Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧBono έγραψε:Επίθεση από οπαδούς της Άσκολι δέχθηκε το λεωφορείο που μετέφερε τους φίλους του Αρη, όταν περνούσε από την ομώνυμη πόλη. Αυτός ήταν ο λόγος που οι Κίτρινοι δεν βρέθηκαν στο Ριέτι!
Σύμφωνα με ρεπορτάζ, περίπου 20 τιφόζι της Ασκολι επιτέθηκαν με ξύλα και πέτρες στο λεοφωρείο που μετέφερε τους οπαδούς του Αρη στο γήπεδο. Η επέμβαση της αστυνομίας απέτρεψε τα χειρότερα, αφού δεν σημειώθηκε τραυματισμός, όμως το γεγονός αυτό αποτέλεσε τον λόγοα για τον οποίοι οι φίλοι της ελληνικής ομάδας δεν βρέθηκαν στο Ριέτι για να παρακολουθήσουν από κοντά τη φιλική αναμέτρηση κόντρα στην Λάτσιο.
ΠΑΟΚ σ' αγαπώ,ΠΑΟΚ είσαι ο ένας
Ξύλο απ' την Ασκολι δεν έφαγε κανένας
![]()
![]()
Κρίμα ρε π@υστ@ μου να τους βαράνε και οι ξένοι
Παληκαράκια της Ασκολι κάτω τα χέρια από τις γκόμενες μας
- kotsos
- Δημοσιεύσεις: 459
- Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
- Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Όταν έχουμε φάει πέσιμο στο Ζάγκρεμπ σε επίσημο ευρωπαϊκό παιχνίδι είναι γραφικό όσο το Ναύπλιο και συνάμα γελοίο να αναπαράγουμε και να γελάμε με αυτήν την είδηση.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αδερφέ μου στο Ζαγκρεπ πέσιμο φάγαν οι γούνες.
Έχω φάει πολλές φωρές ντου σε εκδρομές, να είναι καλά εκεί που είναι οι υπόλιποι
προτοσέλιδο δεν γείναμε γιατί δεν φτάσαμε στην Π.Α.Ο.Κ.αρα
και μερικές φωρές μείναμε στην ιστορία.
ΤΕΛΟΣ, να είσαι καλά αδερφέ μου
Έχω φάει πολλές φωρές ντου σε εκδρομές, να είναι καλά εκεί που είναι οι υπόλιποι
προτοσέλιδο δεν γείναμε γιατί δεν φτάσαμε στην Π.Α.Ο.Κ.αρα
και μερικές φωρές μείναμε στην ιστορία.
ΤΕΛΟΣ, να είσαι καλά αδερφέ μου
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Καμμια σχέση το ένα πέσιμο με το άλλο απολύτως καμμια......kotsos έγραψε:Όταν έχουμε φάει πέσιμο στο Ζάγκρεμπ σε επίσημο ευρωπαϊκό παιχνίδι είναι γραφικό όσο το Ναύπλιο και συνάμα γελοίο να αναπαράγουμε και να γελάμε με αυτήν την είδηση.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Να με πάρει ο διάολας, αν κατάλαβα λέξη απ ότι έγραψες.theo G4 έγραψε:Αδερφέ μου στο Ζαγκρεπ πέσιμο φάγαν οι γούνες.
Έχω φάει πολλές φωρές ντου σε εκδρομές, να είναι καλά εκεί που είναι οι υπόλιποι
προτοσέλιδο δεν γείναμε γιατί δεν φτάσαμε στην Π.Α.Ο.Κ.αρα
και μερικές φωρές μείναμε στην ιστορία.
ΤΕΛΟΣ, να είσαι καλά αδερφέ μου
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Ascoli - εκδρομές -ναρκωτικά...

... έτσι μάθαμε από παιδιά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Κι εγω πριν 10 φορες το διαβασα ακρη δεν εβγαλαSick Bastard έγραψε:Να με πάρει ο διάολας, αν κατάλαβα λέξη απ ότι έγραψες.theo G4 έγραψε:Αδερφέ μου στο Ζαγκρεπ πέσιμο φάγαν οι γούνες.
Έχω φάει πολλές φωρές ντου σε εκδρομές, να είναι καλά εκεί που είναι οι υπόλιποι
προτοσέλιδο δεν γείναμε γιατί δεν φτάσαμε στην Π.Α.Ο.Κ.αρα
και μερικές φωρές μείναμε στην ιστορία.
ΤΕΛΟΣ, να είσαι καλά αδερφέ μου
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
PRAKTORINOS έγραψε:
Ascoli - εκδρομές -ναρκωτικά...
... έτσι μάθαμε από παιδιά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
PRAKTORINOS έγραψε: Εικόνα
7 απο τους 17 δεν εχουν μουστακι.....
κριμα που αναστο πηγε αβελινο για ασκολι ηταν.......
τερματοφυλακας ποιος ειναι...? ο σαργκανης.....?
- kotsos
- Δημοσιεύσεις: 459
- Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
- Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
theo G4 έγραψε:Αδερφέ μου στο Ζαγκρεπ πέσιμο φάγαν οι γούνες.
Έχω φάει πολλές φωρές ντου σε εκδρομές, να είναι καλά εκεί που είναι οι υπόλιποι
προτοσέλιδο δεν γείναμε γιατί δεν φτάσαμε στην Π.Α.Ο.Κ.αρα
και μερικές φωρές μείναμε στην ιστορία.
ΤΕΛΟΣ, να είσαι καλά αδερφέ μου
Σόρυ για την ασχετοσύνη μου παιδιά, εγώ τα μόνα ραντεβού που ξέρω είναι για κανένα σινεμά με πορτοκαλάδα και τα μόνα πεσίματα που έχω κατά νου είναι σε καμιά γκόμενα, κι ας τρώω χυλόπιτες.eorptol έγραψε: Καμμια σχέση το ένα πέσιμο με το άλλο απολύτως καμμια......
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
δε μπορω να χαρω που τρωνε παιδακια και μεγαλοι ξυλο απο ανεγκεφαλα ατομα..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Μπορείς να χαρείς όμως που ανεγκέφαλα άτομα τρώνε ξύλο από παιδάκια και μεγάλους..MANIAKOS έγραψε:δε μπορω να χαρω που τρωνε παιδακια και μεγαλοι ξυλο απο ανεγκεφαλα ατομα..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
μιλαμε για οσα ξερουμε,αν ειμαστε ασχετοι κανουμε ποστ σε αλλα τοπικ.kotsos έγραψε:theo G4 έγραψε:Αδερφέ μου στο Ζαγκρεπ πέσιμο φάγαν οι γούνες.
Έχω φάει πολλές φωρές ντου σε εκδρομές, να είναι καλά εκεί που είναι οι υπόλιποι
προτοσέλιδο δεν γείναμε γιατί δεν φτάσαμε στην Π.Α.Ο.Κ.αρα
και μερικές φωρές μείναμε στην ιστορία.
ΤΕΛΟΣ, να είσαι καλά αδερφέ μουΣόρυ για την ασχετοσύνη μου παιδιά, εγώ τα μόνα ραντεβού που ξέρω είναι για κανένα σινεμά με πορτοκαλάδα και τα μόνα πεσίματα που έχω κατά νου είναι σε καμιά γκόμενα, κι ας τρώω χυλόπιτες.eorptol έγραψε: Καμμια σχέση το ένα πέσιμο με το άλλο απολύτως καμμια......