Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από che4 »

geoavr έγραψε:Daniel Niculae ο ''άνθρωπος σκιά''

[youtube]We11MH93ehE[/youtube]

Δείτε το προσεκτικά.Στο τέλος σκοράρει :lol:
Γι'αυτό τον σούταρε η Οσέρ.


:pano: :pano: :pano:
μακρια τετοιον εχουμε το σακη και ειναι και μοντελο :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Varvatos
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: Δευ 25 Απρ 2011, 15:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Varvatos »

Αχ να χαρείτε δεν θέλω άλλους πασπαρτού παίχτες. Ποιος Νικόλαε τώρα ρε δεν ντρέπεστε λιγάκι γελάει ο κόσμος?

Προσπαθείτε να φέρετε τον Ρουμάνο Λαζαρο Χριστοδουλόπουλο στον ΠΑΟΚ για να έχουμε μετά debate στα ραδιόφωνα και τα φόρουμ σε τι θέση παίζει?

Εγώ θα ντρεπόμουνα να προτείνω τέτοιο παίχτη στον ΠΑΟΚ , τι θα πει είναι σεκοντ στραικερ ? παίζεις 4 4 2 και θες εργάτη επιθετικό δίπλα στον γκολτζή?

Ο παίχτης αυτός είναι για αεριτζήδες προπονητές σαν τον Κούπερ με τα 4 4 2 . Δηλαδή θα μου φέρεις παίχτη που θα είναι κάτι από Μουσλι, κατι από Ιβιτς και κάτι από Οικοδόμο και στο τέλος δεν θα ξέρουμε τι είναι.


Και εσύ ρε Μπολόνι ξέρω ότι θέλεις δεκάρι αλλά μην το κάνεις επίτηδες αυτό να χαρείς. Σταμάτα να μου βάζεις τον Λαζαρ δεκάρι που την έχει δει Ριβάλντο και πάει να κρεμάσει τον τερματοφύλακα από τα 30 μέτρα. Έλεος . Να τον έχω μετά στις συνεντεύξεις να λέει προσπαθώ να μάθω την νέα θέση. Μου αχρηστεύεις τον Φωτάκι στα δεξιά και έχεις στον πάγκο τον Γεωργιάδη για να παίζει ο Λαζαρ δεκάρι και ο Αρίας να πηγαίνει πίσω σα μεθυσμένος και να σε βγαίνουν δύο τετ α τετ.

Τι είναι αυτά ρε?Συνέρθετε...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αν υπαρχει γηινη οψιον τον θελω.//....θ α ναι ο μονος φορ που θα μπορουμε να βαλουμε κι αλλον μπροστα του/...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Και εσύ ρε Μπολόνι ξέρω ότι θέλεις δεκάρι αλλά μην το κάνεις επίτηδες αυτό να χαρείς. Σταμάτα να μου βάζεις τον Λαζαρ δεκάρι που την έχει δει Ριβάλντο και πάει να κρεμάσει τον τερματοφύλακα από τα 30 μέτρα. Έλεος . Να τον έχω μετά στις συνεντεύξεις να λέει προσπαθώ να μάθω την νέα θέση. Μου αχρηστεύεις τον Φωτάκι στα δεξιά και έχεις στον πάγκο τον Γεωργιάδη για να παίζει ο Λαζαρ δεκάρι και ο Αρίας να πηγαίνει πίσω σα μεθυσμένος και να σε βγαίνουν δύο τετ α τετ.

Και "πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήση με"
Τι έλεγες πλοηγέ?
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από moican4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Photis »

Φέρτε τον Άγγελο.Μόνο αυτός ξέρει...!!! :opaokara: :opaokara:
:pano:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από navigator11 »

εξακολουθώ να το υποστηρίζω κατηραμένε.θα υπάρχουν πάντα κι οι "φωτεινές" εξαιρέσεις.αναμενόμενο είναι. ;) :mrgreen: :roll:
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Alastor »

ωρα να κανουμε πλιατσικο στους παικτες καβαλα και βολου....επι της ευκαιριας που μενουν ελευθεροι,κατι αμπντουν,ονουατσι,σανκαρε ειναι οτι πρεπει
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Όπως είπε κι ο giapas, αρκεί να μην έχουν ...αυπνίες.
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από tigon4 »

ο αμπντουν πηγε ολυμπιακο, το εχουν σαν τελειωμενο.

για μενα πρεπει να παρουμε σανκαρε για την αμυνα

αλβαρεζ ή ντιε ή τζιολη για τα χαφ

και ενα φορ...για μαρτιν δεν ξερω...δεν ειμαι 100% σιγουρος οτι μπορει
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οι περισσοτεροι ειναι μετριοτητες απο αυτους......τα βιογραφικα για ορισμενους μιλανε απο μονα τους,.....εγω θα κανα εξαιρεση ισως για σανκαρε του ρηγα και καρντοσο σαν βοηθητικες κινησεις....αν και βλεποντας την ομαδα μαλλον ο κοφτης που πρεπει να παρουμε πρεπει να χει υψος....ελεκ-τζιολης/
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

για μενα μονο αμπντουν και ντουγκλαο αντε και λιγο ο σανκαρε ειναι παιχτες που μπορουσες να παρεις και να σε ανεβασουν επιπεδο ουσιαστικα ενω παραλληλα εχουν και μια μεταπωλητικη αξια(με οποιες επιφυλαξεις ολα αυτα ελεω ασπιρινων)...απο εκει και περα ο ζαραδουκας θα μπορουσε να ειναι ενα καλο συμπληρωμα και τιποτα παραπανω...κατι ονουατσι,ντιε,αλβαρεζ,μαρτιν κλπ ακουγονται σαν ανεκδοτα στα αυτια μου...

και κατι τελευταιο...αλλο βολος και καβαλα αλλο ΠΑΟΚ...ποσοι και ποσοι παιχτες εχουν λυγισει κατω απο το βαρος αυτης της φανελας...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Θέλει Τζιόλη αλλά...

Τετάρτη 24/08/11

| Συντάκτης: Σταύρος Κόλκας
Το ταξίδι του Ζήση Βρύζα στην Ιταλία είχε στόχο τη συνάντηση με τον εκπρόσωπο του Αλέξη Τζιόλη και τη συμφωνία μαζί του για την απόκτηση του Ελληνα διεθνούς μέσου.

Αυτό που φάνηκε είναι πως ο Τζιόλης δέχεται να αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ αντί 500.000 ευρώ τον χρόνο, νούμερο που η ασπρόμαυρη ΠΑΕ δεν μπορεί να διαθέσει εκτός κι αν ολοκληρωθούν με επιτυχία τα διαδικαστικά της μεταβίβασης του ελέγχου της ΠΑΕ από τον Θοδωρή Ζαγοράκη στους Φλωρίδη - Σαχπατζίδη.

Αυτό που πρέπει σίγουρα να διευκρινιστεί είναι πως δεν αρκεί να μπούνε τα χρήματα μέσα στις επόμενες ημέρες, αλλά να εμφανιστούν και τα απαραίτητα έγγραφα, τα οποία θα δίνουν στη ΠΑΕ το δικαίωμα να τα χρησιμοποιήσει.

Από εκεί και πέρα, ουσιαστικά ο Τζιόλης προορίζεται για αντικαταστάτης του Βίκτορ Βιτόλο. Ο ίδιος ο παίκτης έχει μιλήσει αρκετές φορές στο τηλέφωνο με τον Ζήση Βρύζα και οι δύο άντρες φαίνεται πως έχουν κοινό σημείο επαφής.

Το πρόβλημα για την ολοκλήρωση της μεταγραφής έχει να κάνει με την αδυναμία του ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή να υπογράψει οποιαδήποτε συμφωνία και βέβαια με το ότι και ο Ολυμπιακός είναι στο παιχνίδι του διεθνούς μέσου. Μάλιστα, πολλά δημοσιεύματα θεωρούν ότι ο Τζιόλης έχει συμφωνήσει σε όλα με την ομάδα του Πειραιά.

Από εκεί και πέρα, ο Βρύζας ρώτησε για μία περίπτωση ποδοσφαιριστή που ανήκει στην Ιντερ αλλά δεν αγωνίστηκε πολύ τον τελευταίο χρόνο. Πρόκειται για τον Κολομβιανό στόπερ Νέλσον Ρίβας, ο οποίος αποτελεί άλλο ένα όνομα στη λίστα των κεντρικών αμυντικών που αναζητά ο ΠΑΟΚ. Σε αυτή που υπάρχει και ο Σεμπαστιάν Πουιγκρενιέ.

εξεδρα


στο πρωτοσελιδο λεει κοντα στ τζιολη αλλα δεν πειραζει ποιος νοιαζεται..
deathmassious
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από deathmassious »

Και ο Άλβαρεζ μετριότητα;Κι ο Μόνχε;O Ζαραδόυκας μας χαλάει για μπακ-απ του Λίνο;
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

ναι,ναι και οχι τοσο...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”