Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
- Johnny-Patra
- Δημοσιεύσεις: 67
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2009, 17:19
- Τοποθεσία: Patra
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Ο 2ος βγήκε....
ο πρώτος? ποιός είναι???
ο πρώτος? ποιός είναι???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Δευ 22 Αύγ 2011, 09:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
-
Asimos
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Andriy Shevchenko.
Παιδικο ονειρο, το ειχα ζητησει στον Αγιο Βασιλη προ 4ετιας εδω μεσα

Ξερω, ξερω.. Αλλα αυτα τα παιδικα ονειρα ειναι ανεκτιμητα!
Παιδικο ονειρο, το ειχα ζητησει στον Αγιο Βασιλη προ 4ετιας εδω μεσα
Ξερω, ξερω.. Αλλα αυτα τα παιδικα ονειρα ειναι ανεκτιμητα!
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Τον ξέρεις?????Είναι καλύτερος από ΟΛΟΥΣ από αυτούς που έχεις στην άμυνα ο συγκεκριμένος μ@λ@κ@ς..xristos14 έγραψε:Μπορεί να'ναι και ο Παμπλίτο Αιμάρ..ο δεύτερος είναι ένας μ@λ@κ@ς που παίζει στη Ρωσία με πολύ ψηλό συμβόλαιο?ότι να'ναι
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι πως αν δεν περασουμε το καρπατι παμε για ιβαν νεμπελγερα στην καλυτερη.
οποτε καλυτερα ας αφησουμε ρικελμηδες αιμαρηδες και σαχλαμαρηδες.
και στην ουκαρανια προβλεπω πολλα ζορια.και καλη ομαδα εχουν και γυμνασμενη και καλη μεσοεπιθετικα και εμας μας λειπουν οι καλυτεροι παικτες.με τη β' ενδεκαδα παμε στην ουκρανια.
οποτε καλυτερα ας αφησουμε ρικελμηδες αιμαρηδες και σαχλαμαρηδες.
και στην ουκαρανια προβλεπω πολλα ζορια.και καλη ομαδα εχουν και γυμνασμενη και καλη μεσοεπιθετικα και εμας μας λειπουν οι καλυτεροι παικτες.με τη β' ενδεκαδα παμε στην ουκρανια.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Δηλαδη επειδη το παιχνιδι με την καρπατι ειναι δυσκολο τι πρεπει να κανουμε? Να αρχισουμε να κλεμε η να παμε απο σημερα γονατιστοι στην παναγια της τηνου μηπως φτασουμε την πεμπτη για το ταμα? Αυτο το μη συζητατε για μεταγραφες εχουμε αγωνα και μην ασχολειστε με βλακειες τα πραγματα ειναι δυσκολα και αλλα τετοια ποτε μου δεν τα καταλαβα.Ποδοσφαιρο ειναι και εδω ενα απλο φορουμ που περναμε την ωρα μας τις, πιο πολλες φορες προσπαθωντας να διασκεδασουμε την καθημερινοτητα μας,δεν ειναι το συμβουλιο του ecofin οπου δεν πρεπει να αποπροσανατολιζουμε τον κοσμο γιατι επηρεαζεται το μελλον του.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
μακαρι να το εβλεπαν ολοι ετσι ρε τζοσουα.δεν βλεπεις τι γινεται?
εδω ποσοι και ποσοι στραβωσανε που δεν ηρθε ο μποκανι.δεδομενο το θεωρουσανε.λες και το υποσχεθηκε κανεις και λες και ηταν στο χερι μας.
και εγω μαζι σου ειμαι.η μεταγραφικη περιοδος πρεπει να εχει χαβαλε οπως και να ειναι.εδω μονο νευρα υπαρχουν.δεν κανει ο ενας για τον ΠΑΟΚ δεν κανει ο αλλος και μας κανουν ως τωρα μονο ο μποκανι ο αιμαρ και ο ρικελμε(α και ο ντουγκλαο).
το παρατραβαμε ρε συ.βασικα το εχουμε ξεφτιλισει το θεμα με τις μεταγραφες.δεν ειναι οτι εχουμε τρελες απιτησεις δηλαδη,ειναι οτι αν δεν γινουν πραγματικοτητα οι τρελες μας απαιτησεις υπαρχουν νευρα και αφορισμοι.ε αυτο το πραγμα οπως και να το κανουμε δεν εχει χαβαλε.
εδω ποσοι και ποσοι στραβωσανε που δεν ηρθε ο μποκανι.δεδομενο το θεωρουσανε.λες και το υποσχεθηκε κανεις και λες και ηταν στο χερι μας.
και εγω μαζι σου ειμαι.η μεταγραφικη περιοδος πρεπει να εχει χαβαλε οπως και να ειναι.εδω μονο νευρα υπαρχουν.δεν κανει ο ενας για τον ΠΑΟΚ δεν κανει ο αλλος και μας κανουν ως τωρα μονο ο μποκανι ο αιμαρ και ο ρικελμε(α και ο ντουγκλαο).
το παρατραβαμε ρε συ.βασικα το εχουμε ξεφτιλισει το θεμα με τις μεταγραφες.δεν ειναι οτι εχουμε τρελες απιτησεις δηλαδη,ειναι οτι αν δεν γινουν πραγματικοτητα οι τρελες μας απαιτησεις υπαρχουν νευρα και αφορισμοι.ε αυτο το πραγμα οπως και να το κανουμε δεν εχει χαβαλε.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Φίλε Φώτη το πόσταρα λίγο πριν βγεί το όνομά του στη δημοσιότητα επειδή το κουίζ μου φάνηκε ότι να'ναι..άντε ψάχνε αμυντικούς στη Ρωσία με ψηλό συμβόλαιο, με αυτή τη λογική το είπα.Photis έγραψε:Τον ξέρεις?????Είναι καλύτερος από ΟΛΟΥΣ από αυτούς που έχεις στην άμυνα ο συγκεκριμένος μ@λ@κ@ς..xristos14 έγραψε:Μπορεί να'ναι και ο Παμπλίτο Αιμάρ..ο δεύτερος είναι ένας μ@λ@κ@ς που παίζει στη Ρωσία με πολύ ψηλό συμβόλαιο?ότι να'ναι
Δεν αμφιβάλλω ότι είναι παίκτης απ'το πάνω ράφι για να τον έχει αγοράσει η Ζενίτ, αλλά παραείναι ακριβός..ακόμα και να μπούνε οι επενδυτές, πολύ πιο έξυπνο είναι να δώσεις στον Ντουγκλάο όσα θέλει +100.000 παραπάνω -γύρω στα 300.000 είναι το κασέ του- και να έρθει χοροπηδώντας αντί να σκάσεις 1 μύρριο για τον Γάλλο..η ποιότητα είναι λίγο πολύ η ίδια αλλά κερδίζεις σε χρήματα και σε ηλικία
- paokmaniak
- Δημοσιεύσεις: 1764
- Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 20:25
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
βεβαια το οτι ο Ντουγκλαο υπεγραψε ηδη στη Μπραγκα και το οτι δεν ηταν ελευθερος και ο αγαπουλας ηθελε φραγκα δεν εχει σχεση
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
E oχι και ιδια ποιοτητα φιλε χρηστο,δεν ξερω αν ισχυει το ενδιαφερον για τον παιχτη αλλα η συγκριση του ντουγκλαο με τον γαλλο ειναι σα να συγκρινεις τη πουτσα με τη βουρτσα στη κυριολεξια.
Ισως να επηρεαζομαι επειδη δεν τον παω τον βραζιλιανο τον θεωρω λιγο για τον ΠΑΟΚ. Υπαρχει ομως τοση διαφημηση και τοσος ενθουσιασμος απο την πλειοψηφια του φορουμ για τον παιχτη που σκεφτηκα μηπως κανω εγω λαθος,θα δειξει το μελλον αυτη τη στιγμη παντως ο πουιγκρενιε ειναι σιγουρα πολυ καλυτερος.
Υ.Γ θεωρω πολυ δυσκολο να ερθει ο γαλλος στην ομαδα αλλα αν γινει κατι τετοιο σιγουρα κλειδωνουμε τα στοπερ με την καλυτερη επιλογη,και εχουμε πιθανοτητες του χρονου που μενει ελευθερος να τον κανουμε δικο μας.
Η ηλικια του ειναι σουπερ για τη θεση που παιζει,εχει τεραστιο συμβολαιο ποτε ομως δεν ξερεις σε μια διαπραγματευση.
Ισως να επηρεαζομαι επειδη δεν τον παω τον βραζιλιανο τον θεωρω λιγο για τον ΠΑΟΚ. Υπαρχει ομως τοση διαφημηση και τοσος ενθουσιασμος απο την πλειοψηφια του φορουμ για τον παιχτη που σκεφτηκα μηπως κανω εγω λαθος,θα δειξει το μελλον αυτη τη στιγμη παντως ο πουιγκρενιε ειναι σιγουρα πολυ καλυτερος.
Υ.Γ θεωρω πολυ δυσκολο να ερθει ο γαλλος στην ομαδα αλλα αν γινει κατι τετοιο σιγουρα κλειδωνουμε τα στοπερ με την καλυτερη επιλογη,και εχουμε πιθανοτητες του χρονου που μενει ελευθερος να τον κανουμε δικο μας.
Η ηλικια του ειναι σουπερ για τη θεση που παιζει,εχει τεραστιο συμβολαιο ποτε ομως δεν ξερεις σε μια διαπραγματευση.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Ο Ντουγκλάο είναι ακόμα παίκτης της Καβάλας και θέλει να φύγει διακαώς..έχει συμφωνήσει προφορικά και με τη Μπράγκα και με εμάς και με τη βαζέλα..προφορικά..όσο είναι παίκτης δικός μας άλλο τόσο είναι παίκτης της Μπράγκα, μέχρι χθες τουλάχιστον..και η βαζέλα δείχνει να φεύγει απ'τη μάχη διεκδίκησης του γιατί δεν έχει πουλήσει ούτε τον Πλεσί, ούτε τον Μπουμσονγκpaokmaniak έγραψε:βεβαια το οτι ο Ντουγκλαο υπεγραψε ηδη στη Μπραγκα και το οτι δεν ηταν ελευθερος και ο αγαπουλας ηθελε φραγκα δεν εχει σχεση
φίλε odebane διαφωνώ, για μένα αν ερχόταν ο Ντουγκλάο θα μπορούσαμε να ξεφορτωθούμε και το μύρριο αμοιβής του Κοντρέρας χωρίς να πέσει η ποιότητα της άμυνας, αποκτώντας και δύναμη στον αέρα που ξεκάθαρα υστερεί ο Χιλιανός.
Για τον Γάλλο της Ζενίτ δε τον ξέρω αλλά σίγουρα είναι ποιοτικός, ομάδες τύπου Ζενιτ δεν αγοράζουν στο πόδι κάποιον.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xristos14 την Δευ 22 Αύγ 2011, 15:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Douglão já é Gverreiro
Os quase dois metros (1.93mt) de Douglas Ferreira deixam compreender o porquê deste defesa central brasileiro ser apelidado de Douglão.
Nascido em Santos há 25 anos, completados há poucos dias, Douglão iniciou a sua carreira profissional no Coritiba. Seguiu-se o Rio Claro de São Paulo, antes de dar o "salto" para a Europa, representando o Nantes, em França, na altura na 2ª divisão. O trabalho na equipa francesa despertou a cobiça de outros emblemas e o defesa, em 2009 voltava a viajar, desta vez para a Grécia.
Até à última temporada, Douglão, representou o Kavala, do primeiro escalão helénico, voltando a chamar a atenção de outros clubes da europa, nomeadamente do campeonato germânico.
A decisão do defesa central foi para o SC Braga. Douglão é Gverreiro.
"É um privilégio enorme estar a vestir esta camisola, do SC Braga, espero dar continuidade ao meu trabalho e que tudo corra bem nesta nova caminhada".
"Espero uma adaptação rápida, diferente da Grécia e França, mais rápida, pelo idioma e porque a cultura é muito semelhante à do Brasil. O entrosamento com os companheiros torna-se mais fácil para conhecer o clube por dentro, as pessoas, ganhar intimidade e confiança".
"Espero alcançar vários objectivos, várias conquistas. O SC Braga vem demonstrando ao longo destes anos isso mesmo. É uma oportunidade enorme e um prazer poder participar desta história, desta equipa e deste grupo".
Os quase dois metros (1.93mt) de Douglas Ferreira deixam compreender o porquê deste defesa central brasileiro ser apelidado de Douglão.
Nascido em Santos há 25 anos, completados há poucos dias, Douglão iniciou a sua carreira profissional no Coritiba. Seguiu-se o Rio Claro de São Paulo, antes de dar o "salto" para a Europa, representando o Nantes, em França, na altura na 2ª divisão. O trabalho na equipa francesa despertou a cobiça de outros emblemas e o defesa, em 2009 voltava a viajar, desta vez para a Grécia.
Até à última temporada, Douglão, representou o Kavala, do primeiro escalão helénico, voltando a chamar a atenção de outros clubes da europa, nomeadamente do campeonato germânico.
A decisão do defesa central foi para o SC Braga. Douglão é Gverreiro.
"É um privilégio enorme estar a vestir esta camisola, do SC Braga, espero dar continuidade ao meu trabalho e que tudo corra bem nesta nova caminhada".
"Espero uma adaptação rápida, diferente da Grécia e França, mais rápida, pelo idioma e porque a cultura é muito semelhante à do Brasil. O entrosamento com os companheiros torna-se mais fácil para conhecer o clube por dentro, as pessoas, ganhar intimidade e confiança".
"Espero alcançar vários objectivos, várias conquistas. O SC Braga vem demonstrando ao longo destes anos isso mesmo. É uma oportunidade enorme e um prazer poder participar desta história, desta equipa e deste grupo".
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.scbraga.pt/noticia_detalhe.php?id=4325- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
«Aγαπητό μου ημερολόγιοΣήμερα αποφάσισα να σου μιλήσω για τον καλό μου γείτονα. Κάθε μέρα σχεδόν μαλώνουμε. Μόνη μου και εγώ στο σπίτι πολλές ώρες του… κάνω πλάκα σπάζοντας του τα νεύρα. Επειδή μου την «μπαίνει» πολλές φορές του σπάω και εγώ τα νεύρα.Έτσι έκανα βασικά και στο σχολείο. Έσπαγα πλάκα με όλα τα αγόρια, με όλα όμως, όλα τα αγόρια…Aυτά… Α, και κάτι ακόμα! Εκείνο τον αγώνα ράλι μάλλον θα τον… προσπαθήσω ξανά. Με άλλο αυτοκίνητο όμως…»Υγ: Εχω και facebook το ξέρετε;
http://transfernews.gr/news/articles/12 ... -quiz.html
αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου
http://transfernews.gr/news/articles/12 ... -quiz.html
αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Παικτη απο τις ακαδημιες ή παικτη που θελαν οι ακαδημιες;