Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
Πολύ ζόρικη αρχή που θα έχει και UEFA μέσα (θέλω να πιστεύω). Να δούμε τι ψάρια πιάνουμε
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
Ο γάβρος θα συνεχίσει τα φιλικά μέχρι την 5η αγωνιστηκή.
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
2 ντέρμπι μέχρι την πέμπτη αγωνιστική και μετά εύκολα ματς... δεν είναι κακό
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
Και 6η αγωνιστική με τα ασπρόμαυρα κοπέλια από Κρήτη.
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
Π.Α.Ο.Κ. - SKODA ΞΑΝΘΗ
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Δ.ΕΝ. - Π.Α.Ο.Κ.
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - Α.Ε.Κ.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - Ο.Φ.Η.
ΑΡΗΣ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΑΣΤ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ
Π.Α.Ο.Κ. - ΚΕΡΚΥΡΑ
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ.
ΟΜΑΔΑ Α - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΟΜΑΔΑ Β
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Δ.ΕΝ. - Π.Α.Ο.Κ.
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - Α.Ε.Κ.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - Ο.Φ.Η.
ΑΡΗΣ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΑΣΤ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ
Π.Α.Ο.Κ. - ΚΕΡΚΥΡΑ
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ.
ΟΜΑΔΑ Α - Π.Α.Ο.Κ.
Π.Α.Ο.Κ. - ΟΜΑΔΑ Β
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
Μέσα σε ένα μήνα σχεδόν 4 ντέρμπι!
4η Αγωνιστική
Π.Α.Ο.Κ. - Α.Ε.Κ.
5η Αγωνιστική
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ.
(6η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Ο.Φ.Η.)
7η Αγωνιστική
ΑΡΗΣ - Π.Α.Ο.Κ.
8η Αγωνιστική
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
4η Αγωνιστική
Π.Α.Ο.Κ. - Α.Ε.Κ.
5η Αγωνιστική
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ.
(6η Αγωνιστική Π.Α.Ο.Κ. - Ο.Φ.Η.)
7η Αγωνιστική
ΑΡΗΣ - Π.Α.Ο.Κ.
8η Αγωνιστική
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Varvatos την Παρ 05 Αύγ 2011, 15:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
Χαχαχαχα γεια σου ρε Παρασάνδαλε...
Άιντε Παοκάρα καλή χρονιά να έχουμε!
Άιντε Παοκάρα καλή χρονιά να έχουμε!
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
Εκείνο τον μήνα θα ευχαριστηθούμε το ένα ντέρμπι μετά το άλλο... 
καλή χρονιά να έχουμε!
καλή χρονιά να έχουμε!
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
Παλι εχουμε δυο φορες δυο συνεχομενα ντερμπυ! Δυο χρονιες η ιδια ιστορια! Τι στο διαολο και την κληρωση στηνουνε;;;
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
αεκ,οσφπ,ΠΑΟΚ εχουμε δυο κολητα ντερμπι ο καθενας δεν ειναι μονο για εμας ειναι και για τους αντιπαλους το ιδιο.
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
Τελευταία αγωνιστική παίζουμε με την ομάδα(της) Β.Τον Άρη θα εννοούν :ugeek:
Re: Κλήρωση Πρωταθλήματος SuperLeague 2011/2012
Ζόρικο πρόγραμμα ειδικά στις πρώτες 8-9 αγωνιστικές...
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω ρε πούστη πως γίνεται όπως πέρυσι έτσι και φέτος να μας ακολοθούν στο πρόγραμμα η αεκ και ο γαύρος... ΚΑΡΜΠΟΝ όπως και πέρυσι δηλαδή...!!!...Δίνοντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα στον γαύρο....Και μετά όσοι μιλάνε για στημένες κληρώσεις έχουν άδικο...
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω ρε πούστη πως γίνεται όπως πέρυσι έτσι και φέτος να μας ακολοθούν στο πρόγραμμα η αεκ και ο γαύρος... ΚΑΡΜΠΟΝ όπως και πέρυσι δηλαδή...!!!...Δίνοντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα στον γαύρο....Και μετά όσοι μιλάνε για στημένες κληρώσεις έχουν άδικο...