Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από moican4 »

με κουλα44 εντος ,4η αγωνιστικη...
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από gergeo4 »

4η με αεκ μεσα
5η με γαυρο εξω
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από stelyk »

και gay εκτος την 5η

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7074
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από Tolaros »

Πολύ ζόρικη αρχή που θα έχει και UEFA μέσα (θέλω να πιστεύω). Να δούμε τι ψάρια πιάνουμε
Άβαταρ μέλους
bL@De
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 16:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από bL@De »

Ο γάβρος θα συνεχίσει τα φιλικά μέχρι την 5η αγωνιστηκή.
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από Napoli4 »

2 ντέρμπι μέχρι την πέμπτη αγωνιστική και μετά εύκολα ματς... δεν είναι κακό
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Και 6η αγωνιστική με τα ασπρόμαυρα κοπέλια από Κρήτη.
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από Napoli4 »

Π.Α.Ο.Κ. - SKODA ΞΑΝΘΗ
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Δ.ΕΝ. - Π.Α.Ο.Κ.
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - Α.Ε.Κ.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ.

Π.Α.Ο.Κ. - Ο.Φ.Η.
ΑΡΗΣ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

ΑΣΤ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ
Π.Α.Ο.Κ. - ΚΕΡΚΥΡΑ
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ.
ΟΜΑΔΑ Α - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΟΜΑΔΑ Β
Άβαταρ μέλους
Varvatos
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: Δευ 25 Απρ 2011, 15:17

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από Varvatos »

Μέσα σε ένα μήνα σχεδόν 4 ντέρμπι!


4η Αγωνιστική


Π.Α.Ο.Κ. - Α.Ε.Κ.



5η Αγωνιστική


ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ.


(6η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Ο.Φ.Η.)

7η Αγωνιστική


ΑΡΗΣ - Π.Α.Ο.Κ.

8η Αγωνιστική


Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Varvatos την Παρ 05 Αύγ 2011, 15:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από Yiankos »

Χαχαχαχα γεια σου ρε Παρασάνδαλε...
Άιντε Παοκάρα καλή χρονιά να έχουμε!
Άβαταρ μέλους
Varvatos
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: Δευ 25 Απρ 2011, 15:17

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από Varvatos »

Εκείνο τον μήνα θα ευχαριστηθούμε το ένα ντέρμπι μετά το άλλο... :opaokara:

καλή χρονιά να έχουμε!
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Παλι εχουμε δυο φορες δυο συνεχομενα ντερμπυ! Δυο χρονιες η ιδια ιστορια! Τι στο διαολο και την κληρωση στηνουνε;;;
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από obanebane »

αεκ,οσφπ,ΠΑΟΚ εχουμε δυο κολητα ντερμπι ο καθενας δεν ειναι μονο για εμας ειναι και για τους αντιπαλους το ιδιο.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Τελευταία αγωνιστική παίζουμε με την ομάδα(της) Β.Τον Άρη θα εννοούν :ugeek:
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012

Δημοσίευση από thief »

Ζόρικο πρόγραμμα ειδικά στις πρώτες 8-9 αγωνιστικές...

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω ρε πούστη πως γίνεται όπως πέρυσι έτσι και φέτος να μας ακολοθούν στο πρόγραμμα η αεκ και ο γαύρος... ΚΑΡΜΠΟΝ όπως και πέρυσι δηλαδή...!!!...Δίνοντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα στον γαύρο....Και μετά όσοι μιλάνε για στημένες κληρώσεις έχουν άδικο...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”