Τεράστια νίκη ακόμα ποιο τεράστιο αποτέλεσμα
Δεν είμασταν καλύτεροι αλλά η εμπειρία μέτρησε
Με το 2-0 περάσαμε τώρα τουλάχιστον 2 ( θα ήθελα 4 ) καλές μεταγραφές
δηλαδή ρε φίλε OK δεν έχουμε περάσει...(σιγά το νέο) αλλά ποιά ομάδα τέτοια εποχή που το πρωτάθλημα τους δεν εχει ξεκινήσει μπορεί να "πείσει" και στην τελική..;;;;....θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε στο τέλος...Photis έγραψε:Ti kaname???Perasame????M'afto to plevro na koimaste...perimenete ligo na teleiwsei kai i revans giati o simerinos PAOK den epeise gia kati tetoio.Siggnwmi gia ta greekglish.Sas grafw apo xeno pc toulaxiston 10000 milia makria:P
ρε φίλε υπάρχει κανένας που δεν βλέπει τις αδυναμίες μας...;;;...η διοίκηση τι πιστεύεις λέει όχι δεν έχουμε αδυναμίες...;;; ή είμαστε πλήρεις..;;;...MANIAKOS έγραψε:θιφ απλα σημερα καλλιστα θα μπορουσαμε να κλαιμε τωρα////////οποτε το διορθωνεις τωρα πριν η τυχη σου γυρισει την πλατηη
για το υποτιθεμενο μεταγραφικο πλανο που υπηρχε δεν θα μιλησω γιατι πλεον εχει περασει στην ιστορια των ανεκδοτων και σε αυτο νομιζω δε διαφωνει κανεις...thief έγραψε:όσο για μερικούς που μιλάνε για "μεταγραφική γύμνια" (sorry sera) μάλλον σε άλλη χώρα πρέπει να ζούνε...τα έσοδα μειώνονται από παντού... όλες οι ομάδες κάνουν περικοπές 30-50% του μπάτζετ τους και ο ΠΑΟΚ πρέπει να κάνει την διαφορά..!!! ..ά ξέχασα περιμένουμε τον Φλωρίδη που μας έχει ήδη κλείσει Γιοβάνοβιτς-Μποκανι-Εστογιανοφ και για αυτό τσατιζόμαστε...
thief έγραψε:ρε φίλε υπάρχει κανένας που δεν βλέπει τις αδυναμίες μας...;;;...η διοίκηση τι πιστεύεις λέει όχι δεν έχουμε αδυναμίες...;;; ή είμαστε πλήρεις..;;;...MANIAKOS έγραψε:θιφ απλα σημερα καλλιστα θα μπορουσαμε να κλαιμε τωρα////////οποτε το διορθωνεις τωρα πριν η τυχη σου γυρισει την πλατηη![]()
Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την απαξίωση και αυτό τον μηδενισμό...
δηλαδή η διοίκηση μπορεί αλλά λέει όχι..!!...μπορώ να σας πάρω μεταγραφάρες αλλά σας κρατάω μούτρα....τι να πω...![]()