Απλα εισαι ο καλυτεροςPRAKTORINOS έγραψε:Ροδίτη μασκοφόρε,Zorro4 έγραψε:Πρώτο μου ματς στο γήπεδο 11 ετών στα γενεθλεια μου 7/1/1979... Ροδος-ΠΑΟΚ 1-0.
Είδα (...) όλους τους παίκτες της τεράστιας εκεινης ομαδας, που μαζευα στα χαρτάκια.
έχω μερικά... διπλά χαρτάκια,
εάν ψήνεσαι για να ανταλλάξουμε.![]()
Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Ναι αυτο λεω...Aureliano Buendia έγραψε:Νομίζω εννοεί στην αρχή της ημερολογιακής χρονιάς, δηλαδή αρχές του 2010 ο φίλος adamroxas.
Κι εγώ ήμουν σε αυτό το παιχνίδι με τον Πανιώνιο.
Αν θυμάμαι καλά, δεν έπαιζε ο Μονρό και είχαμε κερδίσει με 75-70.
Μία από τις ελάχιστες καλές εμφανίσεις του Μιλισάβλιεβιτς.
Επί Δρόσου η πρεμιέρα του πρωταθλήματος ήταν όντως μία εντός έδρας ήττα από τον Πανιώνιο.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Το πρώτο ματς ήταν ...εκδρομή!
Δόξα Δράμας - ΠΑΟΚ 0-2 το 1989 στην ηλικία των 6 (!) με μοναδική "ζωντανή" θύμηση έναν όχλο με πορτοκαλί μπουφάν στην γωνία του γηπέδου!
Το πρώτο ματς στην Τούμπα ήρθε το 1991 στο ΠΑΟΚ - Απόλλων Αθηνών 3-0, με μοναδικές αναμνήσεις το τρελό κρύο,το χωράφι χαλικιού έξω απτο γήπεδο και φυσικά την πρώτη οπτική επαφή με την κερκίδα της Θύρας 4....
Δόξα Δράμας - ΠΑΟΚ 0-2 το 1989 στην ηλικία των 6 (!) με μοναδική "ζωντανή" θύμηση έναν όχλο με πορτοκαλί μπουφάν στην γωνία του γηπέδου!
Το πρώτο ματς στην Τούμπα ήρθε το 1991 στο ΠΑΟΚ - Απόλλων Αθηνών 3-0, με μοναδικές αναμνήσεις το τρελό κρύο,το χωράφι χαλικιού έξω απτο γήπεδο και φυσικά την πρώτη οπτική επαφή με την κερκίδα της Θύρας 4....
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
ΜΠΑΓΕΡΝ ΜΟΝΑΧΟΥ-ΠΑΟΚ 0-0 με τον ιστορικο αποκλεισμο στα πεναλντι...ημουν τοτε 7 χρονων...μεναμε οικογενειακως τοτε στο μοναχο...πρωτη φορα πηγαινα σε γηπεδο...ολοι οι ελληνες της γερμανιας και ειδικα του μοναχου την επομενη μερα πηγαν στις δουλειες τους με ψηλα το κεφαλι.. 
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Επειδη εκατσα και διαβασα καμια 40αρια σχολια στο τοπικ ,αντε να γραψω και εγω ....για την πρωτη μου φορα.
Βασικα δεν θυμαμε
.....θελω να πω δεν μπορω να θυμηθω ακριβως
ρε παιδι μου,την ημερα που μπηκα πρωτη φορα στο γηπεδο.θυμαμε ομως οτι ηταν καλοκαιρι Αυγουστος η ομαδα εκανε νυχτερινη προπονηση στην Τουμπα,εμεις πιστιρικια με τα κοντοπαντελονα και τα ασπρα φανελακια να παιζουμε μπαλα στην αλανα της Τουμπας
''υπο το φως των προβολεων''...να γινεται ενας ψιλοχαμος,κοσμος αυτοκινητα,καντινες,σημαιες,κασκολ,και εμεις στον κοσμο μας,να παιζουμε μπαλλα εξω απο το γηπεδο.Τοτε ηρθε ο συγχωρεμενος ο πατερας μου,με πηρε απο το χερι και λεγοντας μου''....αιντε....ελα να σε παω να δεις τον Κουδα''...με πηρε και επειδη ειχε πολυ κοσμο με σηκωσε και με
ανεβασε στους ωμους του,ωστε να μπορεσω να δω τους παικτες. θυμαμε το δεος που ενιωσα μπαινωντας μεσα στον ΝΑΟ.....σαστισα...κοιτουσα σαν χαμενος το γηπεδο ,τον κοσμο,τους προβολεις τους παικτες..και τοτε ακουστηκε απο τον κοσμο το...''για σου ρε Γιωργαρε'' και αντικρυσα για πρωτη φορα στην ζωη μου τον μεγαΑλεξανδρο του ΠΑΟΚ.
Απο τοτε και μετα θα ημουν κολλημενος με αυτην την ομαδα,και με οτι αυτη αντιπροσωπευει.
Υ.Γ πρεπει να ημουν 6-7 χρονων,εκει το υπολογιζω,και το σκηνικο να γινεται το καλοκαιρι του 73 η του 74....αυτα.
Βασικα δεν θυμαμε
''υπο το φως των προβολεων''...να γινεται ενας ψιλοχαμος,κοσμος αυτοκινητα,καντινες,σημαιες,κασκολ,και εμεις στον κοσμο μας,να παιζουμε μπαλλα εξω απο το γηπεδο.Τοτε ηρθε ο συγχωρεμενος ο πατερας μου,με πηρε απο το χερι και λεγοντας μου''....αιντε....ελα να σε παω να δεις τον Κουδα''...με πηρε και επειδη ειχε πολυ κοσμο με σηκωσε και με
ανεβασε στους ωμους του,ωστε να μπορεσω να δω τους παικτες. θυμαμε το δεος που ενιωσα μπαινωντας μεσα στον ΝΑΟ.....σαστισα...κοιτουσα σαν χαμενος το γηπεδο ,τον κοσμο,τους προβολεις τους παικτες..και τοτε ακουστηκε απο τον κοσμο το...''για σου ρε Γιωργαρε'' και αντικρυσα για πρωτη φορα στην ζωη μου τον μεγαΑλεξανδρο του ΠΑΟΚ.
Απο τοτε και μετα θα ημουν κολλημενος με αυτην την ομαδα,και με οτι αυτη αντιπροσωπευει.
Υ.Γ πρεπει να ημουν 6-7 χρονων,εκει το υπολογιζω,και το σκηνικο να γινεται το καλοκαιρι του 73 η του 74....αυτα.
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Ωραιο θεμα!Πρωτο μου ποστ στο φορουμ παιδια(δεν θυμαμαι να εγραψα κατι παλιοτερα)αν και ειμαι εγγεγραμμενος εδω και κατι χρονια!Βασικα ΠΑΟΚ-ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ ηταν το ματς.Μαζι με τον πατερα βεβαια,και δυστυχως δεν θυμαμαι ποιοι ηταν στην ενδεκαδα τοτε.Θυμαμαι εκεινον τον σκουριασμενο πινακα με το τεραστιο ρολοι με τους δεικτες.Οπως θυμαμαι και το οτι ακομα τοτε λειτουργουσε!
Καλη μας τυχη αυριο,και καντε οικονομιες παιδια γιατι θα χρειαστουν τα χρηματα.Εχουμε πολλα ακομη ταξιδια να κανουμε φετος.....
Καλη μας τυχη αυριο,και καντε οικονομιες παιδια γιατι θα χρειαστουν τα χρηματα.Εχουμε πολλα ακομη ταξιδια να κανουμε φετος.....
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Πωωω αδερφε μπηκα να γραψω και εγω το πρωτο μου παιχνιδι και βλεπω ΠΑΟΚ-παναχαικη...απιστευτο και εμενα αυτο ηταν αρχες δεκαετιας του 90 και πρεπει να ειμασταν καμια 300 ατομα μεσα μονο! 6-7 χρονων ημουν καπου εκει! 
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Thanix την Τετ 15 Φεβ 2012, 16:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- dimitrissss
- Δημοσιεύσεις: 626
- Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:36
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Κι εγώ ΠΑΟΚ - Παναχαϊκή, αλλά το 1978. Με είχε πάρει μαζί του σχεδόν με το ζόρι ο αδερφός μου, εγώ δεν πολυήθελα να πάω. Δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα από κείνο το ματς, παρά μόνο κάτι φέιγ βολάν που πετούσαν και διαφήμιζαν έργα στους κινηματογράφους! Εγώ είχα ασχοληθεί μ' αυτά λίγο παραπάνω απ' όσο έπρεπε και το ματς το είχα σε δεύτερη μοίρα...
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
ΠΑΟΚ - γαυρος 6-1 το 88 αν θυμαμαι καλα
το 2ο χρόνια μετά,
δεν ειμαι σιγουρος ΠΑΟΚ - κουλα 1-3 με θερμοκρασία κοντά στο 0 και διακοπή
ή Ξανθη - ΠΑΟΚ 2-2 με Μικι Κουίν
το 2ο χρόνια μετά,
δεν ειμαι σιγουρος ΠΑΟΚ - κουλα 1-3 με θερμοκρασία κοντά στο 0 και διακοπή
ή Ξανθη - ΠΑΟΚ 2-2 με Μικι Κουίν
- sotiris1960
- Δημοσιεύσεις: 372
- Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 15:09
- Τοποθεσία: Αγιος Δημητριος-Αθηνα.
- Επικοινωνία:
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - Εδεσσαϊκός 3-0
1992-1993
Ήμουν 10 χρονών. Πήγα με ένα θείο μου και ένα φίλο του, εδεσσαίοι και οι δύο (ΠΑΟΚτσήδες αλλά τους είχε πιάσει το τοπικιστικό τους)! Μόνο εγώ χαιρόμουνα
1992-1993
Ήμουν 10 χρονών. Πήγα με ένα θείο μου και ένα φίλο του, εδεσσαίοι και οι δύο (ΠΑΟΚτσήδες αλλά τους είχε πιάσει το τοπικιστικό τους)! Μόνο εγώ χαιρόμουνα
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
εαν θυμαμαι καλα ηταν οκτωβριος του 1996 (12 ημουν) μετα την βαπτιση της αδερφης μου με πηρε ο αδερφος της νονας της κ με πηγε. τιμη εισητ. 1,500 η 2,000 δρχ. στην 5
ΠΑΟΚ-αθηναικος 1-0 με γκολ του ΚΑΤΣΟΥΡΗ.......
ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑΜΕ ΜΕΣΑ ΜΕ ΕΙΠΕ.. ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ
ΤΟΝ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ???
ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΜΕ ΛΕΕΙ....
ακομα το θυμαμαι κ ανατριχιαζω στην εικονα της 4

ΠΑΟΚ-αθηναικος 1-0 με γκολ του ΚΑΤΣΟΥΡΗ.......
ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑΜΕ ΜΕΣΑ ΜΕ ΕΙΠΕ.. ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ
ΤΟΝ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ???
ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΜΕ ΛΕΕΙ....
ακομα το θυμαμαι κ ανατριχιαζω στην εικονα της 4
Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.
1995/96 επεισόδια,διακοπή με Βουλινό κλπsernikos έγραψε: το 2ο χρόνια μετά,
δεν ειμαι σιγουρος ΠΑΟΚ - κουλα 1-3 με θερμοκρασία κοντά στο 0 και διακοπή
ή Ξανθη - ΠΑΟΚ 2-2 με Μικι Κουίν
με τη Ξάνθη ήταν το πρώτο ματς της χρονιάς 95/96 πάλι, φυσικά με βροχή στη Ξάνθη.
