μακρια τετοιον εχουμε το σακη και ειναι και μοντελοgeoavr έγραψε:Daniel Niculae ο ''άνθρωπος σκιά''
[youtube]We11MH93ehE[/youtube]
Δείτε το προσεκτικά.Στο τέλος σκοράρει![]()
Γι'αυτό τον σούταρε η Οσέρ.
![]()
![]()
Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αχ να χαρείτε δεν θέλω άλλους πασπαρτού παίχτες. Ποιος Νικόλαε τώρα ρε δεν ντρέπεστε λιγάκι γελάει ο κόσμος?
Προσπαθείτε να φέρετε τον Ρουμάνο Λαζαρο Χριστοδουλόπουλο στον ΠΑΟΚ για να έχουμε μετά debate στα ραδιόφωνα και τα φόρουμ σε τι θέση παίζει?
Εγώ θα ντρεπόμουνα να προτείνω τέτοιο παίχτη στον ΠΑΟΚ , τι θα πει είναι σεκοντ στραικερ ? παίζεις 4 4 2 και θες εργάτη επιθετικό δίπλα στον γκολτζή?
Ο παίχτης αυτός είναι για αεριτζήδες προπονητές σαν τον Κούπερ με τα 4 4 2 . Δηλαδή θα μου φέρεις παίχτη που θα είναι κάτι από Μουσλι, κατι από Ιβιτς και κάτι από Οικοδόμο και στο τέλος δεν θα ξέρουμε τι είναι.
Και εσύ ρε Μπολόνι ξέρω ότι θέλεις δεκάρι αλλά μην το κάνεις επίτηδες αυτό να χαρείς. Σταμάτα να μου βάζεις τον Λαζαρ δεκάρι που την έχει δει Ριβάλντο και πάει να κρεμάσει τον τερματοφύλακα από τα 30 μέτρα. Έλεος . Να τον έχω μετά στις συνεντεύξεις να λέει προσπαθώ να μάθω την νέα θέση. Μου αχρηστεύεις τον Φωτάκι στα δεξιά και έχεις στον πάγκο τον Γεωργιάδη για να παίζει ο Λαζαρ δεκάρι και ο Αρίας να πηγαίνει πίσω σα μεθυσμένος και να σε βγαίνουν δύο τετ α τετ.
Τι είναι αυτά ρε?Συνέρθετε...
Προσπαθείτε να φέρετε τον Ρουμάνο Λαζαρο Χριστοδουλόπουλο στον ΠΑΟΚ για να έχουμε μετά debate στα ραδιόφωνα και τα φόρουμ σε τι θέση παίζει?
Εγώ θα ντρεπόμουνα να προτείνω τέτοιο παίχτη στον ΠΑΟΚ , τι θα πει είναι σεκοντ στραικερ ? παίζεις 4 4 2 και θες εργάτη επιθετικό δίπλα στον γκολτζή?
Ο παίχτης αυτός είναι για αεριτζήδες προπονητές σαν τον Κούπερ με τα 4 4 2 . Δηλαδή θα μου φέρεις παίχτη που θα είναι κάτι από Μουσλι, κατι από Ιβιτς και κάτι από Οικοδόμο και στο τέλος δεν θα ξέρουμε τι είναι.
Και εσύ ρε Μπολόνι ξέρω ότι θέλεις δεκάρι αλλά μην το κάνεις επίτηδες αυτό να χαρείς. Σταμάτα να μου βάζεις τον Λαζαρ δεκάρι που την έχει δει Ριβάλντο και πάει να κρεμάσει τον τερματοφύλακα από τα 30 μέτρα. Έλεος . Να τον έχω μετά στις συνεντεύξεις να λέει προσπαθώ να μάθω την νέα θέση. Μου αχρηστεύεις τον Φωτάκι στα δεξιά και έχεις στον πάγκο τον Γεωργιάδη για να παίζει ο Λαζαρ δεκάρι και ο Αρίας να πηγαίνει πίσω σα μεθυσμένος και να σε βγαίνουν δύο τετ α τετ.
Τι είναι αυτά ρε?Συνέρθετε...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
αν υπαρχει γηινη οψιον τον θελω.//....θ α ναι ο μονος φορ που θα μπορουμε να βαλουμε κι αλλον μπροστα του/...
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Και εσύ ρε Μπολόνι ξέρω ότι θέλεις δεκάρι αλλά μην το κάνεις επίτηδες αυτό να χαρείς. Σταμάτα να μου βάζεις τον Λαζαρ δεκάρι που την έχει δει Ριβάλντο και πάει να κρεμάσει τον τερματοφύλακα από τα 30 μέτρα. Έλεος . Να τον έχω μετά στις συνεντεύξεις να λέει προσπαθώ να μάθω την νέα θέση. Μου αχρηστεύεις τον Φωτάκι στα δεξιά και έχεις στον πάγκο τον Γεωργιάδη για να παίζει ο Λαζαρ δεκάρι και ο Αρίας να πηγαίνει πίσω σα μεθυσμένος και να σε βγαίνουν δύο τετ α τετ.
Και "πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήση με"
Τι έλεγες πλοηγέ?
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
εξακολουθώ να το υποστηρίζω κατηραμένε.θα υπάρχουν πάντα κι οι "φωτεινές" εξαιρέσεις.αναμενόμενο είναι.

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ωρα να κανουμε πλιατσικο στους παικτες καβαλα και βολου....επι της ευκαιριας που μενουν ελευθεροι,κατι αμπντουν,ονουατσι,σανκαρε ειναι οτι πρεπει
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ο αμπντουν πηγε ολυμπιακο, το εχουν σαν τελειωμενο.
για μενα πρεπει να παρουμε σανκαρε για την αμυνα
αλβαρεζ ή ντιε ή τζιολη για τα χαφ
και ενα φορ...για μαρτιν δεν ξερω...δεν ειμαι 100% σιγουρος οτι μπορει
για μενα πρεπει να παρουμε σανκαρε για την αμυνα
αλβαρεζ ή ντιε ή τζιολη για τα χαφ
και ενα φορ...για μαρτιν δεν ξερω...δεν ειμαι 100% σιγουρος οτι μπορει
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
οι περισσοτεροι ειναι μετριοτητες απο αυτους......τα βιογραφικα για ορισμενους μιλανε απο μονα τους,.....εγω θα κανα εξαιρεση ισως για σανκαρε του ρηγα και καρντοσο σαν βοηθητικες κινησεις....αν και βλεποντας την ομαδα μαλλον ο κοφτης που πρεπει να παρουμε πρεπει να χει υψος....ελεκ-τζιολης/
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
για μενα μονο αμπντουν και ντουγκλαο αντε και λιγο ο σανκαρε ειναι παιχτες που μπορουσες να παρεις και να σε ανεβασουν επιπεδο ουσιαστικα ενω παραλληλα εχουν και μια μεταπωλητικη αξια(με οποιες επιφυλαξεις ολα αυτα ελεω ασπιρινων)...απο εκει και περα ο ζαραδουκας θα μπορουσε να ειναι ενα καλο συμπληρωμα και τιποτα παραπανω...κατι ονουατσι,ντιε,αλβαρεζ,μαρτιν κλπ ακουγονται σαν ανεκδοτα στα αυτια μου...
και κατι τελευταιο...αλλο βολος και καβαλα αλλο ΠΑΟΚ...ποσοι και ποσοι παιχτες εχουν λυγισει κατω απο το βαρος αυτης της φανελας...
και κατι τελευταιο...αλλο βολος και καβαλα αλλο ΠΑΟΚ...ποσοι και ποσοι παιχτες εχουν λυγισει κατω απο το βαρος αυτης της φανελας...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Θέλει Τζιόλη αλλά...
Τετάρτη 24/08/11
| Συντάκτης: Σταύρος Κόλκας
Το ταξίδι του Ζήση Βρύζα στην Ιταλία είχε στόχο τη συνάντηση με τον εκπρόσωπο του Αλέξη Τζιόλη και τη συμφωνία μαζί του για την απόκτηση του Ελληνα διεθνούς μέσου.
Αυτό που φάνηκε είναι πως ο Τζιόλης δέχεται να αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ αντί 500.000 ευρώ τον χρόνο, νούμερο που η ασπρόμαυρη ΠΑΕ δεν μπορεί να διαθέσει εκτός κι αν ολοκληρωθούν με επιτυχία τα διαδικαστικά της μεταβίβασης του ελέγχου της ΠΑΕ από τον Θοδωρή Ζαγοράκη στους Φλωρίδη - Σαχπατζίδη.
Αυτό που πρέπει σίγουρα να διευκρινιστεί είναι πως δεν αρκεί να μπούνε τα χρήματα μέσα στις επόμενες ημέρες, αλλά να εμφανιστούν και τα απαραίτητα έγγραφα, τα οποία θα δίνουν στη ΠΑΕ το δικαίωμα να τα χρησιμοποιήσει.
Από εκεί και πέρα, ουσιαστικά ο Τζιόλης προορίζεται για αντικαταστάτης του Βίκτορ Βιτόλο. Ο ίδιος ο παίκτης έχει μιλήσει αρκετές φορές στο τηλέφωνο με τον Ζήση Βρύζα και οι δύο άντρες φαίνεται πως έχουν κοινό σημείο επαφής.
Το πρόβλημα για την ολοκλήρωση της μεταγραφής έχει να κάνει με την αδυναμία του ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή να υπογράψει οποιαδήποτε συμφωνία και βέβαια με το ότι και ο Ολυμπιακός είναι στο παιχνίδι του διεθνούς μέσου. Μάλιστα, πολλά δημοσιεύματα θεωρούν ότι ο Τζιόλης έχει συμφωνήσει σε όλα με την ομάδα του Πειραιά.
Από εκεί και πέρα, ο Βρύζας ρώτησε για μία περίπτωση ποδοσφαιριστή που ανήκει στην Ιντερ αλλά δεν αγωνίστηκε πολύ τον τελευταίο χρόνο. Πρόκειται για τον Κολομβιανό στόπερ Νέλσον Ρίβας, ο οποίος αποτελεί άλλο ένα όνομα στη λίστα των κεντρικών αμυντικών που αναζητά ο ΠΑΟΚ. Σε αυτή που υπάρχει και ο Σεμπαστιάν Πουιγκρενιέ.
εξεδρα
στο πρωτοσελιδο λεει κοντα στ τζιολη αλλα δεν πειραζει ποιος νοιαζεται..
Τετάρτη 24/08/11
| Συντάκτης: Σταύρος Κόλκας
Το ταξίδι του Ζήση Βρύζα στην Ιταλία είχε στόχο τη συνάντηση με τον εκπρόσωπο του Αλέξη Τζιόλη και τη συμφωνία μαζί του για την απόκτηση του Ελληνα διεθνούς μέσου.
Αυτό που φάνηκε είναι πως ο Τζιόλης δέχεται να αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ αντί 500.000 ευρώ τον χρόνο, νούμερο που η ασπρόμαυρη ΠΑΕ δεν μπορεί να διαθέσει εκτός κι αν ολοκληρωθούν με επιτυχία τα διαδικαστικά της μεταβίβασης του ελέγχου της ΠΑΕ από τον Θοδωρή Ζαγοράκη στους Φλωρίδη - Σαχπατζίδη.
Αυτό που πρέπει σίγουρα να διευκρινιστεί είναι πως δεν αρκεί να μπούνε τα χρήματα μέσα στις επόμενες ημέρες, αλλά να εμφανιστούν και τα απαραίτητα έγγραφα, τα οποία θα δίνουν στη ΠΑΕ το δικαίωμα να τα χρησιμοποιήσει.
Από εκεί και πέρα, ουσιαστικά ο Τζιόλης προορίζεται για αντικαταστάτης του Βίκτορ Βιτόλο. Ο ίδιος ο παίκτης έχει μιλήσει αρκετές φορές στο τηλέφωνο με τον Ζήση Βρύζα και οι δύο άντρες φαίνεται πως έχουν κοινό σημείο επαφής.
Το πρόβλημα για την ολοκλήρωση της μεταγραφής έχει να κάνει με την αδυναμία του ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή να υπογράψει οποιαδήποτε συμφωνία και βέβαια με το ότι και ο Ολυμπιακός είναι στο παιχνίδι του διεθνούς μέσου. Μάλιστα, πολλά δημοσιεύματα θεωρούν ότι ο Τζιόλης έχει συμφωνήσει σε όλα με την ομάδα του Πειραιά.
Από εκεί και πέρα, ο Βρύζας ρώτησε για μία περίπτωση ποδοσφαιριστή που ανήκει στην Ιντερ αλλά δεν αγωνίστηκε πολύ τον τελευταίο χρόνο. Πρόκειται για τον Κολομβιανό στόπερ Νέλσον Ρίβας, ο οποίος αποτελεί άλλο ένα όνομα στη λίστα των κεντρικών αμυντικών που αναζητά ο ΠΑΟΚ. Σε αυτή που υπάρχει και ο Σεμπαστιάν Πουιγκρενιέ.
εξεδρα
στο πρωτοσελιδο λεει κοντα στ τζιολη αλλα δεν πειραζει ποιος νοιαζεται..
-
deathmassious
- Δημοσιεύσεις: 1047
- Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Και ο Άλβαρεζ μετριότητα;Κι ο Μόνχε;O Ζαραδόυκας μας χαλάει για μπακ-απ του Λίνο;