Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Karelias »

Το πρόβλημα που είχε προκύψει με την έκδοση των δελτίων των παικτών της ΑΕΚ λόγω των οφειλών που είχε προς την ΕΠΟ λύθηκε μετά την σημερινή συνάντηση των δύο πλευρών. Αυτό σημαίνει ότι η Ένωση μπορεί να δηλώσεις κανονικά τους παίκτες της για το Europa League – η σχετική προθεσμία εκπνέει σήμερα – ενώ δεν υπάρχει κανένα θέμα την ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα.


Όλα καλά πάλι για την κούλα.
Κανένα πρόβλημα για μια ακόμα φορά πάλι επίσης ξανά.
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από 8emis4 »

Επίθεση από οπαδούς της Άσκολι δέχθηκε το λεωφορείο που μετέφερε τους φίλους του Αρη, όταν περνούσε από την ομώνυμη πόλη. Αυτός ήταν ο λόγος που οι Κίτρινοι δεν βρέθηκαν στο Ριέτι!

Σύμφωνα με ρεπορτάζ, περίπου 100 τιφόζι της Ασκολι επιτέθηκαν με ξύλα και πέτρες στο λεωφορείο που μετέφερε τους οπαδούς του Αρη στο γήπεδο. Οι οπαδοί του Άρη μόλις δέχθηκαν την επίθεση κατέβηκαν από το πούλμαν με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρεις Ιταλοί οπαδοί, οι οποίοι τράπηκαν σε φυγή. Στη συνέχεια έφτασε η αστυνομία όπου έκανε τρεις προσαγωγές, με αποτέλεσμα οι φίλοι του Άρη να μη μπορέσουν να δουν από κοντά το φιλικό της ομάδας τους κόντρα στη Λάτσιο.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/article/item/214993-epithese-se-poulman-areianon
χαχαχαχαχα, ρε τα γατακια της ασκολι, και πουστικο πεσιμο κανανε και φαπες και τρεξιμο μεσα στο σπιτι τους φαγανε!
Τεραστιες ρομπες, ξεφτιλα των οπαδων.
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από kotsos »

city_boy έγραψε:
μιλαμε για οσα ξερουμε,αν ειμαστε ασχετοι κανουμε ποστ σε αλλα τοπικ.
Α, οκ, δηλαδή απαγορεύεται να εκφράσω την αντίθεσή μου με κάθε είδους πεσίματα επειδή απλώς δεν ήμουν εκεί. Αλλά και εσύ πάλι πως τα κατάφερες και ήσουν και Κροατία και στο Άσκολι χθες? Χαλεποί καιροί για ταξίδια και έξοδα.
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από city_boy »

Ποια αντιθεση σου ειπαμε?

Απλα επειδη εισαι ασχετος -οπως εσυ λες- ασε τα ναυπλια και τα πηλια και πιασε καποιο αλλο τοπικ..
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από kotsos »

Θα γράψω στο καλοκαιρινές διακοπές τότε, περιμένοντας τις εντυπώσεις σου από τις Δαλματικές Ακτές και το μεσαιωνικό Μάρκε
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από city_boy »

Δεν εχω παει,δεν ξερω,δεν γραφω,δεν αναπαραγω.

Αν θες σου λεω για Αλονησσο.....
Άβαταρ μέλους
tintin
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2011, 23:53
Τοποθεσία: Bordurie

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από tintin »

8emis4 έγραψε:Επίθεση από οπαδούς της Άσκολι δέχθηκε το λεωφορείο που μετέφερε τους φίλους του Αρη, όταν περνούσε από την ομώνυμη πόλη. Αυτός ήταν ο λόγος που οι Κίτρινοι δεν βρέθηκαν στο Ριέτι!

Σύμφωνα με ρεπορτάζ, περίπου 100 τιφόζι της Ασκολι επιτέθηκαν με ξύλα και πέτρες στο λεωφορείο που μετέφερε τους οπαδούς του Αρη στο γήπεδο. Οι οπαδοί του Άρη μόλις δέχθηκαν την επίθεση κατέβηκαν από το πούλμαν με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρεις Ιταλοί οπαδοί, οι οποίοι τράπηκαν σε φυγή. Στη συνέχεια έφτασε η αστυνομία όπου έκανε τρεις προσαγωγές, με αποτέλεσμα οι φίλοι του Άρη να μη μπορέσουν να δουν από κοντά το φιλικό της ομάδας τους κόντρα στη Λάτσιο.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/article/item/214993-epithese-se-poulman-areianon
χαχαχαχαχα, ρε τα γατακια της ασκολι, και πουστικο πεσιμο κανανε και φαπες και τρεξιμο μεσα στο σπιτι τους φαγανε!
Τεραστιες ρομπες, ξεφτιλα των οπαδων.
Για να είμαι ειλικρινής, όταν διάβασα την είδηση μου έκανε εντύπωση. Οι ascolani είναι της ίδιας "ράτσας" με το σουπερ-μαρκετ, κοινώς φασιστάκια. Γι'αυτό και έψαξα λίγο να δω τι γράφτηκε στην απέναντι μεριά.

Οι κιτρινιάρηδες λοιπόν, πήγανε στην κεντρική πλατεία του Ascoli, τα ήπιανε, μπουκάρανε σε ένα συντριβάνι και σπάσανε ένα παγωτατζήδικο. Χώθηκαν οι μπάτσοι στη μέση, τους μαζέψανε, βρήκαν και κάτι ψιλο-σιδηρικά μαζί με καμιά 100στη μπουκάλια, μπουζουριάσαν έναν και τους στείλανε πακέτο πίσω.

http://www.picenooggi.it/2011/08/08/441 ... osi-greci/
http://www.siciliainformazioni.com/gior ... ?a=comment
http://www.lenovae.it/fermati-alcuni-ul ... salonicco/
http://www.ilrestodelcarlino.it/ascoli/ ... lani.shtml
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8210
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από gergeo4 »

Το πρόβλημα που είχε προκύψει με την έκδοση των δελτίων των παικτών της ΑΕΚ λόγω των οφειλών που είχε προς την ΕΠΟ ,λύθηκε μετά την σημερινή συνάντηση των δύο πλευρών. Αυτό σημαίνει ότι η Ένωση μπορεί να δηλώσει κανονικά τους παίκτες της για το Europa League – η σχετική προθεσμία εκπνέει σήμερα – ενώ δεν υπάρχει κανένα θέμα την ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα.

Η συνάντηση που είχαν την Δευτέρα ο εκτελεστικός διευθυντής της ΠΑΕ, Γιώργος Κωνσταντινίδης με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας, Σοφοκλή Πιλάβιο είχε αποτέλεσμα. Η ΕΠΟ δέχθηκε να μειωθεί το ποσό της οφειλής της Ένωσης από τις 850 χιλιάδες ευρώ στις 700 και μάλιστα τα χρήματα θα δοθούν σε δύο δόσεις μέχρι τον Δεκέμβριο.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι λύθηκε το πρόβλημα της έκδοσης των δελτιών των νέων μεταγραφικών αποκτημάτων - και των παικτών που ανανέωσαν - και έτσι η ΑΕΚ μπορεί να δηλώσει κανονικά το ρόστερ της για τις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις, λίγες ώρες έστω πριν την εκπνοή της προθεσμίας.

Μετά από αυτή την εξέλιξη, δεν υπάρχει, επιπλέον, κανένα πρόβλημα με την φορολογική και την ασφαλιστική ενημερότητα της ομάδας.

Γκατζετα
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Odi »

gergeo4 έγραψε:Το πρόβλημα που είχε προκύψει με την έκδοση των δελτίων των παικτών της ΑΕΚ λόγω των οφειλών που είχε προς την ΕΠΟ ,λύθηκε μετά την σημερινή συνάντηση των δύο πλευρών. Αυτό σημαίνει ότι η Ένωση μπορεί να δηλώσει κανονικά τους παίκτες της για το Europa League – η σχετική προθεσμία εκπνέει σήμερα – ενώ δεν υπάρχει κανένα θέμα την ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα.

Η συνάντηση που είχαν την Δευτέρα ο εκτελεστικός διευθυντής της ΠΑΕ, Γιώργος Κωνσταντινίδης με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας, Σοφοκλή Πιλάβιο είχε αποτέλεσμα. Η ΕΠΟ δέχθηκε να μειωθεί το ποσό της οφειλής της Ένωσης από τις 850 χιλιάδες ευρώ στις 700 και μάλιστα τα χρήματα θα δοθούν σε δύο δόσεις μέχρι τον Δεκέμβριο.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι λύθηκε το πρόβλημα της έκδοσης των δελτιών των νέων μεταγραφικών αποκτημάτων - και των παικτών που ανανέωσαν - και έτσι η ΑΕΚ μπορεί να δηλώσει κανονικά το ρόστερ της για τις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις, λίγες ώρες έστω πριν την εκπνοή της προθεσμίας.

Μετά από αυτή την εξέλιξη, δεν υπάρχει, επιπλέον, κανένα πρόβλημα με την φορολογική και την ασφαλιστική ενημερότητα της ομάδας.

Γκατζετα
Ετσι απλά δηλαδή κόβονται 150 χιλιαρικάκια απ την αεκουλα..Βρώμα και δυσωδία..
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από geoavr »

Εφτάχρονος στην Ρεάλ Μαδρίτης!
Ο Leonel Angel Coira υπέγραψε με Ρεάλ Μαδρίτης και θα ξεκινήσει προπονήσεις στις 6 Σεπτεμβρίου, όπως δήλωσε στην Associated Press σήμερα ο εκπρόσωπός του Juan Tapiador.Ο Coira μίλησε στην Αργεντίνη Ole και είπε πως είδωλό του είναι ο Μέσι, ο οποίος έχει και το ίδιο όνομα μ’ αυτόν (Leo), όμως ο ίδιος προτιμά να πασάρει παρά να σκοράρει.Έχει ήδη σελίδα στο facebook όπου με περίπου 2.000 μέλη!!Η Ρεάλ σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, κινήθηκε πολύ γρήγορα για να αποκτήσει τον 7χρονο, διότι στο… κόλπο είχε μπει και η έταιρη ομάδα της πόλης, η Ατλέτικο η οποία προσπαθούσε να πείσει τον πιτσιρικά ή καλύτερα τους γύρω του να υπογράψει γι’ αυτήν.
http://transfernews.gr/news/eksoteriko/ ... 10025.html

Εκεί έξω σε λίγο θα τα παίρνουν από τα μαιευτήρια τα ταλέντα. :D
Αντιθέτως εμείς έχουμε τον Γεωργιάδη,τον Τσουκαλά,τον Σάκη κτλ


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από jpower73 »

Πάει ο Μίτσελ, πάει…
08/08/2011, 20:11 | Διαβάστηκε 6497 φορές


Αρνητική ήταν η τροπή που πήραν τα πράγματα σε ό,τι έχει να κάνει με την απόκτηση του Μίτσελ από την ΑΕΚ.

Η αναζήτηση του κατάλληλου ποδοσφαιριστή που θα καλύψει το κενό στον άξονα της Ένωσης… πάει πάλι από την αρχή, κι αυτό διότι ο «εκλεκτός» του Χιμένεθ είναι και επίσημα πλέον παίκτης της Χετάφε…

«Στις 9 Αυγούστου, στις 12:00 (ώρα Ισπανίας), θα γίνει η παρουσίαση του νέου ποδοσφαιριστή της Χετάφε Μιγκέλ Μάρκος Μαδέρα ‘Μίτσελ’», αναφέρει η ανακοίνωση της ισπανικής ομάδας.

Ο σύλλογος της Μαδρίτης μπήκε σφήνα στις διαπραγματεύσεις για τον Μίτσελ και φαίνεται πως, σε αντίθεση με την ΑΕΚ που ήθελε να αποκτήσει τον παίκτη ελεύθερο, κατέβαλε ένα ποσό στην Μπέρμιγχαμ που κατείχε τα δικαιώματά του ενώ κάλυψε τις απαιτήσεις του παίκτη και τον οδήγησε στον επαναπατρισμό

Στην ΑΕΚ ευελπιστούν ακόμα…

Παρά την ανακοίνωση της απόκτησης του Μίτσελ από τη Χετάφε, πάντως, στην ΑΕΚ θεωρούν ότι υπάρχουν ακόμα ελπίδες για να φορέσει ξανά ο παίκτης την «κιτρινόμαυρη».

Οι διοικούντες την «Ένωση» υποστηρίζουν ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα και ότι ο Μίτσελ ίσως να αποκτηθεί για άλλη μία φορά με τη μορφή δανεισμού, αυτή τη φορά από τη Χετάφε.


Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.sport-fm.gr/article/492997?utm_medium=feed&utm_source=yahoo&utm_campaign=yahoo_rss

ΦΑΑΑΠ :mrgreen:
Dimg4

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Dimg4 »

geoavr έγραψε:Εφτάχρονος στην Ρεάλ Μαδρίτης!
Ο Leonel Angel Coira υπέγραψε με Ρεάλ Μαδρίτης και θα ξεκινήσει προπονήσεις στις 6 Σεπτεμβρίου, όπως δήλωσε στην Associated Press σήμερα ο εκπρόσωπός του Juan Tapiador.Ο Coira μίλησε στην Αργεντίνη Ole και είπε πως είδωλό του είναι ο Μέσι, ο οποίος έχει και το ίδιο όνομα μ’ αυτόν (Leo), όμως ο ίδιος προτιμά να πασάρει παρά να σκοράρει.Έχει ήδη σελίδα στο facebook όπου με περίπου 2.000 μέλη!!Η Ρεάλ σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, κινήθηκε πολύ γρήγορα για να αποκτήσει τον 7χρονο, διότι στο… κόλπο είχε μπει και η έταιρη ομάδα της πόλης, η Ατλέτικο η οποία προσπαθούσε να πείσει τον πιτσιρικά ή καλύτερα τους γύρω του να υπογράψει γι’ αυτήν.
http://transfernews.gr/news/eksoteriko/ ... 10025.html

Εκεί έξω σε λίγο θα τα παίρνουν από τα μαιευτήρια τα ταλέντα. :D
Αντιθέτως εμείς έχουμε τον Γεωργιάδη,τον Τσουκαλά,τον Σάκη κτλ


:pano: :pano: :pano:
φιλε ο γεωργιαδης δεν ειναι στην ιδια κλαση με τιυς αλλους δυο... θα μας εκπληξει ευχαριστα πολυ γρηγορα!
Άβαταρ μέλους
Τουμπιώτης
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Παρ 28 Ιαν 2011, 23:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Τουμπιώτης »

geoavr έγραψε:Εφτάχρονος στην Ρεάλ Μαδρίτης!
Ο Leonel Angel Coira υπέγραψε με Ρεάλ Μαδρίτης και θα ξεκινήσει προπονήσεις στις 6 Σεπτεμβρίου, όπως δήλωσε στην Associated Press σήμερα ο εκπρόσωπός του Juan Tapiador.Ο Coira μίλησε στην Αργεντίνη Ole και είπε πως είδωλό του είναι ο Μέσι, ο οποίος έχει και το ίδιο όνομα μ’ αυτόν (Leo), όμως ο ίδιος προτιμά να πασάρει παρά να σκοράρει.Έχει ήδη σελίδα στο facebook όπου με περίπου 2.000 μέλη!!Η Ρεάλ σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, κινήθηκε πολύ γρήγορα για να αποκτήσει τον 7χρονο, διότι στο… κόλπο είχε μπει και η έταιρη ομάδα της πόλης, η Ατλέτικο η οποία προσπαθούσε να πείσει τον πιτσιρικά ή καλύτερα τους γύρω του να υπογράψει γι’ αυτήν.
http://transfernews.gr/news/eksoteriko/ ... 10025.html

Εκεί έξω σε λίγο θα τα παίρνουν από τα μαιευτήρια τα ταλέντα. :D
Αντιθέτως εμείς έχουμε τον Γεωργιάδη,τον Τσουκαλά,τον Σάκη κτλ


:pano: :pano: :pano:

Δε νομίζω ότι πρέπει να επικροτούμε το εμπόριο παιδιών γιατί πλέον περί αυτού πρόκειται. Όταν λέμε ότι υπόγραψε συμβόλαιο ένα 7χρονος σημαίνει ότι υπόγραψαν οι γονείς του που παίρνουν λεφτά γιατί ο πιτσιρίκος δεν ξέρει τι έχει μέσα στα πόδια του κι έμαθε να περπατάει πριν από 6 χρόνια (λιγότερα από αυτά που χρειάζεται για να παίξει μπάλα -αν το κάνει- στη Ρεάλ). Μάλλον θλιβερό το βρίσκω το φαινόμενο παρά παράδειγμα προς μίμηση. Παρόλα αυτά πρέπει να ρίξουμε βάρος στις ακαδημίες και στο scouting.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από diniko80 »

Την απόκτηση του Θωμά Τσίτα ανακοίνωσε η ΑΕΚ. Ο 20χρονος επιθετικός είχε μείνει ελεύθερος από τον Ηρακλή κι υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας με την Ένωση.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19020
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από gika »

dj_timo έγραψε: φιλε ο γεωργιαδης δεν ειναι στην ιδια κλαση με τιυς αλλους δυο... θα μας εκπληξει ευχαριστα πολυ γρηγορα!
Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί.

Δεν ξέρω αν θα καταφέρει να στεριώσει στον ΠΑΟΚ. Αν δουλέψει σκληρά έχει το ταλέντο για να το πετύχει.

Αλλά ας μην προδικάζουμε το αποτέλεσμα της δουλειάς του! Δεν χρειάζεται να πληρώσει τα λάθη άλλων (πχ Κούτσια)..

Στήριξη στην ομάδα μας και ιδιαίτερα στους νέους!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”