Του χρόνου στο τσου λου είναι απαραίτητος!!
Τελικά έπρεπε να βάλω στο τραγουδάκι τον λινο μπας κ τσιμπήσουν οι Άγγλοι
georgedoulk έγραψε:Εκδρομή για Λονδινο ΑΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑΑ
And when i 'll go to the Crazy-Doctor i will drive him crazy too!
Δυστυχώς μόνο 1700 δίνει η Τότεναμ στους φιλοξενούμενους...georgedoulk έγραψε:Εκδρομή για Λονδινο ΑΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑΑ
Με φτηνη εταιρία βγαίνει κανα 60€ πηγαινέλα!
Τουλάχιστον 5.000 κομάτια πρέπει να εχουμε μεσα στο κοτέτσι!
And when i 'll go to the Crazy-Doctor i will drive him crazy too!
μόνο τη δική μας τη κηδεία να μην κάνει.trel@menos έγραψε: ας ελπισουμε να κανει καμια κηδεια η σαμροκ και να μην παρει ουτε ποντο η καζαν απ την τοτεναμ.
ειμαι αισιοδοξος.
DC έγραψε:
Ονειρεύομαι έναν τελικό Γιουρόπα Λινγκ, ΠΑΟΚ-γάβρος ...... είναι σοβαρό γιατρέ;
Το να ονειρευεσαι γαβρο σε τελικο ευρωπαικου σημαινει οτι η προσωπικοτητα σου εχει διαταραχθει και εχεις αποκολληθει απο καθε εννοια παραγματικοτητας!DC έγραψε:Ονειρεύομαι έναν τελικό Γιουρόπα Λινγκ, ΠΑΟΚ-γάβρος ...... είναι σοβαρό γιατρέ;