Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Lord »

Τράνσφερ θέλουμε λυσάρι λέμε.. χεχε :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
tintin
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2011, 23:53
Τοποθεσία: Bordurie

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από tintin »

Azerbaijan είναι το κομμάτι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tintin την Πέμ 18 Αύγ 2011, 03:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
vagbak4
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 14:38
Τοποθεσία: ATHINA

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από vagbak4 »

Aμπντουλάγιεφ από Έβερτον 19 χρονών μέσοs.....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Photis »

Ποιος είναι αυτός???

:pano:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από joshua »

Η γκολ στο εξωφυλλο της γραφει οτι τον φερνουμε κιολας.Λιγο που το εψαξα προκειται για το μεγαλητερο ταλεντο του αζαρμπαιτζαν, οτι μπορει να σημαινει αυτο βεβαια,διεθνης απο τα 16 του, που περσι πηρε μεταγραφη για την εβερτον, με την οποια δεν αγωνιστηκε καθως εκτος των αλλων υπαρχει και το θεμα της αδειας εργασιας.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54427
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Αν η Everton έχει στο roster της οποιονδήποτε παίχτη κάτω από 22-23 ετών, τότε αυτός είναι καραπεριπτωσάρα για το μέλλον, δεν έχει καθόλου τυχαίο scouting και τμήματα υποδομών η ομάδα!! Πχ ο Jack Rodwell, για τον οποίο ο Ferguson ενδιαφέρεται έντονα και η MCU ετοιμάζεται να σκάσει 15 χαρτιά...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Photis »

Απ'ότι είπε η γυναίκα του προέδρου αποτελεί στόχο και όχι κλεισμένη μεταγραφή!
:pano:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από joshua »

Εδω που τα λεμε δεν βλεπω το νοημα στην αποκτηση δανεικου παικτη 19 χρονων ειδικα χωρις οψιον αγορας.Δεν ειναι ετοιμος παικτη που θα μπορουσε να δωσει το κατι παραπανω, οποτε χαλαλι το δανεικο της υποθεσης αρα μαλλον ακηρο παιζει.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

στην ελπιδων τους παιζειAraz Abdullaev


Foto: unbekannt
Geburtsdatum: 18.04.1992
Geburtsort: Baku
Alter: 19
Größe: 1,84
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Lord »

Θρυλικός καφές…

Αγαπητό μου ημερολόγιο«Ακόμα εδώ είμαι στη χώρα με τους ασημένιους ανθρώπους. Εδώ συνεχίζω τις διακοπές μου. Δεν έχω ολοκληρώσει τις διακοπές μου και αυτό θα γίνει μόνο όταν θα τελειώσουν τα θέματα στην πατρίδα. Μόνο τότε θα γυρίσω γιατί δεν αντέχω όλη αυτή τη βαβούρα.Σήμερα είχα την τύχη να γνωρίσω έναν πάρα πολύ σημαντικό άνθρωπο. Ο σύζυγος μου έδωσε το τηλέφωνό του και τον πήρα τηλέφωνο. Βγήκαμε για καφέ μαζί. Γέρασε, αλλά μόνο που βρισκόμουν δίπλα του ανατρίχιασα. Μιλήσαμε αρκετά αλλά όχι όσο θα θέλαμε, καθώς συνέχεια μοίραζε αυτόγραφα. Στο τέλος βέβαια μου έδωσε μια φανελα υπογεγραμμένη που είχε μαζί του, με το θρυλικό «δέκα»!Λίγες ώρες μετά από αυτό το ραντεβού προσπαθούσα να ξεκολλήσω το μυαλό μου και να συγκεντρωθώ στα παιδιά πίσω στην Ελλάδα.Άραγε θα έχει κρύο στην Ουκρανία;Πάντως στη Ρωσία απ’ ότι μου είπε ένας γνωστός μου, έχει ζέστη λέει.Βέβαια αυτός με τόσα χρήματα που παίρνει τα βλέπει όλα καλά. Πολύ χρήμα βρε παιδί μου, αφού θέλω να τον φωνάξω να έρθει καμιά βόλτα προς τα μέρη μας και ντρέπομαι μην του φανούμε λίγοι…

Η γυναίκα του προέδρου…»

transfernews.gr

:pano:
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

μπορει ο ΠΑΟΚ να πλησιασει παιχτη ρωσικης ομαδας?
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Parolos »

Απροσδιόριστο κουίζ εντελώς..
Από τις βοήθειες έχουμε οτι ο πρώτος είναι Αργεντίνος, κι ο δεύτερος φαλακρός...l

Edit: Puygrenier o καράφλας?
Άβαταρ μέλους
paulst
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 17:38
Τοποθεσία: ...ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Π.Α.Ο.Κ....

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από paulst »

Το 10άρι της Αργεντινής που "γέρασε" ==> Juan Román Riquelme ?????????

Βρε λες? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Alekakius »

paulst έγραψε:Το 10άρι της Αργεντινής που "γέρασε" ==> Juan Román Riquelme ?????????

Βρε λες? :opaokara:


πα πα πα μην λεϛ τέτοια πραγματααααααα μην τα λεϛ :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από xristos14 »

Μπορεί να'ναι και ο Παμπλίτο Αιμάρ..ο δεύτερος είναι ένας μλκς που παίζει στη Ρωσία με πολύ ψηλό συμβόλαιο?ότι να'ναι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”