Το αγαπημένο μου τραγούδι από τους Depeche Mode
[youtube]VyfazvK1mUw[/youtube]
+++++++++++++++1926……..ξεχασες να βαλεις το sugar kane……….thief έγραψε:
κομματάρα επί άπειρο...
*********** ***************** ************
μπαντάρα από τις λίγες...και αδικώ τόσα άλλα κομμάτια αγαπημένα...
άντε καλό ύπνο...