Προχτές είδα ότι ήμουν ντυμένος ρωμαίος αυτοκράτορας και πηδούσα την Στικούδη στην καρότσα ενός αγροτικού ....
Group Stage Europa League
Re: Group Stage Europa League
Τα όνειρα δεν έχουν λογική.
Προχτές είδα ότι ήμουν ντυμένος ρωμαίος αυτοκράτορας και πηδούσα την Στικούδη στην καρότσα ενός αγροτικού ....

Προχτές είδα ότι ήμουν ντυμένος ρωμαίος αυτοκράτορας και πηδούσα την Στικούδη στην καρότσα ενός αγροτικού ....
Re: Group Stage Europa League
μεγάλο ξενέρωμα έφαγα με τις ημερομηνίες!!! Νοέμβρη μπαίνω φαντάρος και παρακαλούσα να παίζαμε νωρίτερα στο λονδίνο για να βγάλω καλά γούστα πριν μπω...κατα τα άλλα έχουμε δύσκολο όμιλο αλλα θα περάσουμε

Re: Group Stage Europa League
ΚλαίωDC έγραψε:Τα όνειρα δεν έχουν λογική.
Προχτές είδα ότι ήμουν ντυμένος ρωμαίος αυτοκράτορας και πηδούσα την Στικούδη στην καρότσα ενός αγροτικού ....
![]()
![]()
![]()
Re: Group Stage Europa League
Ρε ΝΤΟΥΓΑΝΙΑ!! Μπήκατε όλοι μαζί στο site της easyjet και φτάσατε το εισητήριο απο 40 στα 240 ευρά?? Ντιπ ΠΑΟΚΙΑ είστε!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Group Stage Europa League
Άρσεναλ - Ντόρτμουντ - Μαρσέγι - Ολυμπιακός. Αυτή θα είναι η κατάταξη, με τον Ολυμπιακό να μαζεύει 2 - 3 βαθμούς.navigator11 έγραψε: υγ ακούς εκεί.σίγα μην καταφέρουν να βγούν 3οι από τον όμιλό τους.αλήθεια,το ζερβίνιο ποιός θα τον μαρκάρει είπαμε;;![]()
![]()
![]()
Re: Group Stage Europa League
Τα εισιτήρια με Τότεναμ
26 Αυγ 2011 17:52, Από PAOK24
Τα εισιτήρια με Τότεναμ
Οι πρώτες επαφές των ανθρώπων του ΠΑΟΚ με τους παράγοντες των τριών ομάδων που θα βρει στον όμιλο του Europa League, ολοκληρώθηκαν. Το PAOK24 έχει τις πρώτες πληροφορίες…
Την περισσότερη ώρα οι εκπρόσωποι της ΠΑΕ ΠΑΟΚ (Φαρλαλής, Σουντουλίδης) μίλησαν με τους ανθρώπους της Τότεναμ.
«Θέλουμε όλα τα εισιτήρια που μας αναλογούν για τον αγώνα της Θεσσαλονίκης» είπαν οι Άγγλοι όσον αφορά την πρώτη αναμέτρηση της Τούμπας. Αυτό σημαίνει ότι στις 15 Σεπτεμβρίου στην Τούμπα θα βρίσκονται δυόμιση με τρεις χιλιάδες Άγγλοι οπαδοί.
Όπως όλοι αντιλαμβάνονται και ο ΠΑΟΚ θα πάρει όλα τα εισιτήρια που του αναλογούν για το παιχνίδι του Λονδίνου στις 30 Νοεμβρίου. Εκεί η Τότεναμ μπορεί και παραχωρεί 1800 εισιτήρια.
Από εκεί και πέρα δύσκολα είναι τα πράγματα για το Δουβλίνο και το έξι χιλιάδων γήπεδο της Σάμροκ. «Θέλουμε να κάνουμε μία επέκταση δύο χιλιάδων, αλλά δεν ξέρουμε αν μας δώσει άδεια η UEFA» είπαν οι εκπρόσωποι της ημιεπαγγελματικής ομάδας από την Ιρλανδία. Αν δεν αλλάξει κάτι για το συγκεκριμένο παιχνίδι ο ΠΑΟΚ δεν δικαιούται περισσότερα από 400 εισιτήρια.
Οι… καλύτεροι ήταν οι Ρώσοι: «Δεν ξέρω Αγγλικά. Πάρτε τηλέφωνο από Δευτέρα…» ανέφερε ο εκπρόσωπός τους και έκλεισε το θέμα.
paok24
26 Αυγ 2011 17:52, Από PAOK24
Τα εισιτήρια με Τότεναμ
Οι πρώτες επαφές των ανθρώπων του ΠΑΟΚ με τους παράγοντες των τριών ομάδων που θα βρει στον όμιλο του Europa League, ολοκληρώθηκαν. Το PAOK24 έχει τις πρώτες πληροφορίες…
Την περισσότερη ώρα οι εκπρόσωποι της ΠΑΕ ΠΑΟΚ (Φαρλαλής, Σουντουλίδης) μίλησαν με τους ανθρώπους της Τότεναμ.
«Θέλουμε όλα τα εισιτήρια που μας αναλογούν για τον αγώνα της Θεσσαλονίκης» είπαν οι Άγγλοι όσον αφορά την πρώτη αναμέτρηση της Τούμπας. Αυτό σημαίνει ότι στις 15 Σεπτεμβρίου στην Τούμπα θα βρίσκονται δυόμιση με τρεις χιλιάδες Άγγλοι οπαδοί.
Όπως όλοι αντιλαμβάνονται και ο ΠΑΟΚ θα πάρει όλα τα εισιτήρια που του αναλογούν για το παιχνίδι του Λονδίνου στις 30 Νοεμβρίου. Εκεί η Τότεναμ μπορεί και παραχωρεί 1800 εισιτήρια.
Από εκεί και πέρα δύσκολα είναι τα πράγματα για το Δουβλίνο και το έξι χιλιάδων γήπεδο της Σάμροκ. «Θέλουμε να κάνουμε μία επέκταση δύο χιλιάδων, αλλά δεν ξέρουμε αν μας δώσει άδεια η UEFA» είπαν οι εκπρόσωποι της ημιεπαγγελματικής ομάδας από την Ιρλανδία. Αν δεν αλλάξει κάτι για το συγκεκριμένο παιχνίδι ο ΠΑΟΚ δεν δικαιούται περισσότερα από 400 εισιτήρια.
Οι… καλύτεροι ήταν οι Ρώσοι: «Δεν ξέρω Αγγλικά. Πάρτε τηλέφωνο από Δευτέρα…» ανέφερε ο εκπρόσωπός τους και έκλεισε το θέμα.
paok24
Re: Group Stage Europa League
Δηλαδή οι Άγγλοι με γήπεδο μεγαλύτερης χωρητικότητας θα μας δώσουν λιγότερα εισητήρια? Τι λένε ρε? 
Re: Group Stage Europa League
ελιωσαdizar έγραψε:
Οι… καλύτεροι ήταν οι Ρώσοι: «Δεν ξέρω Αγγλικά. Πάρτε τηλέφωνο από Δευτέρα…» ανέφερε ο εκπρόσωπός τους και έκλεισε το θέμα.
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Group Stage Europa League
Δηλαδή το Ουαιτ Χαρτ Λέιν είναι μικρότερο από την Τούμπα. Ποιος θα μας τρελάνει περισσότερο οι Εγγλέζοι ή οι ΑΡΔ;
Re: Group Stage Europa League
Πως φωναζουν οι υπολοιποι οπαδοι τα καυτα σπιρουνια( σαν τσοντα ακουγετε);
Yids (Yiddish - Jewish) Απο τους Εβραιους που φτιαξαν το συλογο,το υπολοιπο δικο σας

Yids (Yiddish - Jewish) Απο τους Εβραιους που φτιαξαν το συλογο,το υπολοιπο δικο σας
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 968
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Group Stage Europa League
Κανονικα καθε ομαδα δικαιουται το 5% των εισητηριων με βαση τη χωρητικοτητα.
Δηλαδη η Τοτεναμ δικαιουται για Τουμπα περιπου 1400 κομματια.
Το θεμα ομως ειναι οτι εχοντας μονο 8 θυρες αναγκαστικα κλεινει ολη η 8 οποτε συμφερει την ΠΑΕ να δωσει παραπανω (κοντα στα 2500) απο τη στιγμη που ετσι κι αλλιως δεν μπορει να τα διαθεσει σε δικους μας για λογους ασφαλειας.
Απο την αλλη ομως ειναι unfair να παιρνεις 2500 σε γηπεδο 28.500 και να δινεις 1700 σε γηπεδο 34.000 υπερσυγχρονο μαλιστα.
Ας ελπισουμε οτι οι Αγγλοι θα φιλοτιμηθουν αλλιως σαν ΠΑΟΚ δεν μπορεις να κανεις και τιποτα παραπανω...
Δηλαδη η Τοτεναμ δικαιουται για Τουμπα περιπου 1400 κομματια.
Το θεμα ομως ειναι οτι εχοντας μονο 8 θυρες αναγκαστικα κλεινει ολη η 8 οποτε συμφερει την ΠΑΕ να δωσει παραπανω (κοντα στα 2500) απο τη στιγμη που ετσι κι αλλιως δεν μπορει να τα διαθεσει σε δικους μας για λογους ασφαλειας.
Απο την αλλη ομως ειναι unfair να παιρνεις 2500 σε γηπεδο 28.500 και να δινεις 1700 σε γηπεδο 34.000 υπερσυγχρονο μαλιστα.
Ας ελπισουμε οτι οι Αγγλοι θα φιλοτιμηθουν αλλιως σαν ΠΑΟΚ δεν μπορεις να κανεις και τιποτα παραπανω...
-
Salta_paoki
- Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 11:11
Re: Group Stage Europa League
Ο βασικός στόχος ήταν να μπούμε στους ομίλους. Η κλήρωση είναι πολύ δύσκολη, αλλά δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα. 'Έτσι κι αλλιώς αουτσάιντερ είμαστε. Πάμε να γουστάρουμε, να μαζέψουμε όσους βαθμούς μπορούμε και βλέπουμε.
Re: Group Stage Europa League
Στο σαιτ της ουέφα λέει ότι το ματς με τους Ρόβερς θα γίνει στο Dublin Arena, Dublin (IRL) το γήπεδο που έγινε πέρσι ο τελικός και είναι χωρητικότητας 51,700 θέσεων!