Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Kaez
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Παρ 06 Ιουν 2008, 19:55
Τοποθεσία: Καρδίτσα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Kaez »

Τα ΠΑΟΞΑΚΙΑ της Ascoli πάλι καθάρισαν!
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από theo G4 »

Bono έγραψε:Επίθεση από οπαδούς της Άσκολι δέχθηκε το λεωφορείο που μετέφερε τους φίλους του Αρη, όταν περνούσε από την ομώνυμη πόλη. Αυτός ήταν ο λόγος που οι Κίτρινοι δεν βρέθηκαν στο Ριέτι!
Σύμφωνα με ρεπορτάζ, περίπου 20 τιφόζι της Ασκολι επιτέθηκαν με ξύλα και πέτρες στο λεοφωρείο που μετέφερε τους οπαδούς του Αρη στο γήπεδο. Η επέμβαση της αστυνομίας απέτρεψε τα χειρότερα, αφού δεν σημειώθηκε τραυματισμός, όμως το γεγονός αυτό αποτέλεσε τον λόγοα για τον οποίοι οι φίλοι της ελληνικής ομάδας δεν βρέθηκαν στο Ριέτι για να παρακολουθήσουν από κοντά τη φιλική αναμέτρηση κόντρα στην Λάτσιο.

ΠΑΟΚ σ' αγαπώ,ΠΑΟΚ είσαι ο ένας
Ξύλο απ' την Ασκολι δεν έφαγε κανένας
:lol: :lol: :lol:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Κρίμα ρε π@υστ@ μου να τους βαράνε και οι ξένοι :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Παληκαράκια της Ασκολι κάτω τα χέρια από τις γκόμενες μας :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από kotsos »

Όταν έχουμε φάει πέσιμο στο Ζάγκρεμπ σε επίσημο ευρωπαϊκό παιχνίδι είναι γραφικό όσο το Ναύπλιο και συνάμα γελοίο να αναπαράγουμε και να γελάμε με αυτήν την είδηση.
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από theo G4 »

Αδερφέ μου στο Ζαγκρεπ πέσιμο φάγαν οι γούνες.

Έχω φάει πολλές φωρές ντου σε εκδρομές, να είναι καλά εκεί που είναι οι υπόλιποι
προτοσέλιδο δεν γείναμε γιατί δεν φτάσαμε στην Π.Α.Ο.Κ.αρα
και μερικές φωρές μείναμε στην ιστορία.
ΤΕΛΟΣ, να είσαι καλά αδερφέ μου :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από free4 »

[youtube]D0NYgAR16QA[/youtube]

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από eorptol »

kotsos έγραψε:Όταν έχουμε φάει πέσιμο στο Ζάγκρεμπ σε επίσημο ευρωπαϊκό παιχνίδι είναι γραφικό όσο το Ναύπλιο και συνάμα γελοίο να αναπαράγουμε και να γελάμε με αυτήν την είδηση.
Καμμια σχέση το ένα πέσιμο με το άλλο απολύτως καμμια......
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Sick Bastard »

theo G4 έγραψε:Αδερφέ μου στο Ζαγκρεπ πέσιμο φάγαν οι γούνες.

Έχω φάει πολλές φωρές ντου σε εκδρομές, να είναι καλά εκεί που είναι οι υπόλιποι
προτοσέλιδο δεν γείναμε γιατί δεν φτάσαμε στην Π.Α.Ο.Κ.αρα
και μερικές φωρές μείναμε στην ιστορία.
ΤΕΛΟΣ, να είσαι καλά αδερφέ μου :nairepaok:
Να με πάρει ο διάολας, αν κατάλαβα λέξη απ ότι έγραψες.
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Εικόνα

Ascoli - εκδρομές -ναρκωτικά...

Εικόνα

... έτσι μάθαμε από παιδιά.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από guardian4 »

Sick Bastard έγραψε:
theo G4 έγραψε:Αδερφέ μου στο Ζαγκρεπ πέσιμο φάγαν οι γούνες.

Έχω φάει πολλές φωρές ντου σε εκδρομές, να είναι καλά εκεί που είναι οι υπόλιποι
προτοσέλιδο δεν γείναμε γιατί δεν φτάσαμε στην Π.Α.Ο.Κ.αρα
και μερικές φωρές μείναμε στην ιστορία.
ΤΕΛΟΣ, να είσαι καλά αδερφέ μου :nairepaok:
Να με πάρει ο διάολας, αν κατάλαβα λέξη απ ότι έγραψες.
Κι εγω πριν 10 φορες το διαβασα ακρη δεν εβγαλα
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Makis4444 »

PRAKTORINOS έγραψε:Εικόνα

Ascoli - εκδρομές -ναρκωτικά...

Εικόνα

... έτσι μάθαμε από παιδιά.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
makiz
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιούλ 2008, 10:11

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από makiz »

PRAKTORINOS έγραψε: Εικόνα


7 απο τους 17 δεν εχουν μουστακι.....

κριμα που αναστο πηγε αβελινο για ασκολι ηταν.......


τερματοφυλακας ποιος ειναι...? ο σαργκανης.....?
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από kotsos »

theo G4 έγραψε:Αδερφέ μου στο Ζαγκρεπ πέσιμο φάγαν οι γούνες.

Έχω φάει πολλές φωρές ντου σε εκδρομές, να είναι καλά εκεί που είναι οι υπόλιποι
προτοσέλιδο δεν γείναμε γιατί δεν φτάσαμε στην Π.Α.Ο.Κ.αρα
και μερικές φωρές μείναμε στην ιστορία.
ΤΕΛΟΣ, να είσαι καλά αδερφέ μου :nairepaok:
eorptol έγραψε: Καμμια σχέση το ένα πέσιμο με το άλλο απολύτως καμμια......
Σόρυ για την ασχετοσύνη μου παιδιά, εγώ τα μόνα ραντεβού που ξέρω είναι για κανένα σινεμά με πορτοκαλάδα και τα μόνα πεσίματα που έχω κατά νου είναι σε καμιά γκόμενα, κι ας τρώω χυλόπιτες.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δε μπορω να χαρω που τρωνε παιδακια και μεγαλοι ξυλο απο ανεγκεφαλα ατομα..
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από gika »

MANIAKOS έγραψε:δε μπορω να χαρω που τρωνε παιδακια και μεγαλοι ξυλο απο ανεγκεφαλα ατομα..
Μπορείς να χαρείς όμως που ανεγκέφαλα άτομα τρώνε ξύλο από παιδάκια και μεγάλους.. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από city_boy »

kotsos έγραψε:
theo G4 έγραψε:Αδερφέ μου στο Ζαγκρεπ πέσιμο φάγαν οι γούνες.

Έχω φάει πολλές φωρές ντου σε εκδρομές, να είναι καλά εκεί που είναι οι υπόλιποι
προτοσέλιδο δεν γείναμε γιατί δεν φτάσαμε στην Π.Α.Ο.Κ.αρα
και μερικές φωρές μείναμε στην ιστορία.
ΤΕΛΟΣ, να είσαι καλά αδερφέ μου :nairepaok:
eorptol έγραψε: Καμμια σχέση το ένα πέσιμο με το άλλο απολύτως καμμια......
Σόρυ για την ασχετοσύνη μου παιδιά, εγώ τα μόνα ραντεβού που ξέρω είναι για κανένα σινεμά με πορτοκαλάδα και τα μόνα πεσίματα που έχω κατά νου είναι σε καμιά γκόμενα, κι ας τρώω χυλόπιτες.
μιλαμε για οσα ξερουμε,αν ειμαστε ασχετοι κανουμε ποστ σε αλλα τοπικ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”