Group Stage Europa League

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2249
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από theo86 »

Παίζει καλά σ´αυτα με την τοτεναμ κ έρχεται πρόταση 10 εκ. Την δεχόμαστε κ αντί για τον αντελινο βάζουμε στο αεροπλάνο τον λινο!!!
Του χρόνου στο τσου λου είναι απαραίτητος!!
Τελικά έπρεπε να βάλω στο τραγουδάκι τον λινο μπας κ τσιμπήσουν οι Άγγλοι :P
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από georgedoulk »

Εκδρομή για Λονδινο ΑΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑΑ

Με φτηνη εταιρία βγαίνει κανα 60€ πηγαινέλα!

Τουλάχιστον 5.000 κομάτια πρέπει να εχουμε μεσα στο κοτέτσι!

And when i 'll go to the Crazy-Doctor i will drive him crazy too! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από free4 »

Τρεις εντος εδρας νικες, κι οτι κλεψουμε εκτος!
Άβαταρ μέλους
Cataphract
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011, 17:11
Τοποθεσία: Πολίχνη, Θεσαλονίκη

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Cataphract »

georgedoulk έγραψε:Εκδρομή για Λονδινο ΑΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑΑ

And when i 'll go to the Crazy-Doctor i will drive him crazy too! :opaokara:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από trel@menos »

παντως ο ομιλος πολυ μ αρεσει. ενα μεγαλο ονομα για τις εμπειριες και να το χτυπησεις στην τουμπα. ενα σχετικα μεγαλο οπως η ρουμπιν για να την αποκλεισεις και να κανεις παταγο. και ενα λιμο για να παρεις 6 ποντους.
αν και για να πω την αληθεια στη θεση της ρουμπιν θα προτιμουσα μια μπιλμπαο, που να τρεχεις στου διαολου τη μανα εκει στη ρωσια.
το προγραμμα ειναι ιδανικο. κανεις το μπαμ την 1η αγωνιστικη με τοτεναμ στην τουμπα. πας στο καζαν κι αν τσιμπησεις ενα χ εισαι τζετ. μετα 6 βαθμους με το χωριο. συνολο 9-10. πας στην τοτεναμ και βαζεις ενα φορτηγο μπροστα στην εστια κι οτι βγει. και την τελευταια αγωνιστικη ερχονται τα ρωσακια στην τουμπα και τα κανονιζεις. συνολο βγαινουν 12-13 βαθμοι.
ας ελπισουμε να κανει καμια κηδεια η σαμροκ και να μην παρει ουτε ποντο η καζαν απ την τοτεναμ.
ειμαι αισιοδοξος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος trel@menos την Παρ 26 Αύγ 2011, 15:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 938
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

georgedoulk έγραψε:Εκδρομή για Λονδινο ΑΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑΑ

Με φτηνη εταιρία βγαίνει κανα 60€ πηγαινέλα!

Τουλάχιστον 5.000 κομάτια πρέπει να εχουμε μεσα στο κοτέτσι!

And when i 'll go to the Crazy-Doctor i will drive him crazy too! :opaokara:
Δυστυχώς μόνο 1700 δίνει η Τότεναμ στους φιλοξενούμενους...
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από thief »

Από την μία γούσταρα Τότεναμ από την άλλη χαλάστηκα με την Καζάν...(γενικά δεν γουστάρω τέως ανατολικό μπλοκ ...)...Δεν μασάμε όμως στα δύσκολα τα καταφέρνουμε καλύτερα..!!... :nairepaok:


Τουλάχιστον το πρόγραμμα είναι καλό. Μακάρι να καταφέρουμε η πρόκριση να κριθεί στο τελευταίο ματς. Δύσκολο αλλά μπορούμε. :pano:


ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ...!!!
Άβαταρ μέλους
tintin
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2011, 23:53
Τοποθεσία: Bordurie

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από tintin »

Ο όμιλός μας περιγράφεται ως εξής: Oι εκδρομές δε σταματάνε...

ΥΓ: ryanair και τα μυαλά στα κάγκελα
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από navigator11 »

το πρώτο παιχνίδι πιστεύω θα'ναι και το πλέον καθοριστικό.θεωρητικά,θα'μαι ευχαριστημένος και με ισοπαλία.

πάντως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να πέσουμε αμαχητί.η ομάδα ΠΛΕΟΝ ξέρει τι πρέπει να κάνει σε τέτοιου είδους αγώνες.έχω εμπιστοσύνη.

πιο πολλές πιθανότητες δίνω στον ΠΑΟΚ να περάσει στην επόμενη φάση παρά στους άλλους συνεκπροσώπους της χώρας. :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Federacion »

trel@menos έγραψε: ας ελπισουμε να κανει καμια κηδεια η σαμροκ και να μην παρει ουτε ποντο η καζαν απ την τοτεναμ.
ειμαι αισιοδοξος.
μόνο τη δική μας τη κηδεία να μην κάνει.

θελουμε παιχτες.
δεν το λέω εγω
ο ΜΠΟΛΟΝΙ το λεει.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από DC »

Εξαιρετικά δύσκολη κλήρωση, καλό πρόγραμμα.
ΑΝ περάσουμε αυτόν τον όμιλο, πιστεύω ότι θα φτάσουμε Βουκουρέστι.



Ονειρεύομαι έναν τελικό Γιουρόπα Λινγκ, ΠΑΟΚ-γάβρος ...... είναι σοβαρό γιατρέ;
Salta_paoki
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 11:11

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Salta_paoki »

Πριν απο μας παιζει με τη Wolves εκτος και μετα με Liverpool εντος.
Πιστευω θα μας υποτιμησουν και δε θα ρθουν με ολους τους βασικους.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από navigator11 »

DC έγραψε:


Ονειρεύομαι έναν τελικό Γιουρόπα Λινγκ, ΠΑΟΚ-γάβρος ...... είναι σοβαρό γιατρέ;

ε,αν μου αναφέρεις ως πιθανότητα παρουσία του γαύρου σε τελικό ευρωπαϊκής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης ...

υγ ακούς εκεί.σίγα μην καταφέρουν να βγούν 3οι από τον όμιλό τους.αλήθεια,το ζερβίνιο ποιός θα τον μαρκάρει είπαμε;; :lol: :lol: :lol: :lol:
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από PAOKhead »

DC έγραψε:Ονειρεύομαι έναν τελικό Γιουρόπα Λινγκ, ΠΑΟΚ-γάβρος ...... είναι σοβαρό γιατρέ;
Το να ονειρευεσαι γαβρο σε τελικο ευρωπαικου σημαινει οτι η προσωπικοτητα σου εχει διαταραχθει και εχεις αποκολληθει απο καθε εννοια παραγματικοτητας! :shock:
Στο γιατρο και γρηγορα... :lol:
Το μονο που σε σωζει ειναι οτι βλεπεις ΠΑΟΚ στον τελικο, οποτε υπαρχουν ακομα καποιες ελπιδες για σενα.
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Ivan_4 »

PAOK-Tottenham Hotspur 1
Rubin Kazan-PAOK X
PAOK-Shamrock Rovers 1
Shamrock Rovers-PAOK 2
Tottenham Hotspur-PAOK 1
PAOK-Rubin Kazan 1
Άντε ΠΑΟΚάρα :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”