Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αεκ κλασσικα η πιο λωκοφαρδη ομαδα παντα////εμεις τη 2η πιο δυσκολη μετα το βολο φυσικα....ποια μακαμπι...ποια διν τυφλιδας.......ελεος
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από moican4 »

δηλ μανιακε αυτο το καφενειο που κληρωθηκαμε

το ειχες ακουσει πιο πολλες φορες απο την μακαμπι, να φανταστω... 8-)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οχι Μοικαν αλλα το ουκρανικο ποδοσφαιρο το χω σε πολυ μεαγαλυτερη εκτιμηση ...η μακαμπι μονο με τις ελληνικες ομαδες προκρινεται...θυμομαστε και τα δικα μας χαιρια

μακαρι να ναι καφενειο αλλα δε νομιζω...εχουν ταλεντο οι ουκρανοι
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από moican4 »

Συμφωνω καποιοι ουκρανοι, οχι ολοι..

Ομαδα που ειναι λιγο καλυτερη απο την ρεγκα θα ειναι ,οχι ομως και κανενα φοβητρο...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εδω δε φοβηθηκαμε αλλους και αλλους...εννοειται φοβητρο οχι......θα φανει στο γηπεδο.....καλυτερα να χαμε εδω ρεβανς παντως
Άβαταρ μέλους
paulst
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 17:38
Τοποθεσία: ...ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Π.Α.Ο.Κ....

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από paulst »

Μεταγραφές… στον αέρα

Δεν φτάνει που δυσκολεύεται να προχωρήσει σε περαιτέρω μεταγραφές λόγω οικονομικής στενότητας η ΑΕΚ, τώρα προκύπτει πρόβλημα και με αυτές που έχουν ήδη γίνει. Η ΕΠΟ ενημέρωσε εγγράφως την ΠΑΕ πως δεν θα εκδώσει δελτία για τους νεοαποκτηθέντες ποδοσφαιριστές, αν δεν ρυθμιστεί μία οφειλή της τάξης των 850.000 ευρώ. Το «μπλόκο» της ομοσπονδίας αφορά τις έντεκα μεταγραφές που έχει κάνει ήδη η «Ένωση», όσες (κι αν) θα κάνει στο εξής, αλλά και την ανανέωση συμβολαίου του Κώστα Μανωλά, ο οποίος-επιπροσθέτως-έχει συμφωνήσει να εισπράξει προκαταβολή 150.000 για να υπογράψει.

Πρόκειται για έναν επιπλέον μεγάλο βραχνά για τη διοίκηση, καθώς ήδη υπάρχει η οφειλή 1,5 εκατ. ευρώ σε παίκτες και τεχνικό τιμ για τα δεδουλευμένα της περασμένης σεζόν, αλλά και η ανάγκη για την απόκτηση του Μίτσελ, καθώς και του αντικαταστάτη του Πάπα Μπούμπα Ντιόπ. Όλα αυτά τη στιγμή που ο Νίκος Νοτιάς δεν έχει διευκρινίσει ούτε πόσα χρήματα θα δώσει, ούτε πότε θα το κάνει αυτό, ενώ η κίνηση των διαρκείας (περίπου 7.500) και των «Supporters» (σχεδόν 1,4 εκατ. ευρώ) έχει «παγώσει» σε χαμηλά επίπεδα με βάση τις μεγάλες ανάγκες του συλλόγου.

Τα είπε με τους αρχηγούς

Ο Σταύρος Αδαμίδης είχε συνάντηση με τους αρχηγούς της ομάδας, Δέλλα, Λυμπερόπουλο και Καφέ, απέναντι στους οποίους δεσμεύτηκε πως μέχρι το τέλος του μήνα θα έχουν τακτοποιηθεί οι οφειλές απέναντι στους ποδοσφαιριστές. Οι παίκτες έδειξαν-για άλλη μία φορά-κατανόηση και περιμένουν πλέον πράξεις.

«Μέχρι την Κυριακή…»

«Δεν έχουμε κάποια εξέλιξη. Ελπίζουμε μέχρι το τέλος της εβδομάδας να υπάρξει», δήλωσε ο μάνατζερ του Μίτσελ, Χέλου Ροντρίγκεθ, για το θέμα της αποδέσμευσης του πελάτη του από τη Μπέρμιγχαμ. Η επιστροφή του 25χρονου μέσου μόνο δεδομένη δεν είναι, αφού πέραν της λύσης της συνεργασίας του με την αγγλική ομάδα (που φαίνεται πως περιμένει κάποια πρόταση για να αποζημιωθεί), υπάρχει και το κασέ του ίδιου. Παρότι έριξε τις απαιτήσεις του στις 500.000 ευρώ (από τις 700.000), θα γίνει απόπειρα να μειωθούν κι άλλο αυτές και να οριστούν υψηλά μπόνους.

Οι όροι του «διαζυγίου»

Ο Πάπα Μπούμπα Ντιόπ αποχαιρέτησε χθες την ΑΕΚ με γραπτή του δήλωση και το «διαζύγιο» θα πάρει επίσημη μορφή την επόμενη εβδομάδα, όταν κι αναμένεται στην Αθήνα. Ο Σενεγαλέζος μέσος θα χαρίσει οφειλές 100.000 ευρώ στην ΠΑΕ, ως αναγνώριση και της στάσης της απέναντί του. Παράλληλα στη λύση της συνεργασίας θα μπουν όροι για να είναι «καλυμμένη» η ΑΕΚ. Σε περίπτωση μεταγραφής του σε άλλη ελληνική ομάδα η ρήτρα προβλέπει 3 εκατ. ευρώ, για ομάδα της Τουρκίας ή αραβικής χώρας το 1 εκατ. ευρώ και για άλλη ομάδα του εξωτερικού 200.000 ευρώ. Οι ρήτρες αυτές θα έχουν ισχύ μόνο για την ερχόμενη σεζόν, αφού-άλλωστε-το συμβόλαιο του Ντιόπ έληγε σε ένα χρόνο.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.sport-fm.gr/article/492328
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από moican4 »

Εικόνα


Πάρτε μία θα σας χρειαστεί.. :twisted:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Sera4 »

φοβερο γκολ απο τον σορλεν στην πρωτη αγωνιστικη του σαμπιονα... :ugeek:

http://goal4replay.net/VideoWatchF.asp?ID=56826&Ln=En
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από moican4 »

Παιχταρας ο ανθρωπος, τι να λεμε...
το ειδα χθες στο Live score οτι το καρφωσε αλλα δεν το ειχα δει.!!!

ΥΓ. χαθηκε ο κοσμος να εισαι ανυπαντρος οπως ο Βιερι..?
Ολο και καποια "δικια" μας θα σε κουκουλωνε.! :opaokara: :opaokara:
Asimos

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Asimos »

Αχ ρε Σορλαν-Σορλιν-Σορλεν... Αχ!
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από nikos123 »

Πουλεναρα μου :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από adamroxas »

Σορλεν κομ μπακ, γουι χαβ λαζλο ναου, γουιλ μεϊκ ε γκουντ τιμ ναουμ!
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από slidar »

Sera4 έγραψε:φοβερο γκολ απο τον σορλεν στην πρωτη αγωνιστικη του σαμπιονα... :ugeek:

http://goal4replay.net/VideoWatchF.asp?ID=56826&Ln=En
TI EBALE ΡΕ ΤΟ ΠΟΥΛΕΝ?? ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΜΟΥ ΕΛΑ ΠΙΣΩ!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Bono »

Επίθεση από οπαδούς της Άσκολι δέχθηκε το λεωφορείο που μετέφερε τους φίλους του Αρη, όταν περνούσε από την ομώνυμη πόλη. Αυτός ήταν ο λόγος που οι Κίτρινοι δεν βρέθηκαν στο Ριέτι!
Σύμφωνα με ρεπορτάζ, περίπου 20 τιφόζι της Ασκολι επιτέθηκαν με ξύλα και πέτρες στο λεοφωρείο που μετέφερε τους οπαδούς του Αρη στο γήπεδο. Η επέμβαση της αστυνομίας απέτρεψε τα χειρότερα, αφού δεν σημειώθηκε τραυματισμός, όμως το γεγονός αυτό αποτέλεσε τον λόγοα για τον οποίοι οι φίλοι της ελληνικής ομάδας δεν βρέθηκαν στο Ριέτι για να παρακολουθήσουν από κοντά τη φιλική αναμέτρηση κόντρα στην Λάτσιο.

ΠΑΟΚ σ' αγαπώ,ΠΑΟΚ είσαι ο ένας
Ξύλο απ' την Ασκολι δεν έφαγε κανένας
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

ρε σοβαρα τωρα ειναι κριμα που εγινε αυτο μην γελατε! τεσπα παλι διεθνες φιλικο παιξανε ε; θα την παρουνε ρε την προκριση στο αητητο βικελιδης...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”