Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Azerbaijan είναι το κομμάτι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tintin την Πέμ 18 Αύγ 2011, 03:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Η γκολ στο εξωφυλλο της γραφει οτι τον φερνουμε κιολας.Λιγο που το εψαξα προκειται για το μεγαλητερο ταλεντο του αζαρμπαιτζαν, οτι μπορει να σημαινει αυτο βεβαια,διεθνης απο τα 16 του, που περσι πηρε μεταγραφη για την εβερτον, με την οποια δεν αγωνιστηκε καθως εκτος των αλλων υπαρχει και το θεμα της αδειας εργασιας.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54427
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Αν η Everton έχει στο roster της οποιονδήποτε παίχτη κάτω από 22-23 ετών, τότε αυτός είναι καραπεριπτωσάρα για το μέλλον, δεν έχει καθόλου τυχαίο scouting και τμήματα υποδομών η ομάδα!! Πχ ο Jack Rodwell, για τον οποίο ο Ferguson ενδιαφέρεται έντονα και η MCU ετοιμάζεται να σκάσει 15 χαρτιά...
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Απ'ότι είπε η γυναίκα του προέδρου αποτελεί στόχο και όχι κλεισμένη μεταγραφή!

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Εδω που τα λεμε δεν βλεπω το νοημα στην αποκτηση δανεικου παικτη 19 χρονων ειδικα χωρις οψιον αγορας.Δεν ειναι ετοιμος παικτη που θα μπορουσε να δωσει το κατι παραπανω, οποτε χαλαλι το δανεικο της υποθεσης αρα μαλλον ακηρο παιζει.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
στην ελπιδων τους παιζειAraz Abdullaev
Foto: unbekannt
Geburtsdatum: 18.04.1992
Geburtsort: Baku
Alter: 19
Größe: 1,84
Foto: unbekannt
Geburtsdatum: 18.04.1992
Geburtsort: Baku
Alter: 19
Größe: 1,84
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Θρυλικός καφές…
Αγαπητό μου ημερολόγιο«Ακόμα εδώ είμαι στη χώρα με τους ασημένιους ανθρώπους. Εδώ συνεχίζω τις διακοπές μου. Δεν έχω ολοκληρώσει τις διακοπές μου και αυτό θα γίνει μόνο όταν θα τελειώσουν τα θέματα στην πατρίδα. Μόνο τότε θα γυρίσω γιατί δεν αντέχω όλη αυτή τη βαβούρα.Σήμερα είχα την τύχη να γνωρίσω έναν πάρα πολύ σημαντικό άνθρωπο. Ο σύζυγος μου έδωσε το τηλέφωνό του και τον πήρα τηλέφωνο. Βγήκαμε για καφέ μαζί. Γέρασε, αλλά μόνο που βρισκόμουν δίπλα του ανατρίχιασα. Μιλήσαμε αρκετά αλλά όχι όσο θα θέλαμε, καθώς συνέχεια μοίραζε αυτόγραφα. Στο τέλος βέβαια μου έδωσε μια φανελα υπογεγραμμένη που είχε μαζί του, με το θρυλικό «δέκα»!Λίγες ώρες μετά από αυτό το ραντεβού προσπαθούσα να ξεκολλήσω το μυαλό μου και να συγκεντρωθώ στα παιδιά πίσω στην Ελλάδα.Άραγε θα έχει κρύο στην Ουκρανία;Πάντως στη Ρωσία απ’ ότι μου είπε ένας γνωστός μου, έχει ζέστη λέει.Βέβαια αυτός με τόσα χρήματα που παίρνει τα βλέπει όλα καλά. Πολύ χρήμα βρε παιδί μου, αφού θέλω να τον φωνάξω να έρθει καμιά βόλτα προς τα μέρη μας και ντρέπομαι μην του φανούμε λίγοι…
Η γυναίκα του προέδρου…»
transfernews.gr

Αγαπητό μου ημερολόγιο«Ακόμα εδώ είμαι στη χώρα με τους ασημένιους ανθρώπους. Εδώ συνεχίζω τις διακοπές μου. Δεν έχω ολοκληρώσει τις διακοπές μου και αυτό θα γίνει μόνο όταν θα τελειώσουν τα θέματα στην πατρίδα. Μόνο τότε θα γυρίσω γιατί δεν αντέχω όλη αυτή τη βαβούρα.Σήμερα είχα την τύχη να γνωρίσω έναν πάρα πολύ σημαντικό άνθρωπο. Ο σύζυγος μου έδωσε το τηλέφωνό του και τον πήρα τηλέφωνο. Βγήκαμε για καφέ μαζί. Γέρασε, αλλά μόνο που βρισκόμουν δίπλα του ανατρίχιασα. Μιλήσαμε αρκετά αλλά όχι όσο θα θέλαμε, καθώς συνέχεια μοίραζε αυτόγραφα. Στο τέλος βέβαια μου έδωσε μια φανελα υπογεγραμμένη που είχε μαζί του, με το θρυλικό «δέκα»!Λίγες ώρες μετά από αυτό το ραντεβού προσπαθούσα να ξεκολλήσω το μυαλό μου και να συγκεντρωθώ στα παιδιά πίσω στην Ελλάδα.Άραγε θα έχει κρύο στην Ουκρανία;Πάντως στη Ρωσία απ’ ότι μου είπε ένας γνωστός μου, έχει ζέστη λέει.Βέβαια αυτός με τόσα χρήματα που παίρνει τα βλέπει όλα καλά. Πολύ χρήμα βρε παιδί μου, αφού θέλω να τον φωνάξω να έρθει καμιά βόλτα προς τα μέρη μας και ντρέπομαι μην του φανούμε λίγοι…
Η γυναίκα του προέδρου…»
transfernews.gr
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
μπορει ο ΠΑΟΚ να πλησιασει παιχτη ρωσικης ομαδας?
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Απροσδιόριστο κουίζ εντελώς..
Από τις βοήθειες έχουμε οτι ο πρώτος είναι Αργεντίνος, κι ο δεύτερος φαλακρός...l
Edit: Puygrenier o καράφλας?
Από τις βοήθειες έχουμε οτι ο πρώτος είναι Αργεντίνος, κι ο δεύτερος φαλακρός...l
Edit: Puygrenier o καράφλας?
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Το 10άρι της Αργεντινής που "γέρασε" ==> Juan Román Riquelme ?????????
Βρε λες?
Βρε λες?
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
paulst έγραψε:Το 10άρι της Αργεντινής που "γέρασε" ==> Juan Román Riquelme ?????????
Βρε λες?
πα πα πα μην λεϛ τέτοια πραγματααααααα μην τα λεϛ
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Μπορεί να'ναι και ο Παμπλίτο Αιμάρ..ο δεύτερος είναι ένας μλκς που παίζει στη Ρωσία με πολύ ψηλό συμβόλαιο?ότι να'ναι