Group Stage Europa League

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από DC »

Τα όνειρα δεν έχουν λογική.
Προχτές είδα ότι ήμουν ντυμένος ρωμαίος αυτοκράτορας και πηδούσα την Στικούδη στην καρότσα ενός αγροτικού ....

:opaokara: :opaokara:
:opaokara: :opaokara:
tsachou
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 14:58

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από tsachou »

μεγάλο ξενέρωμα έφαγα με τις ημερομηνίες!!! Νοέμβρη μπαίνω φαντάρος και παρακαλούσα να παίζαμε νωρίτερα στο λονδίνο για να βγάλω καλά γούστα πριν μπω...κατα τα άλλα έχουμε δύσκολο όμιλο αλλα θα περάσουμε :D :D
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Lord »

DC έγραψε:Τα όνειρα δεν έχουν λογική.
Προχτές είδα ότι ήμουν ντυμένος ρωμαίος αυτοκράτορας και πηδούσα την Στικούδη στην καρότσα ενός αγροτικού ....

:opaokara: :opaokara:
:opaokara: :opaokara:
Κλαίω :lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

Ρε ΝΤΟΥΓΑΝΙΑ!! Μπήκατε όλοι μαζί στο site της easyjet και φτάσατε το εισητήριο απο 40 στα 240 ευρά?? Ντιπ ΠΑΟΚΙΑ είστε!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

navigator11 έγραψε: υγ ακούς εκεί.σίγα μην καταφέρουν να βγούν 3οι από τον όμιλό τους.αλήθεια,το ζερβίνιο ποιός θα τον μαρκάρει είπαμε;; :lol: :lol: :lol: :lol:
Άρσεναλ - Ντόρτμουντ - Μαρσέγι - Ολυμπιακός. Αυτή θα είναι η κατάταξη, με τον Ολυμπιακό να μαζεύει 2 - 3 βαθμούς.
Άβαταρ μέλους
dizar
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 18:53

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από dizar »

Τα εισιτήρια με Τότεναμ

26 Αυγ 2011 17:52, Από PAOK24
Τα εισιτήρια με Τότεναμ


Οι πρώτες επαφές των ανθρώπων του ΠΑΟΚ με τους παράγοντες των τριών ομάδων που θα βρει στον όμιλο του Europa League, ολοκληρώθηκαν. Το PAOK24 έχει τις πρώτες πληροφορίες…



Την περισσότερη ώρα οι εκπρόσωποι της ΠΑΕ ΠΑΟΚ (Φαρλαλής, Σουντουλίδης) μίλησαν με τους ανθρώπους της Τότεναμ.

«Θέλουμε όλα τα εισιτήρια που μας αναλογούν για τον αγώνα της Θεσσαλονίκης» είπαν οι Άγγλοι όσον αφορά την πρώτη αναμέτρηση της Τούμπας. Αυτό σημαίνει ότι στις 15 Σεπτεμβρίου στην Τούμπα θα βρίσκονται δυόμιση με τρεις χιλιάδες Άγγλοι οπαδοί.

Όπως όλοι αντιλαμβάνονται και ο ΠΑΟΚ θα πάρει όλα τα εισιτήρια που του αναλογούν για το παιχνίδι του Λονδίνου στις 30 Νοεμβρίου. Εκεί η Τότεναμ μπορεί και παραχωρεί 1800 εισιτήρια.

Από εκεί και πέρα δύσκολα είναι τα πράγματα για το Δουβλίνο και το έξι χιλιάδων γήπεδο της Σάμροκ. «Θέλουμε να κάνουμε μία επέκταση δύο χιλιάδων, αλλά δεν ξέρουμε αν μας δώσει άδεια η UEFA» είπαν οι εκπρόσωποι της ημιεπαγγελματικής ομάδας από την Ιρλανδία. Αν δεν αλλάξει κάτι για το συγκεκριμένο παιχνίδι ο ΠΑΟΚ δεν δικαιούται περισσότερα από 400 εισιτήρια.

Οι… καλύτεροι ήταν οι Ρώσοι: «Δεν ξέρω Αγγλικά. Πάρτε τηλέφωνο από Δευτέρα…» ανέφερε ο εκπρόσωπός τους και έκλεισε το θέμα.

paok24
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Lord »

Δηλαδή οι Άγγλοι με γήπεδο μεγαλύτερης χωρητικότητας θα μας δώσουν λιγότερα εισητήρια? Τι λένε ρε? :evil:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από pgetsos »

dizar έγραψε:
Οι… καλύτεροι ήταν οι Ρώσοι: «Δεν ξέρω Αγγλικά. Πάρτε τηλέφωνο από Δευτέρα…» ανέφερε ο εκπρόσωπός τους και έκλεισε το θέμα.
ελιωσα :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Δηλαδή το Ουαιτ Χαρτ Λέιν είναι μικρότερο από την Τούμπα. Ποιος θα μας τρελάνει περισσότερο οι Εγγλέζοι ή οι ΑΡΔ;
Άβαταρ μέλους
Skylos
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ 2011, 13:59

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Skylos »

Πως φωναζουν οι υπολοιποι οπαδοι τα καυτα σπιρουνια( σαν τσοντα ακουγετε);
Yids (Yiddish - Jewish) Απο τους Εβραιους που φτιαξαν το συλογο,το υπολοιπο δικο σας ;) :lol:
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από PAOKhead »

Κανονικα καθε ομαδα δικαιουται το 5% των εισητηριων με βαση τη χωρητικοτητα.
Δηλαδη η Τοτεναμ δικαιουται για Τουμπα περιπου 1400 κομματια.
Το θεμα ομως ειναι οτι εχοντας μονο 8 θυρες αναγκαστικα κλεινει ολη η 8 οποτε συμφερει την ΠΑΕ να δωσει παραπανω (κοντα στα 2500) απο τη στιγμη που ετσι κι αλλιως δεν μπορει να τα διαθεσει σε δικους μας για λογους ασφαλειας.
Απο την αλλη ομως ειναι unfair να παιρνεις 2500 σε γηπεδο 28.500 και να δινεις 1700 σε γηπεδο 34.000 υπερσυγχρονο μαλιστα.
Ας ελπισουμε οτι οι Αγγλοι θα φιλοτιμηθουν αλλιως σαν ΠΑΟΚ δεν μπορεις να κανεις και τιποτα παραπανω...
Salta_paoki
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 11:11

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Salta_paoki »

Άβαταρ μέλους
paprica
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 13:31
Τοποθεσία: ΚΟΖΑΝΗ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από paprica »

Ο βασικός στόχος ήταν να μπούμε στους ομίλους. Η κλήρωση είναι πολύ δύσκολη, αλλά δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα. 'Έτσι κι αλλιώς αουτσάιντερ είμαστε. Πάμε να γουστάρουμε, να μαζέψουμε όσους βαθμούς μπορούμε και βλέπουμε.
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από interted »

Στο σαιτ της ουέφα λέει ότι το ματς με τους Ρόβερς θα γίνει στο Dublin Arena, Dublin (IRL) το γήπεδο που έγινε πέρσι ο τελικός και είναι χωρητικότητας 51,700 θέσεων!
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από PAOKhead »

Ενταξει τοτε αφου δεν παιξαμε εκει περυσι τον Μαιο ας παιξουμε φετος :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”