένα γκολ και στο ματς στην Αγγλία ήταν για 0-3 αλλά άνοιξε των Αγγλων ο κώλος..
Re: Group Stage Europa League
οσο πιο ισορροπημενος ενας ομιλος τοσο το καλυτερο
κατι σαν το περσινο
υγ.η Λατσιο τι γυρευει στους ομιλους;δεν την απεκλεισε το αρηθ;
κατι σαν το περσινο
υγ.η Λατσιο τι γυρευει στους ομιλους;δεν την απεκλεισε το αρηθ;
Re: Group Stage Europa League
Το μεγάλο (AVIVA - 51.700) το έχουν για Εθνική Ιρλανδίας και ράγμπι. Το γήπεδο της Shamrock παίρνει περίπου 6000. Το Δουβλίνο πάντως είναι φανταστική πόλη, τόσο για το παραδοσιακό στυλ και χρώμα όσο και η μοντέρνα έκδοση του με καταπληκτικές κατασκευές και υποδομές.interted έγραψε:51,700 θέσεωνtigon4 έγραψε: καλη εκδρομη θα ηταν και ιρλανδια αλλα το γηπεδο 6000 θεσεων δεν βοηθαει για μετακινηση
Re: Group Stage Europa League
Τσέκαρε στο επίσημο σαιτ της ουέφα και θα δεις ότι το ματς γίνεται στο AVIVA